Bongaa julkkis!

  • 1 331 407
  • 4 569

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Katsoin itseäni peilistä. Olen ollut kerran telkkarissa, olen siis suomalaisen nyky-yhteiskunnan mittapuun mukaan julkkis. Ettekste tiedä kuka mä olen!

Televisiossa oleminen tosin rajoittui vilahtamiseen paikallistelevision pikku insertissä, jossa muutama vuosi sitten luotiin hysteriaa sikainfluenssasta ja jossa kuvattiin hengitysmaskeihin sonnustautuneita terveydenhuoltotyöntekijöitä hoitamassa sikainfluenssapotilaita työterveysasemalla.

Minä olin yksi noista potilaista.

Eikä minulla edes loppujen lopuksi ollut sikainfluenssaa, kunhan oli ns. normaali influenssa, kova kuume ja keuhkot täynnä ylimääräistä poisröhittävää. Joten en ollut edes kovin hyvä sikainfluenssamannekiini.

Mutta televisioesiintymiseksi tuokin kai lasketaan. Sen tason tyrkkyjulkkiksia ja Ö-luokan kuuluisuuksia Suomi tuntuu täynnä olevan, että tälläkin meriitillä voisin varmaan keksiä itselleni jonkun hassun lempinimen ja pyrkiä BB-taloon. "BB-talon uusi tulokas, turkulainen tositelevisiotähti Sikaflunssa-Nuolis, 36, lupaa tartuttaa koko talon!"

Tosiasiassa tosin luultavasti vetäisin itseni ennemmin Rengon keinuun kuin joutuisin teljetyksi lukittuun BB-taloon.
 

Bbird80

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tapio Suominen eli Suomisen Tapsa bongattu Vierumäellä. Hieno mies, ja viehättävä naisystävä/kihlattu (?) messissä. Dorka kun olen, vaihdoin Tapsan kanssa pari sanaakin. Kaikkea ne tunnetut ihmiset joutuu kestämään.


En saanut nimmaria pakaraan.

Samoilla hoodeilla myös Valtosen Mato ja Nooralotta Neziri. Ja Aikakoneen Sani! Bongauksia kerrakseen! Eiköhän näistäkin keskivertoa paremman julkkis-BB:n saisi kasaan.
 

Koikkaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves & Boston Bruins
No, tästä "bongauksesta" on jo lähes kellon ajalleen tasan viikko, kun viime viikon torstaina Hakametsässä ennen pelin alkua näin tai luulen nähneeni Uudesta Päivästä tutun Antti Majanlahden. Ääni ja ulkonäkö vaikutti siltä, ainakin pikaisella ohi kävelyllä. Tänään päätin selvittää kyseisen herran taustoja ja kävi ilmi, että tamperelainen näyttelijä, joka on kannustanut koko elämänsä ajan Ilvestä. En kuitenkaan ole varma oliko se mies Majanlahti vai joku muu mies.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Piia Pasanen aiemmin tänään Helsingin Messukeskuksen kongressisiivessä. Jotenkin olin olettanut hänen olevan muodokkaampi, joten olin aika pettynyt näkemääni.
 

Theofilus

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Juha Junno oli tänään syömässä aamupalaa krapulaisen näköisenä Scandic Simonkentässä samaan aikaan ja hetkeä myöhemmin Salkkareiden Cindyä näyttelevä Mia Ehrnrooth käveli vastaan samaisen hotellin pääovista sisään.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Pari viikkoa sitten näin Maki Kolehmaisen Stokkalla miesten vaatteita katselemassa. Unohtui raportoida aikaisemmin.
 

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Flyers
Kultainen Aamunkoitto-puolueen johtajaa Nikolaos Michaloliakosia raahattiin eilen Ateenan pääpoliisiasemalle.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Saara Aalto aiemmin tänään Linnanmäellä. Tiesin, että hänellä on voimakas ääni ja että toisinaan jotkut laulut sopivat hänen omalaatuiselle äänelleen liki täydellisesti, mutta silti on myönnettävä, että olin positiivisesti yllättynyt hänen esityksistään tänään.
Saara on muuten todella hintelä ja pienikokoinen livenä.
 

abianos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, suomalaiset
Lasten kanssa ulkoillessa Esko Eerikäinen ja Ninja Sarasa...mikä nyt sukunimi nykyään onkaan pyörivät jaloissa täällä Pasilassa. Ninja jatkaa pyörimistään baarinkin puolella silloin tällöin.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lasten kanssa ulkoillessa Esko Eerikäinen ja Ninja Sarasa...mikä nyt sukunimi nykyään onkaan pyörivät jaloissa täällä Pasilassa. Ninja jatkaa pyörimistään baarinkin puolella silloin tällöin.

Milloinhan tämä bongaus on tehty - eikös Eerikäisen pitäisi olla BB-talossa tai ainakin sunnuntaina vielä oli?
 

abianos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, suomalaiset
Milloinhan tämä bongaus on tehty - eikös Eerikäisen pitäisi olla BB-talossa tai ainakin sunnuntaina vielä oli?

Tiistaina kävi hakemassa jotain eräästä päiväkodista. Lasta en nähny, et en tiedä mitä hääräs. Jos Eerikäinen on BBssä, ni sit on kyllä ollu aivan yksyhteen saman näkönen tyyppi aina vaatetusta myöten. En pelkää olla väärässä!
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Markku Veijalainen Pasilassa, Kike Elomaa, M.A. Numminen ja Maija Vilkkumaa (luonnossa edelleen varsin viehättävä ilmestys) Turun kirjamessuilla. Oli siellä myös Jenni Haukio sekä Bruce Oreckin vaimo, mutta en koe heitä niin koviksi julkkiksiksi, että heidät tulisi mainita.
 

Altec

Jäsen
Risto Dufva käppäili eilen Jyväskylän Kauppakadulla vastaan.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Kapasen Hannu kaatui eilen ikävän oloisesti potkulaudalla Kuopion Ikanon Bella Roma -ravintolassa. Kaikeksi onneksi ei tuntunut loukkaavan itseään. Alkoholilla ei epäillä olevan osuutta tapahtuneeseen, koska Hannes juonsi jonkinlaista tilaisuutta Ikanossa ja vaikutti hyvin selvältä.

En saanut kuvaa Seiskaan: "Kapasen kiekkosuvun patriarkka konttasi lauantaina kuopiolaisen ravintolan lattialla - katso kuvat!".
 

Kouhia

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Meinasin ajaa Jari Litmasen päälle perjantaina Eirassa. Sillä tapaturmahistorialla luulisi, että katsoo hiukan muuta liikennettä ennen kuin kävelee tien yli puhelin korvalla ja muksu toisessa kädessä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Eipä täällä Joen kaupungissa juurikaan julkkiksia näe. Tai ehkä näkisi, jos liikkuisi jossain muuallakin kuin kodin ja duunipaikan väliä. No, viime lauantaina (vai olikohan perjantai) bongasin Prismassa Neljän Ruusun kitaristin, Kode Koistisen. Vanha on siitäkin tullut, jo kohtalainen häivähdys hopiaa ohimoilla.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
No, viime lauantaina (vai olikohan perjantai) bongasin Prismassa Neljän Ruusun kitaristin, Kode Koistisen. Vanha on siitäkin tullut, jo kohtalainen häivähdys hopiaa ohimoilla.

Niin se aika rientää. Tuntuu, että se oli vasta eilen, kun vietettiin Koden 12-vuotissynttäreitä mansikkakarkkien ja limsan kera Talouskukkaron silloisella treenikämpällä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Niin se aika rientää. Tuntuu, että se oli vasta eilen, kun vietettiin Koden 12-vuotissynttäreitä mansikkakarkkien ja limsan kera Talouskukkaron silloisella treenikämpällä.
Joskus -87 tai -88 olin Lieksan kulttuurikeskuksen salissa katsomassa Ruusujen ja Kumikamelin kimppakeikkaa. Se oli ennen Juppihippirunkkariaikoja, joten teinityttöjä ei juurikaan näkynyt. Taisi olla noin 20 katsojaa 400 istumapaikan salissa. Kameli oli muuten bändeistä ehdottomasti viihdyttävämpi ja parempi. Kun Laiska makaili yhden biisin ajan kannujensa takana pötköllään ja veteli röökiä, hyppäsi silloinen kulttuuritoimenjohtaja Elli Oinonen-Edén lavalle ja uhkasi keskeyttää keikan ellei paperossi sammu NYT!
 

Balrog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erilliset saarekkeet
^ Pääseekö sinne Lieksan vesitorniin muuten vieläkin käymään kattotasanteelle tutustumiskäynnille ?

Mitä tulee ketjun otsikkoon niin Eija Kantola laulamassa Viking Line Gabriellan yökerhossa, siellä oli myös jonkinlainen Dolly Parton look-alike laulamassa countria.
 

Balrog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erilliset saarekkeet
Lauantaina kirjamessuilla oli paljon julkkiksia: Saku Tuominen, Jan Erola, Leena Harkimo, Kimmo Sasi, Janne Virkkunen, Jorma Ollila, Harri Saukkomaa, Erkki Tuomioja, Sauli Niinistö ja Sonja Kailassaari.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös