Asia, joka ei avaudu minulle

  • 1 247 567
  • 7 347

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Olisiko pizzakinkku pääasiassa vehnäjauhoja ja lisäaineita...? Kysyn en vastaa.
Ei. Jos se on kinkku, niin sitten se on jotain osaa kinkkua tuottavasta eläimestä. Jos se taas on pizzasuikale tai pizzakuutio, niin sitten se ei välttämättä, tai jopa todennäköisesti, ole eläintä nähnytkään.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Jotkut täällä seuraavat kirjoittamiensa viestien määrää ja osa floodaajista sitten lopettaa kirjoittamisen esim. 30 000 viestiin.

Jopet-show'n reportterin sanoin: "täh?"
 

hege

Jäsen
Olisi pitänyt lopettaa heti ensimmäisen viestin jälkeen kirjoittaminen kun oli vielä huipulla eikä harjoitella 30 000 viestiä ensin ennen kuin saa täydellisen lopetuksen aikaiseksi. Tosin palstalla voisi tietysti olla käytössä joku maksimiviestimäärä kirjoittajille eli vaikka 30 000 jonka jälkeen palsta ilmoittaisi vain "maksimiviestimäärä täytetty, ole hyvä ja vaihda foorumia".
 

Potku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Kivikova
Miten markkinoilla voi edelleen olla sipsifirma, kenen sipsipusseissa on peukalonpäänkokoisia sipsejä käytännössä koko pussi (eikä siis edes mitään pussin sisällä silppuuntuneita, vaan ihan jo alkuperäisesti pienenkokoisiksi tietoisesti leikattuja)?
Eikai näitä samoja pusseja kukaan osta toista kertaa?
 

axe

Jäsen
Wille Rydman on A-studiossa kirkkaankeltainen kravatti kaulassaan. Koitin vähän googletella mikä piiloviesti rasisteille siihen liittyy, mutta ei avautunut.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Wille Rydman on A-studiossa kirkkaankeltainen kravatti kaulassaan. Koitin vähän googletella mikä piiloviesti rasisteille siihen liittyy, mutta ei avautunut.
Sen viesteilythän on ihan julkisuudessa olleita, niin ei tarvitse piilotella.
 

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves

Liitteet

  • Screenshot 2023-09-06 at 12.27.14.png
    Screenshot 2023-09-06 at 12.27.14.png
    648 KB · kertaa luettu: 333

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Miten shelter on voinut saada Michelin kyltin oven pieleen? Paskin ns. hieno ravintola, jossa olen ollut ja jouduin uudestaan. Valmiiksi tilatut ruuat ja nyt kahteen tuntiin saatu 2 alkupalaa (17 hengen työporukka) viiden laji menusta. En suosittele kellekään.
 

Danforth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Luleå HF
Se, miten Apple Watchin vesilukitusmoodia ei saa vieläkään Sirillä päälle, kun yleensä sen vesilukon muistaa sitten kun kädet ja kello on jo märkiä.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Älytön kohkaaminen Victuuurian ja Daaanielin vierailusta. Eikö nuo Ruotsin kuninkaalliset käy täällä kutakuinkin joka toinen vuosi?
Ei ole kuninkaalliset koskaan avautuneet. Mitä hienoa?
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Ei ole kuninkaalliset koskaan avautuneet. Mitä hienoa?
Onhan se hienoa päästä näkemään ihmisiä, joiden elättämiseen menee länsinaapurilla miljoonia euroja vuodessa ja joiden ei tarvitse tehdä koskaan oikeita töitä. Tai no...kuningasperhe kyllä promoaa kätevästi Ruotsia ja toimivat maan kasvoina, mutta siinä heidän pääasiallinen työetehtävänsä sitten on.

Onneksi meillä Suomessa on vain tangokuninkaalliset.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Ei ole kuninkaalliset koskaan avautuneet. Mitä hienoa?
Heidän Kuninkaalliset Korkeutensa varmaan avautuvat keskenään, tarpeen mukaan - kuka niistä nyt jollekin suomalaiselle taavetti_tahkojalalle mitään avautumaan...
Höh, kaikkea sitä kuvitellaankin...
 

444

Jäsen
Se, miten Apple Watchin vesilukitusmoodia ei saa vieläkään Sirillä päälle, kun yleensä sen vesilukon muistaa sitten kun kädet ja kello on jo märkiä.
Mulla se menee päälle automaattisesti, kun upottaudun veteen. Mä tosin kaipaisin tähän kelloon jonkun toisenkin vauvalukituksen, koska tuo pikku räpeltäjä saa aina jonkun sireenin pauhaamaan tai treenin käyntiin, vaikka vesilukko onkin päällä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mulle ei oo avautunut toi Tarmo Reunasen juttu. Mitä siinä oikein tapahtui ja, tärkeintä, sanottiin. Tai Tarmo sanoi. Sanoiko se jotain rasistista? Vai ammuttiinko se jo ennen aamunkoittoa illalla varmuuden vuoksi? Häh? No, olen kieltämättä huomannut, etten nykyisin tajua enää mistään mitään. Otetaan esimerkiksi vaikka K-Market ja se, että ovat "kiusaamisvapaa vyöhyke tms.". Se on vittu kauppa. Okei, totta kai sen pitää olla kiusaamisvapaa, mutta en mä lähtisi sitä korostamaan, paitsi jonain hyvesignalointina ja kaupan edistämisenä. Mun mielestä toi K-kaupan toiminta on oikeastaan aika vitun törkeetä, se on semmosta tärkeän asian omimista. Jeesustelua. Mutta en mä mitään ymmärrä. Rammsteiniin en edes lähde. En diggaa niiden jutusta. Mutta se mikä lie Tilli heitettiin aika kevein perustein rekan eteen ja dösän alle. Ainakaan mä en tiennyt perusteita. Moni tiesi. Tää on ihan typerää, viekää mut jo saunan taakse ja lopettakaa.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Lemmikkieläinten jättäminen heitteille. Mikäli mahdollisuutta, esimerkiksi kissan tai koiran pitämiseksi osana taloutta ei ole, on Suomessa hyvät mahdollisuudet hoitaa homma kunniallisestikin.
 

Glove

Jäsen
Lemmikkieläinten jättäminen heitteille. Mikäli mahdollisuutta, esimerkiksi kissan tai koiran pitämiseksi osana taloutta ei ole, on Suomessa hyvät mahdollisuudet hoitaa homma kunniallisestikin.
Joo en ymmärrä minäkään tätä. Siinä onkin yksi syy, miksi en ole lemmikkiä hommannut, kun ei ole oikein ketään joka sitä voisi hoitaa silloin kun olen poissa kotoa pitempään. Sitten on vielä ihmisiä, jotka kammoaa käärmeitä niin sekin vähentää mahdollisten lemmikinhoitajien määrää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös