Asia, joka ei avaudu minulle

  • 1 250 612
  • 7 359

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Jaa a. Mutta nykyisin on olemassa myös farkkuja, jotka joustaa. Sopii jalkaan, vaikka läskiäkin hieman olisikin.
Mikä olisi sun vaihtoehto yleishousu farkuille?
@SMT pitää verkkareista. Eikö? Tuskin suorissa housuissa näkee.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ookei, tätä tietoa en olisi halunnut kuulla..
On muuten viikon kylmin päivä, joten lämmintä päälle.
Et toki. Täällä muuten tulee jotain märkää taivaalta. Mitä lienee. En tiedä kun ei ole pitkään aikaan tullut että mitä tuo on.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jaa a. Mutta nykyisin on olemassa myös farkkuja, jotka joustaa. Sopii jalkaan, vaikka läskiäkin hieman olisikin.
Mikä olisi sun vaihtoehto yleishousu farkuille?
Onhan sitä kaikennäköisiä malleja ja kokoja, mutta ihmetyttää silti, miksi jotkut pitää niitä kotonakin.
@SMT pitää verkkareista. Eikö? Tuskin suorissa housuissa näkee.
No verkkarit tai kollarit. Suoria housuja en kyllä pidä eli olit oikeassa.
Taitaa olla nakuna..?
Tulin alasti töihin, mutta pomo käski pistää housut.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Minähän en edes pidä muita housuja kuin harmaita farkkuja kodin ulkopuolella, harvoin yllä on jotain muuta. Aloin käyttämään farkkuja yläasteelle siirtyessä ja niistä tuli vakihousut. Niissä on hieno kiiltävä metallivyö. Mä pidän älyttömästi farkuista.
Sen ymmärrän, että pitää aina farkkuja, kun on ulkona, mutta jos pitää aina kotonakin. Sitä en ymmärrä.
 
K

Kiekkokatsoja

Sen ymmärrän, että pitää aina farkkuja, kun on ulkona, mutta jos pitää aina kotonakin. Sitä en ymmärrä.
En pidä kotona farkkuja. En edes vyön tai henkseleiden avulla. Eikä pysy jalassa, vaikka pitäisin/pitelisin.
Mun luona ei pidetä mattojakaan.
Tauluja mulla on, mutta niitäkään en pidä. Ne on ruuveilla seinässä kiinni.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: SMT

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ei avaudu ne jotkut Panadolin särkylääkemainokset. Niissä mainostetaan särkylääkettä seuraavilla lausahduksilla:

"Istut lennonjohdossa täysin keskittyneenä, yhtäkkiä päänsärky iskee"
"On hetkiä jolloin et halua päänsärkyä, kuten purjehtiessasi Suomen myrskyisessä kesäsäässä"

Ei nyt sillä etteikö nuokin olisi hetkiä jolloin se päänsärky saattaa vähän haitata, mutta mietin vaan että onkohan nuo ihan niitä jokapäiväisen arjen tilanteita kun se päänsärky voi yllättää kenet tahansa suomalaisen?
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ei avaudu ne jotkut Panadolin särkylääkemainokset. Niissä mainostetaan särkylääkettä seuraavilla lausahduksilla:

"Istut lennonjohdossa täysin keskittyneenä, yhtäkkiä päänsärky iskee"
"On hetkiä jolloin et halua päänsärkyä, kuten purjehtiessasi Suomen myrskyisessä kesäsäässä"

Ei nyt sillä etteikö nuokin olisi hetkiä jolloin se päänsärky saattaa vähän haitata, mutta mietin vaan että onkohan nuo ihan niitä jokapäiväisen arjen tilanteita kun se päänsärky voi yllättää kenet tahansa suomalaisen?

Se on vaan täsmämarkkinointia niille Helsinki-Vantaan lennonjohtajille, jotka harrastaa purjehdusta.
 

Glove

Jäsen
Söin 300 g Saarioisten broileripastaa ja join lasin vettä. Se mikä ei avaudu on se, että miksi tuntuu siltä, että oisin syönyt koko broilerin ja kattilallisen pastaa?
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

Jyväsjemmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, D Team
Kaljakellunta... Lillutaan joessa juomassa ja jätetään jälkeen hirveä sotku...
Pääsääntöisesti olen sitä mieltä että tällaisia isoja tapahtumia kannattaa järjestää (lievästä) roskaamisesta huolimatta. Olisihan tuo ihan kivaa mennä tuonne kaverien kanssa, jos nyt lähellä sattuisin asumaan, mutta tuo roskan määrä on vain niin älytön ja muutenkin roskaamisen typeryys ja välinpitämättömyys on suorastaan kuvottavaa, joten en itse viitsisi tuollaiseen osallistua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös