Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 716 935
  • 33 934

Loktev

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kuulin ensimmäistä kertaa puhuttavan maanjäristysten yhteydessä jostakin muusta kuin Richterin asteikosta. Siitä päättelin että Richterin asteikko olisi kuopattu. Taisi olla ennenaikaista.
Mitä välimerkkeihin tulee niin kyllä minä ne tunnen.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Muutama viikko sitten avautui se, että Sandra Bullockin sympaattisuus johtuu siitä, että hän on puoliksi saksalainen.

Mitä vitun sympaattisuutta on saksalaisissa...? Perusteluja moiselle.
 

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
Mitä vitun sympaattisuutta on saksalaisissa...? Perusteluja moiselle.

No mutta, olihan Hitlerkin sympaattinen taiteilija ja entinen pummi, ei kannata tuijottaa siihen pikkuseikkaan, että tämä valtakunnanjohtaja tuli siinä sivussa tapattaneeksi muutamia miljoonia juutalaisia.
Ja auttoivathan Saksalaiset pientä Suomea vaikeana sota-aikana, vieläpä sodan lopuksi hoitivat kulotukset pohjoisessa ihan pyytämättä. No, tehdään Saksassa sentään hyvää olutta...
Ja tarkemmin ketjun aiheeseen, minulle avautui, että työkaverini on täydellinen idiootti. Olen aina tiennyt, että se on pölö, mutta se onkin ihan uskomaton sekolanttu, talipää ja pahvilakki.
 

Teddy_H

Jäsen
Suosikkijoukkue
T-73, Pantserfaust
Kuulin ensimmäistä kertaa puhuttavan maanjäristysten yhteydessä jostakin muusta kuin Richterin asteikosta. Siitä päättelin että Richterin asteikko olisi kuopattu. Taisi olla ennenaikaista.
Toki tuossa jutussasi mainittiin että momenttimagnitudin asteikko kehiteltiin korvaamaan Richterin asteikko. Samaan hengenvetoon tosin todettiin että tämä kehitettiin jo 1970-luvulla. Ja kuitenkin lähtökohtaisesti maanjäristysten yhteydessä ilmoitellaan noita Richterin arvoja, joten eiköhän tuo vielä ihan validi asteikko (puutteineenkin) ole.

Mitä välimerkkeihin tulee niin kyllä minä ne tunnen.
Älä nyt pahastu, mutta on vain pistänyt silmään kirjoittamiesi viestien suurehko huutomerkki-pitoisuus.
 

Beeman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaughan Rangers
No mutta, olihan Hitlerkin sympaattinen taiteilija ja entinen pummi, ei kannata tuijottaa siihen pikkuseikkaan, että tämä valtakunnanjohtaja tuli siinä sivussa tapattaneeksi muutamia miljoonia juutalaisia.

Ja tarkemmin ketjun aiheeseen, minulle avautui, että työkaverini on täydellinen idiootti. Olen aina tiennyt, että se on pölö, mutta se onkin ihan uskomaton sekolanttu, talipää ja pahvilakki.

Ja mitäs vittua joku itävaltalainen saksalaisten sympaattisuuteen tai sen puutteeseen kuuluu? Vai voidaanko Pietari Suuren joviaali persoona vetää mukaan kun puhutaan suomalaisten luonteenlaadusta?

Minusta tuntuu että työkaverisi työkaverikin on idiootti.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mitä vitun sympaattisuutta on saksalaisissa...? Perusteluja moiselle.

Kieltämättä sama tuli mieleen minullakin kun luin tuon schollin viestin. Sympaattinen ei ole kyllä ihan se ensimmäinen sana joka Saksalaisista tulee yleensä mieleen.
 
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
No mutta, olihan Hitlerkin sympaattinen taiteilija ja entinen pummi.
Ja tarkemmin ketjun aiheeseen, minulle avautui, että työkaverini on täydellinen idiootti. Olen aina tiennyt, että se on pölö, mutta se onkin ihan uskomaton sekolanttu, talipää ja pahvilakki.

BTW A.H oli syntyjään itävaltalainen ja mulle taasen avautui katsomatta nimimerkkiä ja mitä joukkuetta TuTo fani-79 kannattaa että Hän on turusta. Pölö sana oli se joka "pisti" silmään.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ensimmäistä kertaa tuli otettua Olvin Kultalonkeroa. Avautui siinä samassa sellainen asia, että kyseinen panimotuote maistuu lähestulkoon Batterylle ja on vielä saman väristäkin. Eli kellertävää kuin aamukusi.
 

Kaivanto

Jäsen
Olen tässä ihmetellyt, miksi itselleni uudella pokerisaitilla ihan tyhjänpäiväiset kädet kirvoittavat niin paljon kommentteja. Kun alettiin kysellä icq-numeroa, muistin vihdoin, että laitoin henkilötiedoikseni nainen 18 v.
 

Rosenrot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
"Nimimerkki Jomppa_Koo saa toistaiseksi voimassa olevan kirjoituskiellon Vapaan keskustelun osioon jatkuvan spämmäyksen ja turhuuksien vuoksi"

Avautuipa sellainen asia, että tuollaikin voi saada pelikiellon palstalle. Eikö noita ole jaettu jurikin kiekkopuolella enemmänkin, esim otteluketjuissa jne...

Ei siinä mitään, mitähän tarkoittaa toistaiseksi voimassa oleva?
 

dimmu

Jäsen
Minulle avautui, ettemme nyt saa enää lukea ainakaan hetkeen, miten vuosisadan rakkaustarina etenee.

Ehdotankin, että voisimme perustaa otteluseuranta-alueelle oman ketjun Jomppa_Koo:lle, jossa hän voisi kertoa miten tarina etenee. Mielestäni moderaattorit saisivat sen verran joustaa säännöistä, että saisimme luvan perustaa tämän ketjun. Kaikki olisivat varmasti tyytyväisiä!
 

ditrim

Jäsen
Ehdotankin, että voisimme perustaa otteluseuranta-alueelle oman ketjun Jomppa_Koo:lle, jossa hän voisi kertoa miten tarina etenee. Mielestäni moderaattorit saisivat sen verran joustaa säännöistä, että saisimme luvan perustaa tämän ketjun. Kaikki olisivat varmasti tyytyväisiä!

Esim tuo voisi olla ratkaisu. Jostain meidän on saatava kuulla miten homma etenee. Aika pelottava rangaistus tuo toistaiseksi voimassa oleva pelikielto. Haiskahtaa ikuisuusbänniltä...
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
"Nimimerkki Jomppa_Koo saa toistaiseksi voimassa olevan kirjoituskiellon Vapaan keskustelun osioon jatkuvan spämmäyksen ja turhuuksien vuoksi"

Avautuipa sellainen asia, että tuollaikin voi saada pelikiellon palstalle. Eikö noita ole jaettu jurikin kiekkopuolella enemmänkin, esim otteluketjuissa jne...

Ei siinä mitään, mitähän tarkoittaa toistaiseksi voimassa oleva?

Kai niitä voi antaa ihan mistä vaan. Justiinsa turhia ja sisällöttömiä viesteja kannattaa varmaan varoa.

Ja ei kai se toistaiseksi voimassa oleva kauhean pitkä ole. Veikkaan, että modet vähän seurailee Jompan kirjoituksia muilla osioilla ja jos viestejä ei tule, niin pelikielto jatkuu? Näin siis saadaan tietää, että kirjoitteleeko Jomppa muualle kuin vapaalle palstalle.

Ei kai rangaistuksien spekuloiminen muuten ole kiellettyä? Jos on, niin poistan viestin.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Meikäläiselle avautui, että seuraan ilmeisen huonosti NHL:ä, koska on mennyt täysin ohi tämä Boltsien muuttaaminen uusille areenoille.

JA kirjoitti:
Tampa Bay Lightning ja Phoenix Coyotes tekivät pelaajakaupan, jossa Arizonaan siirtyy hyökkääjä Radim Vrbata ja Miamiin puolestaan puolustaja David Hale ja laitahyökkääjä Todd Fedoruk.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Ruotsissa mies tuomittiin mm. naisrauhan rikkomisesta. Piti oikein tarkistaa netistä mitä naisrauha tarkoittaa. Naisrauha tarkoittaa lakia tai määräystä olla vahingoittamatta tai häiritsemättä erityisesti naisia. Tällä tarkoitettiin historiallisesti varsinkin kieltoa kajota seksuaalisesti naisiin ilman laillista avioliittoa. Nykyisin myös naisiin kohdistuvaa perheväkivaltaa ja avioliitossa tapahtuvaa seksuaalista hyväksikäyttöä pidetään naisrauhan rikkomuksina.

Näin tämäkin meikäläiselle uusi termi avautui.
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ruotsissa mies tuomittiin mm. naisrauhan rikkomisesta.

Tasapuolisuuden vuoksi pitäisi miehet turvata jatkuvalta nalkuttamiselta rikosnimikkeellä miesrauhan rikkominen. Veikkaan, että maailman melusaaste kokisi WTC:mäisen romahduksen, kuten myös rauhoittavien lääkkeiden ja earien markkinat.

Täältä sinne.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Minulle avautui, että suomalaiset naisnäyttelijät ovat aviomoraaliltaan epäkristillisiä. Samalla kyllä avautui sekin, että itse olen suoraselkäinen mies moraalini suhteen. Avautui myöskin, että helkutin hyvin toimii karkoitus, kun naisnäyttelijä tulee vonkaamaan, niin kun toteaa vain ykskantaan: "Näytät muuten jotenkin Mervi Tapolalta". Sen jälkeen naisnäyttelijätär empiiristen havaintojeni mukaan vetää usainboltmaisen lähtökiihdytyksen tangentin suuntaan.

Tuolla yhdellä lauseella saa rauhassa jatkaa taksin odottelua, toimii ehkä jopa paremmin kuin: "olen varattu, painu vittuun". Tai on se ainakin hauskempaa.

Ja seuraavalle kirjoittajalle avautui, että nettiiin pitää tulla brassailemaan jne. diibadaaba...
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Avautui, että kun säädän fontin kokoa pienemmäksi, niin Jatkoajan sivulle mahtuu viestit näppärämmin. Tämä on toki tuttu muualta, mutta en ole tullut ajatelleeksi, että sitä voi soveltaa Jatkoajassa.
 

Vaakuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Avautui, että EVIL on toisinpäin käännettynä LIVE.

Siinäpä sitä miettimistä, kun seuraavan kerran katselee kotisohvalla Ev.. siis Live-lähetystä....
 
Suosikkijoukkue
HIFK ja brändin juojat. NP#35.
Avautui, että EVIL on toisinpäin käännettynä LIVE.

Siinäpä sitä miettimistä, kun seuraavan kerran katselee kotisohvalla Ev.. siis Live-lähetystä....

Tästä avautui että jos samalla palstalla kirjoittava nimimerkki (tai kirkon pyhä selibaattilupauksen tehnyt paha henkilö) esiintyy suorana hiihtokeskuksessa, niin se on VELI EVIL LIVE in LEVI.

Hassua.
 
Suosikkijoukkue
Ilves, Bulls, Arsenal, Canucks ja Three Lions
Minulle avautui, että Metallican Ride the Lightning levyn kannessa ei olekkaan mikrofoni...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös