Blues-otteluiden liput

  • 3 045
  • 37

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Re: Re: Re: Nörskän E-Katsomo

Viestin lähetti kuningas


Näitä kahta hallia on kuitenkin turha lähteä vertailemaan, toinen on monta kymmentä vuotta vanha ja toinen suomen modernein halli!

Yksi ISO ero näissä on kyllä,

- Petoluola on jäähalli
- LA on monitoimihalli

Mielestäni on kovin turhaa väitellä tästä aiheesta. Uskon että kaikki ovat jo ymmärtäneet, että Blues ja Jokerifanit eivät vanhasta hallista pidä. Onhan se vanha, eikä sitä pidäkään verrata teidän hienoihin monitoimihalleihin.

Tappara ja Ilves fanit sentään ymmärtävät hyvän päälle, ja sen takia heidän kanssaan tätä keskustelua voisi käydäkin...

Itse en jaksaisi enää lukea Blues ja Jokerifanien valituksia kauheasta DDR-hallista. Pysykää poissa jos peppu tulee kipeäksi. Istukaa satiinisohvissanne ja nauttikaa olostanne. DDR-hallin tunnelmaa ette kuitenkaan ikinä saa näihin teidän monitoimihalleihinne.
 

Kaljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, Honka, Newcastle Utd.
Rebel:in asennevamma kaikkea Espoolaisuutta kohtaan ei näköjään tunne loppua... sivuseikka, että lippu päätyyn maksaa 155,- , tosifani tulee kyllä katsomaan... kun kaudessa pelataan 56 ottelua, joista tämä edelleen tosifani voi seurata 30-40, jää siinä muutaman ottelun liikkumavara: jokainen yksittäinen ottelu ei ole niin korvaamaton. Näin ollen jonkinlaista valikointia voi harrastaa, ja rohkenen jopa väittää, että sitä harrastaa yllättävän moni. (edit: Varsinkin jos kyseessä on opiskelija!)

No, itse asiaan. Kiitos vihjeestä! Voipi olla että löydänkin itseni jostain sieltä yläkatsomoista... tai itseasiassa varmaankin otan yläkatsomoon lipun, ja mahdollisuuksien mukaan siirryn vieraspäätyyn. Ihmettelen nimittäin suuresti, jos se on Blues-peleissä täynnä.

Itse hallista: yläpaikkojen vitsaus on erittäin huono näkyvyys (ainakin kovin monilta paikoilta) tulostaululle. Pelikellon näkee, kun seisoo penkillä ja katsoo putken yli. Muuten hallihan on ihan toimiva ja OK. Nämä DDR tai Navetta -lempinimet tulevat hallin karusta ulkomuodosta/rakenteesta (betonia, halli kolossityylinen). Turha siitä on ottaa nokkiinsa... kiekko on kuitenkin se, mitä sinne tullaan katsomaan. Videotaulu olisi hemmetin hieno lisä, mutta se varmaan tarkottaisi hintojen nousua jonnekin 200,- päälle... :D
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
perus-espoolainen

Viestin lähetti Kaljami
Rebel:in asennevamma kaikkea Espoolaisuutta kohtaan ei näköjään tunne loppua... ... :D


Niin, eihän espoolaiset ole sen kummenpia kuin juurettomia insinöörejä joilla on murhia ja laitonta kännykkä- tai huumekauppaa harrastavia lapsia...

Täältä tähän
 

DanC

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, Bleg, ACM
monitoimihalli

Viestin lähetti tiki10


Yksi ISO ero näissä on kyllä,

- Petoluola on jäähalli
- LA on monitoimihalli


Eikö Petoluola ole myös monitoimihalli. Olihan siellä viikoloppuna ns. monitoimimessut ???
 

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Ervatsalo

Viestin lähetti ervatsalo



Niin, eihän espoolaiset ole sen kummenpia kuin juurettomia insinöörejä joilla on murhia ja laitonta kännykkä- tai huumekauppaa harrastavia lapsia...

Täältä tähän

Sinähän sen tiedät, aika mautonta. Yleistä nyt vielä vähän lisää!
Oletko kenties jossain aineissa kun tänne kirjotat?
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Erva...

Kannattais pitää vähän pienempää suuta ettei vahingossa löytäis itseänsä Suvisaariston pohjasedimenttiä tutkimasta lätkäkassista käsin...
 

Mad E

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: monitoimihalli

Viestin lähetti DanC


Eikö Petoluola ole myös monitoimihalli. Olihan siellä viikoloppuna ns. monitoimimessut ???

Oli oli. Ja kirpputori on melkein joka viikonloppu. :D
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Viestin lähetti Kaljami
Rebel:in asennevamma kaikkea Espoolaisuutta kohtaan ei näköjään tunne loppua... sivuseikka, että lippu päätyyn maksaa 155,- , tosifani tulee kyllä katsomaan... kun kaudessa pelataan 56 ottelua, joista tämä edelleen tosifani voi seurata 30-40, jää siinä muutaman ottelun liikkumavara: jokainen yksittäinen ottelu ei ole niin korvaamaton. Näin ollen jonkinlaista valikointia voi harrastaa, ja rohkenen jopa väittää, että sitä harrastaa yllättävän moni. (edit: Varsinkin jos kyseessä on opiskelija!)


Ei mulla ole mitään asennevammaa Spoota kohtaan. Ei sinne muuten tulisi melkein joka aamu rämmittyä. Ei todellakaan, turkua kohtaan on, mutta se onkin toinen tarina. En tiedä mistä sä ton keksit, mutta omapahan on huvisi.

Jonkinlaista valikointia on mun mielestä se, että valitsee kaukomatkoilta(siis jo Hämeenlinna ja Lahti lasketaan tähän), että mihin jättää pelivaraa. Mulla tulee matseja 28+4+4+x eli IFK:n matsit Lareenalla, Maneesissa, Stadin hallissa ja lisäksi useita matseja Lahti, Hml, Tampere akselilla. Se on mielestäni tosifanin määrä. Jos oma jengi pelaa 20km säteellä, niin kyllähän se kannattaa käydä katsastamassa. Tälläista valikointia mä harrastan, vaikka olenkin opiskelija ja vieläpä Kaljamin kotikaupungissa.
 

huihai

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Rebel


Ei mulla ole mitään asennevammaa Spoota kohtaan. Ei sinne muuten tulisi melkein joka aamu rämmittyä. Ei todellakaan, turkua kohtaan on, mutta se onkin toinen tarina. En tiedä mistä sä ton keksit, mutta omapahan on huvisi.

Jonkinlaista valikointia on mun mielestä se, että valitsee kaukomatkoilta(siis jo Hämeenlinna ja Lahti lasketaan tähän), että mihin jättää pelivaraa. Mulla tulee matseja 28+4+4+x eli IFK:n matsit Lareenalla, Maneesissa, Stadin hallissa ja lisäksi useita matseja Lahti, Hml, Tampere akselilla. Se on mielestäni tosifanin määrä. Jos oma jengi pelaa 20km säteellä, niin kyllähän se kannattaa käydä katsastamassa. Tälläista valikointia mä harrastan, vaikka olenkin opiskelija ja vieläpä Kaljamin kotikaupungissa.

Kyllä se nyt on niin, että tosifani käy katsomassa kaikki joukkueensa ottelut niin koti- kuin ulkomailla sekä jokaisen harkkamatsin.;)
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: Re: Re: Re: Nörskän E-Katsomo

Viestin lähetti tiki10



Mielestäni on kovin turhaa väitellä tästä aiheesta. Uskon että kaikki ovat jo ymmärtäneet, että Blues ja Jokerifanit eivät vanhasta hallista pidä. Onhan se vanha, eikä sitä pidäkään verrata teidän hienoihin monitoimihalleihin.

Itse en jaksaisi enää lukea Blues ja Jokerifanien valituksia kauheasta DDR-hallista. Pysykää poissa jos peppu tulee kipeäksi. Istukaa satiinisohvissanne ja nauttikaa olostanne. DDR-hallin tunnelmaa ette kuitenkaan ikinä saa näihin teidän monitoimihalleihinne.


Tsot tsot, ei yleistetä. Meinasin sitä lipun hintaa. Samasta paikasta saa maksaa nörskällä 80:- ja LA:lla 50:-. En väittänyt etten pitäisi hallista, kunnon näyttötaulu sinne niin kaikki olisi kunnossa. Se kumminkin on pk-seudun halleista ainoa jossa on välillä tunnelmaa muuallakin kuin fanikatsomossa. Innostuu oikein itekin.
 
K

kangaroo

Re: Re: Re: Re: Nörskän E-Katsomo

Viestin lähetti tiki10

"Mielestäni on kovin turhaa väitellä tästä aiheesta. Uskon että kaikki ovat jo ymmärtäneet, että Blues ja Jokerifanit eivät vanhasta hallista pidä. Onhan se vanha, eikä sitä pidäkään verrata teidän hienoihin monitoimihalleihin.

Itse en jaksaisi enää lukea Blues ja Jokerifanien valituksia kauheasta DDR-hallista. Pysykää poissa jos peppu tulee kipeäksi. Istukaa satiinisohvissanne ja nauttikaa olostanne. DDR-hallin tunnelmaa ette kuitenkaan ikinä saa näihin teidän monitoimihalleihinne."

Eipäs yleistetä liikaa. On niitäkin, jotka pitävät edelleen vanhasta hallista. Itselläni ei ole ollut koskaan vaikeuksia viihtyä siellä, ja osaksi myös nostalgisten muistojen vuoksi käyn katsomassa kaikki IFK-Jokerit pelit.

DDR-hallin tunnelman osalta allekirjoitan mielipiteesi. Sitäpaitsi C-puolen yläkerran iso tarjoilualue hakkaa mennen tullen Hartwall Areenan krominhohto-neonvalo-areenakortti -syöttölät.
 

trivekku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, IFK
Re: Re: Kertokaas heinäkengälle..

Viestin lähetti kuningas


Ei nyt ihan suoraan pääse pasilasta, mutta hyppäät pasilasta lähijunaan(E,L,U,S) ja jäät pois leppävaarassa, leppävaaran McDonaldsin edestä sitten lähtee ilmainen areena-bussi joka vie sinut hallille. Ainakin viimekaudella oli tällainen järjestelmä, toivottavasti tulevallakin kaudella. McDonalds on aivan juna-aseman vieressä.

Niin ja se bussi lähtee, oliko se nyt 40 minuuttia ennen ottelun alkua.

Kiitoksia ohjeista, löysin perille. :)

Bluesin fanibusseista, tietoa allaolevasta linkistä muillekkin tietämättömille.
:confused:

http://www.blues.fi/liput/bussit/.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös