Aamukänniketju

  • 13 942
  • 67

Kiekkoleijona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tämähän koskee vasta huomista aamua, mutta avataan tämä nyt jo valmiiksi. Mitäs mieltä te muut jatkoaikalaiset olette aamukänneistä ja nyt tarkotan kunnon känniä enkä pientä hiprakkaa? Ikävää vai mukavaa? Minusta perin ikävää herätä kello 11 aamulla täysin tuiskeessa kun pitäisi olla selvänä.. Oma ennätykseni aamukänneissä on 2.2 promillea ja se on vähän turhan liikaa aamuksi.. kello 11 kun pitäisi olla selvänä...

Ja nyt puhutaan vain viikonlopuista ja muista vapaapäivistä eikä työaamuista!!!
 
Viimeksi muokattu:

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Aamukänni ketju.

Viestin lähetti Kiekkoleijona
Tämähän koskee vasta huomista aamua, mutta avataan tämä nyt jo valmiiksi. Mitäs mieltä te muut jatkoaikalaiset olette aamukänneistä ja nyt tarkotan kunnon känniä enkä pientä hiprakkaa? Ikävää vai mukavaa? Minusta perin ikävää herätä kello 11 aamulla täysin tuiskeessa kun pitäisi olla selvänä.. Oma ennätykseni aamukänneissä on 2.2 promillea ja se on vähän turhan liikaa aamuksi.. kello 11 kun pitäisi olla selvänä...

Ja nyt puhutaan vain viikonlopuista ja muista vapaapäivistä eikä työaamusita!!!
No viikonloppuisin se ei niin paha asia ole, mutta joskus on hävettänyt kun aamulla on jostain syystä vielä aivan juovuksissa ja pitäisi mennä pitämään esim. esitelmää.
Ompa päässyt käymään niinkin että opettaja huomasi tilanteen ja siirsi esitelmää seuraavaan kertaan.
Ei kiva.

Mutta viina kun loppupeleissä näyttää palavan kovin eri lailla eri päivinä ja ennenkaikkea joskus tulee otettua pari enemmän kuin tarkoitus varsinkin jatkoille mentäessä...
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Meillläpäin aamukännillä tarkoitetaan sitä, että herätään ajokunnossa, mutta päätetään heti alkaa kiskoa (aamukahvit sallitaan ennen aloittamista).

Olen kerran kokeillut, oli ihan hauskaa.

Jos ei ole aloittaessa ajokunnossa, on se edellisen illan jatkamista. Se on kaukana akästä.

akä oli hauskaa.
 

Kiekkoleijona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti seeyou@jäähalli
Meillläpäin aamukännillä tarkoitetaan sitä, että herätään ajokunnossa, mutta päätetään heti alkaa kiskoa (aamukahvit sallitaan ennen aloittamista).

Aamu!kännissä! ei todellakaan olla ajokunnossa, vaan täysin sekaisin.
 
Viimeksi muokattu:

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Mahtava ketju. Pitänee mennä nukkumaan mutta kohta uutta matoa koukkuun, kai se on aamukännit?
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Kiekkoleijona
Aamu!kännissä! ei todellakaan olla ajokunnossa, vaan täysin sekaisin.

Niin ollaankin, mutta herätessä pitää olla ajokunnossa, jotta voi vetää akät. Enkö esittänyt asiaa riittävän selkeästi?
 

Rosoh

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Leijonat, Mikko Rantanen, Colorado
V*tun hyvä ketju. See U at tomorrow morning
 

Kilgore Trout

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Itse harrastan aamukännejä viikonloppuisin. Aamu tarkoittaa minulla sitä kun herään joskus klo. 04-05, haen lehden laatikosta ja kaadan itselleni 0.5 l lasiin puolet kirkasta viinaa ja puolet lantrinkia. Eka lasi huiviin muutamalla kulauksella - toinen sitten hitaammin.

Samalla on mukava katsella kun aurinko nousee, luonto herää (vuodenajasta riippuen tietysti) ja lueskella lehteä.

Aamukännin parhaita puolia on, että vielä vähän väsyneenä pääsee kunnon nousukänniin jo puolellakin litralla viinaa. Sitten 2-3 tunnin päästä nukkumaan ja iltapäivällä on taas virkeä olo.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Rosoh
See U at tomorrow morning

Huomenna voisi tosiaan vetää akät.

Aloittanemme molemmat himoissamme aamukahvin yhteydessä, mutta millä terassilla nähdään?

EDIT: Kielipoliiseille tiedoksi, tuossa on hima-, eikä himo-sanan monikon inessiivi.
 
Viimeksi muokattu:

uljas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat, (HeKi-vainaa), Tinatuopit
Myöhäinen istuskelu kuppilassa ja 3,5 tunnin yöunet yhdistettynä nälkävuoden pituiseen aamuvuoroon (12-tuntia) saavat olon tuntumaan kuin olisi pahassakin jurmelissa... väsymys tuo olotilaan oudon lisävivahteen.
Varsinaisia aamukännejä en ole juurikaan ottanut, ellei lasketa lukuun toisena päivän "jatkokännejä"
 

brehme_

Jäsen
Suosikkijoukkue
prosenttikiekko
No johan oli elämys! Kuten jo alustavasti kännäysvinkki-ketjussa lupailin, niin valvoin koko yön kaljaa juoden ja koneella istuen. Silmät tahtovat painua umpeen väkisinkin.

Ei siinä mitään, ensin pannu kahvia, sitten burana neljäsatanen, sitten tasoittavia. Ja näin matka jatkuu kohti krapulaketjua...
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Saatana, nää ei kai siten oel amukännnsit kun tulen nyt himaaan jaktoilta= Noh, mun mielestä vitun hyvä fiilis ja nyt nukkkumaan herätään kello 18 sitten,.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Itse en ole tänä aamuna juonut mitään alkoholia, mutta eiliset pohjat, lyhyt yöuni ja kuudeksi töihin varmisti sen, että promilleja tasan tarkkaan oli vielä kun töihin saavuin.

Paskamainen olo, kun krapula tekee tuloaan, eikä pääse "rauhassa" potemaan sitä. Eikä oloa helpota se, että kahdelta kotiin, jonka jälkeen kahdeksan tunnin päästä takaisin töihin. No, maanantaiaamuna nukun aina iltaan asti.
 

Kapo 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Voi kamala mikä tilaolo iltapäivällä tai illalla tulee olemaan.
Tajunta palasi kamalasti huutaen pari tuntia sitten. Ja nyt vain herää kysymys että kuinkahan hauskaa minun naapureilla on yöllä ollut.
Ainakin minulla ilmeisesti oli hauskaa koska heräsin viunapullo kädessä pimeästä vessasta ja syleilin vessanpönttöä talvitakki päällä.
Ja koska olen varsinainen ruudinkeksijä tilaOloa piti ruveta korjaamaan ja..
korjaussarja meni pahan kerran virityssarjan puolelle.

P.S. Kaveri soitti äsken ja sanoi että älämölöä ei tullut yöllä pidettyä mutta bileet hyytyivät siihen että sain fiksaation vessanpönttöä kohtaan.
Päässä humisee eli vitun hyvä fiilis toistaiseksi...
 
Viimeksi muokattu:

Kobe

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Huippuketju, ei voi muuta sanoa!

Just heräsin ja vielä on promilleja ihan riittämiin, eli olo on vielä mitä mainioin. Tasureihin en meinannut huomisen aamuvuoron takia koskea, eli parin kolmen tunnin päästä ei paljoa naurata.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Aamukännistä

On todella amatöörimäistä ottaa krapulan pelossa heti aamusta lisää alkohoolia huuleen. Tosihenkilö kärsii krapulan niin kovana kuin se silloinkin sattuu tulemaan.

Aamukännit ovat sitten toisaalta varsin suotavat, mikäli mitään krapulaa ei ole olemassakaan. Muussa tapauksessa kyseessä on pelkkä vastuunvältteleminen.
 

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pahoittelen, että osallistun väärään aikaan, mutta koen tarinani olevan kertomisen arvoinen.

Lähdin perjantaina Tallinnaan tyttöystäväni kanssa, tarkoituksena olla siellä keskiviikkoon. Sain eukosta tarpeeksi jo pe-la yönä, ja olin matkalla Suomeen jo la aamuna klo 7:30.

Eli tulta ja tappuraa, ja la meni Riihimäellä valvomassa kun yksi kaveri esitti sähkömiestä ja vahdimme omakotitalon valmistumista.

Nyt tutut jo varmaan tunnistaa, mutta näin lomalla se ei haittaa.

Ja niistä aamukänneistä, yhdet lauantaiaamuna, toiset sunnuntaiaamuna, ja kohta myös maanantaiaamuna. Kiitos seurasta, olitte loistava yleisö!
 

Jason26

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Blackburn Rovers,Englanti, Tahko
Joo tästä taas lähtee tälläinen maanantain aamu hiprakka käyntiin muutamalla tasottavalla. Toivottavasti nyt ei hirveästi karkaa että muistaa mennä iltapäivällä parturiinkin. :)
 

Uncle Becker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Україна
Whoa!

Kaikkea te keksittekin! Aamukänni on tosiaankin joskus todella hieno olotila. Yleensä se on lähempänä tuota edellisen illan jatkamista... Ja porukassa aina hauskempaa. Nyt on lähestymässä Suomen Virallinen Aamukännipäivä, Juhannus. Mikäs sen mukavampaa, kuin lähteä juhannuspäivän brunssille eväskorin kanssa. Ehdoton ykkönen aamujuomista on Espanjassakin suosittu Cavan (Espanjalainen kuohuviini Kataloniasta) ja juuri puristetun appelsiinimehun sekoitus, Aqua de Valencia. Nautitaan jäiden kera kuumana aamuna. Kylä lähtee!
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
No kirjoitetaan tähän ketjuun. Olin jakamassa lehtiä 2.00-6.30 ja sen jälkeen aika väsyneenä olen juonut kaljaa. Tämä jos mikä on aamukänni!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös