Asia, joka ei avaudu minulle

  • 1 251 378
  • 7 359

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Jos haluatte kansalaiset oikeasti käyttää jotain piristävää niin kahvi tai sitten halpa ja hyvä vaihtoehto on kofeiinipillerit apteekista(hinta jotain 2euroa/purkki).
Tuo on ihan yhtä hauskaa kuin käydä ostamassa jostain seksikaupasta tekopillu, ettei vaan tule sukupuolitautia, kuten oikean pillun kanssa voi joskus käydä.
 

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet,Tappara,NY Rangers,Juniori- SaPKo
Pari juttua mitkä ei minulle ole koskaan avautunut, eikä tule koskaan avautumaan.
a) miksi ihmisillä on taipumus valittaa kaikesta ja aina tekemättä kuitenkaan kokemilleen epäkohdille yhtään mitään.
b) miksi hyvätuloisten pitäisi elättää huonotuloisia, etenkin niissä tapauksissa kun huonotuloinen on omalla saamattomuudellaan ja velttoudellaan oman tilansa aiheuttanut.
(ihmettelyni aiheena ei ole terveydenhuolto, sairaat tai muuten oikeasti työkyvyttömät)
 

WildThing

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät ja Minnesota Wild
Tuo on ihan yhtä hauskaa kuin käydä ostamassa jostain seksikaupasta tekopillu, ettei vaan tule sukupuolitautia, kuten oikean pillun kanssa voi joskus käydä.

Kannattaa kokeilla :D No, mutta ymmärrän pointtisi hyvin.
Se onkin juuri se, mitä sillä esim. energiajuomalla haetaan? Jos haluaa makuelämystä + kokonaispakettia niin ei sitten mitään järkeä vaihtaa kofeiinipillereihin. Jos taas oikeasti teet välillä yötöitä, kuten minä ja haluat piristystä niin nuo pillerit toimii ainakin minulla helvetin paljon paremmin.
Kyllä joku Battery piristää sen tunnin - pari, mutta sitten väsyttää ja on pakki sekasi.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tuo on ihan yhtä hauskaa kuin käydä ostamassa jostain seksikaupasta tekopillu, ettei vaan tule sukupuolitautia, kuten oikean pillun kanssa voi joskus käydä.

Nyt yliarvioit meidät Jatkoaikalaiset. Monikohan meistä on edes nähnyt live -pillua? Sukupuolitaudilla olisi kiva kerskailla vaikka snakkarijonossa? Olisi edes…
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin sisältää vitamiini-pillerit ja about 50% kaupan tavaroista nykyään. Kyllähän aina kun puhutaan vedessä lilluttamisesta, niin ei kovin järkipuuhaa voi olla.
Mua oikein hirvittää ne kauppojen vitamiinipillerit.

Ja vihreässä teessähän on ihan hirveästi erilaisia terveysvaikutuksia. Esim. tuolla Hidasta elämää -sivustolla on listattu noita. Tietenkin noita nettikirjoituksia ja tutkimuksiakin on aina laidasta laitaan, mutta tuskin kukaan kiistää teen lukuisia terveyshyötyjä.

Sattumoisin muuten moneen juuri suomalaisten vaivaan olisi teestä apua.

On jotkut kahvitkin kyllä hyviä, mutta mun suussa tee maistuu paremmalta. Lisäksi nykyään koitan vältellä tuota kofeiinia.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jos haluatte kansalaiset oikeasti käyttää jotain piristävää niin kahvi tai sitten halpa ja hyvä vaihtoehto on kofeiinipillerit apteekista(hinta jotain 2euroa/purkki).

Mitä vikaa amfetamiinissä? On varmaan ainakin kymmenen kertaa piristävämpää.

Lainkuuliainen tosimies tosin unohtaa samantien kielletyt huumehet, mutta niin myös tsumpit, energiajuomat ja apteekeista saatavat pillerit. Sen sijaan tykittää kofeiinia suoraan suoneen. Täältä tieteellistä faktaa asiasta.

Kohtauksia sukujuhlien kahvipöydästä:
"Ai, onks sulla sokeritauti vai?"
"No, ei. Kahvihammasta vaan alkoi kolottaa."
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Puhutko nyt oluesta vai energiajuomasta? Pitäähän rahankulutuksessa olla tärkeysjärjestys.

Energiajuomista tietty. Jos olisi oluesta ollut kyse niin mielipide olisi ollut aivan toinen..
 

WildThing

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät ja Minnesota Wild
Mitä vikaa amfetamiinissä? On varmaan ainakin kymmenen kertaa piristävämpää.

Lainkuuliainen tosimies tosin unohtaa samantien kielletyt huumehet, mutta niin myös tsumpit, energiajuomat ja apteekeista saatavat pillerit. Sen sijaan tykittää kofeiinia suoraan suoneen. Täältä tieteellistä faktaa asiasta.

Kohtauksia sukujuhlien kahvipöydästä:
"Ai, onks sulla sokeritauti vai?"
"No, ei. Kahvihammasta vaan alkoi kolottaa."

Nojoo, en oo testannut mutta Michael Monroen kirjan luettuani tiedän niiden antavan virtaa :)
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Ei vain avaudu miten joku voi kannattaa Venäjää yhtään missään. Mulle on aivan sama, mitä lajia pelataan, naapurin nilkkien tappiota toivon aina.
Maa, josta ei ole koskaan tullut mitään hyvää. Hyi helvetti.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Euroviisut. Ei aukene niiden suosio ei sitten millään. Toinen toistaan paskempia biisejä ja kilpaillaan sitten siitä kenellä on vähiten paska biisi. Koska Euroviisuissa on viimeksi esitetty hyvä kappale, 1974?
Homojen hommaa.
 

Runtulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei vain avaudu miten joku voi kannattaa Venäjää yhtään missään. Mulle on aivan sama, mitä lajia pelataan, naapurin nilkkien tappiota toivon aina.
Maa, josta ei ole koskaan tullut mitään hyvää. Hyi helvetti.

Länsimaiden propaganda on tehnyt tehtävänsä.
Tottahan se on, että Venäjä aiheuttaa ristiriitaisia tunteita. Kyllähän siellä olisi monta asiaa korjattavana...
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Jotenkin tämä sotii sitä vastaan, että Euroviisut ovat varsinkin homojen suosiossa. Ehkä siellä vilahtelee manboobsit.

Homoviisuthan nämä pääosin ovat, mutta näin kovien katsojalukujen saamiseksi Euroviisuissa on ymmärretty, että ruudussa on vilauteltava joka vuosi myös kiintiötissejä, jotta heteromiehistä edes osa katsoisi lähetystä tai vähintäänkin olisi käynnistämättä perheriitaa kun puoliso haluaa katsella eurokekkulointia.

Minun audiovisuaaliset havaintoni tämän vuoden Euroviisuista rajoittuvat Iltaroskalehden nettisivuilla olleeseen lähikuvaan puolalaisen "pyykkärin" rintavaosta sekä kuvasta jostain parrakkaasta friikkisirkuksen jäsenestä. Tämä oikeastaan riittääkin, enempää ei tarvitse nähdä eikä varsinkaan kuulla. Tuo puolalainen rintavakokin olisi sinänsä jo riittänyt, Puolassa naiskauneus kukoistaa muutenkin.
 

Minor

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tämä on ihan siinä hilkulla, että menisikö myös vitutus-ketjuun:

Ei vaan avaudu minulle, että miksi tätä nykyä kaikki "nostetaan keskiöön"? Kahden viime päivän aikana olen joutunut lukemaan pelitavan nostamisesta keskiöön, nykytaiteen nostamisesta keskiöön, markkinoinnin nostamisesta keskiöön.. Ei helvetti. Onko tämä nyt taas joku muotifraasi, jota pitää käyttää ollakseen uskottava? Jos pitää jotain nostaa, niin nostetaan vaikka "tarkasteluun", mutta ei keskiöön.

Keskiö on polkupyörän osa, johon polkimet kiinnitetään. Nih! Ugh!
 
Suosikkijoukkue
Tappara
Angry Birdsien koukuttavuus ei aukene minulle. Edes 11 tunnin linja-automatkalla kauko-idässä muiden nukkuessa mää en saanut mitään tatsia kyseiseen peliin. Pari tasoa ja tabletti sivuun. Mielummin öistä tietä.
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Elämän suuria mysteerejä: Mitä enemmän maha kasvaa, sitä huonommin housut pysyvät jalassa.
 

Kerouac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Ei vain avaudu miten joku voi kannattaa Venäjää yhtään missään. Mulle on aivan sama, mitä lajia pelataan, naapurin nilkkien tappiota toivon aina.
Maa, josta ei ole koskaan tullut mitään hyvää. Hyi helvetti.

Vaikka sinänsä kyllä sama tuohon että enpä itsekään osaa oikein Venäjää kannattaa missään, niin ei tarvinnut kuin kääntää päätään ympäri niin löysin kymmenenkin hyvää asiaa jotka ovat tulleet Venäjältä; Anna Ahmatova, Mihail Bulgakov, Fjodor Dostojevski, Nikolai Gogol, Daniil Harms, Vladimir Nabokov, Viktor Pelevin, Aleksandr Solženitsyn, Leo Tolstoi, ja Anton Tšehov.

Voitinko votkaa vai balalaikan?

[size=-2]Joo, tiedän, ei tarvitse tulla kertomaan että Gogol itse asiassa syntyi Ukrainassa. Menee silti venäläiseksi kirjailijaksi.[/size]
 

Hangon keksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsi-Saksan ja Neuvostoliiton joukkueet
Jostain syystä minulle ei millään avaudu miksi jengi täällä pitää Suomen tänä vuonna saavuttamaa olympiapronssia jonakin ihmeellisen hyvänä saavutuksena. Siihen riittää se että jatkopeleissä voittaa yhden puolivälierän ja pronssiottelun, joista ensimmäisessä voi saada varsin vaihtelevantasoisen vastustajan ja jälkimmäinen nyt on lähinnä huvitusta aiheuttava sääliräpellys. Ero esim. olympiahopeaan on todella huomattava, koska hopeamitalistin on pitänyt pronssipelin sijaan voittaa yksi oikeasti kovatasoinen välieräpeli.
Ymmärtäisin olympiapronssin glorifioinnin paremmin jos vaikka mitalit ratkaistaisiin sarjamuodossa, jolloin pronssimitalin saaja joutuisi oikeasti voittamaan kovia maita useaan kertaan. Nyt se on aikalailla arvontaa kuka noista paremmuusjärjestyksessä sijoilla 3-8 sen pronssilätkän sattuu saamaan.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Miten jengi jaksaa ottaa nuo pettterin viestit aina niin vakavasti. Nytkin armoton pukeutumiskeskustelu toisessa ketjussa.

Newsflash: pettter on tullut vain täyttämään schollin bannien aiheuttamaa trollausvajetta. Paikoin ihan viihdyttävää settiä, mutta ei sitä nyt mitenkään vakavasti kannata ottaa.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Miten jengi jaksaa ottaa nuo pettterin viestit aina niin vakavasti. Nytkin armoton pukeutumiskeskustelu toisessa ketjussa.

Newsflash: pettter on tullut vain täyttämään schollin bannien aiheuttamaa trollausvajetta. Paikoin ihan viihdyttävää settiä, mutta ei sitä nyt mitenkään vakavasti kannata ottaa.

Äh, ei pettterin juttuja nyt minun mielestäni niin vakavasti oteta, ihan hyvää hassutteluahan tuolla on.. tai no voi siellä ehkä joku olla, joka on ottanut jutut vakavammin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös