Adressi estämiskiekon poistamiseksi Liigasta

  • 41 078
  • 202
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jännä, miten erilaisten näkökulmien läpi ihmiset voivat maailmaa katsoa.

Jos Kärpät finaalit häviää, on ainoa positiivinen asia siinä se, että Nemo saa kannun. Oli jo vuosi sitten ratkaisevan finaalin jälkeen sen verran tyylikäs herrasmies, että jos ei Kärpät, niin sitten Nieminen. Myös Barkovin ja muiden mentorina toimiminen, sekä yleinen huolenpito juniorikiekkoilusta tekevät Nemosta minulle hienon urheilijan.

Vaikka vittumainen papupatapaviaani jäällä ollessaan onkin.

Ei se voitontahto aina ole sama asia kuin ylimielisyys. On myös muistettava, että persoonan kaukalon sisällä harvoin vastaa persoonaa pillinvihellyksen jälkeen.
Pakkohan Beukeboomia on kompata tässä asiassa. Ville Nieminen on niitä harvoja, ellei ihan ainoita asioita, minkä takia Tapparalle mestaruuden soisin. Hieno mies ja hieno pelaaja. Äärimmäisen ärsyttävä vastustaja.
 

Beukeboom

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät / Mamba!
"

Riippumatta erilaisista tuomarilinjoista Tappara - Kärpät peleissä, Tappara on voittanut 5/6.

Aamen! Todellinen mestari!

Käsittääkseni tänään on vielä peli, ja mahdollisesti sen jäljeenkin mutta mikä tärkeintä - Laitatko vielä varmuuden vuoksi vielä yhteen ketjuun tämän, vasta kolmessa näyttää olevan?
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Käsittääkseni tänään on vielä peli, ja mahdollisesti sen jäljeenkin mutta mikä tärkeintä - Laitatko vielä varmuuden vuoksi yhteen ketjuun tämän?

Joo, aivan turhaa spämmäystä.

On muuten myös melkoisen turhauttavaa, että kaikki finaalisarjaa jollain tavalla käsittelevät ketjut keskittyvät tähän kahvausteemaan.
 

Ikaros

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayern Münich, Pelicans, NHL, 49's ja Lorna Shore
Ei saakeli!!!Ikinä, ei siis ikinä Kärppiin tuota Molokin kitaa, joka on niin itteään täynnä ja esittää jotain muuta. Yhtä kuvottava kuin Janne Ojanen. Miten mahtuukin yhteen joukkueeseen kaksi noin kauheaa "ikonia"!

Mieluummin mitä muuta tahansa.

Pelityyliltään Ville Niämisiä ;) Enemmän ainakin hyötyä tuntuu olevan, kuin Aaltosesta.
 

Christian74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins ja Tappara
Ei saakeli!!!Ikinä, ei siis ikinä Kärppiin tuota Molokin kitaa, joka on niin itteään täynnä ja esittää jotain muuta. Yhtä kuvottava kuin Janne Ojanen. Miten mahtuukin yhteen joukkueeseen kaksi noin kauheaa "ikonia"!

Mieluummin mitä muuta tahansa.

Kyllä tässä on saanut nauraa niin että kahvit on jatkuvasti väärässä kurkussa!
Ihan oikeasti, luuletko että V. Nieminen lähtisi ikinä Kärppiin vaikka kuinka tarjottaisiin rahaa ja roolia? Never.
Et sinä vaan ymmärrä ikoneiden päälle mitään, noin voi käydä kun se ns. varma mestaruus onkin valumassa hopeakekkereiden viettämiseksi.
Ojanen on SM-liigan yksi suurin legenda ja Nieminen Stanley Cup-voittaja joka on kyllä juuri niin oma itsensä rehellisesti kuin vain olla voi. Kirjoitelkaa te vaan adresseja minun puolestani, jos asiat olisivat toisinpäin niin Tampereella, Suomen Hockey Townissa ei ikinä alettaisi nöyryyttämään itseämme tällaisilla kirjoituksilla joita sinä ja muutamat muut oululaiset täällä olette nyt kylväneet.
Rauhoittukaa, sarja on kesken vielä vai onko jo usko noin pahasti omiin loppunut kesken leikin?
 

Noitarumpu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Sori off-topic, mutta mitä kuvottavaa on Janne Ojasessa?

Se jäi mieleen, kun hänelle aikanaan niitä piste-ennätyksiä yritettiin väenväkisin vääntää ja pidettiin siksi joukkueessa, vaikkei pelillisesti enää ollut paljoakaan antaa ja vei nuoremman pelaajan paikan. Äijällä ei ollut mitään tällaista keinotekoista pisteenmetsästystä vastaan ja taisi ohittaakin tällä keinoin joitakin edellään olleita. En muista enää niin tarkoin, mutta tuo on jäänyt vastenmielisenä muistona mieleen. Sori ny vaan, jos loukkasin.

Lisäys: tiedoksi noin yleensä, etten edes ole oululainen, vaan paljon pohjoisempaa kotoisin. Silti koen Oulun pohjoisen edustajaksi, vaikka monet täällä vaahtoaa maantieteellisestä sijainnista, etteihän se mikään POHJOINEN oo. Mulle riittävän.
 
Viimeksi muokattu:

Noitarumpu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kyllä tässä on saanut nauraa niin että kahvit on jatkuvasti väärässä kurkussa!
Ihan oikeasti, luuletko että V. Nieminen lähtisi ikinä Kärppiin vaikka kuinka tarjottaisiin rahaa ja roolia? Never.
Et sinä vaan ymmärrä ikoneiden päälle mitään, noin voi käydä kun se ns. varma mestaruus onkin valumassa hopeakekkereiden viettämiseksi.
Ojanen on SM-liigan yksi suurin legenda ja Nieminen Stanley Cup-voittaja joka on kyllä juuri niin oma itsensä rehellisesti kuin vain olla voi. Kirjoitelkaa te vaan adresseja minun puolestani, jos asiat olisivat toisinpäin niin Tampereella, Suomen Hockey Townissa ei ikinä alettaisi nöyryyttämään itseämme tällaisilla kirjoituksilla joita sinä ja muutamat muut oululaiset täällä olette nyt kylväneet.
Rauhoittukaa, sarja on kesken vielä vai onko jo usko noin pahasti omiin loppunut kesken leikin?

Ensiksin: en ole luullut ja huokaisen helpotuksesta, ettei ole tullut. Ei tarvita, vaikka jumalana pitäisitte.

Toiseksi: tuskinpa se SUURIN legenda liigas on ollut tää Janne Ojanen. Heti tulee mieleen yksi, joka menee ainakin hänen ohitseen kirkkaasti ja se on Raimo Helminen.

Kolmanneksi: koska en arvosta pilleriliigaa..anteeksi änäriä riittävästi, en arvosta myöskään tätä monen orgasmiin saattavaa SC-sormustakaan. Eli se ei ole mun mittapuu, eikä tule olemaan.

Neljänneksi: en ole kirjoittanut adresseja, joten voit lopettaa paskanjauhannan.

Tämä riittää tästä.
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Ei saakeli!!!Ikinä, ei siis ikinä Kärppiin tuota Molokin kitaa, joka on niin itteään täynnä ja esittää jotain muuta. Yhtä kuvottava kuin Janne Ojanen. Miten mahtuukin yhteen joukkueeseen kaksi noin kauheaa "ikonia"!

Mieluummin mitä muuta tahansa.

Lisätietoa tästä Niemisen itseään täynnä olemisesta ja muun esittämisestä? Mua ihan oikeasti kiinnostaa, joten jos on heittää fatkaa niin kiitos.

Osaahan Nieminen kentällä olla mulkku, mutta tuota voitontahtoa ei voi muuta kuin arvostaa. Johtaja. Vie muuan Kukkosta (vai pitäiskö provoillen sanoa räpsy-lassea) tällä hetkellä 100-0 esimerkillään.
 

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara
Se jäi mieleen, kun hänelle aikanaan niitä piste-ennätyksiä yritettiin väenväkisin vääntää ja pidettiin siksi joukkueessa, vaikkei pelillisesti enää ollut paljoakaan antaa ja vei nuoremman pelaajan paikan. Äijällä ei ollut mitään tällaista keinotekoista pisteenmetsästystä vastaan ja taisi ohittaakin tällä keinoin joitakin edellään olleita. En muista enää niin tarkoin, mutta tuo on jäänyt vastenmielisenä muistona mieleen. Sori ny vaan, jos loukkasin.

Ensimmäinen reaaktioni. Sitä seurasi tämä, kun tajusin Noitarummun olevan tosissaan.

Suosittelen Noitarumpua käymään katsomaan Ojasen viimeisimpiä kausia täältä. Sen mitä mies oli terveenä, niin hänestä todellakin oli sitä pelillistä apua. Sille nyt vaan ei kukaan voinut mitään, että vanhan miehen kroppa ei ihan kahta viimeisintä kautta kestänyt enää kunnolla. Kahden kauden aikana vei jopa 42 peliä nuoremmilta tehoilla 3+17=20. Kyllä Jannen sietäisi hävetä toimintaansa!

Linkit youtube ja eliteprospects.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Ensiksin: en ole luullut ja huokaisen helpotuksesta, ettei ole tullut. Ei tarvita, vaikka jumalana pitäisitte.

Toiseksi: tuskinpa se SUURIN legenda liigas on ollut tää Janne Ojanen. Heti tulee mieleen yksi, joka menee ainakin hänen ohitseen kirkkaasti ja se on Raimo Helminen.

Kolmanneksi: koska en arvosta pilleriliigaa..anteeksi änäriä riittävästi, en arvosta myöskään tätä monen orgasmiin saattavaa SC-sormustakaan. Eli se ei ole mun mittapuu, eikä tule olemaan.

Neljänneksi: en ole kirjoittanut adresseja, joten voit lopettaa paskanjauhannan.

Tämä riittää tästä.


Joo itseäni kans kuvottaa Reksa Ruotsalainen ja K. Jalonen. Siis hyi helvetti.

Tai ainakaan ne ei ollu yhtä hyvii, ku Raipe, niinku. Ainakin tässä ketjussa huumoriarvo on kohdillaan.

Ja jatkaakseni vielä, niin kerrotko, millä perusteella SM-liigassa/Liigassa suurin legenda on ollut Raimo Helminen, eikä esim. Janne Ojanen? Mitkä ovat ne Raipen ylivertaiset saavutukset SM-liigassa?

Estämiskiekon saa ihan rauhassa poistaa tai olla poistamatta, ei kutittele mun pakaroita. Saapahan Tappara enemmän ylivoimaa, kun mm. Jormakalta ja Palolalta ei voida koukkia vauhteja pois joka hyökkäyksessä. Onneksi tämä finaalien tuomarilinja suosii näitä Tapparan sulka päässä 175-senttisiä järkäleitä. Vakavasti ottaen Tapparan pelaajista tuosta linjasta hyötyvät selkeästi vain Aalto ja Puistola. Aalto nyt on silti pari kertaa pelissä koukkukakkosella.
 

sergo91

Jäsen
Näin ulkopuolisen silmissä voisin kuvitella että Oulussa kannattaisi lopettaa turha puhuminen sekä itkeminen ja keskittyä käynnissä olevaan finaalisarjaan. Sitä on kuitenkin vielä jäljellä vähintään se yksi peli. Tällä hetkellä Tappara johtaa ansaitusti 3-1.

Sarjojen ja otteluiden ollessa kiinni pienistä asioista ja marginaaleista on sääntöjen rajamaille venyttäminen tietynlainen taito. Jos jotain on mahdollista tehdä oman joukkueen voiton eteen sen tekee varmasti jokainen pelaaja, joka ne pelit haluaa voittaa. Näin on useassa urheilulajissa enkä näe siinä vääryyttä, koska linja ja päätökset eivät koskaan vain voi olla täsmälleen samat. Päätöksiä tekevä tuomarikin kun on ihminen eikä pysty kaikkea näkemään tai reagoimaan.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vyön alle lyömistä joo, ettäs kehtaatkin! SaiPa-pelit ja Tappara-pelit ovat kuules kaksi täysin eri asiaa, eikä identtisiä maaleja olekaan!Tilanteiden ja tapahtumien mukaanhan kaikki elää ja liikkuu, vai pitäisikö ajatella, että kun se oli MELKEIN samanlaista SaiPa-pelissä, niin jumitetaas sit tähän. Halveksin mun esilleottoani tällaisessa valossa! En ole edes kirjoittanut nimeäni adressiin ja kun naisia on todella vähän näillä foorumeilla, niin tunnen tuon "pystypäiset ja objektiiviset naiset"kohdistuvan myös meikäläiseen...

...FASlapselle on ottanut koville tappio näemmä. Siihen ojennan nessun.

Naiset. Sen kerran kun otat ne kohteliaasti mukaan johonkin ihmisryhmään etkä vain puhu äijistä tai miehistä, niin sitten se on halveksittavaa sormella osoittamista.

Tähänhän on ihan reilua reagoida ottamalla sinut nyt sitten tosiaan silmätikuksi ja sormella osoitettavaksi.

Sinulta löysin tuolta viestin missä kehuskelit että ei ole partaa Oulussa päristelty vaikka olisi voitu, antaen ymmärtää että siellä ollaan objektiivisia ja järkevästi peliin suhtautuvia, analyyttisiä jääkiekkoihmisiä, ja minä siihen väittämään että eiköhän syy parran pärisemättä jättämiseen ole lähinnä siinä kun Kärpät on sattumoisin näitä pelejä tässä aika urakalla voittanut, koska eipä silloin tee mieli kitistä yhtään niin paljon kuin tappio niskassa.

Nyt kun Kärpät on dunkkuun ottanut on adressit pistetty pystyyn ja mangutaan kahvakiekosta ja ties mistä. Minusta tämä tämmöinen on parran päristelyä. Ja se alkoi heti kun Kärppiä kohtasi turpasaunat.

Minä olin oikeassa. Sinä olit väärässä. Minä olen paras. Sinä olet huonoin.

Todellisuudessa en nyt sinua halunnut mitenkään silmätikuksi nostaa, mutta sinulta löytyi tuolta tuo yksi kommentti ja chargerilta yksi ja otin ne lainaukseen. Olihan teitä samanmielisesti ajattelevia ties kuinka monta muutakin, mutta nyt osui lottopallo sinun kohdallesi. Älä suotta hermostu.

Ja tuohon että tappio Kärpille otti koville... no, ainahan ne ottaa, mutta olihan se aika odotettavaa että Kärpät todennäköisesti on SaiPalle liian kova joukkue. Ei se nyt niin kauheasti kupoliin ottanut. Joku jos otti koville niin se oli tappio pronssipelissä Lukolle. Melkein tekisi mieli perustaa addressi jossa vaaditaan Rauman upottamista mereen.

Koitahan säkin skarpata tappiosta siellä rajan tuntumassa vai missä lienetkin. Katkeruutesi Kärppiä kohtaan ei anna uskottavuutta tekstillesikään.

En minä ole Kärppiä kohtaan katkera yhtään. Minähän olen herranjestas teidän orkesterivaunussa. Ennemmin soisin mestaruuden Kärpille kuin Tapparalle. Mutta tuohon Kärppä-fanien yhtäkkisesti alkavaan nillitykseen on ollut ihan pakko puuttua, jos ei muuten niin ihan sen takia että sieltä ei ehkä ensi kerralla niin kovasti noustaisi jalustalle julistamaan että me ollaan oikeamielisiä ja objektiivisia. Muistaisitte oman kuolevaisuutenne ja kitiseväisyytenne, joka meitä kaikkia täällä riivaa.

Nuo objektiivisuus-kommentit Kärppä-leiristä siis kyllä jäivät takaraivooni ja nyt ne on ollut mukava tonkia esille ja osoitella sormella ja lällättää että katsokaa mitä sanoitte silloin ja mitä teette nyt, hähähäää, olette pussissa johon itse olette toisenne puhuneet. Ei se ole katkeruutta Kärppiä vastaan, vaan ihan semmosta normaalia puukon kääntämistä ja haavan suolaamista, minä olen sen verran kusipää että tykkään moista harrastaa kun paikka on. Ja nyt niitä paikkoja on sieltä tullut ihan liukuhihnalta, pakkohan silloin on vastapalloon tintata.

Hei, voitte lämmittää itseänne sillä ajatuksella että tuolla objektiivisuus-kommentilla ootte päässyt mun ihon alle! Kelatkaa miten hieno saavutus!
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Aaltonenhan nimenomaan pelaisi NHL:ssä taitojen ja halunsa puolesta, mutta joku antoi huonot referenssit (liittyen kaukalon ulkopuolisiin asioihin) joka torpedoi sopimuksen.
Totta. Se ei vielä marginaalipelaajien kohdalla riitä vielä NHL-paikkaan, että on taitoa, vaan pitää olla kaikki osa-alueet kunnossa (hyvä joukkuepelaaja, asenne tekemiseen ja jalat-maassa luonne).
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Totta. Se ei vielä marginaalipelaajien kohdalla riitä vielä NHL-paikkaan, että on taitoa, vaan pitää olla kaikki osa-alueet kunnossa (hyvä joukkuepelaaja, asenne tekemiseen ja jalat-maassa luonne).

Lokinkivittäjän katseestakaan ei plussaa heru.

Jos nyt tälle ulkonäkömollaamislinjalle lähdetään, meinaan, kun kerran Ville Niemisen kärpäsansaakin täällä haukutaan. Itsehän en ole koskaan, EN KOSKAAN, haukkunut Niemistä tämän jokaikinen hetki auki olevan turpavärkkinsä takia. Ja jos nyt olenkin ehkä parisataa kertaa, niin ainakaan molokidaksi en oo haukkunut. Tuo on homovastaista ja väärin. Katsokaa vaikka postimerkeistä niin Suomessa saa homot olla homoja ja hamuta kitaansa moloja ihan niin paljon kuin leukaperistä lähtee.

Tänään olisi kyllä kiva kun tämä flegu surffailija, lokinkivittäjä-Aaltonen ratkaisisi voiton Kärpille ja vetäisi vaikka hattutempun tauluun ja veisi siinä jossain välissä Molokidan ihan kahville. Olisi taas ihmiskoemielessä hauska nähdä reaktiot niin Oulusta kuin muualtakin.

Pitäisiköhän perustaa addressi? "Täällä vaadimme Juhamatti Aaltoselle hattutemppua 4. finaalipelissä!

...

Ja Molokidalle ikävää iltaa!

...

...

Ojasen Jannekin voi painua helvettiin sieltä hymistelemästä!

Niin ja Maamme-laulu pitäis joka tasatunnein laulaa sillee että mahat näkyy ja POHJOINEN huudetaan!"
 
Aaltonen pystyisi taidoiltaan, mutta niihin rakoihin on mentävä. Jos Aaltonen haluaa esim. NHL:n pudotuspeleissä olla kiekollisessa roolissa, on tuohon hakkaamiseen totuttava - Se ei nimittän ole sen helpompaa kanadalaisessa tulitikkuaskissa.

No tässä vaiheessa voitaneen kuitenkin pitää todennäköisempänä sitä, että Aaltonen pelaa ensi kaudella KHL:ssä kuin sitä, että hän pelaisi NHL:ssä. Vaikka esim. tuolla Aaltosta käsittelevessä ketjussa Kärppä-osiossa joku jo marraskuussa tiesi, että jos vain pelaa liigassa hyvin ja on mukana olympialaisissa ja MM-kisoissa, kyllä silloin NHL:ään pääsee ensi kaudeksi. Ihminen, joka seuraa vain SM-liigaa ja maajoukkuetta, ei välttämättä oikein ymmärrä sitä, kuinka vähän ne SM-liiganäytöt painavat silloin, kun aletaan kisata paikasta show'ssa.
 

Beukeboom

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät / Mamba!
No tässä vaiheessa voitaneen kuitenkin pitää todennäköisempänä sitä, että Aaltonen pelaa ensi kaudella KHL:ssä kuin sitä, että hän pelaisi NHL:ssä. Vaikka esim. tuolla Aaltosta käsittelevessä ketjussa Kärppä-osiossa joku jo marraskuussa tiesi, että jos vain pelaa liigassa hyvin ja on mukana olympialaisissa ja MM-kisoissa, kyllä silloin NHL:ään pääsee ensi kaudeksi. Ihminen, joka seuraa vain SM-liigaa ja maajoukkuetta, ei välttämättä oikein ymmärrä sitä, kuinka vähän ne SM-liiganäytöt painavat silloin, kun aletaan kisata paikasta show'ssa.

Tokitoki, ei tarkoituksenani ollut millään tapaa antaa ymmärtää, että Juhis kuuluisi NHL:ään - Änäri mainittiin viestissä, koska Aaltonen itse on kyseisen sarjan ilmoittanut tavoitteekseen.
 

WildThing

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät ja Minnesota Wild
Minusta tämä Aaltosenkin dissaaminen alkaa menemään jo vähän yli. Hiihtelee joo 55 minuuttia ottelusta ties missä, kuten on aina tehnyt, mutta kyllä Juhis on silti järjestellyt melko monta maalipaikkaa joko itselleen tai ketjukavereilleen näissäkin finaaleissa. Katsokaa niitä pelejä.

Kärjistetysti voisin sanoa että kun Aaltonen pääsee hyökkäysalueella kiekkoon niin siitä seuraa lähes aina joko maalipaikka Kärpille tai vastahyökkäys vastustajalle.

Ei tainneet Aaltosen dissaajat dissata silloin, kun heitti Venäjää vastaan Sothsissa elintärkeän tasoituksen.. Mutta olympialaisissahan on tottakai helpompaa tehdä maaleja kuin liigassa.
 
Aaltonenhan nimenomaan pelaisi NHL:ssä taitojen ja halunsa puolesta, mutta joku antoi huonot referenssit (liittyen kaukalon ulkopuolisiin asioihin) joka torpedoi sopimuksen.

Tiesitkö muuten, että NHL-sopimuksen saaminen ei tarkoita sitä, että pelaaja automaattisesti pääsee pelaamaan NHL:ssä? Se saattaa tarkoittaa myös popcorn-osastolla istumista tai AHL:ssä pelaamista. Pleijariaikaan sinne katsomoon joutuu änärissä aika helposti, jos sipuli ei kestä sallivaa tuomarilinjaa koukkimisen suhteen.
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Ei tämä estäminen ole mikään uusi asia vaan kiekotonta pelaajaa on saanut ihan jo vuosikausia runkosarjassakin kohdella lähes miten haluaa. Hyvä, että finaalit ovat vihdoin tuonneet asian myös yleiseen tietoisuuteen (joskin pudotuspeleissä estäminen ja muu roikkuminen tietysti lisääntyy vielä hieman verratuna niihin runkosarjahöntsiin), mutta se oikea ongelma on ollut täällä jo pitkään. Silloin aiemmin se on vain laitettu samaan koriin sen muun tuomareista itkemisen kanssa.
 

EMS78

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tää adressi touhu... Ei ****!! Luulin että oon jo nähny kaiken mitä tulee huonoon häviämiseen. Joo en ollu. Tähän päivään asti mulla oli vielä vähän kunnioitusta Kärppien faneja kohtaan. Ei oo enää. Se ei varmaan teitä kiinnosta. Mutta eikö teitä oikeesti yhtään hävetä?! Viette itkemisen ja huonon häviämisen ihan ennen kuulumattomalle nolouden tasolle! Jos ei teitä hävetä, niin mua ainakin hävettää teidän puolesta. Hei, yritetään olla aikuisia ja muistetaan että tää on vaan jääkiekkoa. Ihan hyvä on oululaistenkin muistaa, että vaikka kuinka kaikki media on toitottanu Kärppien mestaruudesta jo ennen kun kausi ehti alkaakaan, niin mestaruus silti ratkaistaan vieläkin pelaamalla. Onneks.
 

WildThing

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät ja Minnesota Wild
Tää adressi touhu... Ei ****!! Luulin että oon jo nähny kaiken mitä tulee huonoon häviämiseen. Joo en ollu. Tähän päivään asti mulla oli vielä vähän kunnioitusta Kärppien faneja kohtaan. Ei oo enää. Se ei varmaan teitä kiinnosta. Mutta eikö teitä oikeesti yhtään hävetä?! Viette itkemisen ja huonon häviämisen ihan ennen kuulumattomalle nolouden tasolle! Jos ei teitä hävetä, niin mua ainakin hävettää teidän puolesta. Hei, yritetään olla aikuisia ja muistetaan että tää on vaan jääkiekkoa. Ihan hyvä on oululaistenkin muistaa, että vaikka kuinka kaikki media on toitottanu Kärppien mestaruudesta jo ennen kun kausi ehti alkaakaan, niin mestaruus silti ratkaistaan vieläkin pelaamalla. Onneks.

Joo-o, me kaikki oululaisethan tuo adressi on allekirjoitettu..
 
Viimeksi muokattu:
Ihan hyvä on oululaistenkin muistaa, että vaikka kuinka kaikki media on toitottanu Kärppien mestaruudesta jo ennen kun kausi ehti alkaakaan, niin mestaruus silti ratkaistaan vieläkin pelaamalla. Onneks.

Kärpät ei kyllä todellakaan ollut mitenkään ylivoimainen mestarisuosikki ennen kauden alkua. Muistaakseni yhdenkään joukkueen mestaruuskerroin ei syyskuussa ollut alle neljän, ja suunnilleen samoissa lukemissa Kärppien kanssa taisivat olla ainakin Jokerit ja Tappara. Olisivatkohan olleet vielä JYP ja HIFK:kin?
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Ranska vs Kazakstan
  • 2.24
  • 4.25
  • 2.56
Itävalta vs Tanska
  • 3.90
  • 4.35
  • 1.70
Puola vs Latvia
  • 9.00
  • 6.90
  • 1.22
Norja vs Tshekki
  • 13.00
  • 9.00
  • 1.13
USA vs Saksa
  • 1.26
  • 6.30
  • 8.25
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös