Alex Grant Jokereihin

  • 70 438
  • 270

Mordjinn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oivoi Alex Grant. Kaveri jonka ura Jokereissa olisi voinut mennä niin toisin. Oli todella hyvä Lehtosen vierellä ja muutenkin erittäin hyvä KHL pakki kunnes se yksi päähän kohdistunut sikatöötti pilasi kauden ja uran.

Välillä vielä näkee kuinka mies ottaa kiekon kanssa sen "nyt mä teen maalin" asenteen. Valitettavasti vain vauhti ei millään riitä ja kovuuttakin saadaan usein vain hiukan kyseenalaisten otteiden muodossa. Puolustussuuntaan taas täysi hazardi. Jokainen loukkaantuminen vain pahentaa tilannetta.
 

Letkuspede

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Pens
Oivoi Alex Grant. Kaveri jonka ura Jokereissa olisi voinut mennä niin toisin. Oli todella hyvä Lehtosen vierellä ja muutenkin erittäin hyvä KHL pakki kunnes se yksi päähän kohdistunut sikatöötti pilasi kauden ja uran.

Välillä vielä näkee kuinka mies ottaa kiekon kanssa sen "nyt mä teen maalin" asenteen. Valitettavasti vain vauhti ei millään riitä ja kovuuttakin saadaan usein vain hiukan kyseenalaisten otteiden muodossa. Puolustussuuntaan taas täysi hazardi. Jokainen loukkaantuminen vain pahentaa tilannetta.
Mun mielestä oli jo sillä toisella kaudellaan vähän kujalla ennen päätälliäkin. Mun mielest ei ollut Lehtosen vierellä oikein itselle mieluisassa roolissa. S1 taas loisti ja top3 pakkien pistepörssissä.
 

Jara76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Ideaalitilanteessa meillä olisi kokoonpanossa seitsemän pakkia ja Grant kävisi ainoastaan toisessa ylivoimassa olemassa vetouhkana. Noin luja lämäri pitää vastustajan kuitenkin pelata aina pois ja se avaa Nellille ja Kossilalle paremmin tilat tehdä maaliin johtavat pelit.

Tasakentällisin tuo Gränän meno on aivan järkyttävää. Josko pari maalia edes vähän auttaisi tuohon Artjuhinin kyynärpäähän jääneeseen itseluottamukseen. Kaikesta huolimatta Alex Grant 159 KHL-peliä tasan 0,5 ppg:llä, mikä on aika paljonkin enemmän yläkanttiin mitä oletin lukeman olevan tänä päivänä. Pudotuspelit sitten hieman eri statsein.

Silti, nyky-Grantia ei voi päästää kentälle kun aletaan pelaamaan merkityksellisiä pelejä. Sopimus purkuun ellei löydä peliään ennen joulukuuta.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
S1 taas loisti ja top3 pakkien pistepörssissä.

Tää on ainoa asia mitä se on ikinä tehnyt. Ekalla kaudella tuli tosiaan hyvin pinnoja yv:llä, mutta muuten se oli ihan lapanen ja plejareissa ei tullut enää niitä pinnojakaan. Tokalla kaudella jengin syksyinen voittoputki tämän kauden tapaan loi optisen harhan hyvin pelaavasta Grantista. Saman tien kun alkaa kauden syksyn mestaruudet olemaan taputeltu ja sloboilla alkaa KHL-kausi, niin Grant on eka joka putoaa vauhdista. Päätälleillä tai ilman.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Tätä miestä ei tarvitse päästää enää loppukauden aikana kentälle. Kuten Massi-Essi selostamossa sanoi, niin Grantin tekemisestä huokuu virkamiesmäisyys ja onkin irvokasta kun siellä Björniset, Hännikäiset ja muut painaa peräsuoli pitkällä, niin Nova Scotian mies kysyy pelin jälkeen koutsilta että onko pakko käydä suihkussa, jos ei tullut hiki.

Jotain Sibirejä vastaan tuo rightin maila ehkä toimii jonkinlaisena uhkana ylivoimalla, mutta ei enää kovimpia jengejä vastaan.
 

Mordjinn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
On todella kiusallinen tilanne kun Grant on AIVAN kuutamolla puolustuspäässä, mutta ainoa pakki josta on mitään hyötyä ylivoimalla. Ottaa omassa päässä jatkuvasti korkean polviasennon ja liukuu tilanteista ohi. Toisaalta sitten YV muuttui heti vaaralliseksi kun Gränä meni viivalle.

Mutta ei. Ei voi tätä kaveria peluuttaa. Friman yyvelle!
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Positiivisuuden kautta… mielestä tänään ihan hyvä peli. Yksi harvoista pakeista joka kiekolla pääsee ajoittain maalille nousemaan ja voisi jopa nostaa läheltä ylös. Tänään ei taidettu nähdä yhtään aivopierua ja mahtui kapeassakin kaukalossa sirklaamaan 360’ törmäämättä laitoihin.
 

gamlagubbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Novascotia on parantanut vähän vaivihkaan.

Pakko mainita että tänään aiheutti spontaanin hörähdyksen, kun Grant latasi onetimerin noin 4-5 metriä maalista ohi.
Vielä kun löytää maalin sijainnin ja keinon saada laukauksen ensimmäisen blokin ohi, niin hyvä tästä jätkästä vielä tulee!

Kunhan ei tule tälle kaudelle enää uutta loukkia, niin onhan Alexista ihan hyötyäkin vielä!

Nyt kuitenkin pysyy vauhdissa mukana, hasardien määrä on vähentynyt ja pystyy tukemaan hyökkäyksiä.
Se vetokin ihan oikeasti lähtee, kunhan vaan se kuuluisa jyvä löytyy.
 

pyy

Jäsen
Novascotia on parantanut vähän vaivihkaan.

Pakko mainita että tänään aiheutti spontaanin hörähdyksen, kun Grant latasi onetimerin noin 4-5 metriä maalista ohi.
Vielä kun löytää maalin sijainnin ja keinon saada laukauksen ensimmäisen blokin ohi, niin hyvä tästä jätkästä vielä tulee!

Kunhan ei tule tälle kaudelle enää uutta loukkia, niin onhan Alexista ihan hyötyäkin vielä!

Nyt kuitenkin pysyy vauhdissa mukana, hasardien määrä on vähentynyt ja pystyy tukemaan hyökkäyksiä.
Se vetokin ihan oikeasti lähtee, kunhan vaan se kuuluisa jyvä löytyy.
Minua mietityttää että oliko sillä alkukaudesta jotain rikki. Kun siis onhan se nyt kankea, mutta ei nyt sillä tavalla mitä tuossa 15 peliä sitten.
 
Tehnyt maalin tänään ja siksi toki hyvä syy tulla nostamaan ketjua ylös, mutta Grant on parantanut merkittävästi omaa pelaamistaan sitten ekan 20 pelin tällä kaudella. Tämänkaltaista Grantia Jokerit tarvitsee etenkin pudotuspeleissä.
 

Letkuspede

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Pens
Omissa ollut ihan yhtä hasardi ku koko kauden tänäänkin. Keväällä kuuluu katsomoon.
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Huh, olihan kärkikynä siinä sinisellä alimpana ukkona, kylmät meinas käydä.

Itse olen Grantia puolustellut mutta ensimmäinen ajatus kiekon menettämisen jälkeen oli ”ei voi olla totta…”

No, viihdearvoa peliin!
 
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mielestäni Alex Grantilla on menossa paras pelillinen pätkänsä Jokereissa pitkään aikaan.
Viimeisen kymmenen ottelun peliesitykset eivät mielestäni kalpene muuhun pakistoon vertaillessa (paitsi Friman) ja paikka pelaavissa on ollut sitä kauttakin "ansaittu".

Alkukauden ja oikeastaan jo koko viime kaudenkin Alex Granttia en nimittäin itse haluaisi nähdä enään kokoonpanossa missään olosuhteissa, äärimmäisen loivaliikkeisen ja ylimielisenkin oloisen kanukkipakin seikkailut kaukalossa on ollut ainakin itselleni ajoittain (usein) erittäinkin raskasta seurattavaa.

Täytyy vaan toivoa että näkemykseni Alexin tason nostosta on oikea, eikä vaan itse itselleni luoma illuusio.
Mielestäni tietynlainen raskasjalkaisuus on loistanut poissaolollaan Grantin peliotteista viime aikoina ja sitä kautta oman pään pelaaminenkin on parantunut merkittävästi.
Nyt näyttäisi siltä että ainakin jonkin sortin jyvä on löytynyt myöskin hyökkäyspäädyssä, siitä osoituksena pari voittomaalia (Loko ja Amur) viime kotipeleissä.

Itse olin siis jo toivoni menettänyt tämän äijän suhteen, mutta ehkäpä sieltä sittenkin kuoriutuu loppukauteen ihan kelvollinen ja ratkaisuvalmis pelimies!
 

Eelie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, HJK, S.S Lazio
Ketju valunut näin alas, vaikka meillä on käsissä Kanadan olympiapakki. Ei olisi viime kauden jälkeen tai tämän kauden alussa uskonut, että Alex pääsee olympialaisiin pelaamaan. Se saadaan sitten nähdä, onko tästä enemmän hyötyä Kanadalle vai muille joukkueille.

Joka tapauksessa toivotaan, että onnistuu kisoissa!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös