Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 718 785
  • 33 934

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Avautui että Youtubeen hienoja kiekkokoosteita tehneen "hokinaittii"n käyttäjätili on suljettu. Tullut kuulemma valituksia tekijänoikeusrikkomuksista. Haiskaa vitulle valittajat.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Avautui, että tänään on ystävänpäivä.

Jos ei markkinapellein aivopesemiä kulutushysteerikkoja lasketa, niin juhliikohan sitä muka kukaan tosissaan Suomessa?

Kunnon ystävälle ei tarvitse erikseen ystävyyttä toivottaa tiettynä kalenteripäivänä, sen voi tehdä joka kerta kun haluaa. Ystävät tietävät ketkä ystäviä ovat.
 

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
Avautui, että tänään on ystävänpäivä.

Jos ei markkinapellein aivopesemiä kulutushysteerikkoja lasketa, niin juhliikohan sitä muka kukaan tosissaan Suomessa?...

Riippuu ystävästä.. ainakin rakastajattarille Valentine's Day on tärkeä päivä, jota ei sovi viettää vaimon kanssa. Tämän tosin kaikki ukkomiehet jo tietävätkin... Mistään muovisesta ystävänpäivä Suomi versiosta en mitään tiedä enkä ymmärrä!
 

Jeffrey

Jäsen
Avautui ajatus siitä, että mitähän tämän "unelmien poikamiehen" mielessä mahtaa liikkua, kun hänen seurakseen kannetaan joukkueellinen parturikampaajia.

19 sinkkua tavoittelee Suomen unelmien poikamiestä – katso kuvat upeista kaunottarista! - Viihde - Ilta-Sanomat

Tosin käsittääkseni myöskään nämä unelmamiehet eivät perinteisesti ole Suomessa olleet mitään varsinaisia siviilielämän menestyjiä.

Avautui samalla myöskin se, että joukossa on yksi henkilö, jonka kanssa itse oli aikanaan "jotain". Kiukkuinen neiti ollut kyseessä. Hauska katsella kohtaako telkkarissa nähtävä siihen omaan suhteellisen rajalliseen mielikuvaan neidistä.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Avautui ajatus siitä, että mitähän tämän "unelmien poikamiehen" mielessä mahtaa liikkua, kun hänen seurakseen kannetaan joukkueellinen parturikampaajia.

19 sinkkua tavoittelee Suomen unelmien poikamiestä – katso kuvat upeista kaunottarista! - Viihde - Ilta-Sanomat

Tosin käsittääkseni myöskään nämä unelmamiehet eivät perinteisesti ole Suomessa olleet mitään varsinaisia siviilielämän menestyjiä.

Avautui samalla myöskin se, että joukossa on yksi henkilö, jonka kanssa itse oli aikanaan "jotain". Kiukkuinen neiti ollut kyseessä. Hauska katsella kohtaako telkkarissa nähtävä siihen omaan suhteellisen rajalliseen mielikuvaan neidistä.

Ehkä olen vähän nirso naisten suhteen, mutta noissa 19 naisessa ei mielestäni ole yhtään oikeasti ulkonäöllään säväyttävää tapausta. Ihan perusnättejä mimmejä toki kaikki.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Avautui samalla myöskin se, että joukossa on yksi henkilö, jonka kanssa itse oli aikanaan "jotain". Kiukkuinen neiti ollut kyseessä. Hauska katsella kohtaako telkkarissa nähtävä siihen omaan suhteellisen rajalliseen mielikuvaan neidistä.

Nimi peliin!

Eikö noi viime kaudellakin ollut semmosia harakoita, että joo.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Tosin käsittääkseni myöskään nämä unelmamiehet eivät perinteisesti ole Suomessa olleet mitään varsinaisia siviilielämän menestyjiä.
Tästä uudesta äijästä en tiedä mitään, mutta se edellinen poikamies oli ihan skarppi jätkä ja omalla alallaan, oliko joku mainosmies tjsp. ihan menestyvä ilmeisesti. Ymmärsin kyllä valintansa ohjelmaan. Naisista ehkä kolme oli jossain oikeissa töissä. Niin se toisaalta muistaakseni on siinä jenkkiversiossakin aina.
 

Jeffrey

Jäsen
Tästä uudesta äijästä en tiedä mitään, mutta se edellinen poikamies oli ihan skarppi jätkä ja omalla alallaan, oliko joku mainosmies tjsp. ihan menestyvä ilmeisesti. Ymmärsin kyllä valintansa ohjelmaan. Naisista ehkä kolme oli jossain oikeissa töissä. Niin se toisaalta muistaakseni on siinä jenkkiversiossakin aina.

Jossain mun mielestä puhuttiin tämän uuden kokelaan olevan lentäjä. Ja itseasiassa nyt kun tarkistin, niin eipä nuo tuolla ameriikoissakaan mitään multimiljonäärejä ole yleisesti ollut. Muistikuva tästä Firestonen perijästä vähän hämäsi, hän taisi olla ainoa tämän tason rahamies.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Jossain mun mielestä puhuttiin tämän uuden kokelaan olevan lentäjä. Ja itseasiassa nyt kun tarkistin, niin eipä nuo tuolla ameriikoissakaan mitään multimiljonäärejä ole yleisesti ollut. Muistikuva tästä Firestonen perijästä vähän hämäsi, hän taisi olla ainoa tämän tason rahamies.
Tuossa linkkaamassasi uutisessahan se lentäjän status seisoo.

Toisaalta nuo naisetkin ovat kaikki niin nuoria, että ehtiihän niistä jotkut ihan kunnon työurankin vielä tekemään. Parturikampaajat on ehkä vähän menetettyjä tapauksia, mutta nuo muut. Minä olen suurinta osaa vanhempi, mutta tämän hetken tittelillä ei kyllä unelmien poikamieheksi varmaan nimitettäisi.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
"Kimmo" tulee klo 16:00 tiistaina Tv2:selta.

KUKA AJATTELEE LAPSIA!?!?
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Jossain mun mielestä puhuttiin tämän uuden kokelaan olevan lentäjä. Ja itseasiassa nyt kun tarkistin, niin eipä nuo tuolla ameriikoissakaan mitään multimiljonäärejä ole yleisesti ollut. Muistikuva tästä Firestonen perijästä vähän hämäsi, hän taisi olla ainoa tämän tason rahamies.
Sitä vaan tulee ensimmäisen "wau, lentäjä" efektin jälkeen mieleen että jos heppu on niitä mannertenvälisiä lentoja kymppitonnien kuukausiliksalla tekevä lentäjä niin mitäs helvettiä se tuollaiseen ohjelmaan edes menee. Seuraavaksi muistui mieleen että onhan näitä lentäjiä monenlaista kategoriaa ja varmaan tämä on lähempänä niitä jotka ovat suorittaneet lupakirjan yrityksessä x joka on velvoittanut lentelemään kotimaan reitti/rahtilentoja minimikorvauksella. Tai saa sitä tietenkin ilmoittaa olevansa lentäjä ilman lupakirjaakin (tai liikennelentäjän lupakirjaa), ultralight ei tarvinne minkäänlaisia papereita.

Pohdinta siis siitä kun näistä bacheloretteistakin taitaa tuo hammaslääketieteen kandi olla ainoa joka ei todennäköisesti ole tulevaisuudessa ihan pers-aukisten hommissa (terveydenhoitaja sellainen joka myös tullee toimeen palkallaan), muilla sitten vähän heikompaa ja tuo kulttuuria harrastava yrittäjäkin pitänee jotain koruputiikkia keittiön nurkassa, liikevaihto 200e/vuosi ja kulttuuriharrastuksena JVG:n keikka kun sattuu löytymään lipulle maksaja.

(Jos nyt hieman kyynisesti näitä lähtee miettimään)
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Ehkä olen vähän nirso naisten suhteen, mutta noissa 19 naisessa ei mielestäni ole yhtään oikeasti ulkonäöllään säväyttävää tapausta. Ihan perusnättejä mimmejä toki kaikki.

Surkeata. Tuo miljonäärimies taitaa olla sarjassa ihan narsistisista syistä. Toisaalta kauneus ei saa ollakaan enää arviointikriteeri. ;-)

Perusnaisia joo, mutta suurin ongelma on nykynaisten - kauniisti sanottuna - huorahtavuus eli suomeksi lutkamaisuus. Esim. neitsyitä on todella harvassa. Jatkoajastakin näitä paljastuksia saa lukea. "Kumppaneita" on ollut siis kymmeniä.

Heh tekisivät väliin oikeaa tositv:takin, laittaisivat tytöt tänne Pattayalle kilpailuttaan itseään paikallisten kanssa. Miten luulet kävisi?
 
Viimeksi muokattu:

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Roskiksen kun avaa niin oikein lemahtaa se sperman haju.
Tuota... en ole ihan varma haluanko tietää, mutta miksi ne roskikseen tunget? Parempia paikkoja löytyy. Terv. Runkkari

Avautui siis että jotkut ne tuotokset laittaa roskikseen.
 
Viimeksi muokattu:

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Nosturissa soitetaan aika kovalla volyymilla. Loosessa ja Livelabissa kun muuten käynyt keikoilla lähiaikoina niin ei tätä äänenvoimakkuutta ees muistanut.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Huoran laulaja on nainen. Kaikkea sitä oppiikin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös