5 kertomusta omasta elämästä, joista 4 faktaa

  • 4 464
  • 44

Keskiviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuopion KalPa
Ketjun aihe. Kerro elämäsi varrelta viisi mahdollisimman absurdia tai muutoin kummallista tarinaa ja niistä 4 pitää olla faktaa ja yksi täyttä tuubaa. Sen jälkeen muut voivat veikata mikä oli fiktiota.

Omani.
A) Olen harrastanut nahka-asuisen lestadiolaisnaisen kanssa seksiä siskoni perheen asunnossa ja paikalle kurvattiin lestadiolaisen miehen mustalla bemarilla, jota lestis petti

B) Olen kuunnellut salaa alle puolen metrin päästä, kun Michael Monroe soitti puhelua Japaniin, jossa sopi tulevista keikoistaan ja puhui sekavia

C) Minulle on tarjottu lippua Wimbledoniin parhaille paikoille, mutta kieltäydyin

D) Olen antanut pakit Miss Suomi finalistille

E) Olen juossut maratonin ja joutunut sen jälkeen tiputukseen
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Ketjun aihe. Kerro elämäsi varrelta viisi mahdollisimman absurdia tai muutoin kummallista tarinaa ja niistä 4 pitää olla faktaa ja yksi täyttä tuubaa. Sen jälkeen muut voivat veikata mikä oli fiktiota.

Omani.
A) Olen harrastanut nahka-asuisen lestadiolaisnaisen kanssa seksiä siskoni perheen asunnossa ja paikalle kurvattiin lestadiolaisen miehen mustalla bemarilla, jota lestis petti

B) Olen kuunnellut salaa alle puolen metrin päästä, kun Michael Monroe soitti puhelua Japaniin, jossa sopi tulevista keikoistaan ja puhui sekavia

C) Minulle on tarjottu lippua Wimbledoniin parhaille paikoille, mutta kieltäydyin

D) Olen antanut pakit Miss Suomi finalistille

E) Olen juossut maratonin ja joutunut sen jälkeen tiputukseen
D ei pidä paikkaansa. Se missi antoi pakit sinulle, eikä päinvastoin.

Omat väitteeni:
A) Olen viettänyt yhden yön Tarja Halosen kesämökillä.

B) Hirvi on jahdannut minua takaa.

C) Jouduin katulapsien ryöstämäksi Rio De Janeroissa.

D) Olen paskonut housuuni Inkoon satamassa.

E) Täysi bussillinen, joka oli matkalla Helsingistä Hämeenlinnaan AC/DC:n keikalle, joutui lykkämään lähtöään kymmenen minuuttia minun takiani.
 

Oles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Leijonat
Ketjun aihe. Kerro elämäsi varrelta viisi mahdollisimman absurdia tai muutoin kummallista tarinaa ja niistä 4 pitää olla faktaa ja yksi täyttä tuubaa. Sen jälkeen muut voivat veikata mikä oli fiktiota.

Omani.
A) Olen harrastanut nahka-asuisen lestadiolaisnaisen kanssa seksiä siskoni perheen asunnossa ja paikalle kurvattiin lestadiolaisen miehen mustalla bemarilla, jota lestis petti

B) Olen kuunnellut salaa alle puolen metrin päästä, kun Michael Monroe soitti puhelua Japaniin, jossa sopi tulevista keikoistaan ja puhui sekavia

C) Minulle on tarjottu lippua Wimbledoniin parhaille paikoille, mutta kieltäydyin

D) Olen antanut pakit Miss Suomi finalistille

E) Olen juossut maratonin ja joutunut sen jälkeen tiputukseen

Veikkaan kertomusta C. Veikkaukseni perustuu siihen, miten suljen muut vaihtoehdot pois.
- Tarina A kuulostaa oudolta, mutta se on yksityiskohtaisesti kerrottu ja kuulostaa niin omituiselta, että varmaankin on totta, koska se kuulostaisi liian helpolta vaihtoehdolta.
- Tarina B ei sinänsä kuulosta kovinkaan oudolta tai mahdottomalta ja on yksityiskohtaisesti kerrottu. En tiedä, miksi olet salakuunnellut Monroeta, mutta voin kuvitella, että hän on puhunut puhelimeen baarissa ja olet ollut viereisessä pöydässä ja kuullut koko jutun.
- Tarina D vaikuttaa houkuttimelta eli liian uskomattomalta ollakseen totta. Kuitenkin kun miettii, niin onhan noita missifinalisteja paljon ja kaiken näköisiä, ja voihan sitä olla onnellisesti parisuhteessa, mikä on hyvä syy antaa pakit. Lisäksi mietin, että onko tässä kompaa eli annoit pakit finalistille joskus eskarissa yli kymmenen vuotta ennen kuin hänestä edes tuli missifinalisti.
- Tarina E ei oikeastaan kuulosta kovin oudolta, voin hyvin kuvitella tämän tapahtuvan miltei kenelle tahansa.

Tarina C on siis valhetta. Voisin kuvitella, että Wimbledoniin on vaikea saada lippuja hyville paikoille, joten en usko että olet saanut tämmöistä tarjousta vastaan.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
D ei pidä paikkaansa. Se missi antoi pakit sinulle, eikä päinvastoin.

Omat väitteeni:
A) Olen viettänyt yhden yön Tarja Halosen kesämökillä.

B) Hirvi on jahdannut minua takaa.

C) Jouduin katulapsien ryöstämäksi Rio De Janeroissa.

D) Olen paskonut housuuni Inkoon satamassa.

E) Täysi bussillinen, joka oli matkalla Helsingistä Hämeenlinnaan AC/DC:n keikalle, joutui lykkämään lähtöään kymmenen minuuttia minun takiani.

Uskon A):n olevan valetta. Jos et ole kummempaa sukua Haloselle tai kuulunut hänen seurueeseen, niin kuulostaa oudolta, että miksi olisit viettänyt yötä hänen kesämökillään?

Omat väitteeni:

A) Lapsena kaaduin portaissa ja iskin otsani kynnysritilään. Kun menimme neuvolaan, sairaanhoitaja ei uskaltanut alkaa tikkaamaan haavaani, koska itkin niin kovasti. Siihen laitettiin pelkästään laastari. Kun haava aukesi uudelleen ja kävimme uudestaan neuvolassa, edelleenkään siihen ei laitettu tikkejä. Muistoksi tästä minulle jäi arpi vasempaan puoleen otsaani.

B) Kävin kaksi vuotta koulua mukautetussa opetuksessa, jonka jälkeen siirryin normaaliin opetukseen.

C) Olen käynyt Ahvenanmaalla.

D) En ole koskaan ollut elämäni aikana humalassa.

E) Olen nähnyt Teemu Selänteen livenä Vuokatin Holiday Club Katinkullan pihalla.
 

Johnnie

Jäsen
Uskon A):n olevan valetta. Jos et ole kummempaa sukua Haloselle tai kuulunut hänen seurueeseen, niin kuulostaa oudolta, että miksi olisit viettänyt yötä hänen kesämökillään?

Omat väitteeni:

A) Lapsena kaaduin portaissa ja iskin otsani kynnysritilään. Kun menimme neuvolaan, sairaanhoitaja ei uskaltanut alkaa tikkaamaan haavaani, koska itkin niin kovasti. Siihen laitettiin pelkästään laastari. Kun haava aukesi uudelleen ja kävimme uudestaan neuvolassa, edelleenkään siihen ei laitettu tikkejä. Muistoksi tästä minulle jäi arpi vasempaan puoleen otsaani.

B) Kävin kaksi vuotta koulua mukautetussa opetuksessa, jonka jälkeen siirryin normaaliin opetukseen.

C) Olen käynyt Ahvenanmaalla.

D) En ole koskaan ollut elämäni aikana humalassa.

E) Olen nähnyt Teemu Selänteen livenä Vuokatin Holiday Club Katinkullan pihalla.

A on sen verran seikkaperäisesti kerrottu, että se pitää paikkansa. Loput helpommin uskottavissa, mutta tässä on selvästi yritetty käyttää jotain käänteispsykologiaa ja se ilmeisin vaihtoehto onkin valetta. Eli C ei pidä paikkaansa, et ole käynyt Ahvenanmaalla.

Minäpä väitän, että:

A) Olen ajanut henkilöautolla ulos tieltä 100 km/h vauhdista ja selvinnyt naarmuitta, vaikka auto meni metsän puolella useamman kerran katon kautta ympäri ja päätyi tuusan nuuskaksi.
B) Olen yrittänyt lyödä vastaanhangoittelevan kaverini tajuttomaksi saadakseni hänet illanvietosta mukaani nukkumaan
C) Olisin teininä päässyt junnujen SM-kisoihin pikajuoksussa. Kisa-aamuna jännitti kuitenkin niin paljon, että oksensin autoon, enkä pystynyt jännitykseltäni osallistumaan.
D) Minulle on soitettu eräästä marketista sen jälkeen, kun olin edellisenä iltana paskantanut kaupan lastauslaiturilla olevaan ämpäriin ja jättänyt lompakkoni henkkareineen rikospaikalle.
E) Teuvo Hakkarainen on imitoinut minulle muslimien (laulumaista) rukousta
 
Viimeksi muokattu:

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Omat väitteeni:

A) Lapsena kaaduin portaissa ja iskin otsani kynnysritilään. Kun menimme neuvolaan, sairaanhoitaja ei uskaltanut alkaa tikkaamaan haavaani, koska itkin niin kovasti. Siihen laitettiin pelkästään laastari. Kun haava aukesi uudelleen ja kävimme uudestaan neuvolassa, edelleenkään siihen ei laitettu tikkejä. Muistoksi tästä minulle jäi arpi vasempaan puoleen otsaani.
Olen nyt tylsä, enkä aio jakaa tosiasioita omasta elämästäni enkä myöskään keksiä jotain kuvitteellista tarinaa kerrottavaksi.

@heketsu88 kertomasta A ei ainakaan voi pitää täysin paikkaansa. En siis epäile, etteikö kaatumista olisi tapahtunut ja luultavasti tapahtumista on voitu juuri noin heketsulle kertoakin. Mutta, tuossa on sellaisia yksityiskohtia, jotka eivät voisi toteutua oikeassa elämässä.

Ensinnäkin, jos lapselle sattuu tapaturma, niin sitä harvoin mennään hoidattamaan neuvolaan. Oikeampi paikka olisi joku ensiapu tms. Oletetaan nyt kuitenkin, että verta vuotavan otsahaavan kanssa on menty neuvolaan ja siellä sairaanhoitaja onkin hoitanut haavaa. No, hoitaja ei varmuudella jätä tikkejä ompelematta sen vuoksi, että lapsi itkee kovasti. Hoitaja ei ompele tikkejä sen vuoksi, että sairaanhoitajalla ei Suomessa ole lupa tikata haavoja. Vain lääkärit (ja tietyissä tilanteissa kätilöt) saavat ommella haavoja kiinni, joten on selvää, että hoitaja ei jättänyt haavaa tikkaamatta itkun vuoksi. Enkä jaksa uskoa, että jos haava olisi oikeasti tikkejä vaatinut, niin ei sitä lääkärikään olisi sen itkun vuoksi jättänyt tekemättä.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
A) Olen ajanut henkilöautolla ulos tieltä 100 km/h vauhdista ja selvinnyt naarmuitta, vaikka auto meni metsän puolella useamman kerran katon kautta ympäri ja päätyi tuusan nuuskaksi.

Koskaan en ole nuuskaa käyttänyt eli täyttä potaskaa on tuo tarina. Omat tarinat jätän vielä mietintään tai jopa unholaan..
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
@MacRef Todellakin tapahtui näin, että haavaani ei tikattu. Tosin oliko se sairaanhoitaja tai lääkäri, niin siitä en ole aivan 100% varma (Taisin olla silloin 2-vuotias, kun tuo tapahtui). Minulle kerrotun mukaan kyseessä oli nuori sairaanhoitaja/lääkäri, joten se saattoi vaikuttaa asiaan, miksei uskaltanut itkemiseni vuoksi tikata haavaani. Saatan tosin muistaa tapahtuman väärin, koska omia muistikuvia ei ole nuoresta iästäni tapahtumasta jäänyt, vaan perustuu vanhempieni kertomaan.

@Johnnie Olit täysin oikeassa. En ole käynyt koskaan Ahvenanmaalla.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
@heketsu88 En siis epäillyt yhtään sitä haavan ompelemattomuutta. Ne perusteet sille tikkaamattomuudelle eivät mielestäni olleet uskottavat, kuten koitin selittää. Ja kuten nyt kävikin ilmi, et itsekään ihan varma noista yksityiskohdista ollut.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
@heketsu88 En siis epäillyt yhtään sitä haavan ompelemattomuutta. Ne perusteet sille tikkaamattomuudelle eivät mielestäni olleet uskottavat, kuten koitin selittää. Ja kuten nyt kävikin ilmi, et itsekään ihan varma noista yksityiskohdista ollut.

No ainakin minulle on kerrottu, että itkuni vuoksi tämä henkilö, jonka olisi pitänyt tikata tämä haavani, ei sen vuoksi tikannut haavaani, vaan laittoi siihen pelkän laastarin. Kuten kerroin edellisessä viestissäni, kyseessä oli nuori henkilö, joka siis saattoi pelätä reaktiotani, jos hän alkaa tikkaamaan haavaani.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
No ainakin minulle on kerrottu, että itkuni vuoksi tämä henkilö, jonka olisi pitänyt tikata tämä haavani, ei sen vuoksi tikannut haavaani, vaan laittoi siihen pelkän laastarin. Kuten kerroin edellisessä viestissäni, kyseessä oli nuori henkilö, joka siis saattoi pelätä reaktiotani, jos hän alkaa tikkaamaan haavaani.
Mitäköhän se tikkaaja pelkäsi? Että itkevä lapsi alkaa itkemään vähän enemmän?
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
No ainakin minulle on kerrottu, että itkuni vuoksi tämä henkilö, jonka olisi pitänyt tikata tämä haavani, ei sen vuoksi tikannut haavaani, vaan laittoi siihen pelkän laastarin. Kuten kerroin edellisessä viestissäni, kyseessä oli nuori henkilö, joka siis saattoi pelätä reaktiotani, jos hän alkaa tikkaamaan haavaani.

Huoh… jotain tuonsuuntaista ensimmäisessä viestissä taisin kirjoittaakin…

@heketsu88 kertomasta A ei ainakaan voi pitää täysin paikkaansa. En siis epäile, etteikö kaatumista olisi tapahtunut ja luultavasti tapahtumista on voitu juuri noin heketsulle kertoakin. Mutta, tuossa on sellaisia yksityiskohtia, jotka eivät voisi toteutua oikeassa elämässä.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Mitäköhän se tikkaaja pelkäsi? Että itkevä lapsi alkaa itkemään vähän enemmän?

No se jää arvoitukseksi. Ihmisethän reagoi eri tilanteisiin eri tavoin. Kokemattomuus on saattanut vaikuttaa tähän.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Eli siis köyhän miehen Kuutamolla ohjelma, hieno idea. Omat väittämäni

A) Olen juonut tiskiainetta, koska luulin sitä ananasmehuksi
B) Pääsin ilmaiseksi uimahalliin, koska minua luultiin mielenterveysongelmaiseksi
C) Sain soiton, että pari päivää aiemmin kadottamani lompakko oli löytynyt. En tosin ollut kuullutkaan, että lompakkoni oli edes kadonnut
D) Olen ryypännyt Herra Ylpön kanssa
E) Olen tarkoituksellisesti seurannut vieressä, kun narkomaani piikitti itseään kaulaan
 

Johnnie

Jäsen
Koskaan en ole nuuskaa käyttänyt eli täyttä potaskaa on tuo tarina. Omat tarinat jätän vielä mietintään tai jopa unholaan..
Heh, kyllä se totta oli. Ei tosin liity sinuun tai nikotiinituotteisiin mitenkään.

Pikajuoksun harrastamisesta tai autoon oksentamisesta taas ei ole kokemusta. Piirinmestaruuskisoihin minun tosin piti kerran osallistua, kun voitin koulun kisat. Niihinkään en kyllä päässyt, kun taisin olla flunssassa.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tällainen ketju on jo olemassa. En tosin muista, että montako väitettä siinä oli, mutta sanoisin että alle kymmenen vuotta vanha ja olen melko varma, että kirjoitin siihen itsekin. Meinasin myös tässä vähän aikaa sitten etsiskelläkin tuota ketjua, koska mielessä oli pari hyvää tarinaa.

En kuitenkaan onnistunut googlaamallakaan löytämään kuin tämän vielä vanhemman ketjun:

 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Eli siis köyhän miehen Kuutamolla ohjelma, hieno idea. Omat väittämäni

A) Olen juonut tiskiainetta, koska luulin sitä ananasmehuksi
B) Pääsin ilmaiseksi uimahalliin, koska minua luultiin mielenterveysongelmaiseksi
C) Sain soiton, että pari päivää aiemmin kadottamani lompakko oli löytynyt. En tosin ollut kuullutkaan, että lompakkoni oli edes kadonnut
D) Olen ryypännyt Herra Ylpön kanssa
E) Olen tarkoituksellisesti seurannut vieressä, kun narkomaani piikitti itseään kaulaan
B.

A) Olen rikkonut lipputangon nupin kun se on pystyssä ja ruohonleikkurilla.
B) Olen Tehnyt entisen MArilynin julkisivuun pidempiaikaisen "korjauksen"
C) Olen rikkonut WC-pöntön Nivean tuotteella
D) Olen haastatellut ihmisiä Radio Auran Aalloissa
E) Olen saanut Christian Ruuttun lämmittelyssä ampuman kiekon käsiini kun kimposi ylärimasta.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tässä veikkaukseni vielä avoimiin kohteisiin:

@Keskiviiva
A) Olen harrastanut nahka-asuisen lestadiolaisnaisen kanssa seksiä siskoni perheen asunnossa ja paikalle kurvattiin lestadiolaisen miehen mustalla bemarilla, jota lestis petti - totta, lestadiolaisten sukupuolielämän asteikolla tämä on sieltä lievimmästä päästä, kun eihän tässä ole edes sukurutsailua mainittu
B) Olen kuunnellut salaa alle puolen metrin päästä, kun Michael Monroe soitti puhelua Japaniin, jossa sopi tulevista keikoistaan ja puhui sekavia - totta, olen itse ollut seuraamassa sivusta, kun Monroe pyyhki Tavastian pääoven eteen parkkeeratun Volvonsa lumiseen etulasiin kirjoitetun "HINURI" -tekstin paljaalla kädellään, soitti jollekin ja manasi asiaa ja alkoi sitten kylmäkäynnistellä pakkasen jähmettämää autoaan
C) Minulle on tarjottu lippua Wimbledoniin parhaille paikoille, mutta kieltäydyin - totta, kyseessä ei kuitenkaan ollut kuuluisat tenniskisat, vaan lippu AFC Wimbledonin futispeliin, kun seura pelasi konferenssitasolla ja parhaat paikat olivat puupenkkejä
D) Olen antanut pakit Miss Suomi finalistille - totta, luultavasti päiväkodissa yli kymmenen vuotta ennen kuin kyseinen neito on osallistunut missikisoihin (tai sitten vaihtoehtoisesti vanhainkodissa).
E) Olen juossut maratonin ja joutunut sen jälkeen tiputukseen - VALETTA! Tässäkin on kaksi vaihtoehtoa, joko olet juossut maratonin, eikä se tuntunut miltään. Tai sitten et ole juossut maratonia ollenkaan, vaan olet vaan tenuttanut itsesi tiputuskuntoon.


@Loorz15
A) Olen viettänyt yhden yön Tarja Halosen kesämökillä. - VALETTA! Tässä on kuitenkin joku totuuden siemen. Halosellahan taitaa olla siirtolapuutarhamökki Helsingissä, kesämökki Karjalohjalla ja vielä joku kämppä Lapissakin. Olet ehkä käynyt jollain niistä tai ollut yötä naapurimökillä? Tarskin tytärkään ei tainut juuri Suomessa asua, joten tuskin olisit hänenkään vieraana siellä ollut.
B) Hirvi on jahdannut minua takaa. - Totta. Hirvet on aggressiivisempia kuin monet luuleekaan. Eikä ihme, kyllä sitä itseänikin vituttaisi, jos ei olisi taskuja.
C) Jouduin katulapsien ryöstämäksi Rio De Janeroissa. - Totta. Hyvin todennäköistä, jos suomituristi seikkailee Riossa. Toisaalta: oletko käynyt siellä? Jos olet, niin voisi kuvitella, että osaisit kirjoittaakin kaupungin nimen oikein... Eli pieni valheen tuoksu tässä saattaa olla.
D) Olen paskonut housuuni Inkoon satamassa. - Totta. Tosin niin arkinen asiahan tämä on meille kaikille, että voi tietty olla käänteispsykologiaa ja ihan bullshittiä.
E) Täysi bussillinen, joka oli matkalla Helsingistä Hämeenlinnaan AC/DC:n keikalle, joutui lykkämään lähtöään kymmenen minuuttia minun takiani. - Totta. Siis olettaen, että tuo edellinenkin piti paikkansa. Kakit oli housuissa tälläkin kertaa, vaikka Hell's Bells ei ollut vielä edes törähtänyt ilmoille.


@PataJaska
A) Olen juonut tiskiainetta, koska luulin sitä ananasmehuksi - Totta. Tosin mikä tiskiaine muka näyttää avaruusmehulta? Itse juotiin aikoinaan päärynämehukattia ja kaverille tarjottiin samaa juomaa Fairystä tehtynä. Huomasi eron aika nopeasti.
B) Pääsin ilmaiseksi uimahalliin, koska minua luultiin mielenterveysongelmaiseksi - Totta. Tosin pääsevätkö mielenterveysongelmaiset jossain ilmaiseksi uimahalliin? Ja miten niin "luultiin"?
C) Sain soiton, että pari päivää aiemmin kadottamani lompakko oli löytynyt. En tosin ollut kuullutkaan, että lompakkoni oli edes kadonnut - Totta. Itselleni kävi melkein samoin varastetun auton kanssa.
D) Olen ryypännyt Herra Ylpön kanssa - VALETTA! Tämä on ihan liian ilmeinen, sillä eiköhän melkein koko Pori voi sanoa ryypänneensä joskus Ylpön kanssa (eli istuneensa joskus samassa baarin pöydässä). Sinä olet kyllä kanssa istunut iltaa Ylpön kanssa, mutta jompi kumpi teistä ei juonut.
E) Olen tarkoituksellisesti seurannut vieressä, kun narkomaani piikitti itseään kaulaan - Totta. Liittyy ehkä työhön tai koulutukseen?
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
@WarWas
A) Olen rikkonut lipputangon nupin kun se on pystyssä ja ruohonleikkurilla. - Totta. En ole koskaan perehtynyt miten nuppi on kiinni tangossa, mutta putosihan se Lapinlahden Lintujenkin päähän. Olet siis törmännyt lipputankoon ruohoa leikatessasi ja nuppi on pudonnut täräyksen voimasta.
B) Olen Tehnyt entisen MArilynin julkisivuun pidempiaikaisen "korjauksen" - Totta. Entinen Marilyn lienee joku ravinteli tai joku muu vastaava, eikä Marilyn Monroe. Tosin väite toisi uusia ulottuvuuksia myös lentävään lauseeseen: "takaa päin kuin Marilyn Monroe, mutta eestä kuin Esa Pakarinen"
C) Olen rikkonut WC-pöntön Nivean tuotteella - VALETTA! Se oli Gilleten partavaahtopurkki se, mikä sinne kipiästi kolahti.
D) Olen haastatellut ihmisiä Radio Auran Aalloissa - Totta. Veikkaan koulun TET-jaksoa.
E) Olen saanut Christian Ruuttun lämmittelyssä ampuman kiekon käsiini kun kimposi ylärimasta. - Totta. Vähän kyllä ihmettelen, että kuinka matalat pleksit tai muikkuverkko on ollut, jos kiekko on kimmonnut katsomoon asti
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
@WarWas
A Oikein kun ruohonleikkurilla osus yhteen niistä pulteista mikä pitää pystyssä niin värähtely rikkoi sit ylhäällä.
B: Turussa ravinteli ja ammuskelin kädestä ilotulitusraketteja joskus teininä j ayksi lenis niiden pleksi-ikkunaan mikä sit oli monta vuotta korjattuna vanerilla (ne ikkunat ei siis olleet sisälle asti, eli pelkkää rekvisiittaa.
C: On kuvakin kun nivean partavesi tjsp kädessä kun oikeassa kulmassa tippui Arabiaan.
D: on pyydetty haastateltavaksi, mutta ei kiinnostanut.
E: muistikuvani mukaan Kupittaala tuo oli mahdollista :D


 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Oma musiikkiaiheinen satsi, neljä totta ja yksi fuulaa. Väitteet aakkosjärjestyksessä päättelyn vaikeuttamiseksi.

A) Bassovahvistintani on käytetty levyllä, jonka myyminen ja levittäminen on kielletty useassa maassa.

B)
Olen herännyt yöllä, pukenut unenpöpperössä päälleni vain puolisoni (minulle todella paljon liian pienet) farkut ja taluttanut niskasta kiinni pitäen kodistani lähimpään kadunristeykseen henkilön, joka on levyttänyt legendaariselle Sub Pop -levy-yhtiölle.

C) Olen laulanut kotonani Singstarissa kovaa ja suurella antaumuksella kappaletta, kun yksi kyseisen kappaleen alkuperäisistä tekijöistä pöllähti yllättäen paikalle.

D)
Olen käärinyt sätkiä rock-festivaalien ulkomaalaisesiintyjälle, koska hän ei omien sanojensa mukaan itse osannut.

E) Olen matkustanut samassa keikkabussissa Sielun Veljet -yhtyeen sekä ladatun käsiaseen kanssa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös