Bongaa liigakiekkoilija

  • 1 118 123
  • 3 104

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Pari bongausta

-Ässien lähes (pl. Joensuu & Komarov) koko liigajoukkue fanitapaamisessa jäähallilla. Eero Kilpeläinen oli haistelemassa liigajoukkueen henkeä kolmosveskarin tontiltaan.

-Mika Toivola valmensi muksujaan Porin Prismassa viime viikon perjantaina. Kärryissä oli kova tohina päällä.

-Juuso Riksman vaimokkeensa (vai jopa vaimonsa) kera Isokarhun Wickholmin kahvilan jonossa jokunen aika sitten. Vaimoke meinasi kiilata meikäläisen ja avokin ohi, mutta Juuso toppuutteli omaansa.
 

Pate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mäkisen Markon kanssa oltiin tänään sanalla, oli matkalla kotiinsa aamutreeneistä ja tuli ihmettelemään kun hilleriäni ulkoilutin. Hyvin mies fretin tunnisti ja tiesi. Kohtaaminen tapahtui melko likellä Hakametsän hallia...
 

Thoke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Masokistien ja pessimistien suosikki=SaiPa
Juha Junno ja Timo Jutila bongattu Karjala-turnauksen lauantain otteluiden erätauoilla ja ottelujen välissä eilen. Juti oli kyllä melko tuhdissa kunnossa...
 

taskuraketti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves ja Calgary Flames.
Vesa Viitakoski noin tuntia ennen (22.11 tiistaina) Ilves-TPS matsia, hän nousi 25 bussiin keskustorilla ja meni bussin takaosaan istumaan. Luultavasti meni Hakamettään :D
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
En millään kehtaa kirjoittaa tänne joka kerta, kun jonkun liigakiekkoilijan bongaan, koska silloin ihmiset voisivat luulla, että minulla on joku pakottava tarve liikkua samoissa paikoissa noiden kiekkoilijoiden kanssa.

Mutta lauantaina Vaakunassa Mika Rontti, Petteri Tasku, Matti Kuparinen, Patrik Forsbacka, Juha Kiilholma, Juha-Matti Hietamäki, Rob Hisey ja Matt Nickerson. Ja Pauli Levokari. Tosin samat tyypit on siellä aina.

Jari Korpisalon myös näin. Mutta sehän ei enää ole liigakiekkoilija. Vaikka siinä kyllä onkin kiekkoilijaa enemmän kuin noissa kaikissa aiemmin mainituissa yhteensä.
 

Lahna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
metsänpeikko kirjoitti:
En millään kehtaa kirjoittaa tänne joka kerta, kun jonkun liigakiekkoilijan bongaan, koska silloin ihmiset voisivat luulla, että minulla on joku pakottava tarve liikkua samoissa paikoissa noiden kiekkoilijoiden kanssa.

Mutta lauantaina Vaakunassa Mika Rontti, Petteri Tasku, Matti Kuparinen, Patrik Forsbacka, Juha Kiilholma, Juha-Matti Hietamäki, Rob Hisey ja Matt Nickerson. Ja Pauli Levokari. Tosin samat tyypit on siellä aina.

Jari Korpisalon myös näin. Mutta sehän ei enää ole liigakiekkoilija. Vaikka siinä kyllä onkin kiekkoilijaa enemmän kuin noissa kaikissa aiemmin mainituissa yhteensä.

Olin myös paikalla ja olin näkevinäni, että Nickerson heitettiin pihalle, koska haastoi riitaa jonkun sankarin kanssa. Näinkö väärin vai jatkaako Nikke kaukalossa nähtyjä otteitaan myös siviilissä?
 

JanJ

Jäsen
Lahna kirjoitti:
Olin myös paikalla ja olin näkevinäni, että Nickerson heitettiin pihalle, koska haastoi riitaa jonkun sankarin kanssa. Näinkö väärin vai jatkaako Nikke kaukalossa nähtyjä otteitaan myös siviilissä?
Ainakin PK:sta on myös tullut lähtöpassit. Mihin mies tavoistaan pääsee, kaukalossa ja sen ulkopuolella samanlainen taistelukenttien hurmuri.
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Lahna kirjoitti:
Olin myös paikalla ja olin näkevinäni, että Nickerson heitettiin pihalle, koska haastoi riitaa jonkun sankarin kanssa. Näinkö väärin vai jatkaako Nikke kaukalossa nähtyjä otteitaan myös siviilissä?

No kyllähän siinä juurikin näin kävi. Noin kolmen metrin päästä seurasin tilannetta, mutta jäin ihmettelemään, miksi tätä toista sankaria ei heitetty ulos. Molemmat siinä huutelivat, mutta olivat kuitenkin melko kaukana toisistaan, olisiko Matt sitten ollut "riidan" aloittaja tai se aktiivisempi osapuoli..? En voi tietää.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Pele Peltonen muksunsa kera menossa BePopiin puoliltapäivin tänään.
 

#61

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville Predators
Patrik Lostedt, Janne Hauhtonen, Tony Salmelainen ja Jan Lundell olivat tänään esillä Mersun osastolla ja paikkana oli Helsinki Motor Show.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
JanJ kirjoitti:
Mihin mies tavoistaan pääsee, kaukalossa ja sen ulkopuolella samanlainen taistelukenttien hurmuri.

Samainen apina hieroi kaverin naamaa Vaakunassa tossa loppusyksyllä. No, eiköhän se vahvempansa vielä kohtaa Porinkin yössä. Todella ammattimainen ote pojalla, se on sitä peeärrää. Opetuksen tarpeessa.
 

TML

Jäsen
Ittepäisyyspäivänä Raskin Tuukka haki Onnen Päivistä siiwet. Yllätys se ei todellakaan ollut sillä mies vetää siipiä huolella. Korhosen Ville ja Huhtalan Tommi olivat myös Onnen Päivissä samaan aikaan kun minä.

Mainittakoon vielä että olivat samassa pöydässäkin. ;)
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Steve Passmore Sunnuntaina Itiksen Citymarketin parkkipaikalla. Oli kai perheen kannsa menossa ruokakauppaan.
 

mazapp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Jari Kerhonen nähtu Sellossa pari tuntia sitten. Istui vaimonsa kanssa kahvilla ja käveli vastaan.
 

M10

Jäsen
mazapp kirjoitti:
Istui vaimonsa kanssa kahvilla ja käveli vastaan.

Saitte kyllä melkoisen taikurin liikkuvaisuuden suhteen sillä Jalosen 250k:lla!

Meikäläinen on tänä syksynä törmännyt Essi "Esa" Pirnekseen vaikka kuinka monesti, esim. Tampereen Koskikeskuksen Inter Sportissa ja Helsingin lippupalvelun jonossa.

Joka kerta se on kantanut vaimonsa käsilaukkua. Toivottavasti se on vaimon.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
...tai jopa entinen liigakiekkoilija, meinaa Wesslinin Samu. Porin Anttilassa, ja katsoi allekirjoittaneen vaimoketta "sillä silmällä". Missä oma vaimo? (Ei Tipi siis)
 

Bemo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät & Jokipojat
Arnold kirjoitti:
...tai jopa entinen liigakiekkoilija, meinaa Wesslinin Samu. Porin Anttilassa, ja katsoi allekirjoittaneen vaimoketta "sillä silmällä". Missä oma vaimo? (Ei Tipi siis)
Bongasin Samun toissapäivänä Porin Euromarketissa, oli siellä vaimonsa kanssa.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Bemo kirjoitti:
Bongasin Samun toissapäivänä Porin Euromarketissa, oli siellä vaimonsa kanssa.


Asia selvä, valtakunnassa kaikki hyvin.
 

legenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Yksi HPK:n liigakiekkoilijoista juuri noin tunti sitten saunassani. ;) Mies kuitenkin otti ja lähti vaimokkeensa luokse ja itse jäin tyhjentelemään pullojani.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Janne Hauhtonen oli aiemmin illalla stadissa ostoksilla naisystävänsä kanssa.

Vaikka Hauhtonen kaunis onkin, niin muijansa oli kyllä vielä helvetin paljon paremman näköinen.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Iker kirjoitti:
Janne Hauhtonen oli aiemmin illalla stadissa ostoksilla naisystävänsä kanssa.

Vaikka Hauhtonen kaunis onkin, niin muijansa oli kyllä vielä helvetin paljon paremman näköinen.

Tiistaina samainen herra oli naisystävänsä kanssa Itiksessä ostoksilla. Ketjukaveri Tony Salmelainen tänään Forumissa naisseurassa ostoksilla. En tiedä oliko Tonyn seuralainen hänen sisarensa vai tyttöystävänsä, sillä melko nuorelta seuralainen näytti. No, aika nuorihan se on Tony itsekin.
 

mazapp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Arto Kuki nähty kauppakeskus Sellossa pari päivää sitten. Oli menossa pankkiautomaatille minun jälkeen.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Entisiä Lukko-pelureita bongattu joulupäivänä Raumalla: Sami Torkki, Samu Isosalo, Harri Suvanto, Jari Hyvärinen, Petteri Lotila.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös