Bongaa julkkis!

  • 1 332 265
  • 4 572

JuVii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Tuossa parisen viikkoa sitten ku oli menossa peliin ni näin Helsingin rautatieasemalla Salkkareiden Aki Nikkisen. Ja vuosia sitten näin Rukalla Kalle Palanderin ja Sami Uotilan. Ja sillon ku oli viimeks noi jotkut vaalit, oliskohan kunnallisvaalit, ni näin Tikkurilan torilla Kari Salmelaisen. :D
 

MC61

Jäsen
Suosikkijoukkue
rystylätty
Huvittavaa sinänsä, että "salkkareiden Aki Nikkinenkin" on nimeltään Sami Uotila.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Mikke Nylander nähty tankkaamassa autoaan Oulun keskustassa!
 

Morning star

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Nikke
Olisko nyt näin? Kun F-Securen toimitusjohtaja Risto Siilasmaa ei noita tuntomerkkejä pahemmin täytä eikä muutenkaan ole julkisuudessa älyttömän paljoa viime aikoina esiintynyt. Todennäköisesti kyseessä lienee siis saman firman titteliä-en-muista Mikko Hyppönen, joka usein on julkisuudessa juuri näissä viruksiin liittyvissä asioissa.

Tittelit meni sekaisin,mutta juuri tämä herra Hyppönen on tosiaan kyseessä.Tikusta asiaa,-tana!

Edit:kirotusvirhehiä
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Monesti maailman parhaimmaksi salibandypelaajaksi mainostettu Mika Kohonen osti minulta Iltalehden Lutakon Siwassa, jossa olen työharjoitelussa, puoli kolmen aikaan tänään.
 
Viimeksi muokattu:

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mikko Kivinen ja Heikki Hela tuli bongattua lauantaina, kun herrat tulivat kyselemään minulta sisäänpääsyä erääseen ravintolaan. Jouduin valitettavasti toteamaan heille, että juuri nyt ei tilaa löydy, enkä voi heitä sisään ottaa. Hyvin herrat tämän ottivat, heittivät jonkun hyvän läpän ja lähtivät matkoihinsa.
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti Pee 16.11. klo 17.11
Monesti maailman parhaimmaksi salibandypelaajaksi mainostettu Mika Kohonen osti minulta Iltalehden Lutakon Siwassa, jossa olen työharjoitelussa, puoli kolmen aikaan tänään.

Ja tänään sama juttu klo 13.40. Kaiken lisäksi sain kysymättäni Kohosen nimikirjoituksen, kun hän myös palautti pulloja. Siihen kuittiinhan pitää pyytää palauttajan allekirjoitus. :)
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tänään, jo vakiokävijä Kohosen lisäksi, Siwassa taisi puolestaan käydä röökiostoksilla Keskisuomalaisen toimittaja ja mm. Kiekko-Keskisuomalaisen videoissa haastattelijana toimiva Mika Seppänen. Ihan varma en ole, koska en tällä kertaa ollut kassalla, mutta todennäköisesti sama heppu oli kyseessä.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Saipan valmennuskaksikko Heikki Mälkiä ja Hannu Järvenpää katsomassa Kookoo-Jukurit peliä. Samoin Kookoo legenda Aki"mummo" Räisänen.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Iso musta

Ässälegenda Veli-Pekka Ketola Väinölän R-Kioskilla puolisen tuntia sitten. Teki aivan vieressäni vetolappuja. Mahtoiko luottaa Ässiin?
 

Probert

Jäsen
Viestin lähetti Pee
Tänään, jo vakiokävijä Kohosen lisäksi, Siwassa taisi puolestaan käydä röökiostoksilla Keskisuomalaisen toimittaja ja mm. Kiekko-Keskisuomalaisen videoissa haastattelijana toimiva Mika Seppänen. Ihan varma en ole, koska en tällä kertaa ollut kassalla, mutta todennäköisesti sama heppu oli kyseessä.

Kyseessa on varmasti maailman turhin juontaja/toimittaja, jolla lienee maailman huonoin puheilmaisu. Yhden kerran olen katsonut miehen tekemän jutun jostain matsista ja tulin siihen tulokseen, että hänen olisi paras jatkaa lehtihommissa jos niitä kerran on tarjolla. Ja mitä kyseinen herra muuten tekee tässä ketjussa?
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti Probert
Kyseessa on varmasti maailman turhin juontaja/toimittaja, jolla lienee maailman huonoin puheilmaisu.

Tähän kommenttiin on erittäin helppo yhtyä.

Viestin lähetti Probert
Ja mitä kyseinen herra muuten tekee tässä ketjussa?

Se, kuka on julkkis, on suhteellinen käsite.
 
Suosikkijoukkue
Lukko,Hokki, Leijonat, LA Kings.
Haa.

Hieman myöhäinen julkituonti, mutta kumminkin.

Havaittu länsisuomalaisen pienen kalastajakylän, ehkä johtavalla kirpputorilla, su 14.11. noin klo 13.50 Miitta ja Kari Sorvali.
 

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Salkkareiden Aamu eli Henna Vänninen äsken Tamperelaisessa ruokakaupassa samassa kassajonossa meikäläisen kanssa.
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
uuu

kattos Johtoa... Annoitko nimmarin sille:) kyllä on sitten semmone olo että ittekin olis jo hiukan julkkis ku säkin oot nähny ton, ni on se sitten niinku ihguu:)

Kyl kyl... tais men vihtori mikoks muuten ittellä:)
 

paze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ulvilan Pesä-Veikot, Pesäkarhut, BVB 09
Re: Haa.

Viestin lähetti Il Tempo Gigante
Hieman myöhäinen julkituonti, mutta kumminkin.

Havaittu länsisuomalaisen pienen kalastajakylän, ehkä johtavalla kirpputorilla, su 14.11. noin klo 13.50 Miitta ja Kari Sorvali.

Taitavat harrastaa kirppiksiä, kun tyttöystäväni oli heidät myöskin eräällä Kirppiksellä nähnyt.

-paze-
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti Pee 19.11.
Tänään, jo vakiokävijä Kohosen lisäksi, Siwassa taisi puolestaan käydä röökiostoksilla Keskisuomalaisen toimittaja ja mm. Kiekko-Keskisuomalaisen videoissa haastattelijana toimiva Mika Seppänen. Ihan varma en ole, koska en tällä kertaa ollut kassalla, mutta todennäköisesti sama heppu oli kyseessä.

Ja tänään keskisuomalaisten "tähtijournalistien" vierailut Siwassa jatkuivat: Radio Jyväskylässä JYPin ja Kirin pelien studioisäntänä vuosituhannen vaihteessa toiminut ja nykyään TV Jyväskylällä, jossa on selostanut mm. JYPin pelejä jälkilähetyksenä, oleva Kalle "Urheilumies" Pallonen kävi ostamassa yhden VHS-kasetin. :)
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Toissa päivänä näin Itäkeskuksessa Karalahden Jeren joka puhui kännykkäänsä. Hyvin on kaveri pukeutunut mutta eo ollut lainkaan ison saatika pelottavan näköinen, ajaisin välittömästi jos olisin kiekkoilija. Myös Tapio Liinojaoli ostamassa pojalleen kenkiä ja selitti kuuluvaan ääneen kuinka kengät ei saa olla liian isot eikä pienet. Meinasin pyötyä..
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Myin olympiavoittaja Jani Soiniselle Olvin six-päckin ja yhden siiderin Lutakon Siwassa vähän viiden jälkeen tänään.
 

Myers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Dallas Stars
Itse olen kerran käynyt Lutakon Siwassa ja yritin bongata paikallisen kuuluisuuden nimim. Peen sieltä. Kassalla sattui kuitenkin napottamaan nuori neitonen, joten tuskin se sitten Pee oli... vai oliko???
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti Myers
Itse olen kerran käynyt Lutakon Siwassa ja yritin bongata paikallisen kuuluisuuden nimim. Peen sieltä. Kassalla sattui kuitenkin napottamaan nuori neitonen, joten tuskin se sitten Pee oli... vai oliko???

Ei ollut. Enkä ole ollutkaan siellä kuin kuukauden, enkä ainakaan toistaiseksi tule olemaankaan kuin jouluun saakka (työharjoittelu). Kuitenkin jos siellä Siwan paita päällä olevan miehen näet, niin se olen minä, koska kaikki työntekijät ovat naisia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös