Blues-otteluiden liput

  • 3 036
  • 37

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U13
En tiedä, onko tätä aihetta jo jo(i)ssakin viestiketju(i)ssa sivuttu, mutta ainakin allekirjoittanutta ihmetyttää, ettei Blues-IFK-pelin liput ole tulleet vieläkään myyntiin, vaikka otteluun on enää puolitoista viikkoa. Voisikohan joku asiasta tietävä kertoa miksei ne ole tulleet myyntiin ja milloin mahdollisesti tulevat?

:confused:
 

chico

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Myynnissä ovat...

Lippuja sai jo tänään aamulla lippupisteestä. Hinnatkaan eivät olleet muuttuneet eli 125/95/50 mk Blues-IFK peliin. Saisi kyllä Pena ottaa hinnoista esimerkkiä...
 

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Niin espooseen sitä pääsee katsomaan 50 kympillä kohtuu hyville paikoille ja pehmostetuille tuoleille matsia! Toisin kuin nordelskjöldin kadulle jonne joutui vielä huonoimmille mestoille maksamaan 100 mk! Ja vielä puupenkeille! Perse siellä puutuu.

Joku voi tähän kommentoida, että "hei siellä katotaan lätkää" mutta kyllä ainakin minä, matinkylän seisomapaikat kokeneena, mieluummin kyllä istun pehmostetuilla istuimilla!
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Viestin lähetti kuningas
Niin espooseen sitä pääsee katsomaan 50 kympillä kohtuu hyville paikoille ja pehmostetuille tuoleille matsia! Toisin kuin nordelskjöldin kadulle jonne joutui vielä huonoimmille mestoille maksamaan 100 mk! Ja vielä puupenkeille! Perse siellä puutuu.

Joku voi tähän kommentoida, että "hei siellä katotaan lätkää" mutta kyllä ainakin minä, matinkylän seisomapaikat kokeneena, mieluummin kyllä istun pehmostetuilla istuimilla!

Miten se menikään...
HALVALLA EI SAA MITÄÄN HYVÄÄ!!!

HIFK voi pitää lippujen hintoja korkealla, koska kysyntää riittää.
Jos yleisökeskiarvo on yli 6000 HIFK:lla näillä lippuhinnoilla, niin miksi niitä pitäisi laskea??

Ymmärrän hyvin, että jos ei jengiä millään muuten saada lehtereille, niin hinnat pitää olla alhaiset. Jos siis tuotteella
ei ole tarpeeksi kysyntää.

Eikös halvimmat liput HIFK:n matseihin maksa E katsomoon 75mk?!?!? (tiedän - Blues , Jokerit ja TPS lisä on olemassa)

Ja minulle tosiaankin on ihan sama millaisella penkillä istun ottelua katsomassa, on se sitten vaikka puupenkki. Itse eläydyn otteluun kyllä sen verran, että en huomaakaan aina minkä päällä istun.
 

Kaljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, Honka, Newcastle Utd.
Oli miten oli olosuhteiden ja tarjolla olevan viihteen kannalta,


kyllä 155 mk lipusta päätykatsomoon on jo aivan, AIVAN liikaa!

Tämän verran siis joutuu maksamaan HIFK-Blues/Jokerit/TPS -otteluissa.

Valitettavasti ainakin alkukauden HIFK-pelit menevät ihan teksti-tv ja Radio Suomi -linjalle. Vaikka kovin kovin intohimoinen Blues-kannattaja olenkin, pystyn sen verran pidättämään, että ainakin vuodenvaihteeseen asti "Navetan "pelit jää (näillä näkymin) näkemättä. 155 mk vaan on yksinkertaisesti liikaa, 115 mk :kin on jo melko kova hinta päätypaikasta.

Ja mitä tulee kysynnän ja tarjonnan lakiin, ihmettelen suuresti, jos HIFK-Blues -ottelut tulevat vetämään päälle 5000 katsojaa, vaikkakin ehkä 1. ottelu tulee saamaan jonkunlaisen Caloun-mielenkiintolisän. Jokerit ja TPS tuovat katsojia jo perinteidenkin vuoksi. Bluesin suhteen epäilen...

Tuskin olen ainoa, kenen "sisäinen ekonomi" huutaa näiden hintojen edessä!
 

hull16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManUtd.
Ei DDR:ään...

tälläkään kaudella. En ole käynnyt siellä sitten viimeisen Jokereiden kotiottelun ja ainakaan noilla hinnoilla en sinne mene edes kuuntelemaan kauden ensimmäisiä Peltos-huutoja, jotka olisivat ehkä kuulemisen arvoisia? Täytyy todeta Ärrä-Cupin perusteella laatu/hinta-suhde on aika metsässä.
 

leivoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Pauli - Non established since 1910
Ei DDR:ään...

Lainaillaan hieman:
"
Ei DDR:ään...
tälläkään kaudella. En ole käynnyt siellä sitten viimeisen Jokereiden kotiottelun ja ainakaan noilla hinnoilla en sinne mene edes kuuntelemaan kauden ensimmäisiä Peltos-huutoja, jotka olisivat ehkä kuulemisen arvoisia? Täytyy todeta Ärrä-Cupin perusteella laatu/hinta-suhde on aika metsässä.
"



Onko ITÄ-PASILAAN rakennettu jäähalli johonkin?
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
radanvarsislummi itä-pasila

Viestin lähetti leivoja

Onko ITÄ-PASILAAN rakennettu jäähalli johonkin? [/B]


Niin, huhujen mukaan itä-pasilaan, tuohon radanvarsislummiin olisi pykätty jonkinlainen peltihalli jossa harrastetaan ainakin ratsastusta yms. hevostelua..

Viime talvena sen vuotavia seiniä oli paikattu jollain "kultakuume" lakanalla, että olisiko ko. hallissa kaupan myös romukultaakin?

Täältä tähän
 

trivekku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, IFK
Kertokaas heinäkengälle..

Olisi tarkoitus tulla katsomaan syyskuussa Blues-Saipa matsi sinne upeaan länsi-autoareenaan. Kertokaas maalaispojalle, millä sinne pääsisi kätevimmin. Pääseekö sinne junalla suoraan Pasilasta?

Jos se DDR-halli on niin huono, niin tulkaapas Hippokselle. Tosin sinne on tehty remonttia, mutta taitaa olla sama kun maalaisi koirankakkaa kultamaalilla. :D Joka tapauksessa liigan surkeimpia halleja (ellei surkein) kasvonkohotuksesta huolimatta.

Hippoksen Halli onkin se kuudes kenttäpelaaja, yökerho-miljönäärikiekkoilija ahdistuu vähemmästäkin ankeudesta, jos on tottunut pääkaupunkiseudun loistoon. Silti: on siellä pelattu historiallisia matseja. Esim. 1989 kun Jyp varmisti hopean, pudottamalla Ilveksen. Oli hieno hetki..:) Ilveksella oli niin hyvä joukkue silloin, että se oli pieni ihme.
 

Punalippu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Pentin pojat (kukkuu-osasto)
Täytyy todeta Ärrä-Cupin perusteella laatu/hinta-suhde on aika metsässä.
-Ja Setä Sammakon tuotteellako on Ärrä-Cupin perusteella laatu/hinta suhde kohdallaan,:D
-cupin perusteella joukko virkamieshiirulaisia, jotka ei osaa/jaksa edes taklata tai muutenkaan kykene miesmäiseen peliiin.
-Cupin perusteella IFK tulee antamaan kylläkin paljonkin enemmän rahoille vastinetta kuin setä sammakon tuote.
Ps.
Milloinkas sinne Ilmalan kattoon vedetään esille Tikin uusi kalsararimallisto?:D :D
 

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Re: Kertokaas heinäkengälle..

Viestin lähetti trivekku
Olisi tarkoitus tulla katsomaan syyskuussa Blues-Saipa matsi sinne upeaan länsi-autoareenaan. Kertokaas maalaispojalle, millä sinne pääsisi kätevimmin. Pääseekö sinne junalla suoraan Pasilasta?


Ei nyt ihan suoraan pääse pasilasta, mutta hyppäät pasilasta lähijunaan(E,L,U,S) ja jäät pois leppävaarassa, leppävaaran McDonaldsin edestä sitten lähtee ilmainen areena-bussi joka vie sinut hallille. Ainakin viimekaudella oli tällainen järjestelmä, toivottavasti tulevallakin kaudella. McDonalds on aivan juna-aseman vieressä.

Niin ja se bussi lähtee, oliko se nyt 40 minuuttia ennen ottelun alkua.
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Viestin lähetti Kaljami
Valitettavasti ainakin alkukauden HIFK-pelit menevät ihan teksti-tv ja Radio Suomi -linjalle. Vaikka kovin kovin intohimoinen Blues-kannattaja olenkin, pystyn sen verran pidättämään, että ainakin vuodenvaihteeseen asti "Navetan "pelit jää (näillä näkymin) näkemättä. 155 mk vaan on yksinkertaisesti liikaa, 115 mk :kin on jo melko kova hinta päätypaikasta.


Miksi et tule ottelua seuraamaan E-katsomosta???
95mk on mielestäni ihan ok hinta.
Ja turha väittää ettei sieltä näe mitään.
Itse olen istunut joka katsomon osassa Petoluolassa,
ja kaikilta paikoilta näkee pelin oikein hyvin.
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Re: Ei DDR:ään...

Viestin lähetti hull16
En ole käynnyt siellä sitten viimeisen Jokereiden kotiottelun ja ainakaan noilla hinnoilla en sinne mene edes kuuntelemaan kauden ensimmäisiä Peltos-huutoja, jotka olisivat ehkä kuulemisen arvoisia? Täytyy todeta Ärrä-Cupin perusteella laatu/hinta-suhde on aika metsässä.

Joo...
En ole minäkään kertaakaan ostanut lippua Jokerit-HIFK otteluihin, mutta jostain syystä sinne aina ilmaislipulla pääsen.
Pyrin kyllä välttämään rahan tuhlausta siellä, koska enhän halua
Hjallikselle rahojani antaa.

Uskoisin että tällä kaudella hinta/laatu -suhde on viimeinkin kohdallaan kun puhutaan HIFK:sta.
Viime kaudella se ei todellakaan ollut näin. Meikäläinenkin meinasi joskus nukahtaa katsomoon, kun Niemisten ym. surffailua ei vain voinut katsoa. Oli se niin tylsää.
Nyt meillä on taklaava ja taisteleva joukkue, ja olen takuuvarma siitä että viihdettä on luvassa ja paljon. Kyllä minä tästä mielelläni maksan.

Ymmärrän kyllä että jääkiekko-ottelusta tulee kallis, mikäli kaikki oheistoiminta kiinnostaa yhtä paljon kuin itse ottelu. Jos ostat siis lipun ja sen lisäksi vielä 6 tuoppia, 2 pussia chipsejä, hodareita jne. , niin kyllähän se kalliiksi menee.
Itselläni on se tapa, että saavun hallille n. klo 18.00. Otan B-päädyssä yhden tuopin ennen ottelua. Mikäli ei kyseessä ole lauantai ottelua, niin siihen se yleensä jääkin.

Ymmärrän myös sen että muita kuin HIFK-faneja potuttaa nämä HIFK:n kalliit hinnat, mutta itse mielelläni "sponsoroin" kannattamaani joukkuetta. Toivottavasti suurin osa HIFK-faneista on kanssani samaa mieltä.
 

Punalippu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Pentin pojat (kukkuu-osasto)
Juuri näin Tiki 10

Itse makselen ihan mielelläni tuonne E-katsomoon sen 95, varsinkin tuon nykyisen joukkueen katselemisesta, viime vuonna oli kylläkin tuskaa katsella ballerinojen puuhasteluja valmentaja oppilaan käskytyksessä, mutta tulipa istuttua silti...
- Sen verran noista lippujen hinnoista että "arbitraasi" E-katsomon ja kausarinhinnan välillä alkaa kylä hävitä:( Mutta itse istuskelen E:ssä juuri sen tunnelman vuoksi ja sielltä näkee matsin kyllä ihan hyvin.
- Samaa mieltä olen että kyllähän jokaiseen matsiin saa rahat uppoamaan, jos on pakko vetää kaljaa, purilaisia etc. Itse kylläkin käyn matseissa ihan lätkän ja sen tarjoamien elämyksien vuoksi.
- Mutta jos Jonna-disko ja pallomeri kiinnostaa enemmänkuin lätkä ja hyvä fiilis kannattaa suunnata kyllä tuonne Hjalliksen lintsille.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Kertokaas heinäkengälle..

Viestin lähetti trivekku
Olisi tarkoitus tulla katsomaan syyskuussa Blues-Saipa matsi sinne upeaan länsi-autoareenaan. Kertokaas maalaispojalle, millä sinne pääsisi kätevimmin. Pääseekö sinne junalla suoraan Pasilasta?


Niin, kandee käydä kattomassa YTV:n kotisivuilta aikatauluja yms matkustusinfoa osoite: http://www.ytv.fi/aikataulut

Ps: Muista olla tervehtimättä kuskeja jos menet bussilla

T:Heinäkenkä

Täältä tähän
 

rapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kolarin Turmio
Re: Kertokaas heinäkengälle..

Viestin lähetti ervatsalo

Ps: Muista olla tervehtimättä kuskeja jos menet bussilla

Nimenomaan, ja laita rahat sitten siihen kaukaloon leimauslaitteen vieressä. Jos tyrkytät suoraan kuskin käteen kolikoitasi, saat vastaukseksi vain tuijotuksen josta voi aistia tunnelmaa tyyliin "luuleksä että mä haluan sun tautis saatana".

t: Hyvinkää
 

hull16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManUtd.
tiki10

Ihan vaan huvittuneena huomasin pienen virheen tekstissäsi tai oliko se virhe? Jos puhut hinta/laatu suhteesta niin tosiaan se on hyvä = Iso hinta jaettuna pienellä laadulla = iso suhdeluku! :D Eikai tämä ole pilkun nus**piip**
 

Kapo

Jäsen
Miten helvetissä te taas onnistuitte kääntämään tämänkin otsikon muodosta "Blues-otteluiden liput" muotoon "Provosoidaan yhdessä toisiamme"? Eikö esim. Tiki10:lla ole mitään oikeaa sanottavaa? Tämä ei tietysti koske vain Tiki10:ä, vaan tähän omaavat taipumusta myös useat muut.
 

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
Re: Kertokaas heinäkengälle..

Viestin lähetti trivekku
Jos se DDR-halli on niin huono, niin tulkaapas Hippokselle. Tosin sinne on tehty remonttia, mutta taitaa olla sama kun maalaisi koirankakkaa kultamaalilla. :D Joka tapauksessa liigan surkeimpia halleja (ellei surkein) kasvonkohotuksesta huolimatta.

Niin, ilmeisesti et ole käynyt tsekkaamassa Hippoksen nykyilmettä. Kyllä se vaikuttaa yllättävän positiiviselta kun on lasipleksit (joiden läpi alariveillä istuvat ehkä jopa näkevätkin) ja uusitut kioskitilat. Ilmastointikin pantiin kerralla kuntoon että höyryä ei enää nousisi pitkien ja kiihkeiden otteluiden yhteydessä jäästä. On niitä huonompiakin halleja kierretty.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Viestin lähetti Kaljami
Valitettavasti ainakin alkukauden HIFK-pelit menevät ihan teksti-tv ja Radio Suomi -linjalle. Vaikka kovin kovin intohimoinen Blues-kannattaja olenkin.

No niinpä. Nyt kannattaa kaikkien Blues-fanien sanoa, ettei aio tulla Jäähalliin, jotta ei sitten kauden mittaan ihmetellä, että miksi Blues-faneja ei ole kuin 10-20 Jäähallissa. Hinnathan siihen on syynä. Kaikilla meillä on omat keinonsa olla intohimoinen kannattaja, toiset käy katsomassa lätkää, toiset käy katsomassa korkeintaan teksti-tv:tä.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nörskän E-Katsomo

Olin viime kaudella kattomassa bluesin matsia juuri kyseisessä katsomonosassa ja täytyy sanoa, että takamus siellä ainakin puutuu. Saa kiivetä yhtä korkealle kuin LA-areenalla ja päätyy istumaan puupenkille. Onhan siinä oma nostalgiansa mutta kuitenkin. Maksoi vielä 80:-.

Tänään kävin ostamassa liput 13.päivän peliin ja huomasin ettei ollut minkäänlaista hifk-lisää. Oikein ilahtui kun 50:llä markalla pääsee peliä kattomaan. On meinaan hinta-laatu suhde kunnossa.

Kalleimmat liput sinne maksaa näköjään 170:- kipale, se on kyllä aivan järjetön summa, vaikka viivan kohalla onkin. Pysyn kyllä visusti ylhäällä noilla hinnoilla!
 

pXi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, EPS
Re: Nörskän E-Katsomo

Viestin lähetti vision
Saa kiivetä yhtä korkealle kuin LA-areenalla ja päätyy istumaan puupenkille.

Kunto siinä vain kohenee ja perse karaistuu:)
Mutta joo,en minäkään noita lipun hintoja kovin hyvällä katso.Kyllä KOKO E- ja F-katsomoihinn pitäisi päästä 75 markalla eikä vain E1,E9,F1,F9 katsomo-osiin.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Re: Nörskän E-Katsomo

Viestin lähetti vision
Olin viime kaudella kattomassa bluesin matsia juuri kyseisessä katsomonosassa ja täytyy sanoa, että takamus siellä ainakin puutuu. Saa kiivetä yhtä korkealle kuin LA-areenalla ja päätyy istumaan puupenkille. Onhan siinä oma nostalgiansa mutta kuitenkin. Maksoi vielä 80:-.


Jep, mutta kyllä sieltä kentän näkee. Samaa ei välttämättä voi sanoa Lareenalla, sillä yläkatsomo on rakennettu liian loivaksi. Ainakin lyhyillä ihmisillä on varmasti ongelmia, kun joku korsto eteen istuu. Kentän toista reunaa on erittäin vaikea nähdä, vaikka itsekin melkein 190cm:iin kohoan.

Kerran Lareenalla ostin lipun ovelta keskimmäiseen katsomoon(95mk, koska 50mk lippuja ei kuulemma ollut enää jäljellä, vaikkakin yläkerran reunimmaisissa paikoissa tilaa olikin.), niin tuolissani oli istunut ilmeisesti norsu, sillä penkki oli vääntynyt saranoiltaan, joten siinä ei voinut istua koko painolla. Ei ainakaan takamus puutunut. Onneksi Spoossa on aina tilaa, niin vaihdoin vain paikkaa.

135,- on liikaa, ainakin ylimmistä riveistä puhuttaessa. Mulla ei ongelmaa ole, koska kausikortin omistaja olen.
 

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Re: Re: Nörskän E-Katsomo

Viestin lähetti Rebel


Jep, mutta kyllä sieltä kentän näkee. Samaa ei välttämättä voi sanoa Lareenalla, sillä yläkatsomo on rakennettu liian loivaksi. Ainakin lyhyillä ihmisillä on varmasti ongelmia, kun joku korsto eteen istuu. Kentän toista reunaa on erittäin vaikea nähdä, vaikka itsekin melkein 190cm:iin kohoan.

Kerran Lareenalla ostin lipun ovelta keskimmäiseen katsomoon(95mk, koska 50mk lippuja ei kuulemma ollut enää jäljellä, vaikkakin yläkerran reunimmaisissa paikoissa tilaa olikin.), niin tuolissani oli istunut ilmeisesti norsu, sillä penkki oli vääntynyt saranoiltaan, joten siinä ei voinut istua koko painolla. Ei ainakaan takamus puutunut. Onneksi Spoossa on aina tilaa, niin vaihdoin vain paikkaa.

135,- on liikaa, ainakin ylimmistä riveistä puhuttaessa. Mulla ei ongelmaa ole, koska kausikortin omistaja olen.

Itsellän ei ole Lareenalla ollut mitään ongelmaa nähdä koko kenttää. Ehkä pienemmillä ihmisillä tosiaan voi olla ongelmia, mutta ainakin omasta mielestäni kuitenkin kaikilta paikoilta näkee hyvin. Näin ei voi sanoa teidän kotiluolasta, olis voinut hallin suunnittelija käyttää vähän järkeään ja jättää ne saatanan 5 cm levyiset putket rakentamatta. Aina kun olen ylhäältä katsonut peliä on aina eteen tullut tämä putki. Mutta alempaa sitten näkeekin jo hyvin, mutta jotta sinne pääsee pitää maksaa itsensä kipeäksi. Niin ja se tulostaulu, ylhäälä kun istuu nin ei varmasti näe pelikelloa, ainakin missä minä olen istunut ei kelloa ole näkynyt kokonaan.

Näitä kahta hallia on kuitenkin turha lähteä vertailemaan, toinen on monta kymmentä vuotta vanha ja toinen suomen modernein halli!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös