Bongaa julkkis!

  • 1 332 265
  • 4 572

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Viestin lähetti Nikke
Aamu-TV:n vähän naismainen miesjuontaja naiskolleegansa kanssa tänään Oulu-Helsinki lennolla.
Meinaatko Uudenkoiviston poikaa Rantasen J-P:tä vai jotain muuta? (Onko niitä naismaisia siellä enemmänkin?)
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Suomi pop-rock legenda Matti "Inksu" Inkinen Sig yhtyeineen Mikkelissä Ristiinantien Shell huoltoasemalla. Lienee matkalla illan Juvan keikalle?
 

HABS #11

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pelicans, Antikale Lahko
Eilen illalla vierumäen urheiluopistolla Teemu Selänne ja Saku Koivu! Pojat oli mersulla liikenteessä ja kuskina oli Jutila.

Yöllä Heinolalaisella grilillä jonotti lihapiirakkaansa Timo Rautiainen
 
Ohitin Esa Saarisen Hki-Tre-motarilla. Esalla on vihreä VW Passat V6. Filosofi vetää siis varsin matalaa profiilia ja ajaakin melko maltillisesti.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Jukka Puotila ajoi eilen illalla ohitseni Rautatientorilla(ilmeisesti oli tulossa Kansallisteatterista). Jukalle vinkki, jos jalankulkija odottaa suojatien laidassa, on kohteliasta päästää hänet ylitse. Vaikka itse olisikin yksi Suomen parhaimmin palkatuista näyttelijöistä.
 

Karamahti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Coyotes
Melkein koko Salkkareiden kööri oli kuvaamassa ensin Eiran rannassa ja vähän miyöhemmin Pietarinkadulla. Samalla kadulla vähän aikaisemmin Salonoja kruisaili Audilla neitokainen kyydissä. Siis eilen.
 

Herra47

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Olin käymässä perjantaista tiistaihin Tsadissa ja siellä tuli vastaan seuraavia "julkkuja":

Lauantaina Stockalla Hyppösen Henkka.

Maanantaina Eatzin kupeella Renny Harlin, Aleksi Mäkelä, Markus Selin ja Niko Saarela menossa vissiin johonki jatkoille, ku oli jo aika myöhä, olin ite tulossa Molly Malonesta.

Eilen sitten Hämeentietä käveli 69 Eyes bändin Jussi69.
 

Neckar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HJK
Paula Koivuniemi sunnuntaina MS Mariellalla. Eikä ollut edes esiintymässä kyseisellä laivalla tai sitten missasin sen pahasti.
 

Pate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Näyttelijä, ohjaaja, teatterin johtaja, Kummeli-mies Heikki Vihinen istui viereisessä pöydässä eilen perheineen Classic American Dinerissa, kauppakeskus Siperiassa.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Näyttelijä/hörhö Aake Kalliala käveli vastaan virveli kourassa Mikkelin Porrassalmenkadulla, tulossa samalla kadulla sijaitsevasta kalastustarvikeliikkeestä?
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Toisella Linjalla (siis kadun nimi Stadissa) tuli just äsken minua vastaan Mikko Niskanen. Harvoin on enää viime aikoina nähnyt livenä Stadissa tätä elokuvaohjaajalegendaa!

Äijän suoritus Kahdeksassa surmanluodissa oli viiltävää, hyytävää ja etenkin tarkka-ammuntaa.
 

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Toisella Linjalla (siis kadun nimi Stadissa) käveli siis just äsken peräti kolme kuuluisuutta. Minäkin nimittäin olin siellä!
 

NHL

Jäsen
Viestin lähetti jesse72
Näyttelijä/hörhö Aake Kalliala käveli vastaan virveli kourassa Mikkelin Porrassalmenkadulla, tulossa samalla kadulla sijaitsevasta kalastustarvikeliikkeestä?


Hehe, pienenä poikana on tullut jopa juteltua Aaken kanssa Mikkelin Maksi-matissa :). Asun Helsingissä kylläkin, mutta lapsena kesäisin mummolassa Mikkelissa. Hieno kaupunki. Tänä kesänä tuli myös pikaisesti piipahdettua.

Niin Aakesta vielä, tuli nähtyä toissa kesänä Aake Helsingin Oulunkylässä ja seuraavana päivänä Mikkelin torilla. :D
 

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Viestin lähetti Predator
Toisella Linjalla (siis kadun nimi Stadissa) tuli just äsken minua vastaan Mikko Niskanen. Harvoin on enää viime aikoina nähnyt livenä Stadissa tätä elokuvaohjaajalegendaa!

Jos koskaan sitten 25.11.1990 jälkeen.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Viestin lähetti Maple Leaf
Jos koskaan sitten 25.11.1990 jälkeen.
Joo, mitähän sieniä Preda syö että pääsee aikamatkustamaan.

Tai sitten oli varsin huomiota herättänyt näky että kuollut mies kävelee...
 

Jackman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk,New Jersey Devils & Derek Boogaard
Risto Kaskilahti ulkoiluttamassa koiraa vallilassa.
 

Hordi24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Eilen tuli bongailtua julkkiksia oikein kunnolla. Ennen illan ottelua olleessa VIP-tilaisuudessa tuli bongattua ainakin seuraavat nimet: Jari Kurri, Kalervo Kummola, Timo Jutila, Mika Saukkonen, Tommi Läntinen, Juhani Tamminen, Hans Välimäki ja Pentti Lindegren, muitakin oli, mutta nimeltä en muista kaikkia.
Itse hallilla tuli bongattua (pelaajien lisäksi) mm. Tihonov, Curt Lindström.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ai kunnon julkkiksillekin on oma bongausketju? Lauantaina bongasin Raipen, kuten voitte lukea Bongaa liigakiekkoilija -ketjusta. Lauantaina bongasin lisäksi Harjavallan rautatieasemalta Wallu Valpion, 69 Eyesin Jussin ja Jone Nikulan. Olivat menossa Poriin ja tulivat Harjavallan kohdalla pihalle vetämään röökit. Itse olin menossa Tampereella (jos ketään nyt edes kiinnostaa). Ihmettelen vaan, että mitä erikoista siellä Porissa viikonloppuna tapahtui?
 

Karamahti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Coyotes
Viime torstaina Apulannan Toni nöyryytti rautaa (tai toisinpäin) Kampin Motivuksessa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös