Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 707 776
  • 33 914

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Tästä muuten avautui semmoinen asia, että itkeväkin mies voi saada piparia.

Mies vetää homman tarpeeksi överiksi. Puolitiehen itkevät eivät pärjää näillä markkinoilla. Takaan ja vannon, että jos joku mies menisi vaikka joka päivä ulos itkemään niin paikka säälipleijareissa olisi pelkkä ajan ja tavan kysymys.

Sanomattakin selvää että valmiiksi kovan luokan julkkis kuten Rane niin pari kyyneltä oikeassa paikassa kantaa jo pitkälle. Mutta tästä teemasta voi myös tosiaan rakentaa sen julkisuuden ihan itsekin. Mistä muuten johtuisi että punavihersiipi on täynnä itkijöitä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ranen kyyneleet ei unohdu. Mutta niistä kyynelistä muodostui Kiira.

Ethän sinä tuota voi tietää ellet ollut paikalla itse. En rupea edes arvaamaan oletko Kiiran isä. Palstalla ei saa arvailla toisten henkilöllisyyttä. Olikohan se niin, että nelisen prosenttia lapsista ei ole niiden mitä kaikki ihan aidosti luulevat. Monissa tapauksissa toki äiti tietää totuuden, mutta ei todellakaan aina.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ethän sinä tuota voi tietää ellet ollut paikalla itse.
Kiiran tapauksessa asiasta ei jää mitään spekuloinnin mahdollisuutta, hänhän on enemmän Rauno Korven näköinen kuin Rauno itse. En ole ikinä ymmärtänyt Kiiran ulkonäön hehkutusta juurikin tästä syystä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
En ole ikinä ymmärtänyt Kiiran ulkonäön hehkutusta juurikin tästä syystä.

Kiira on tosi kiva tyttö, mutta ulkoisesti divarikamaa. Ottaisin toki vaimoksi muiden avujen takia, mutta ulkonäkö ei ole se vahvin puoli.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Avautui jossain vaiheessa, mutta ilmeisesti nimimerkkini takia jotkut ajattelevat minun olevan uskonnollinen ihminen. Siitäkin huolimatta että lukisivat mitä kirjoitan. Tai no, eivät taida lukea.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Päivän subit vaihtui, mikä on kiva juttu. Aiemmin keskellä viikkoa tais olla monta paskempaa peräkkäin. Tonnikalan paluu kanssa miellytti meikäläistä. Ai jai. Onko se taas huomenna mentävä.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Löytyiköhän Suomesta ketään muita riittävän legendaarisia maskotteja? KooKoon Topi-kukkoa monet ainakin toivoivat ripustettavaksi kattoon. Ei kylläkään pelkkää paitaa.
 

Kanerva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights
Löytyiköhän Suomesta ketään muita riittävän legendaarisia maskotteja? KooKoon Topi-kukkoa monet ainakin toivoivat ripustettavaksi kattoon. Ei kylläkään pelkkää paitaa.

Lahessa joskus vedettiin Pekko keinumaan kattoon.
 

motamoro

Jäsen
Eikös Aarne Kärpänen ollut Bilteman mainoshahmo?

Saattaa hyvinkin olla mahdollista ja pikaisella googlettelulla liittyy tosiaan jotenkin Biltemaan. Kun lapsena näin Aarnen Elysee Areenan / Typhoonin (mikä se HK-Areena silloin olikaan) katossa niin vahvasti se vain linkittyi Tepsiin. No, se minulle avautui nyt ketjun mukaisesti, ettei Aarne ollutkaan ilmeisesti TPS:n maskotti.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
En itse ole varmaan koskaan edes käynyt Lidlissä, mutta on silti avautunut, että kyseessä on aika hyvä kauppa, mitä ilmeisemmin.

Tuotteet kuulemma ovat hyviä JA edukkaita, samaan aikaan ja tätähän ei voi sanoa näistä oman maamme osuuskauppojen tuotteista muuta kuin silloin tällöin.

Olen myös pannut merkille, että Lidlin tuotteet menestyvät tosi hyvin erilaisissa makutesteissä, viimeksi tänään Hesarin ketsuppitestissä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
En itse ole varmaan koskaan edes käynyt Lidlissä, mutta on silti avautunut, että kyseessä on aika hyvä kauppa, mitä ilmeisemmin.

Tuotteet kuulemma ovat hyviä JA edukkaita, samaan aikaan ja tätähän ei voi sanoa näistä oman maamme osuuskauppojen tuotteista muuta kuin silloin tällöin.

Olen myös pannut merkille, että Lidlin tuotteet menestyvät tosi hyvin erilaisissa makutesteissä, viimeksi tänään Hesarin ketsuppitestissä.

No niin, juuri näin. Lidl on hyvä kauppa ja rikkoo tätä suomalaista monopolia. Lidlissä on paljon suomalaisia tuotteita myös. Ja @pettter saa sieltä kaljaa!
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Katosta ja maskotista tulee ensimmäisenä mieleen TPS:n Aarne Kärpänen.
Aarne Kärpänenhän loi uraa myös musiikin puolella. Aarnen kappaleet olisivat saaneet jäädä tekemättä, koska en löytänyt niistä edes camp-efektiä.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
En itse ole varmaan koskaan edes käynyt Lidlissä, mutta on silti avautunut, että kyseessä on aika hyvä kauppa, mitä ilmeisemmin.

Tuotteet kuulemma ovat hyviä JA edukkaita, samaan aikaan ja tätähän ei voi sanoa näistä oman maamme osuuskauppojen tuotteista muuta kuin silloin tällöin.

Olen myös pannut merkille, että Lidlin tuotteet menestyvät tosi hyvin erilaisissa makutesteissä, viimeksi tänään Hesarin ketsuppitestissä.

No nyt on korkea aika tuolle korjausliikkeelle!

Itse kävin juuri eilen tutustuttamassa vaimoni saksalaisen kaupan hienouksiin. Tulihan sieltä taas normaalit suklaat ja jäätelöt varastoon kesän koitoksia varten, suosittelen!
Lidlin tuotteissa on kautta linjan enemmän makua, obv.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Veini Vehviläinen seurustelee Sanni Sirenin, eli legendaarisen Kikan tyttären kanssa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös