Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 717 251
  • 33 934

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Äääääh, ei liity persepanoihin, tylsä juttu.

Liittyyhän. Neukuilla ja jenkeillä oli kova kyräily siitä, kumpi aikoo panna kumpaa perseeseen ja tästä laulaa tästä Markku Arokin: "Ja keskiyön aikaan mä vihdoin koin sen."
 

Travel Boss

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, RU-38, NHL
Maalivahti Atte Engrenin tyttöystävä on Rauman tämän vuoden Pitsimissi. Eiköhän Pilvi anna lämmintä kättä koko joukkueelle ;)

Atte varmaan saa jotain muutakin lämmintä.

Tajusin juuri että tän on pakko liittyä perspanoihin :)

Tai sitten olen seurannut liikaa tätä keskustelua ja alan nähdä pyllyfantasioita joka asiassa.
Keskustelu on alunperin pitsiturnaus-ketjusta, jossa pohdittiin TPS:n palkintoa turnausvoitosta..
 
Suosikkijoukkue
HIFK ja brändin juojat. NP#35.
Avautui taas että on mahtavaa olla lomalla. Samalla avautui Pohjan poika pullo. Järkevää (varsinkin näin aamulla).
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Avautui, että kavereiden flipatessa kännipäissään on syy minun. Äsken juttelin kaverini kanssa facebook-chatissa ja totesipa sitten, että on iso riski lähteä minun kanssa mihinkään, koska MINUN kaverini flippaavat aina.
Okei, kyllä sellaista sattuu, mutta kenellepä ei satu? Olen nähnyt jokaisen kaverini kilahtavan kännissä useamman kerran.
Koskaan ei ole tullut mieleen, että se on mun syytäni. Onneksi nyt tämä Einstein kertoi miten asiat oikeasti ovat.
Kiitoksia, nyt voin elää elämääni taas astetta paremmalla omatunnolla.
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Stam1na on hyvää mättöä, miten olenkin voinut ohittaa tämän bändin aikaisemmin?

Ja että olisi jotain ketjunaiheeseen (anaaliyhdyntään), niin tässä linkissä David Coverdale laulaa perspanosta kaupungin keskustassa "einal lav in the haart of the sity, einal lav in the haart of the taun ...."
 

Rosenrot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
tuo keskustelupalstan sääntöpykälä § 10 on ilmeisen tiukka tulkintana, tahi sitten jengi ei noudata sitä oikeasti. Eikös tässä viime aikoina ole ollut enemmänkin noita tuon sääntöpykälän rikkomisesta aiheutuneita pelikieltoja...?

Vertaan vaan kun kaksi edellistä pelikieltoa on molemmat saman sääntöpykälän noudattamatta jättämistä. Jotenkin noista olisi kivan nähdä se viesti missä tuota on rikottu, jotenkin vaan "varottavana esimerkkinä" tai jotain...
 

d2uce

Jäsen
Jotenkin noista olisi kivan nähdä se viesti missä tuota on rikottu, jotenkin vaan "varottavana esimerkkinä" tai jotain...

Nuo viestit, joissa rikotaan kymppipykälää pyritään kaiketi poistamaan välittömästi, mikä onkin ihan ymmärrettävää. Eli aika erikoista olisi, mikäli ne kuitenkin sitten nostettaisiin esille "varoittavaksi esimerkiksi".
 

Rosenrot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Nuo viestit, joissa rikotaan kymppipykälää pyritään kaiketi poistamaan välittömästi, mikä onkin ihan ymmärrettävää. Eli aika erikoista olisi, mikäli ne kuitenkin sitten nostettaisiin esille "varoittavaksi esimerkiksi".

Niin.. tarkemmin ajateltuna aivan oikeassa olet... taitaa vaan olla viimeaikoina yleisimpiä pelikieltojen syitä, ja ongelmallisimpia juttuja...

Pitännee vaan tarkkaan miettiä ennen kun painaa lähetä nappia, ei kai kukaan noista vahingossa onnistu moista saamaan, taikka sitten pientä ajattelemattomuutta vain taustalla.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Nuo viestit, joissa rikotaan kymppipykälää pyritään kaiketi poistamaan välittömästi, mikä onkin ihan ymmärrettävää. Eli aika erikoista olisi, mikäli ne kuitenkin sitten nostettaisiin esille "varoittavaksi esimerkiksi".

Eiköhän pelkkä nimimerkin sensuroiminenkin riittäisi. Sitä paitsi, sekaannustahan varmasti aiheuttaa sekin, että modet eivät suostu lisäämään "virallisissa" säännöissä olevaan pykälään mainintaa siitä, että pykälä kattaa myös modearvuuttelut. Eivätkä kaikki jaksa käydä lueskelemassa Kysymyksiä, kommentteja, palautetta moderaattoreille ja keskustelupalstan ylläpidolle -ketjua.

Avautui sellainen asia, että avomiehelläni on tylsää töissä.
 

J.Petke

Jäsen
Pitännee vaan tarkkaan miettiä ennen kun painaa lähetä nappia, ei kai kukaan noista vahingossa onnistu moista saamaan, taikka sitten pientä ajattelemattomuutta vain taustalla.

Tätä olen joskus itsekin ihmetellyt kun olen lukenut jotain rutinoita pelikielloista. Jokainen osaa ja pystyy kirjoittamaan halutessaan niin ettei pelikieltoja tule. Toki se vie särmää pois koko palstalta mutta 99% noista kielloista on hankittu siten, että koko homma on tiedostettu kun viestiä on kirjoitettu ja lähetysnappia painettu.
 

d2uce

Jäsen
Sitä paitsi, sekaannustahan varmasti aiheuttaa sekin, että modet eivät suostu lisäämään "virallisissa" säännöissä olevaan pykälään mainintaa siitä, että pykälä kattaa myös modearvuuttelut.

En tiedä, kuinka suuri prosentti noista kymppipykälän rikkomisesta tulleista pelikielloista johtuu modearvuutteluista, mutta mutulla voisin heittää, ettei se kovin iso ole.

Toki tämän "kohua" herättäneen tapauksen muistan, enkä olisi kyllä pelikiellosta hämmästynyt tai tuohtunut, jos olisi omalle kohdalle osunut tuossa.

Tuo Länärin pelikielto osoittaa kyllä sen, että nyt on tuon säännön kohdalla tiukka nollatoleranssilinja valittu, eikä mitään huumoriheittojakaan hyväksytä.
 

Loktev

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tämä asia avautui minulle jo vuosia sitten. Nyt sen jo tunnustavat ns. oikeistolaislehdetkin. Edesmennyt isäni, jonka syntymästä tulee ensi keväänä sata vuotta, kertoi jo 1960-luvulla että Suomessa liikkuu CIA:n agentteja. Tuolloin asiasta ei vain saanut puhua ääneen!

http://www.kaleva.fi/plus/juttu807436_page0.htm
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tämä asia avautui minulle jo vuosia sitten. Nyt sen jo tunnustavat ns. oikeistolaislehdetkin. Edesmennyt isäni, jonka syntymästä tulee ensi keväänä sata vuotta, kertoi jo 1960-luvulla että Suomessa liikkuu CIA:n agentteja. Tuolloin asiasta ei vain saanut puhua ääneen!

http://www.kaleva.fi/plus/juttu807436_page0.htm

Ei nyt ihan avaudu tämä suuri "paljastus". Eiköhän se nyt ole ollut ihan tunnettu fakta, josta on tehty ihan kirjoja ja elokuviakin, että suomi on ollut Kylmän sodan aikana täynnä sekä lännen(CIA, NATO) että idän(KGB, Stasi, Varsovan liitto) vakoojia.

1960-luvulla taisi tosin olla hieman enemmän itään liittyviä asioita, joista ei saanut puhua. Esimerkiksi Isovihasta ei taida olla ihan oikeaa tietoa vielä nykyisissäkään koulun oppikirjoissa.
 

Loktev

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tarkoitin lähinnä että ns. oikeistolehdet eivät tuota asiaa ole tunnustaneet eivätkä siitä kirjoittaneet kuin vasta kymmenisen vuotta.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tarkoitin lähinnä että ns. oikeistolehdet eivät tuota asiaa ole tunnustaneet eivätkä siitä kirjoittaneet kuin vasta kymmenisen vuotta.

Ehkä aiheesta ei nyt ole tullut mitään uutta kirjoitettavaa edes vasurilehtiin.

Ei sillä että vanhan kertaaminen olisi pahasta. Vasurilehdissä voisivat kerrata esim. Viron miehitystä liittyviä asioita niin ei nämä Jouni Bäckmanit sun muut kommunistit pääsisi höpöttämään ihan omiaan. Eipä vaan taitaisi näiden kohdalla olla edes kertauksesta hyötyä...
 

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Tarkoittaako se, että mäkihyppääjä kertoo kirjassaan ottaneensa viinaa että kaikki suomalaiset huippu-urheilijat ottaa viinaa aina kun mahdollista?

En tiedä mitä Kisapuisto ajoi kommentillaan takaa, mutta minulle kyllä tuli ihan sama fiilis jutun luettuani. Syy tähän on se, että unelmavävy Ahonen oli suurinpiirtein viimeinen urheilija jota olisin häppäveikoksi epäillyt.
 

Kisapuisto

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tarkoittaako se, että mäkihyppääjä kertoo kirjassaan ottaneensa viinaa että kaikki suomalaiset huippu-urheilijat ottaa viinaa aina kun mahdollista?

Nyt muuten avautui myös se, että jotkut ottavat kaiken ihan kirjaimellisesti ja tosissaan...
 

scholl

Jäsen
Ahonen oli suurinpiirtein viimeinen urheilija jota olisin häppäveikoksi epäillyt.

Olihan Ahonen julkisuudessa jo ainakin puoli vuotta sitten sen vuoksi, kun oli Nykäsen kanssa lärvit Pataässässä. Menivät suoraan lentokentältä sinne kun tulivat Pelkokerroin kuvauksista. Nykänen oli ollut vähemmän kännissä kuin Ahonen, joka oli tappeluihinkin ajautunut. Matti tosiaan talutti Ahosta. Eli kyllä tämä Ahosen viinankäyttö on paljastunut jo hieman ennen tuota kirjaa.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Mun mielestä tuo Ahosen paljastus että hänellä ei ole enää poikuus tallella on kyllä kaikkein pahin. Perheenisä ja kaikkea ja sitten tuollainen törkyjuttu paljastuu menneisyydestä.
 

scholl

Jäsen
Hiihdossa ei kyllä voi pärjätä krapulassa. Fyysisesti mahdotonta. Myllylähän sitä paitsi aloitti ammattikemistin hommat lahden dopingkäryn jälkeen. Herää muutenkin kysymys, että jos on doupannut niin kun ne hommat jättää niin jääkö koukkuun johonkin muuhun. Tiedän tyypin, joka oli koukussa viinaan, jätti sen ja jäi koukkuun uhkapeleihin. Joku toinen olisi voinut jäädä koukkuun jeesukseen.

Sen sijaan Nykäsen, Karalahden, Räikkösen ja Ahosen uskon ihan varmasti harrastaneen ammattiaan jurripäissään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös