Aamukänniketju

  • 13 940
  • 67

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Jäihän tuota mäyriksenpuolikas aamuksi, siitä tässä nautiskelen. Ei tästä toki tule Hurskaista hullummaksi, joten votkakauppaan pian tie mun vie.
 

batman83

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Köyhän eväät. Saskiaa, ja viron kukkoviinaa..

Ei vaan. Pitäis lähteä kohta kaupungille syömään, mutta mukavastihan noilla lähtee jano, kun ei oikein kalja maistu eilisen jälkeen.

Edit: Näkyypi sittenkin olevan Eesti Standard vodkaa, mutta kukon kuvahan siinä näkyy olevan.
 

-REDS-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K, ULUVFC #54
no perkele

tännehän mun olis pitänyt tulla nuokkumaan eikä mihinkään amatöörien kalsarikänniketjuun :) pitäisköhän sitä lähteä kohta teraashille, kun alkaa votkuli irvistämään pohjaa.
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
tännehän mun olis pitänyt tulla nuokkumaan eikä mihinkään amatöörien kalsarikänniketjuun :) pitäisköhän sitä lähteä kohta teraashille, kun alkaa votkuli irvistämään pohjaa.

HEP, vittu, oln alunperin päissäni, kun apina, ja appi pakottaa mut kuuntelenaan juicea
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Em mie tiiä onkos amau, mut oon aikas kännjssä. Samapas e, mut hyvät sidilkset o ollu ja sillä rataa. Retveisiä kaikille =)
 

Swift

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Philadelphia Eagles, Flyers
Mä opettelin juuri, kun sain muijalta luvan

Itte sain just muijalta luvan pysyä poissa sängystä, kun sinne yritin kömpiä. Kuulemmahaisen kalalle. Missähän sitä o pyöritty..

Nii jotta sitten tässä sohvalla tulee varmaa vietettyä tää yö

raitoja rakkaudessa.. Hehh.
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sori sekavista viesteistä, mutta tällä hetkellä olo on aika ankea..


Toiseen ketjuun jo kerroin asiasta, frendi jätti muijansa tänne, kyseessä on ihan _vitun_ hyväkroppainen blondi, joka kaupanpäälle roikkuu allekirjoittaneen vehkeissä koko ajan. Tekis mieli heittää kaikki sikseen ja panna, mutta ei enää viitsi..siinä vois mennä sitten paras kaveri ja vaimo ym. pientä, pieni hinta blondista.. Nykyinen muijakin on aika huono harrastamaan kimppakivaa, sehän ratkaisisi koko ongelman :/

Nyt jos lähtee tekemään jotain, saa etsiä uuden parhaan kaverin ja vaimon. :) Parempi vissiin olla PC-huoneessa piilosa ... heh, jotenkin naurattaa, frendi sais pitää muijastaan vähän parempaa huolta..
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sori sekavista viesteistä, mutta tällä hetkellä olo on aika ankea..


Toiseen ketjuun jo kerroin asiasta, frendi jätti muijansa tänne, kyseessä on ihan _vitun_ hyväkroppainen blondi, joka kaupanpäälle roikkuu allekirjoittaneen vehkeissä koko ajan. Tekis mieli heittää kaikki sikseen ja panna, mutta ei enää viitsi..siinä vois mennä sitten paras kaveri ja vaimo ym. pientä, pieni hinta blondista.. Nykyinen muijakin on aika huono harrastamaan kimppakivaa, sehän ratkaisisi koko ongelman :/

Nyt jos lähtee tekemään jotain, saa etsiä uuden parhaan kaverin ja vaimon. :) Parempi vissiin olla PC-huoneessa piilosa ... heh, jotenkin naurattaa, frendi sais pitää muijastaan vähän parempaa huolta..

Ratkaisinpa ongelman diplomaattisesti: ko. nainen tuli alasti suihkusta keikistelemään ja kyselemään pyyhettä, niin mä herätin kiltisti muijan "vieras tarviis kuulemma pyyhkeen" "no senkun annat sieltä kaapista" "emmä osaa, anna sä", jonka jälkeen hirveä kiroilu allekirjoittaneen laiskuudesta, tietäisitpä vaan minkä takia nousi. :/

Oli aika pakko käydä vielä vessassa hakkaamassa lapaseen, että pystyy edes kävelemään suorassa.. :)

Olispa vielä nuori ja moraaliton..
 
Suosikkijoukkue
HIFK ja brändin juojat. NP#35.
Eilisen kalsarik-ketjun jatkeeksi täällä. Koira rupesi ulisemaan tossa 7 aikaan ja eiku ylös sängystä ja katsomaan. Sen perskarvoissa oli luvaten sanottuna ihan helevetinmoinen "karhutulppa" ja eiku pesulle. Pienen kakomisen jälkeen koiruus on taas onnensa kukkuloilla ja meikäläinen vetää jo kolmatta bisseä (joo, tuli otettua viskipaukkukin). Herätessä ei tuntunut krapulaa/känniä, mutta nyt tuntuu että mallas herahtaa helttaan.

Hyvää huomenta Suomi, on juhannusaatto!
 

JsL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sharks
Huomenta.

Yö meni ja viinat samalla.Tunti ja pääsee korjaamaan janoa. Odottavan aika on pitkä...
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Sujuvasti kalsongin puolelta tänne. Karhua vielä joitain purkkeja on akuuttiin janoon. Tarkoitus olisi loiventaa kellosepän tarkkuudella tämä päivä, että sunnuntaista voisi nauttia krapuloimatta; ehkä hieman levätäkin tänä viikonloppuna.
 

#J81#

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Silirimpsis!

Kaverin kanssa aamulehtiä jakamassa ja kymmenen karhua lumpsahti kurkkuun siinä samalla, nyt tapio-paukkuja kotona ja aamulla paikalliseen, vittu kun joutuu vielä pari tuntia odotteleen!

Taitaa tulla pitkä päivä vanhalle hampille...
 
Suosikkijoukkue
HIFK ja brändin juojat. NP#35.
Näinhän se menee. Kun ei nimimerkkinsä mukaan saa mitään muuta aikaan (paitsi terveisiä Hämptoniin), niin kommentoidaan ympäripyöreyksiä kollegojen tapaan.

-Ustrnul HIFK:hon +
-Pena ulos (hmmm...) + (penailu -)
-HIFK ote tammi-/helmikuu +
-EuroHokkiTuuri - (Raipen kanssa +)

Noh, ei tässä tämän enempää. 90% keskittyminen on 50% suorittamista, peleissä pelataan maalivahti vs. maalivahti, ylivoima vs. alivoima ja lisäksi on tämä ns. "individual effort".

...niin ja joo. Vaimo on Tampereen takana ja itse olen klo 6 hereillä, katselen Ketonen&Myllyrinnettä + Monkia tallenteelta +feat. Pohjan Poika ja tumma Kukko. Aamu on asiaa!

P.S. Tampereen takana on tilaa jos sauna hyytyy... ;-)


Edit: muistin yhden keskustelun aikaisemmin ja se tuli "kummittelemaan" http://keskustelu.jatkoaika.com/showpost.php?p=1924607&postcount=5039
 
Viimeksi muokattu:

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Oho, eipäs tässä ketjussa ole ollut ketään aikoihin. Kaikki tissuttelee Kalsariketjussa.

Mun piti pysyä koko kesä pois palstalta, mutta nyt ei pysty, on aika kova känni nimittäin.

Kirkasta keskellä kirkasta sunnuntaiaamua. Siistiä!

Ja ulkona on kylmä. Kusi jäätyy kaarelle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös