Aleksi Valavuori – urheilupersoona

  • 3 598 189
  • 13 596

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
En meinaa mitään muuta kuin sitä, että tuossa kuvassa on epäilyttäviä piirteitä.

Siis kamaan, lennot Losiin maksavat joku 500 euroa. Miksi joku jaksaisi sellaisen summan takia feikata tollaista settiä kun samantien voisi lähteä lomalle paikanpäälle?
 
Pitää oikein kysyä uudestaan Aleksi-vihasta. Ketkä sitä vihaavat?

Esim. minä vihaan, koska kyseessä on ihan helvetin ärsyttävä persoona. Tunnustan olleeni iloinen, kun Valavuori sai Espoosta kenkää. Ihan niin paljon en kuitenkaan Allua vihaa, että Doer pystyisi minua yhtä helposti trollaamaan kuin tällaisten twiittien lähettelijöitä:



Valavuori voisi varmaan Bostonin-reissultakin pistää Twitteriin viestin...

Tänään toteutuu pitkäaikainen unelma, Celtics-Lakers livenä paikan päällä: https://i.ytimg.com/vi/p1xuRtoyAmY/hqdefault.jpg

...ja Suomessa repeäisi riemu, kun ihmiset pääsisivät kertomaan somessa, että "hahhah, eihän se oikeasti missään Bostonissa ole, eikö se raukka tajua että Magic ja Bird eivät ole pelanneet enää kymmeniin vuosiin :D :D".
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Siis kamaan, lennot Losiin maksavat joku 500 euroa. Miksi joku jaksaisi sellaisen summan takia feikata tollaista settiä kun samantien voisi lähteä lomalle paikanpäälle?
En tiedä. Vastaa puolestani miksi joku toisi Ikean taulun Yhdysvalloista Suomeen?
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Eiköhän koko kuvagaten tarkoituksena ollut saada hanhinaamat istumaan vapaaehtoisesti torspoon "ovelalla" vedätyksellä.
Kuka nyt yliarvioi Valavuorta? Minulle sama onko kuva aito vai ei, mutta kummalta se näyttää. Sen verran kuitenkin minäkin kuvamanipulointia olen tehnyt, että tiedän yhteen kuvaan sopivan vaikka 1000 eri kuvaa.
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Esim. minä vihaan, koska kyseessä on ihan helvetin ärsyttävä persoona. Ihan niin paljon en kuitenkaan Allua vihaa, että Doer pystyisi minua yhtä helposti trollaamaan kuin tällaisten twiittien lähettelijöitä:
.

Jos Allu on sinun mielestäsi "helvetin ärsyttävä" netti/some-persoona kun oletan että et häntä henk.kohtaisesti tunne niin minkälaisena pitäisit omaa ns. nettipersoonaasi vaikka tällä palstalla? Oletko mielestäsi todella mukavan oloinen heppu internetsin keskustelupalstoilla, kun pitää alkaa vihaamaan toista henkilöä hänestä somesta saadun vaikutuksen mukaan.
 

canttig

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Naureskelen itsekin, kun aihetta on. Ja tuollaisen sepän kyseessä ollessa sitä on usein. Mutta kyllä ne tässä tapauksessa olivat ihan muut ihmiset kuin Doer itse, jotka tekivät itsestään naurettavia. Tämä viittaa minusta siihen suuntaan, että Aleksi-viha on sumentanut pahasti joidenkin hanhinaamojen arvostelukyvyn. Se saa ihmisen nielaisemaan noin ilmeisenkin rapalan, jonka Allu tänään heitti vesille.
Esim. minä vihaan, koska kyseessä on ihan helvetin ärsyttävä persoona. Ihan niin paljon en kuitenkaan Allua vihaa, että Doer pystyisi minua yhtä helposti trollaamaan kuin tällaisten twiittien lähettelijöitä:..
Hämmentävää ajatuksen juoksua. Eli sinä vihaat Allua ja näet Allu-vihaa muissakin. Et ilmeisesti ajattele että meistä monesta löytyy ihan vain silkkaa vahingoniloa?
 

Ziggy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Eiköhän koko kuvagaten tarkoituksena ollut saada hanhinaamat istumaan vapaaehtoisesti torspoon "ovelalla" vedätyksellä.
Siinä tapauksessa tuo olisi kannattanut viedä jopa vielä hieman pidemmälle. Allu olisi voinut alkaa selitteleen että "joo,joo tottakai kuva oli taulusta. Otin vaan kuvan siitä kun tuli hommattua niin hieno tuliainen.. tms.." ja vasta sitten myöhemmin postata tuon viimeisen kuvan.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Siinä tapauksessa tuo olisi kannattanut viedä jopa vielä hieman pidemmälle. Allu olisi voinut alkaa selitteleen että "joo,joo tottakai kuva oli taulusta. Otin vaan kuvan siitä kun tuli hommattua niin hieno tuliainen.. tms.." ja vasta sitten myöhemmin postata tuon viimeisen kuvan.
Allu taisi myös poisteilla muutaman epäilevän Tuomaan kommentin ennen kuin huomio kävi ylitsepääsemättömäksi. Sopisi nerokkaaseen suunnitelmaan.
 
Suosikkijoukkue
Leijonat, Jokerit
Vastauksien meemit oli loistavia, mutta koska en ole kohderyhmää, (Aleksin seuraaja/fani) jutun paljastuminen trolliksi sai minussa vain aikaan kevyen inhoreaktion Valavuoreen ja hänen seuraajiinsa; aika sairas somesuhde. 5/10 ja papukaijamerkki kärpäsestä härkäsen luomisesta.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Vastauksien meemit oli loistavia, mutta koska en ole kohderyhmää, (Aleksin seuraaja/fani) jutun paljastuminen trolliksi sai minussa vain aikaan kevyen inhoreaktion Valavuoreen ja hänen seuraajiinsa; aika sairas somesuhde. 5/10 ja papukaijamerkki kärpäsestä härkäsen luomisesta.

Näin, piste.
 
Et ilmeisesti ajattele että meistä monesta löytyy ihan vain silkkaa vahingoniloa?

Minä olin vahingoniloinen, Kun Valavuori sai Espoosta kenkää. Mutta vahingonilo ei todellakaan selitä sitä, että ihmiset menevät noin helppoon kusetukseen, jonka Allu tänään esitti. Jos lähtee Aleksi Valavuoren kaltaisen idiootin trollaukseen noin kympillä kuin moni tänään lähti, joku on silloin järjen sumentanut. Ja jos joku on Kaliforniassa olevalle ihmiselle vahingoniloinen, koska haluaa väkisin uskotella itselleen että eihän se nyt oikeasti missään Kaliforniassa ole, silloin olisi ihan terveellistä kyetä edes sen verran alkeelliseen itsereflektioon, että ymmärtäisi etsiä sen oman vahingonilonsa syitä ennemmin peilistä kuin Valavuoren tekemisistä ja tekemättä jättämisistä. Niin vittumainen mies kuin Valavuori onkin, se ei ole hänen vikansa, että kymmenillä hanhinaamoilla jäi tänään rapala kitusiin kiinni.

Mutta jos sinä haluat olla Kaliforniassa reissaavalle työttömälle vatipäälle vahingoniloinen siksi, että sinun kuvitelmissasi hän ei oikeasti käynyt siellä Kaliforniassa, niin anna mennä. Toivottavasti tuntuu hyvältä.
 
Viimeksi muokattu:

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
En kyllä myöskään pidä Valavuoresta pätkän vertaa, mutta tämä tämänpäiväinen kertoo kyllä minkälaisia "koulukiusaajia" me kaikki olemme, kun vain paikka tulee ja kohde on "oikea".
Joitakin vaan saa näköjään kiusata, koska he ovat "ansainneet" sen.
Nyt tais Valavuori antaa vähän takaisin.
 

canttig

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Minä olin vahingoniloinen
Olit vahingoniloinen, vihaat ja naureskelet Allulle. Ettet nyt kumminkin ole vähän rakastunutkin siihen. Samaan tapaan kuin siihen Shillaryyn? Ei kai nyt Valavuorelle naureskelijat saa sinua noin pois tolaltasi. Rapalaa ja kaikkea. Nyt kyllä hymiötä.
Onko sillä nyt suurta väliä kuka vie ketä. Tämähän on vain viihdettä.
 
Ettet nyt kumminkin ole vähän rakastunutkin siihen. Samaan tapaan kuin siihen Shillaryyn?

Epäilemättä. Ja tuolla logiikallasihan tällä palstalla on kymmeniä ja USA:ssa kymmeniä miljoonia Hillary Clintonin kannattajia, jotka ovat ihan korviaan myöten retkussa Donald Trumpiin. Sillä rakkaudestahan se kertoo, jos jotain ihmistä voimakkaasti arvostellaan. Moni Hillarya äänestänyt rakastaa Trumpia niin paljon, että vaalituloksen selvittyä pääsi vuolas poru.
 

Tuamas

Jäsen
Kuka nyt yliarvioi Valavuorta? Minulle sama onko kuva aito vai ei, mutta kummalta se näyttää. Sen verran kuitenkin minäkin kuvamanipulointia olen tehnyt, että tiedän yhteen kuvaan sopivan vaikka 1000 eri kuvaa.

Siis todennäköisimmät skenaariothan ovat
A) Puolinerokas comeback, syystä X valevuori on ottanut kuvan taulusta ja kohun noustua käy seivaamassa tilanteen hakemalla Ikeasta ko. taulun ja postaamalla vittuilukuvan hanhinaamoille.

B) Doeriksi nerokas bluffi, valapatto on vittuuntunut somevittuilijoihin ja virittää heille ansan ottamalla/lainaamalla kuvan jossa on kuva calista ja on valmistellut vittuilukuvan hanhinaamoille jo ennalta, kun somessa hänet on leimattu virtuaalimatkailijaksi.

Nähdäkseni nuo ovat doerin todennäköisimmät vedot ja näistä A todennäköisempi versio.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Nähdäkseni nuo ovat doerin todennäköisimmät vedot ja näistä A todennäköisempi versio.
Aleksi on 181cm ja taulu 200cm leveä. Toi ei mun silmään millään taittelulla istu. Eikä tarvitse mennä muihin epäkohtiin ennen kuin joku selittää järjellä tuon.
 

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

J.J.Jasper

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Nyt tais Valavuori antaa vähän takaisin.

Paino sanalla vähän. Mitä Valavuori tälläkin taas voitti? Iltalehtien sivuilla huonossa valossa ja päällimmäisenä tuosta jää monelle mieleen vain että taas Valavuori perseili. Seivausyrityksillä saa pari tykkäystä, mutta sitä ei moni muista. Valavuori käy täysin turhaa taistelua, jota ei voi voittaa. Ottaisi oikeasti off-line vuoden ja menisi oikeisiin töihin ilman että jokaista mietettään laukoisi ääneen. Hänellä ei ole halua tai kykyä aikuistua.

Toistaiseksi hänen saldonsa sosiaalisessa mediassa toimimisen suhteen ovat:
Vedonlyöntikuviot loppuneet?
Duuni mennyt?
Jatkuva naurun/pilkan aihe?
 

J.J.Jasper

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Aatelkaapa ittenne Valavuoren housuihin. Voisin kuvitella olevan melkoisen hauskaa lukea näitä spekulaatioita siitä, minkä kokoinen joku helvetin IKEAn rihkamataulu oikeasti on.

Jos ajattelee hänen viimeisiä kuukausiaan, niin pakko toivoa, että yrittäisi tehdä jotain hyödyllisempää kuin lukea näitä. Sehän yksi hänen suuria heikkouksiaan onkin. Selvästi lukee kaiken itsestään kaikkialta.
 

Wingman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valmentajien hautuumaa
Ikean taulut... onko teidän elämä jotenkin tyhjää?
 

Tuamas

Jäsen

Liitteet

  • Capture.JPG
    Capture.JPG
    98 KB · kertaa luettu: 684
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Aatelkaapa ittenne Valavuoren housuihin. Voisin kuvitella olevan melkoisen hauskaa lukea näitä spekulaatioita siitä, minkä kokoinen joku helvetin IKEAn rihkamataulu oikeasti on.
Joskus olen ajatellut itseäni myös sinun housuihisi. Pakollinen tarve välittömästi käydä suihkussa ja vaihtaa boxerit.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös