Ajantappoketju

  • 1 923
  • 3

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tässä ketjussa murhataan sekunnit, piestään minuutit ja potkitaan tunteja munille.

Ketjuun siis kerätään oivallisia tapoja kuluttaa aikaa. Jokaiselle niitä tylsiä hetkiä tulee - töissä kun netti on selattu, himassa kun tenttiin pitäisi lukea tai kun matsin alkuun on vielä tunti. Ajantappoa voi harrastaa joko koneen ääressä tai muualla, siksi kerrommekin kaikki vinkkimme tähän ketjuun.

Aloitan YouTubella. Nimittäin lähes kolme tuntia saa kulumaan katsomalla Langoliers (1995, Stephen King) elokuvan sieltä. Legendaarisen kevyttä viihdettä.
 

Harri2001

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Jatkoajan Uudet viestit -toiminto. Tulee joskus löydettyä ja luettua ketjuja, joihin ei todennäköisesti muuten törmäisi.

Uuden Suomen blogit. Täynnä ihan uskomattomia törp...siis, paljon mielenkiintoisia näkökantoja!

Ampparit.com:n uutisvirta. Jos ei muuta jaksa enää netistä katella, niin sama klikkailla ja lueskella noita.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Meillä on aikaa rajallinen määrä. Suurin osa kuolee alle satavuotiaina. Minä en, mutten silti ole koskaan kokenut tarpeelliseksi "tappaa" aikaa, kun sitä muutenkin on ihan liian vähän käytössä. Ei yhdessä elämässä ehdi kaikkea tekemään mitä haluaisi.

Jos nyt joskus olen ollut jossain, missä mielekästä tekemistä, näkemistä tai lukemista ei ole ollut käsillä (kulkuneuvo, putka, luentosali), olen vaipunut ajatuksiini. Kokeilkaas tekin, ajatelkaa. Ihan mitä vaan, tai ei mitään - tyhjyyttä vaikkapa. Avaruutta. Hiekkarantaa. Jotain. Muistelkaa lapsuuden hienoja hetkiä. Ajatelkaa rakkaita ihmisiä. Rakentakaa pilvilinnoja.

Joskus jotkut valittavat, että "ei ole tekemistä". Minä en; mikäli vain kykenen ajattelemaan, en tarvitse mitään näennäistä "tekemistä".
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joskus jotkut valittavat, että "ei ole tekemistä". Minä en; mikäli vain kykenen ajattelemaan, en tarvitse mitään näennäistä "tekemistä".

Jumatsuigula! Meillä on kosminen yhteys. Just eilen ajattelin, että internet on konkretisoinut ajattelutapaani - seuraan 'linkkejä' ajatuksesta toiseen ja mietin onko se syy vai seuraus sille, että harvoin on tylsää. Aina on jotain ajateltavaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös