Biisit, jotka saavat sinut voimaan pahoin

  • 399 183
  • 2 189

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Dire Straitsin paskabiisi Sultans of Swing.

Pienestä asti vihannut sitä, on todella ärsyttävä kappale omaan korvaani. Soi alkuillasta juuri kun olin lähdössä lenkille, helvetti että vitutti kun sellainen paska jäi päähän soimaan tunniksi.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Olkaapa hyvät: Laura Vanamo - Se tunne

Minä vihasin tuota wannabe-japanilaista jo silloin kun se oli Idolsissa mukana tänä vuonna, ja minä vihaan yleensäkin näitä wannabe-japanilaisia, ja onhan tuo biisikin ihan helvetin ärsyttävä. Ja miksi tuo muija ääntää suomea kuin joku vähä-älyinen? Koko biisi, sen video, ja sen esittäjä on kaikessa tekopirteydessään ihan vitun oksettavia! Hyi helvetti!
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Olkaapa hyvät: Laura Vanamo - Se tunne

Minä vihasin tuota wannabe-japanilaista jo silloin kun se oli Idolsissa mukana tänä vuonna, ja minä vihaan yleensäkin näitä wannabe-japanilaisia, ja onhan tuo biisikin ihan helvetin ärsyttävä. Ja miksi tuo muija ääntää suomea kuin joku vähä-älyinen? Koko biisi, sen video, ja sen esittäjä on kaikessa tekopirteydessään ihan vitun oksettavia! Hyi helvetti!
Hyi vittu. Toi oli jotain todella karmeaa, enkä todellakaan osaa kuvitella miksi tuollaista tehdään, ja miten tuollaista saa julkaista. Tuli todellakin paha olo tuosta äänestä, tekopirteydestä ja ääntämisestä. Ei jatkoon.
 

No johan nyt. Olipa se järkyttävää. Kauheeta.

Olen ymmärtänyt että japanilaisen populaarikulttuurin fanittaminen on Suomessa nykyisin ihan sangen suosittua (übernolo pikkuveljenikin on siinä bandwagonissa, argh... Iso mies ja piirtelee jotain magnaa ja puhuu japaninkielisiä sekavia. Terveisiä vaan Tampereelle!), mutta eikö se juttu siinä diggailussa ole juuri nimenomaan sen diggailtavan materiaalin japanialainen alkuperä?

Nyt sitten apinoidaan sama tyyli ihan syntyperäisen suomalaisen(?) esitettäväksi. Ei toimi, vaan mistäpä minä mitään muutenkaan ymmärrän. Kohderyhmä tehköön lopullien tuomion.

Itse japanilaiset ovat kyllä nerokkaan hämärä kansa ainakin Juutuubista tsekkailtujen televisioshow- ja mainosklippien perusteella. Minä tahdon joskus käydä Japanissa!

On muuten soinut Mustaschin I'm Alrightin alkuriffi koko päivän päässä. Välillä se vaihtuu Dire Straitsin Sultans of Swingin riffiin, kun molemmat aika samasta puusta ovat.

Ihan hyviä biisejä, mutta näin koko päivän jatkuneena alkaa jo jonkinverran pahoinvointia aiheutumaan.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Fredrik Paciuksen "Maamme" oululaisen jääkiekkoyleisön esittämänä aiheuttaa voimakkaan oksennusreaktion.

"POOOOHOJOIINEEEEEEEN!"

Menkää nyt oikeasti vähän itseenne.
Eipä tähän ole paljon muuta lisättävää. Surkea "vitsi" joka ei enää jaksa naurattaa eikä itkettä. Oksettaa lähinnä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Weather Girls - It's Raining Men. Hyi saatana. Geri Halliwellin versio samasta renkutuksesta menee ainoastaan musavideon muodossa, ilman ääntä.
 

Ukkomauseri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Eipä tähän ole paljon muuta lisättävää. Surkea "vitsi" joka ei enää jaksa naurattaa eikä itkettä. Oksettaa lähinnä.

Aiheuttaa kyllä suunnatonta vitutusta! Voin kuvitella kuinka siellä sitten yleisössä hykerrellään "irtos taas pohjoinen aika hyvin".
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Deep Insight - Rock With My Band, saakeli mitä sontaa.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Varjotuuli
Deep Insight - Rock With My Band, saakeli mitä sontaa.

Tämä on kyllä todellakin täyttä paskaa.

Mutta tulin tosiaan nyt ihan vartavasten kahden biisin takia tätä ketjua ylös nostamaan.

Otetaan ensin tuo Sunrise Avenuen uusi sinkku The Whole Story. Bändihän on jo heti uransa avaussinkusta asti kuulunut osastoon kuulemattakin paskaa, mutta tämä biisi kiipeää nyt sitten osastolle "saa voimaan pahoin" mitä omalla kohdallani tapahtuu todella todella harvoin. Sen bb-Kakin näköisen laulajan kökkö-ääntäminen, jokaisen soinnun radiokelvollisuuden etukäteen harkitseminen ja umpipaskat lyriikat takaavat sen, että tästä täytyy tulla hitti Saksassa, paskan musiikin luvatulla markkina-alueella. Hyi helvetti.

Ja sitten toinen tapaus, jossa sitä "saa voimaan pahoin" osastoa on vain yksi rivi. Eli Apulannan viimeisin sinkku. Apulantahan on oikeastaan Plastik- tai viimeistään Heinola 10-levystä lähtien materiaalinsa kanssa liukastunut tasaisen loivaan alamäkeen jossa nyt sitten mennään jo kordinaateissa "täysin yhdentekevää ja kohtuullisen heikkoa".

Ja tämän uuden sinkun kertosäkeen huipentava, täysin muuhun tekstiin sopimaton, 9-vuotiaan tekemältä sanoitukselta kuulostava toteama "ravistettava ennen käyttöä" on kyllä toiseksi huonoin Suomessa koskaan mihinkään biisiin ujutettu toteama.

Huonoin on edelleen Yön Joulu omin päin - biisin avaava "Mä koristan kuusen ja keitän teen, Mä siitä kirpeän liemen teen".

Oiskohan Toni Wirtasenkin aika tehdä Zen Cafet ja YUP:t ja jättää Apulanta luovalle tauolle ja sen aikaa jatkaa näiden aivokuolematekstien oksentamista Irinan levyille:

"Jos ei nyt niin myöhemmin, mut siihen asti vaivaa tää kuitenkin Liiba-laabaa täydeltä laidalta"
 

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
M.Vilkkumaan kaikki biisit.
 

Laakamato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers (Jokerit)
Lady Gagan tuotanto.

Tunnustan että jotkut hittibiisit mitä tulee baareissa on ihan ok ja kivoja niissä paikoissa ja tilanteissa mutta tuon kummajaisen "musiikki" on hirveää kuraa. Videotkin on jotain lsd-höyryisten paviaanien sekoilua...

Otan takaisin, lsd-höyryisten paviaanien jääkoripallostahan saisi upean videon!
Hei, lainaako joku parit paviaanit, sata liuskaa happoa ja videokameran?
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Yksi pahimmista IKINÄ on Finlandersin Oikeesti. Hyi saatana.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Koneelta löytyi Rammsteinia englanninkielisin lyriikoin. Eipä löydy enää. En ole koskaan osannut jättää kiinnittämättä huomiota vokaaleihin, ja usein saksankielisinä kappaleet kuultuani tuo enkkuversiointi oli ihan kamalaa. Hyi.
Kentin Music non stop menisi muuten samaan kategoriaan mutta ei se svenskaksikaan häävi veisu ole.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kentin Music non stop menisi muuten samaan kategoriaan mutta ei se svenskaksikaan häävi veisu ole.
Kentin englanninkieliset vedot ovat oikeastaan ihan kelvollisia, jos niitä vertaa kotimaamme ylpeyden, 4R:n, ulkomaanvalloitusyrityksiin.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Äläs muuta sano. Vielä pahempi on Finlandersin jouluversio tuosta, "uskon oikeesti Joulupukkiin" naukuvalla homoäänellä laulettuna.
NO HYI! En onneksi ole kuullut... Mutta nyt tulee se pahin. Tuota limakappaletta on joutunut hääkeikoilla soittamaan muutaman kerran, kun "se on niin ihana ja koskettaa just mua ja Jarkon suhdetta ja kaikki on punaista ja pinkkiä ja ruusut aukeaa!"


...vittu...
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Kentin englanninkieliset vedot ovat oikeastaan ihan kelvollisia, jos niitä vertaa kotimaamme ylpeyden, 4R:n, ulkomaanvalloitusyrityksiin.

Tähän täytyy peruskierolla musiikkimaulla kirottuna sanoa, että Loving The Alien hakkaa suurimman osan ko. biisin jälkeen nuoremman ismon orkesterin levyttämästä tuotannosta. Kelvollisuus on tietty kuulijan korvissa, mutta niin se on syöpäkin, vaikkei siitä aina diggaisikaan.
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tämä on sanottu ennenkin, mutta 4R yhtyeen materiaali on huonointa, ikinä, missään, milloinkaan. Loving the Alien oli hyvin julmaa kidutusta, mutta joku Mood-niminen biisi tai mikä olikaan on kaiken kuvailun alapuolella. Lyriikat, sanojen lausuminen ihan vittu mikä vaan. En ole kuullut noita biisiksi kutsuttuja teoksia varmaan 12 vuoteen, mutta silti en voi tyhjentää muistiani siitä paskasta minkä ne jättivät. Mä en voi uskoa, että tuossa proggiksessa oli mukamas mukana jotain brittejä tuottamassa/miksaamassa jne.

MACK
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Entisenä jopa kovanakin Amoral-fanina tämä nykyinen "amoral" musiikki saa minut voimaan pahoin.

Kuinka voi bändi mennä kerralla niin sairaasti alaspäin ja vielä pohjasta läpi?
 

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Entisenä jopa kovanakin Amoral-fanina tämä nykyinen "amoral" musiikki saa minut voimaan pahoin.

Kuinka voi bändi mennä kerralla niin sairaasti alaspäin ja vielä pohjasta läpi?

Ööh, vaihtamalla solistia? Ite en oo koskaan Amoralia oikein kuunnellut, mutta aika popilta nää uudet sinkut kyllä kuullostavat.
 

Mahtiankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF
Cheekin "Jos mä oisin sä" on suhteellisen hirvittävää kuraa. Ja eiköhän siitä mahda tulla yksi kesän hiteistä. Hyi.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Varjotuuli
Ööh, vaihtamalla solistia?

Tuskin A.Koivunen on uuden levyn biisejä juurikaan säveltänyt? Eiköhän Ots/Varon kaksikko ole asialla. Tämä siis ihan vaan arvauksena koska tietoa ei ole.

Joten kyllä tämän bändin popahtamisen syy löytyy osastolta muut bändin jätkät.

Uskotaan nyt kavereiden väitteeseen siitä, että teknisen deathinsa kanssa bändillä ei enää ollut annettavaa ja nyt oli aika tehdä muuta. Mielestäni rohkea ratkaisu jos näin todella oli.

ps. Ja paskaahan se uusi levy on meikäläisen korvaan.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tuskin A.Koivunen on uuden levyn biisejä juurikaan säveltänyt? Eiköhän Ots/Varon kaksikko ole asialla. Tämä siis ihan vaan arvauksena koska tietoa ei ole.

Joten kyllä tämän bändin popahtamisen syy löytyy osastolta muut bändin jätkät.

Jotain musiikkilehteä lueskelin kirjastossa muutama päivä sitten ja siinä oli näiden Amoralin hemmojen haastattelu. Kertoivat siinä että Koivusen tulo oli enemmänkin seuraus kuin syy, eli tyylinvaihdosta oli jo päätetty ja laulaja etsittiin sitten sen mukaan.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Se on niin helppoa dissata riukukätistä naukujaa aina näissä kirjoituspalstojen varjoissa nimimerkin takaa, mutta tosiaan, asiasta edes jossakin määrin perillä olevat tietävät Amoralin jäppisten koekuunnelleen 50+ laulajaa. Jos niistä Iso A valikoituu seuraavaksi laulajaksi, niin eiköhän äijät silloin tiedä, mitä ovat tekemässä, tykkäsivätpä käänteestä paidanpolttelijateinit ja muuten vaan muodikkaasti Koivusta dissailevat moosekset ihan mitä hyvänsä. Ei mulla tästä aiheesta muuta.

Pahoinvointia akuutisti aiheuttava kappale on Rihannan "Umbrella". Elaa-elaa-elaa-elaa-ee-ee-elaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös