Asia, joka ei avaudu minulle

  • 1 244 998
  • 7 345

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Mutta joo, taitaa tuo kahden sormen taktiikka olla käytössä lähinnä iäkkäämmillä lääkäreillä.
Ehkä ne iäkkäämmät lääkärit on tulleet lääkäreiksi aikana, jolloin oli vielä sihteerit kirjoittamassa saneluita puhtaaksi. Silloin riitti, jos osasi yhdellä sormella käynnistää tallennuksen ja toisella pysäyttää sen.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Pari minuuttia tuli kuunneltua bändiä nimeltä Kuumaa, mikä riitti minulle kertomaan kaiken olennaisen bändistä. Kuten yleensäkin nykymusiikin ja varsinkin näiden hittiartistien kanssa, joiden nimiä näkee levymyyntitilastojen sekä erityisesti striimilistojen (onko se oikea sana?) kärjessä, ei tämänkään bändin suosion salaisuus auennut minulle. Täysin harmaata, mautonta ja väritöntä poppia, jossa on idioottimaiset lyriikat, rasittava ja mitäänsanomaton poljento sekä esiintyjät, jotka ovat kaikki kuin samasta puusta veistettyjä.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Suomeenkin levinnyt trendi tehdä vielä syntymättömän lapsen sukupuolen paljastuksesta ison krumeluurin juhlat ja show.

Siis totta kai lapsen sukupuolen voi läheisille kertoa jo ennen syntymääkin ja lämminhenkiset juhlat toki ovat hyvä asia, mutta jokin tuossa häiritsee, että lapsen sukupuoli paljastetaan tyyliin ilmapallojen värillä.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Suomeenkin levinnyt trendi tehdä vielä syntymättömän lapsen sukupuolen paljastuksesta ison krumeluurin juhlat ja show.

Siis totta kai lapsen sukupuolen voi läheisille kertoa jo ennen syntymääkin ja lämminhenkiset juhlat toki ovat hyvä asia, mutta jokin tuossa häiritsee, että lapsen sukupuoli paljastetaan tyyliin ilmapallojen värillä.
Ja kun sillä sukupuolella ei kuulemma ole väliä, vaan pääasia, että lapsi on terve. Miten tämä nyt käy yksiin tällaiseen touhuun.
 

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
Taitaa nää julkistukset ja baby showerit olla yksi keino lisää myydä krääsää. Toki parhaimmillaan mukavia juttuja.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ja kun sillä sukupuolella ei kuulemma ole väliä, vaan pääasia, että lapsi on terve. Miten tämä nyt käy yksiin tällaiseen touhuun.
Eikös tuossa ole ideana vain juhlistaa sitä sukupuolta, mitä se lapsi sattuu olemaan? Ei siinä ole pointtina, että pitäisi olla tiettyä sukupuolta, vaan tuo nyt on yksinkertaisesti kiinnostava asia tietää.

Ei kai näitä nyt kuulu kovin vakavasti ottaa.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eikös tuossa ole ideana vain juhlistaa sitä sukupuolta, mitä se lapsi sattuu olemaan? Ei siinä ole pointtina, että pitäisi olla tiettyä sukupuolta, vaan tuo nyt on yksinkertaisesti kiinnostava asia tietää.

Ei kai näitä nyt kuulu kovin vakavasti ottaa.
Ei kuulu ei, mutta kyllä tämä vähän oudolta tuntuu kun toisaalta toitotetaan, että ole sellainen kuin olet.

No mä olen hapannaama ja inhoan joutavanpäiväisiä juhlia ja juhlistamisia ylipäätään. Elämä jo itsessään on jonkinlaista juhlaa, vaikka se liian usein muistuttaa tunnelmaltaan hautajaisia.
 

Glove

Jäsen
Mitä sillä tiedolla vauvan sukupuolesta tekee? Eihän se nykyään kuitenkaan lopulta selviä vasta kun joskus teini-iässä kun lapsi osaa päättää oman identiteettinsä.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mitä sillä tiedolla vauvan sukupuolesta tekee? Eihän se nykyään kuitenkaan lopulta selviä vasta kun joskus teini-iässä kun lapsi osaa päättää oman identiteettinsä.
Kasvatetaanko sitä lasta sukupuolettomana?

Väittäisin, että yli 95% lapsista kasvatetaan sen sukupuolen mukaisesti, minkä kanssa syntyvät.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kuka sinä olet minua määräämään?

Miksi minä en saa kysyä mitään?

Mitä jos minä haluaisinkin kysyä jotain?

Miksei kukaan ajattele minua?

Kysyn vaan!
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minulle ei avaudu, miksen minä saa kysyä mitään.

Tämä on ihan eppää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös