Ozzy julkaisi lisää maistiaisia tulevalta levyltä. Nyt ollaan vahvasti Black Sabbathin äärellä.
Ozzy julkaisi lisää maistiaisia tulevalta levyltä. Nyt ollaan vahvasti Black Sabbathin äärellä.
Näinköhän pimeyden prinssin maallinen vaellus on tulossa päätökseensä. Toivottavasti olisi pelkkä huhu...
Jutun mukaan kivunlievitys ei toimi, mutta (koti)sängyssä kuitenkin maataan. Jos kyseessä on saattohoito, niin eikö pitäisi hoitaa potilas jonkinlaiseen "lääkekoomaan", jos kivut käyvät kestämättömiksi? Tai eihän tuossa suoraan sanota, että vuoteellaan kotona.
Ozzy julkaisi omalla Facebook-tilillään tänään ytimekkäästi linkin kappaleeseensa "Alive" joten ei tuo varmaan ihan heti kohta ole kuolemassa.Toivottavasti huhut Ossista ovat vahvasti liioiteltuja. Ihan höpöpuheitahan tällaiset olivat siihen saakka, kunnes Lemmy kuoli. Silloin tuli ensimmäisen kerran mieleen, että nämä vanhat ja legendaariset lääketieteelliset ihmeet voivat sittenkin joskus kuolla.
Ozzy julkaisi omalla Facebook-tilillään tänään ytimekkäästi linkin kappaleeseensa "Alive" joten ei tuo varmaan ihan heti kohta ole kuolemassa.
Parkinsonin tauti.
Ozzy Osbourne paljasti sairastavansa Parkinsonin tautia - "Tämä on ollut todella haastavaa"
Rock-tähti päätti lopettaa diagnoosinsa salailemisen.www.radiocity.fi
Miksi minä luulin kuulleeni Parkinsonin taudista tyyliin pari vuotta sitten? Muistan kun vaimon kanssa taivasteltiin, että niin tietenkin, sehän sopi niihin oireisiin joita näkyi jo tv-sarjassa joita seliteltiin huumeilla. Se taisi silloin olla vasta huhu, Ozzy itse on varmaan tiennyt tämän jo kauan mutta vasta nyt se julkistettiin virallisesti?
Miksi minä luulin kuulleeni Parkinsonin taudista tyyliin pari vuotta sitten? Muistan kun vaimon kanssa taivasteltiin, että niin tietenkin, sehän sopi niihin oireisiin joita näkyi jo tv-sarjassa joita seliteltiin huumeilla. Se taisi silloin olla vasta huhu, Ozzy itse on varmaan tiennyt tämän jo kauan mutta vasta nyt se julkistettiin virallisesti?
Eiköhän Ossin päivätyö ole jo tehty. Jokaisen ikääntyvän artistin pitäisi saada lopettaa uransa kunniakkaasti. Kunniakasta ei ole se, jos lähdetään vielä viimeisillä voimilla kiertueelle. Ossi on ollut niin pitkään jo kunniakierroksella, että ihan hyvin voisi vetäytyä nyt vain kiikkustuoliin. Äijä ansaitsisi loppuvuosikseen mahdollisimman mukavan ja leppoisan elämän. Ellei sitten itse halua kiertää niin kauan kunnes putoaa.
Näin on ja mihin se raja vedetään on hyvin sitten artistikohtainen juttu, juuri edesmennyt Neil Peart veti rajan 62 vuotiaana, koska ei halunnut hoitaa rumpuja yhtään tippuneella tasolla - respect. Sitten John Fogerty on 75 vuotias ja homma pelaa loistavasti jne jne.
Mutta on Ozzy hommansa tehnyt ja jos pystyy vielä studiossa äänittämään uutta kamaa, niin sekin on kova juttu. Kiertue, varsinkin todella iso sellainen, on vaan ihan eri juttu. Mutta toisaalta ihiminen pystyy ihmeisiin, jos on riittävästi intohimoa - eihän sitä voi käsittää miten Lemmykin pystyi vetämään nuo pari viimeistä kiertuevuotta läpi.