Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 718 785
  • 33 934

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Litmanen leikkauttanut silmäluomensa. Poissa on vanha Litti.
Ja futisforum nukkuu. Miten mahdollista?!!
EDIT. Jo epäillään botoxeja. :D
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Piti ihan katsoa; tuota ne luomet näyttää. Fudisforumille en kuitenkaan mene.

Lieko @Klose16 PSG:n kannattajia?
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
En kannata mitään seurajoukkuetta paitsi finaalissa aina Bayernia.
En minäkään, paitsi River Platea, aina. Tänään toki Barcan puolella, ihan Lionelin vuoksi.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Julian Draxler ja Oskari Mörö ovat aika saman näköisiä. En jaksa kännykällä alkaa asianmukaiseen ketjuun linkkejä kikkailemaan, kyllä te tiiätte.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Julian Draxler ja Oskari Mörö ovat aika saman näköisiä. En jaksa kännykällä alkaa asianmukaiseen ketjuun linkkejä kikkailemaan, kyllä te tiiätte.

Niin tiietään. Ei vittu jaksakaan linkkailla aina.

Julian Draxler mulla menee helposti sekasin sen toisen jannun kanssa, Dassler oliko nimensä, jolla oli viikset ja joka lopetti aikoja sitten, depressiosta kärsi.
 

DTremens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, PattU, Wolves, Patriots
En minäkään, paitsi River Platea, aina. Tänään toki Barcan puolella, ihan Lionelin vuoksi.

Mutta Lionelhan on Rosarion poikia siinä missä Ángelkin. Hyi sinua kun suosit toisen joukkuetta vaikka kumpikin on sinulle vieraita sikoja :D
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Julian Draxler ja Oskari Mörö ovat aika saman näköisiä. En jaksa kännykällä alkaa asianmukaiseen ketjuun linkkejä kikkailemaan, kyllä te tiiätte.

Kumpi juoksee kovempaa? Mörö olisi vahvistus Huuhkajien "hyökkäykseen"?
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Mutta Lionelhan on Rosarion poikia siinä missä Ángelkin. Hyi sinua kun suosit toisen joukkuetta vaikka kumpikin on sinulle vieraita sikoja :D
Joo, onhan ne. Maradonakin on Bocan porukkaa. Hyi minua.

Tuo Argentina tulee ensin, siten seurat. Paikan päällä toki homma on ihan eri.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ja onhan Leo noista ehkä vähän ihq-söpömpikin (vink vink). Mitä mieltä muuten miehen nyky parta-lookista?
Hyi helvetti. Kait se vielä osaa pelata, tänään se ei ainakaan.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
En minäkään, paitsi River Platea, aina. Tänään toki Barcan puolella, ihan Lionelin vuoksi.
Itsehän olen aina kannattanut eilisestä klo 21:45 lähtien PSG:tä, jo siitä syystä että tekivät 4 kassia ja Draxlerin nimen kun lausuu ilman konsonantteja niin on ihan ymmärrettävä mutta todella miehinen. Yrittäkääpä ite: "DRXLR!!!"

Enää en kannata. Mutta on se edelleen hieno nimi. Drxlr!
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Itsehän olen aina kannattanut eilisestä klo 21:45 lähtien PSG:tä, jo siitä syystä että tekivät 4 kassia ja Draxlerin nimen kun lausuu ilman konsonantteja niin on ihan ymmärrettävä mutta todella miehinen. Yrittäkääpä ite: "DRXLR!!!"

Enää en kannata. Mutta on se edelleen hieno nimi. Drxlr!
Hieno on nimi, näin kannattamattakin.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Itsehän olen aina kannattanut eilisestä klo 21:45 lähtien PSG:tä, jo siitä syystä että tekivät 4 kassia ja Draxlerin nimen kun lausuu ilman konsonantteja niin on ihan ymmärrettävä mutta todella miehinen. Yrittäkääpä ite: "DRXLR!!!"

Enää en kannata. Mutta on se edelleen hieno nimi. Drxlr!

Die Mannschaft kutsuu sinua. 2018 World Cupissa olet jo kannattaja.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Die Mannschaft kutsuu sinua. 2018 World Cupissa olet jo kannattaja.
No totta puhuen jalkapallossa olen Saksaa kannattanut jo moniaita vuosia eikä sinänsä edes Drxlr:in upea nimi tullut yllätyksenä kun kyllähän se viime kisoissakin muutaman kassinkin muistaakseni tekaisi. Ja se on Die Nationalmannschaft eikä mikä tahansa joukkue!

(Oranje on kanssa kiva.)
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Raikulipoika tulevaton -> abianos.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
@pettter Peetu! Sinut on nähty, olet kasan alla piilossa.
Olutta
Linkki ohjaa nimensä mukaiseen "Hupisivustoon eli Riemurasiaan", jossa on hauskoja sekä näennäisen hauskoja kuvia ja videoklippejä.
Tässä yksi niistä. Viesti on luotu palstaystävyydellä, ei loukatakseen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös