Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 722 845
  • 33 945

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Kyllä meitä kaksi siellä vaatekomerossa oli.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Nyt vasta minulle oikeasti avautui, ettei mikään tule koskaan muuttumaan Hockey-Team Vaasan Sport Oy:ssä. Tää on tätä samaa paskanjauhantaa vuodesta toiseen.

Liiga, here we come! Vitut.
 

Masentaja

Jäsen
Jokuaika sitten tajusin, että Schenker on Saksan VR.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ikävä tuottaa pettymys, mutta nyt on avautunut väärin. Saksan VR on DB (Deutsche Bahn). Saksassa voi olla rahtiliikenne kiskoilla on vapaampaa kuin Suomessa ja Schenker toimittaa rahtiliikennettä.

Hehheh kuittausyritys meni pieleen, kun kyseessä on sama yritys. DB=Schenker= Saksan VR.

edit. Voit ihan mielenkiinnosta tsekata mikä kuuluisa logo esiintyy Suomen Schenkerin sivuilla ylhäällä Schenker sanan edellä.
 

TAM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers
Hehheh kuittausyritys meni pieleen, kun kyseessä on sama yritys. DB=Schenker= Saksan VR.

edit. Voit ihan mielenkiinnosta tsekata mikä kuuluisa logo esiintyy Suomen Schenkerin sivuilla ylhäällä Schenker sanan edellä.

Tuolla kyseisellä nettisivulla sanotaan, että "DB Schenker on Deutsche Bahn AG:n Kuljetus ja logistiikka -divisioona". Eli eikös tuo tarkoita sitä, että DB ei ole sama kuin Schenker, vaan DB Schenker on osa DB:tä?
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tuolla kyseisellä nettisivulla sanotaan, että "DB Schenker on Deutsche Bahn AG:n Kuljetus ja logistiikka -divisioona". Eli eikös tuo tarkoita sitä, että DB ei ole sama kuin Schenker, vaan DB Schenker on osa DB:tä?

No voihan tämän kanssa saivarrella minkä verran haluaa, mutta DB:tä tuo koko roska kokonaisuudessaan on ja DB on samankaltaisessa asemassa Saksassa kuin VR Suomessa. Toki Suomessa VR Cargo on erikseen omana yhtiönä, kuten Schenker mutta samaa konsernia ne on kuitenkin joissa emoyhtiöinä on DB ja VR.
 

halperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No voihan tämän kanssa saivarrella minkä verran haluaa, mutta DB:tä tuo koko roska kokonaisuudessaan on ja DB on samankaltaisessa asemassa Saksassa kuin VR Suomessa. Toki Suomessa VR Cargo on erikseen omana yhtiönä, kuten Schenker mutta samaa konsernia ne on kuitenkin joissa emoyhtiöinä on DB ja VR.
Kävi mielessä olisiko ollut jotain tällaista taustalla, mutta enpä jaksanut tarkistaa. Vaikka ovat samaa konsernia, niin erohan on tavallisen taatelintallaajan silmiin melkoinen.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kävi mielessä olisiko ollut jotain tällaista taustalla, mutta enpä jaksanut tarkistaa. Vaikka ovat samaa konsernia, niin erohan on tavallisen taatelintallaajan silmiin melkoinen.

Noinhan tuo on, itsellekin valkeni viime keväänä, kun koulussa tehtiin projektia Itella Logisticsille ja tutkittiin niitä kilpailijoita. Ei tuo DB ole kovin kauaa Schenkerin kanssa samassa esiintynyt vaikka tytäryhtiö kai ollut aina.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ellei Pogoomus tunaroi todella pahasti ennen seuraavia eduskuntavaaleja, on seuraava pääministerimme nimeltään Jyrki Katainen.

Ei helevetti. Poliittiseksi pakolaiseksi Kuubaan?
 

OJIS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomen maajoukkueet
Avautui tässä lärvikirjaa ja jatkoaikaa selailemalla että on taijettu käyttäjän Jääkoneenkuljettajan kanssa istua aikoinaan samalla luokalla peruskoulun aikoihin....Tosin voin kyllä olla myös väärässäkin...
 

Hirmumyrsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei Mitään Käyttöä Jätkät ja Märkä Uni Rosterit
Ellei Pogoomus tunaroi todella pahasti ennen seuraavia eduskuntavaaleja, on seuraava pääministerimme nimeltään Jyrki Katainen.

Ei helevetti. Poliittiseksi pakolaiseksi Kuubaan?

Mietippä tilannetta jossa vanhas masa jatkaisi vielä yhde kauden. Järki lähtis päästä.

Tai mieti että joku näistä nykyisistä puolueensa johtajista nousisi pääministerin pallille.

Seuraavissa eduskuntavaaleissa nähdään varmaan Perussuomalaisten viimeinen valloitusmarssi ja sen jälkeen tästä tuleekin Timolandia?
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Ellei Pogoomus tunaroi todella pahasti ennen seuraavia eduskuntavaaleja, on seuraava pääministerimme nimeltään Jyrki Katainen.
Minulle on avautunut jo jonkun aikaa sitten, että käytännössä se joka asioista päättää on jo nyt Jyrki (esikuntineen tottakai). Niinpä nimellinen muutos tulee olemaan vain koskeettinen (ihme jos jollain Vanhas Masaa ikävä tulee)
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Minä avautui se, että Maikkari pitää Tom Koivistoa NHL-tähtenä, kun uutisoi että "NHL-tähti leikkeli Räikkösen tukkaa..."
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
The Godfather onkin oikeasti hyvä pc-peli.

Sain vajaalla kahdeksalla eurolla, joten pakkohan se oli ostaa. Oli tosin ongelmia aluksi saada se toimimaan Vistalla, mutta varsin helpolla kansion uudelleennimeämisellä sain kusetettua Vistaa ja homma pelittää. On se hienoa olla edes kerran elämässään mafian palkkalistoilla.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Suuresti arvostamani säveltäjä Hans Zimmer aloitti uransa pop bändissä nimeltänsä The Buggles. Bugglesin tunnetuin tuotos on kasarihitti "Video Killed The Radio Star". Mielestäni tuo on karmaiseva biisi joten täten Zimmer on ainakin kerran ollut tuottamassa paskaa musiikkia maailmaan.
 

Hordi24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Minä avautui se, että Maikkari pitää Tom Koivistoa NHL-tähtenä, kun uutisoi että "NHL-tähti leikkeli Räikkösen tukkaa..."

Nyt vasta ittellekin tää avautui. Mutta kun otin hockeydb:stä selvää niin onhan Koivistolla 22 peliä Bluesin paidassa. Supertähden raja on vissiin joku 35peliä?
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Huomasin äsken että sana eaves on suomeksi käännettynä räystäät. Kerrasaan mielenkiintoista...
 

Beeman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaughan Rangers
Minulle avautui jo aikoja sitten että Mikko Hannula on kaikkien aikojen, lajien ja kanavien paskin urheiluselostaja. Jotenkin se oli päässyt unohtumaan, mutta maaottelu aukaisi vanhat haavat. Monotonista vikinää, jossa tilanteen jännittävyyden mittarina toimii puheen nopeutuminen lähes koomisiin mittoihin. Olisinpa kuuro.

Jatkoavautumisen aiheuttaa tieto, että ko. korvien raiskaaja on valittu taannoin vuoden urheilutoimittajaksi.
 
Viimeksi muokattu:
Minulle avautui jo aikoja sitten että Mikko Hannula on kaikkien aikojen, lajien ja kanavien paskin urheiluselostaja.
Mikko on paska lajista riippumatta. Ja valitettavasti niitä lajeja riittää mitä tämä herra selostaa, taitaa kaveri selostaa puolet Ylen lähettämistä lajeista.

Toisaalta haastattelijana Mikko "Mitä ajatuksia tämä asia sinussa herättää?" Hannula on vieläkin paskempi.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Minulle avautui jo aikoja sitten että Mikko Hannula on kaikkien aikojen, lajien ja kanavien paskin urheiluselostaja.
Minulle avautui, ettet vissiinkään muista Juha Jokista.
 

Beeman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaughan Rangers
No mutta eikai paskan selostajan tarvitse automaattisesti tarkoittaa myös paskaa toimittajaa? Vai kuinka.

Eipä vissiin. Silti hohdosta lähtee jotain pois kun televisiota avatessa toivoo pääsevänsä korvien amputointiin ja etsii lähintä ikkunaa josta hypätä kuolemaan.

Minulle avautui, ettet vissiinkään muista Juha Jokista.

Muistanpas. Henkilökohtaisesti olen tottunut kuuntelemaan typeryyksiä ja typeryksiä aamusta iltaan, joten mieluummin niitä sietää vähemmän vittumaisella puhetyylillä höystettynä.
 

Rocco

Jäsen
Musiikki kuulostaa huomattavasti paremmalta kun kuuntelee kuulokkeilla.

(Tosin paskaa musiikkia se ei auta yhtään. Tryffelistä saa paskaa, mutta paskasta ei saa tryffeliä)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös