Ari Santaselle kenkää!

  • 97 223
  • 548

Milloin kenkää?

  • Nyt

    Ääniä: 61 43,3%
  • Jouluna

    Ääniä: 14 9,9%
  • Keväällä

    Ääniä: 4 2,8%
  • Antaa jatkaa

    Ääniä: 62 44,0%

  • Äänestäjiä
    141

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
Tilanne on katastrofaalinen. Mikä auttaisi Santasen tilalle, Rocky? Hahaha, se mies on suoraan "mennään bussilla" -sarjasta (juna tuli ja yhtä nopeasti meni). Tällä hetkellä ei ole muuta vaihtoehtoa kuin mennä Santasella. Halutaanko meille Pikkaraisen tai Summasen kaltaista henkistä väkivaltakiekkoa!?

Edit: Pehmona mä voisin ottaa Aran!
 

3156155

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jep, Tertsi aivan täysin unohtui multa.


Missä muuten ja millä tuloksilla Tertsi on valmentanut aiemmin Mestiksessäkö? En edelleenkään ota kantaa mitä pitäisi tehdä, mutta jos nyt vaihtuisi nii tuo Tertsihän vois olla aika yllätysveto.

Vaikuttaa tosi fiksulta kaverilta kyllä ja voisihan tuolla olla oikeasti kykyjäkin tuohon valmentamiseen. Toki niiden Tikun ja Takun rinnalla voi saada väärän käsityksen.:)
 

3156155

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Bluesin B ja A-junnujen päävalmentajana ja yksi kausi liigaa kakkosvalmentajana.


Eipähän itsellä tullut edes mieleen tää Tertsi. Tiedä vaikka olisikin täyttä timanttia.

Epäilen kuitenkin hyvin vahvasti, että Santanen saisi lähteä. Jotakin olisi kuitenkin tehtävä perhana kun on tuskaista aikaa ihan ku ei muutenkin masentais.

Otetaan Tertsi ykköseksi ja Santanen jää kakkoseksi ja nuo nykyiset Santasen apurit mäkeen. :)
 

Salt

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Taistelevat Irlantilaiset & Golden Boys
Tero Lehterä voisi olla sellainen uusi valmentajakyky, varmasti suosisi modernimpaa lätkää kuin mitä tämä organisaation oma jätkä.
 

Tronic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Futbol Club Barcelona
Jussi Ahokas olisi panostus tulevaisuuteen. Tosin saattaa kytätä Rautakorvelta keväällä vapautuvaa u20 maajoukkueen päävalmentajan paikkaa.
 

Wolves

Jäsen
Tero Lehterä voisi olla sellainen uusi valmentajakyky, varmasti suosisi modernimpaa lätkää kuin mitä tämä organisaation oma jätkä.

Eli pelkkien olettamuksien pohjalta vedettäisiin Lehterä tänne? Vähemmän vuosia Liigassa ja ennenkaikkea...pelitapa on täysi mysteeri.

Jos potkitaan koutsi niin apukoutsit sitten myös mielellään..

Hyvä. Santaselle ja Viljakaiselle kenkää eli maksetaan siis yhdelle päävalmentajalle hieman toista vuotta palkkaa ja yhdelle apuvalmentajalle kauden loppuun. Tämän lisäksi vielä uuden päävalmentajan palkka.

...ja nämä kaikki maksetaan millä rahoilla? Viime vuosien voitoilla? Niistä on 70% mennyt julmetullisten velkojen maksamiseen. Ja tämä kaikki pitäisi tehdä siis urheilullisen menestyksen kustannuksella?

Minä vuonna viimeksi kuulinkaan "taloudellinen riski" -sanat? Ei siitä montaa vuotta ole.

Nyt vittu valoja päälle. Tappiot vituttaa, mutta ei nyt perkele voi paria sataa tuhatta laittaa sen takia haisemaan, että ihmiset huutelevat täällä nimimerkkien takaa.
 

Salt

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Taistelevat Irlantilaiset & Golden Boys
Eli pelkkien olettamuksien pohjalta vedettäisiin Lehterä tänne? Vähemmän vuosia Liigassa ja ennenkaikkea...pelitapa on täysi mysteeri.

Sanoin, että voisi olla. En minä tiedä onko, mutta kuullut olen, että potentiaalia voisi olla.
 

Wolves

Jäsen
Sanoin, että voisi olla. En minä tiedä onko, mutta kuullut olen, että potentiaalia voisi olla.

Ymmärsin juuri niin kuin kirjoitit. Sen takia käytinkin sanaa "olettamus". Peace.

Edit: Ja lisätään tähän nyt kaikille potkuja vaativille, että niin Viljakaisella kuin Rovollakin on kahden vuoden suora sopimus. Vieläkö niitä potkujen antajia löytyy?
 

ahal

Jäsen
Nyt vittu valoja päälle. Tappiot vituttaa, mutta ei nyt perkele voi paria sataa tuhatta laittaa sen takia haisemaan, että ihmiset huutelevat täällä nimimerkkien takaa.
Mutta jos muutosta peliin ei tule, pian lehtereillä väijyy enää 2000 - 2500 uskollisinta, joilla ei ole muutakaan tekemistä, eikä niillä tuloilla koota kummoistakaan joukkuetta ensi kaudeksi. Tämäkin kausi saattaa mennä jo miinusmerkkiseksi. Viime aikoina nähtyä räpellystä ei viitsi katsoa edes ruudusta. Eniten vituttaa se, että kaikki tiedämme joukkueen pystyvän parempaan, ja on pelannutkin, mutta mikä saa sen alisuorittamaan? Eikö tapana ole sanoa, ettei joukkue pelaa enää valmentajille, osta heidän ajatuksiaan?

Rohkeat pelimiehet tekisivät nyt rohkeita liikkeitä ja palkkaisivat vaikka Don Tamin loppukaudeksi aitioon mesoamaan. Tami ei ole Itä-Suomessa vielä kulunut puhki, joten porukkaa tulisi ihmettä katsomaan. No pleijarit saattaisivat jäädä silti haaveeksi ja rauniot savuamaan juhannukseen asti. Halpakaan Tamminen ei ole. Mutta jotain tuon suuntaista Kisapuisto tarttisi yleisön mielenkiinnon herättämiseksi.

Edit. Hallitus on mennyt itse tekemäänsä miinaan tarjoamalla suorat kahden vuoden sopimukset. Kantakoot myös vastuunsa.
 
Viimeksi muokattu:

Wolves

Jäsen
Mutta jos muutosta peliin ei tule, pian lehtereillä väijyy enää 2000 - 2500 uskollisinta, joilla ei ole muutakaan tekemistä, eikä niillä tuloilla koota kummoistakaan joukkuetta ensi kaudeksi.

Hyvä. Annetaan kaikille kenkää. Neljä apukoutsia (Ropo, Viljakainen, Valtonen ja unohtamatta Jussi Huhtalaa) ja päävalmentaja (Kuten aiemmin @Artyukhin ehdotti)

Viidelle valmentajalle liksan maksaminen kevääseen 2018 (Ja uuden valmennuksen liksat siihen päälle) onkin kannattavaa verrattuna siihen, jos yhdellä kaudella tehdään turskaa.

Edit: Ja vain idiootti toisi Don Tamia paikalle. Viisi peliä se jaksaa naurattaa, sen jälkeen se muuttuu itkuksi ja lopulta savuaviksi raunioiksi.
 

ahal

Jäsen
Okei. Se on sitten lappu luukulle vaan. Mitäs tässä enää pyristelemään. Suomi-sarjasta paikkaa kärkkymään ja Ketterän kanssa kilvoittelemaan. Mutta toistan yhä: fanit ja maksava yleisö eivät ole tehneet noita virheitä - älä heitä syytä millään muotoa. Jos tuote ei ole kunnossa, siitä ei tartte maksaa.
 

jalperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa,sympatiat Itä-Kaakkois-Suomi-Turku akselille
Ymmärsin juuri niin kuin kirjoitit. Sen takia käytinkin sanaa "olettamus". Peace.

Edit: Ja lisätään tähän nyt kaikille potkuja vaativille, että niin Viljakaisella kuin Rovollakin on kahden vuoden suora sopimus. Vieläkö niitä potkujen antajia löytyy?
Kenen neronleimaus oli nää kaks palkata kahen vuoden suoral? 1+2 ois olt iha jees
 

Wolves

Jäsen
Mutta toistan yhä: fanit ja maksava yleisö eivät ole tehneet noita virheitä - älä heitä syytä millään muotoa. Jos tuote ei ole kunnossa, siitä ei tartte maksaa.

Ketä minä ole syyttänyt? Vain kyseenalaistin tämän intohimoisen kiinnostuksen jakaa potkuja kuin nallekarkkeja.
 

Jubomir

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Nyt vittu valoja päälle. Tappiot vituttaa, mutta ei nyt perkele voi paria sataa tuhatta laittaa sen takia haisemaan, että ihmiset huutelevat täällä nimimerkkien takaa.
Joukkueen surkea suunta se syy pikemminkin olisi ja yritys välttää totaalinen karille ajo. Kai niillä edellisten tekijöiden voitoilla voitaisiin yksi yritys tehdä suunnan oikaisemiseen?

No en kyllä itsekään usko että mitään peliliikkeitä tullaan tekemään. Mutta herätellään nyt edes keskustelua täällä, ne joilla ei usko nykyvalmennukseen horju voivat täällä vapaasti myös esittää tukensa heille.
 

ahal

Jäsen
Ketä minä ole syyttänyt? Vain kyseenalaistin tämän intohimoisen kiinnostuksen jakaa potkuja kuin nallekarkkeja.
Lehtereillä ja ruudun takana ei ole tarpeeksi tietoa, kuka joukkueessa vastaa mistäkin osa-alueesta. Eniten mättää puolustus ja siihen on saatava uusia lääkkeitä tavalla tai toisella. Tiedon puuttuessa ihmiset reagoivat helposti ajattelemalla, että ok, vaihdetaan sitten koko paska, jos kukaan ei ilmoittaudu "syylliseksi". Ei se sen kummempaa ole. - Sitä ihmettelen, että kenen neronleimaus on ollut suorat kahden vuoden pahvit untuvikkojoukolle? Voi todella tulla kalliksi seuralle.
 

Artyukhin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ketä minä ole syyttänyt? Vain kyseenalaistin tämän intohimoisen kiinnostuksen jakaa potkuja kuin nallekarkkeja.
Annan itse vielä aikaa, mutta miksi tehtiin suoraan kahden vuoden sopimus, eikä esim 1+1? Meinasin kirjoittaa eilen SaiPa Oy:n tulevaisuus ketjuun siitä, mutta jätin väliin.

Se vain on nähty että jos joukkue ei pärjää niin hallilla ei käy porukkaa hyvin. Olispa kaikki äijät terveenäkin niin näkisi paraneeko peli.

SaiPan pelistä löytyy kyllä virheitä todella paljon, muuan muassa avauspelaamisesta ja hyökkäyksien rakentelusta.

@Wolves, näetkö valmennuksen parantuneen verrattuna siihen kun Tirkkonen tuli joukkueeseen ja Santanen apukoutsina? Olin aika saletti että Tirkkonen onnistuu tehtävässän ja niin onnistui. Minun mielestä Viljakainen ei ole tuonut mitään valmennukseen.
 

Mctavish85

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Huonot henkilövalinnat voivat vaikuttaa niin moneen seikkaan. Olikohan tuo Ekin palkkaaminenkin lopulta virhe? Oli myös todella suuri virhe tehdä kaksivuotiset sopimukset kokemattomien valkkujen kanssa. Santanen on varmasti ihan hyvä kakkosvalmentaja mutta kyllä se on nyt nähty ettei hänestä ole päävalmentajaksi ainakaan SaiPassa. Vituttaa vain nähdä, että se kaikki Kallioniemen tekemä työ alkaa kohta olla heitetty ihan romukoppaan ja hyvä pöhinä SaiPan ympärillä on poissa. Seuran johto ja valmennustiimi saa kyllä kantaa vastuunsa, nämä on ihan taitamattomia johtamaan sm-liigaseuraa ja valmentajat on untuvikkoja. Harmittaa tosi paljon, että johtohenkilöt menivät tämänkin asian sössimään huonoilla ratkaisuillaan. Tulee mieleen Reijo Mansikan päävalmentaja-ajat. Toivottavasti SaiPan kurssi saataisiin nyt oikeasti käännettyä pikaisesti keinolla millä hyvänsä.
 

ahal

Jäsen
Tarkennetaan hiukan spekulointia Mikkelin suuntaan. Ville Niemisellä on 2+1 vuoden sopimus Jukureiden kanssa, eli menossa on vasta eka kausi Kalevankankaalla. Ei saata ihan halvalla irrota hänkään. Mutta ihmeitähän voi sattua. Parasta tietysti olisi, jos kotikutoiset mokat voitais korjata itse.
 

jalperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa,sympatiat Itä-Kaakkois-Suomi-Turku akselille
Ekiä arvostelles pitää muistaa et noi kahen v suorat oli tehty Kallioniemen aikana. Vähä haiskahtaa kyl pien sokeus tähä kautee valmistautuas
 

Herra Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Pidetään Sanni ja otetaan pari, kolme johtavaa pelaajaa koppiin. Ville Koho, yx hyvä puolustaja ja yx hyökkääjä. Miettikää vaikka Tapparaa, täynnä johtavia pelaajia (Peltola, Savinainen, Lajunen, jne.) Pelaajista se vittu soikoon lähtee. Kantaisivat ketaleet vastuunsa. Sitä paitsi, tämä tulisi halvemmaksi kuin valmentajien potkut ja saattaisi onnistuessaan maksaa itsensä takaisin.
 
Viimeksi muokattu:

Salt

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Taistelevat Irlantilaiset & Golden Boys
Ymmärsin juuri niin kuin kirjoitit. Sen takia käytinkin sanaa "olettamus". Peace.

Jos muutosta joku haluaa tälle kaudelle (en ole itse ehdottanut), niin juna meni jo tunnetuimpien valmentajien suhteen. Tässä voikin heitellä sitten ideoita muista potentiaalisista vaihtoehdoista, kun ei nämä SaiPan sisäiset siirrot oikein ota onnistuakseen. Seura kaipaa valmennuksessa näköjään ulkopuolista osaamista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös