Totta vai tarua?

  • 2 002
  • 15

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Kirjoitinkin jo tuonne erääseen toiseen threadiin juttuja omista "uskomattomista" kokemuksistani. Laitan tähän nyt niitä lisää ja teidän tehtävänne on päätellä, että mitkä ovat totta ja mitkä ovat valhetta?

- Olen suudellut Marion Rungia suoraan suulle
- Olen poistanut harppuunan nuolen valkohain suupielestä (veden alla, noin 20 metrin syvyydessä)
- Olen soittanut tamburiinia lavalla Hurriganesin keikalla Helsingin Tavastialla
- Olen ollut "sillai" erään TV-Kakkosen suositun naispuolisen "kuuluttajan" kanssa
- Olen ollut Hornetin kyydissä
- Olen esiintynyt HIFK-Jokerit pelissä pukeutuneena täydelliseen Jokereiden peliasuun (ei ollut luistimia, vaan lenkkitossut) ja päässäni olevan kypärän päälle oli teipattu sellainen oranssia valoa vilkkuva iso hälytyslyhty
- Olen onnistunut pimentämään suuren osan Espoon kaupungista, kun ohjaamani rc-lentokone osui sähkölinjoihin
- Olen syönyt friteerattuja heinäsirkkoja
- Olen onnistunut murtamaan vahingossa vasemmanpuoleisen solisluuni kuusi kertaa elämäni aikana

... mites teillä muilla? Onko raportoitavaa/valehdeltavaa? Sen verran sanon vihjeeksi noihin omiin jorinoihini, että... hmmmm... tulette yllättymään...
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Viestin lähetti Predator
Kirjoitinkin jo tuonne erääseen toiseen threadiin juttuja omista "uskomattomista" kokemuksistani. Laitan tähän nyt niitä lisää ja teidän tehtävänne on päätellä, että mitkä ovat totta ja mitkä ovat valhetta?

- Olen suudellut Marion Rungia suoraan suulle Totta
- Olen poistanut harppuunan nuolen valkohain suupielestä (veden alla, noin 20 metrin syvyydessä) Valetta
- Olen soittanut tamburiinia lavalla Hurriganesin keikalla Helsingin Tavastialla Totta
- Olen ollut "sillai" erään TV-Kakkosen suositun naispuolisen "kuuluttajan" kanssa Valetta
- Olen ollut Hornetin kyydissä Valetta
- Olen esiintynyt HIFK-Jokerit pelissä pukeutuneena täydelliseen Jokereiden peliasuun (ei ollut luistimia, vaan lenkkitossut) ja päässäni olevan kypärän päälle oli teipattu sellainen oranssia valoa vilkkuva iso hälytyslyhty Totta
- Olen onnistunut pimentämään suuren osan Espoon kaupungista, kun ohjaamani rc-lentokone osui sähkölinjoihin
- Olen syönyt friteerattuja heinäsirkkoja Totta
- Olen onnistunut murtamaan vahingossa vasemmanpuoleisen solisluuni kuusi kertaa elämäni aikana Totta

... mites teillä muilla? Onko raportoitavaa/valehdeltavaa? Sen verran sanon vihjeeksi noihin omiin jorinoihini, että... hmmmm... tulette yllättymään...
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Viestin lähetti Predator
- Olen suudellut Marion Rungia suoraan suulle totta - miksipä et olisi
- Olen poistanut harppuunan nuolen valkohain suupielestä (veden alla, noin 20 metrin syvyydessä) totta - ottaen huomioon ampiaisen pistot kiveksiin ja kaikki, niin kai tämäkin totta on
- Olen soittanut tamburiinia lavalla Hurriganesin keikalla Helsingin Tavastialla tarua - ei kaikki voi totta olla
- Olen ollut "sillai" erään TV-Kakkosen suositun naispuolisen "kuuluttajan" kanssa totta - kai olet voinut, tai sitten et :D
- Olen ollut Hornetin kyydissä totta - on vaan sellanen olo, että joo
- Olen esiintynyt HIFK-Jokerit pelissä pukeutuneena täydelliseen Jokereiden peliasuun (ei ollut luistimia, vaan lenkkitossut) ja päässäni olevan kypärän päälle oli teipattu sellainen oranssia valoa vilkkuva iso hälytyslyhty totta - polttaritempuksi ihan hyvä(??)
- Olen onnistunut pimentämään suuren osan Espoon kaupungista, kun ohjaamani rc-lentokone osui sähkölinjoihin tarua - ei kai nyt sentään
- Olen syönyt friteerattuja heinäsirkkoja totta - olet varmaankin syönyt
- Olen onnistunut murtamaan vahingossa vasemmanpuoleisen solisluuni kuusi kertaa elämäni aikana totta - ainakin yhden niistä kerroit jo tuolla toisaalla eli olet viisi kertaa enemmänkin eli yhteensä kuusi
 

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
Kokeillaan. Predator on tunnetusti sen verran kosmopoliitti ja menevä mies, että on varmasti ehtinyt elämänsä aikana jos jonkinlaiseen paikkaan. Sen sijaan että arvuuttelisin mitkä ovat totta, kerronkin vain mitkä ovat tarua - loputhan ovat tietenkin faktaa.

Marion Rungia Predator on suudellut.
Valkohain suusta hän sen sijaan ei ole poistanut harppuunaa.
Tamburiinin soitto on totta.
Sillai oleminen tv-kuuluttajan kanssa ei ole.
Hornetin kyydissä oleminen on varmasti faktaa.
Samoin Jokeripukuun pukeutuminen Hifk-Jokerit - pelin yhteydessä.
Espoota Predator ei ole onnistunut vielä pimentämään.
Sen sijaan heinäsirkkoja hän on syönyt ja solisluunsakin murtanut sen kuusi kertaa.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Katellaans:
- Olen suudellut Marion Rungia suoraan suulle
Mikä ettei.

- Olen poistanut harppuunan nuolen valkohain suupielestä (veden alla, noin 20 metrin syvyydessä)
En nyt suoranaisesti ole sukellusta harrastanut mutta sen verran muistelen ettei noin syvällä sukellella ilman erikoiskamoja, syvyyden takia uskon olevan tarua.

- Olen soittanut tamburiinia lavalla Hurriganesin keikalla Helsingin Tavastialla
Jos kannattaa HIFK:ta niin tyylitaju on suunnilleen tätä tasoa ;) joten totta.

- Olen ollut "sillai" erään TV-Kakkosen suositun naispuolisen "kuuluttajan" kanssa
Hmm tapahtuma on pitänyt tapahtua todella kauan sitten joten uskoisin joten uskoisin että kyseessä on itsesuggestio elikä fantasia jota nyttemmin pidät itsekin totena. Tarua.


- Olen ollut Hornetin kyydissä
Jos et ole lentäjä koulutukseltasi niin epäilen, lähinnä tuntuu että jotkut tommimäkiset ym. ovat niitä harvoja jotka ovat kyytiin päässeet, kallista lystiä. Tarua


- Olen esiintynyt HIFK-Jokerit pelissä pukeutuneena täydelliseen Jokereiden peliasuun (ei ollut luistimia, vaan lenkkitossut) ja päässäni olevan kypärän päälle oli teipattu sellainen oranssia valoa vilkkuva iso hälytyslyhty
Veto/polttarit. Totta

- Olen onnistunut pimentämään suuren osan Espoon kaupungista, kun ohjaamani rc-lentokone osui sähkölinjoihin
RC-koneiden lennättäminen linjojen lähellä on kiellettyä isojen sakkojen uhalla, ainakin siis nykyaikana. Tarua

- Olen syönyt friteerattuja heinäsirkkoja
Been there done that, joten miksi ei.Totta.

- Olen onnistunut murtamaan vahingossa vasemmanpuoleisen solisluuni kuusi kertaa elämäni aikana
Luu heikkenee murtuessaan useasti joten Totta.
 

V8350

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kokeillaas kans, Predator on tuttu kaveri joten aika helppojahan nää on.

- Marionia ei suudellut suulle, kyseessä oli kevyt poskisuudelma ja nipistys takapuoleen

- Harppuunan poisto on tarua, kyseessä oli muistaakseni ongenkoukku kaverin suupielestä mutta siitähän on yli 20 vuotta aikaa

- Tamburiinin soittaminen on totta mutta ei johtanut levytyssopimukseen

- "Sillai" oleminen kuuluttajan kans? No miksi ei, olenhan minäkin

- Hornettijuttu pitää paikkansa, konehan tosin oli maassa

- Jokeriasussa esiintyminen pitää paikkansa, vai oliko se sittenkin JHag?

- Espoota ei sentään onnistunut pimentään, mutta Rytsölä tipahti väistäessään Predatorin ohjaamaa rc-konetta, asiasta lisää ensi viikon iltapäivälehdissä

- Heinäsirkkajuttu pitää paikkansa, Predatorhan söis vaikka friteeratut Penan viikset

- Solisluu on mennyt tosiaan kuusi kertaa, seitsemäs menee Hifk-fanien saunaillassa, siitä tulee olemaan oma viestiketju
 

HABS #11

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pelicans, Antikale Lahko
- Olen suudellut Marion Rungia suoraan suulle
Kait toi vois olla totta...

- Olen poistanut harppuunan nuolen valkohain suupielestä (veden alla, noin 20 metrin syvyydessä)
Tämä taas valetta!

- Olen soittanut tamburiinia lavalla Hurriganesin keikalla Helsingin Tavastialla
Ehkä.....
- Olen ollut "sillai" erään TV-Kakkosen suositun naispuolisen "kuuluttajan" kanssa
Totta! Paha väittää muutakaan. Mäkin niin HALUAISIN olla sillee erään aamutv:n ruotsinkielisiä uutisia lukevan toimittajan kanssa.

- Olen ollut Hornetin kyydissä
Siis kyydissä vai istunut koneessa? Eli jos kone ei ole lentänyt niin on totta.

- Olen esiintynyt HIFK-Jokerit pelissä pukeutuneena täydelliseen Jokereiden peliasuun (ei ollut luistimia, vaan lenkkitossut) ja päässäni olevan kypärän päälle oli teipattu sellainen oranssia valoa vilkkuva iso hälytyslyhty
Otan osaa! Varmaankin sun salainen haave mitä olet toteuttanut kavereilta salaa...

- Olen onnistunut pimentämään suuren osan Espoon kaupungista, kun ohjaamani rc-lentokone osui sähkölinjoihin
Ei pidä paikkaansa!

- Olen syönyt friteerattuja heinäsirkkoja
Jossain päin maailmaa ne on varmaan suurta herkkua joten totta

- Olen onnistunut murtamaan vahingossa vasemmanpuoleisen solisluuni kuusi kertaa elämäni aikana
Ei pidä paikkaansa. vahingossa voi liukastua. mutta ei katkaista solisluuta...

Muutama muukin kun lisää omia tapahtumia/valheita niin kuutamolla ohjelma on saanut kilpailijan
 

Eisenhower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat myös Ilvekselle
- Olen suudellut Marion Rungia suoraan suulle
Tämä on ehdottomasti totta. Luultavasti Marion oli teistä kahdesta se, joka jännitti enemmän. Etenkin, jos yksikin kamera oli paikalla.

- Olen poistanut harppuunan nuolen valkohain suupielestä (veden alla, noin 20 metrin syvyydessä)
Tämä on varmaan fuulaa. Toisaalta pseudosi viittaa saalistajaan... Tämä taitaa sittenkin olla totta.

- Olen soittanut tamburiinia lavalla Hurriganesin keikalla Helsingin Tavastialla
Uskotaan. Toi ei paljoa vaadi. Pari kaljaa ehkä...

- Olen ollut "sillai" erään TV-Kakkosen suositun naispuolisen "kuuluttajan" kanssa
In your dreams. Onko sulla kenties oikeuden määräämä Saara Karhun lähestymiskielto?

- Olen ollut Hornetin kyydissä
Mahdollista. Varmaankin totta.

- Olen esiintynyt HIFK-Jokerit pelissä pukeutuneena täydelliseen Jokereiden peliasuun (ei ollut luistimia, vaan lenkkitossut) ja päässäni olevan kypärän päälle oli teipattu sellainen oranssia valoa vilkkuva iso hälytyslyhty
Kuulostaa polttarihässäkältä. Varmaankin totta. Pahoittelut vaan...

- Olen onnistunut pimentämään suuren osan Espoon kaupungista, kun ohjaamani rc-lentokone osui sähkölinjoihin
Tämäkin kyllä onnistuu. Totta.

- Olen syönyt friteerattuja heinäsirkkoja
Eksotiikkaa. Matkailu avartaa. Pitänee tämäkin paikkansa.

- Olen onnistunut murtamaan vahingossa vasemmanpuoleisen solisluuni kuusi kertaa elämäni aikana
Avainsana on murtamaan - ei siis katkaisemaan. Tuokin on ihan mahdollista.


Siis ainut, jota en suoralta kädeltä usko on tämä TV-kuuluttajan kanssa bylsiminen. Toisaalta... Onhan siellä Ransu... Ransu on KÄSInukke. Kyllä varmaan. Totta se on siis tuokin.:D

Ike
 
Viimeksi muokattu:

Abu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, Jokerit
- Olen suudellut Marion Rungia suoraan suulle

Tuo ei voi pitää paikkaansa, kuka nyt tuollaista kehtaisi jatkoajassa tunnustaa. Tarua.

- Olen poistanut harppuunan nuolen valkohain suupielestä (veden alla, noin 20 metrin syvyydessä)

Onhan tämä periaatteessa mahdollista, jos olet ollut esim. häkin suojassa. Totta.

- Olen soittanut tamburiinia lavalla Hurriganesin keikalla Helsingin Tavastialla

Totta.

- Olen ollut "sillai" erään TV-Kakkosen suositun naispuolisen "kuuluttajan" kanssa

Ei kai tässä viitata Riika Sillanpäähän? Silloin tämän on oltava tarua, koska muuten minä olisin kateellinen.

- Olen ollut Hornetin kyydissä

Totta, onhan Mika Salokin ollut.

- Olen esiintynyt HIFK-Jokerit pelissä pukeutuneena täydelliseen Jokereiden peliasuun (ei ollut luistimia, vaan lenkkitossut) ja päässäni olevan kypärän päälle oli teipattu sellainen oranssia valoa vilkkuva iso hälytyslyhty

Tarua, eihän sulla mitään lenkkareita ole voinut olla.

- Olen onnistunut pimentämään suuren osan Espoon kaupungista, kun ohjaamani rc-lentokone osui sähkölinjoihin

Tarua tämäkin, sen paljastaa kaupunki-sana.

- Olen syönyt friteerattuja heinäsirkkoja

Totta, pitäähän eksoottisiakin ruokia kokeilla.

- Olen onnistunut murtamaan vahingossa vasemmanpuoleisen solisluuni kuusi kertaa elämäni aikana

Totta tuokin, teikäläiselle kun tuntuu noita vahinkoja sattuvan.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Pannaas tosta veikkausrivi...

- Olen suudellut Marion Rungia suoraan suulle Totta
- Olen poistanut harppuunan nuolen valkohain suupielestä (veden alla, noin 20 metrin syvyydessä) Totta
- Olen soittanut tamburiinia lavalla Hurriganesin keikalla Helsingin Tavastialla Totta
- Olen ollut "sillai" erään TV-Kakkosen suositun naispuolisen "kuuluttajan" kanssa Totta
- Olen ollut Hornetin kyydissä Tarua
- Olen esiintynyt HIFK-Jokerit pelissä pukeutuneena täydelliseen Jokereiden peliasuun (ei ollut luistimia, vaan lenkkitossut) ja päässäni olevan kypärän päälle oli teipattu sellainen oranssia valoa vilkkuva iso hälytyslyhty Totta
- Olen onnistunut pimentämään suuren osan Espoon kaupungista, kun ohjaamani rc-lentokone osui sähkölinjoihin Tarua
- Olen syönyt friteerattuja heinäsirkkoja Totta
- Olen onnistunut murtamaan vahingossa vasemmanpuoleisen solisluuni kuusi kertaa elämäni aikana Tarua, se on murtunut 7 kertaa
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Ja sitten totuus kehiin...

- Olen suudellut Marion Rungia suoraan suulle - TOTTA, tapahtui keväällä 1977 ollessani armeijassa. Kyseessä oli sen aikainen "S.A.Int-kiertue", jossa esiintyi useita suomalaisia artisteja. Marionin esityksen jälkeen meitä oli sitten kolme varusmiestä kukittamassa leidiä, ja yllätyksekseni Marion kiitti ojentamastani kukkapuskasta suutelemalla suoraan suulle!

- Olen poistanut harppuunan nuolen valkohain suupielestä (veden alla, noin 20 metrin syvyydessä) - TOTTA, tämä tapahtui elämäni tähän asti hienoimmalla reissulla Australiaan vuonna 1990. Olin haihäkissä ammattisukeltajan kanssa (ja oli happilaitteet), kun tämä ammattilainen antoi minulle luvan nykäistä harppuunan nuolen HUUMATUN hain poskesta. Se yksilö ei ollut kovin iso, n. kaksimetrinen ja minulle selvisi vasta noustuamme sieltä häkistä ylös, että kyseessä oli peräti valkohai!

- Olen soittanut tamburiinia lavalla Hurriganesin keikalla Helsingin Tavastialla - TOTTA, ja asiaan kieltämättä vaikutti jonkinasteinen humalatila (samaan suoritukseen samalla paikalla on muuten riehaantunut aikoinaan myös Atik Ismail)

- Olen ollut "sillai" erään TV-kakkosen suositun naispuolisen "kuuluttajan" kanssa - TOTTA, säädyllisyys-syistä en voi kertoa naisen nimeä, mutta tapauksesta on kulunut jo monta vuotta... kumpikaan meistä ei ollut silloin vielä naimisissa

- Olen ollut Hornetin kyydissä - TOTTA, se Hornet ei kylläkään lentänyt, mutta liikkui kuitenkin. Sitä hinattiin kentältä sellaisella pienellä traktorintapaisella huoltohangaariin ja meikäläinen istui ohjaamossa

- Olen esiintynyt HIFK-Jokerit pelissä pukeutuneena täydelliseen Jokerien peliasuun (ei ollut luistimia, vaan lenkkitossut) ja päässäni olevan kypärän päälle oli teipattu sellainen oranssia valoa vilkkuva iso hälytyslyhty - TOTTA... kierojen ystävieni keksimän polttari-illan aloitus alkoi näin...

- Olen onnistunut pimentämään suuren osan Espoon kaupungista, kun ohjaamani rc-lentokone osui sähkölinjoihin - VALETTA ... eipä ole rc-vekotin noin pahoin seurauksin koskaan ohjauksestani karannut

- Olen syönyt friteerattuja heinäsirkkoja - TOTTA, tämä tapahtui Keniassa... ensin luulin että kyseessä oli jotakin maissitahnaa, josta oli muotoiltu heinäsirkan näköisiä pötiköitä... aivan kuin olisi popsinut jotakin "Taffel-tuotteita"...

- Olen onnistunut murtamaan vahingossa vasemmanpuoleisen solisluuni kuusi kertaa elämäni aikana - TOTTA, ikävä kyllä, ja jotenkin tuntuu että vielä ehtii murtua lisää...
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Ehkä...

-Olen suudellut Marion Rungia suoraan suulle - Uskon!
- Olen poistanut harppuunan nuolen valkohain suupielestä (veden alla, noin 20 metrin syvyydessä) - En usko!
- Olen soittanut tamburiinia lavalla Hurriganesin keikalla Helsingin Tavastialla - Uskon!
- Olen ollut "sillai" erään TV-Kakkosen suositun naispuolisen "kuuluttajan" kanssa - uskon!
- Olen ollut Hornetin kyydissä - siis minkä Hornetin?
- Olen esiintynyt HIFK-Jokerit pelissä pukeutuneena täydelliseen Jokereiden peliasuun (ei ollut luistimia, vaan lenkkitossut) ja päässäni olevan kypärän päälle oli teipattu sellainen oranssia valoa vilkkuva iso hälytyslyhty - Uskon!
- Olen onnistunut pimentämään suuren osan Espoon kaupungista, kun ohjaamani rc-lentokone osui sähkölinjoihin - en usko!
- Olen syönyt friteerattuja heinäsirkkoja - niin minäkin!
- Olen onnistunut murtamaan vahingossa vasemmanpuoleisen solisluuni kuusi kertaa elämäni aikana - en usko!

-Minulla on Vladislav Tretjakin nimikirjoitus..
-Minulla on Esa Tikkasen nimikirjoitus...
-Olen ajanut 5 kertaa yli 300 km/h..
-Minulla on neljä ajokorttia...
-Olof Palme oli sukulaiseni...
-Olen pelannut Sportissa jääkiekkoa...
-Tiedän millaisella autolla ajat viiden vuoden päästä...
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Re: Ja sitten totuus kehiin...

Viestin lähetti Predator
- Olen suudellut Marion Rungia suoraan suulle - TOTTA, tapahtui keväällä 1977 ollessani armeijassa. Kyseessä oli sen aikainen "S.A.Int-kiertue", jossa esiintyi useita suomalaisia artisteja. Marionin esityksen jälkeen meitä oli sitten kolme varusmiestä kukittamassa leidiä, ja yllätyksekseni Marion kiitti ojentamastani kukkapuskasta suutelemalla suoraan suulle!

- Olen poistanut harppuunan nuolen valkohain suupielestä (veden alla, noin 20 metrin syvyydessä) - TOTTA, tämä tapahtui elämäni tähän asti hienoimmalla reissulla Australiaan vuonna 1990. Olin haihäkissä ammattisukeltajan kanssa (ja oli happilaitteet), kun tämä ammattilainen antoi minulle luvan nykäistä harppuunan nuolen HUUMATUN hain poskesta. Se yksilö ei ollut kovin iso, n. kaksimetrinen ja minulle selvisi vasta noustuamme sieltä häkistä ylös, että kyseessä oli peräti valkohai!

- Olen soittanut tamburiinia lavalla Hurriganesin keikalla Helsingin Tavastialla - TOTTA, ja asiaan kieltämättä vaikutti jonkinasteinen humalatila (samaan suoritukseen samalla paikalla on muuten riehaantunut aikoinaan myös Atik Ismail)

- Olen ollut "sillai" erään TV-kakkosen suositun naispuolisen "kuuluttajan" kanssa - TOTTA, säädyllisyys-syistä en voi kertoa naisen nimeä, mutta tapauksesta on kulunut jo monta vuotta... kumpikaan meistä ei ollut silloin vielä naimisissa

- Olen ollut Hornetin kyydissä - TOTTA, se Hornet ei kylläkään lentänyt, mutta liikkui kuitenkin. Sitä hinattiin kentältä sellaisella pienellä traktorintapaisella huoltohangaariin ja meikäläinen istui ohjaamossa

- Olen esiintynyt HIFK-Jokerit pelissä pukeutuneena täydelliseen Jokerien peliasuun (ei ollut luistimia, vaan lenkkitossut) ja päässäni olevan kypärän päälle oli teipattu sellainen oranssia valoa vilkkuva iso hälytyslyhty - TOTTA... kierojen ystävieni keksimän polttari-illan aloitus alkoi näin...

- Olen onnistunut pimentämään suuren osan Espoon kaupungista, kun ohjaamani rc-lentokone osui sähkölinjoihin - VALETTA ... eipä ole rc-vekotin noin pahoin seurauksin koskaan ohjauksestani karannut

- Olen syönyt friteerattuja heinäsirkkoja - TOTTA, tämä tapahtui Keniassa... ensin luulin että kyseessä oli jotakin maissitahnaa, josta oli muotoiltu heinäsirkan näköisiä pötiköitä... aivan kuin olisi popsinut jotakin "Taffel-tuotteita"...

- Olen onnistunut murtamaan vahingossa vasemmanpuoleisen solisluuni kuusi kertaa elämäni aikana - TOTTA, ikävä kyllä, ja jotenkin tuntuu että vielä ehtii murtua lisää...



Heh, aika monessa olet tosiaan ollut mukana. Tuo oli helppo arvata, että polttaripilana olit Jokeriksi pukeutuneena. Kuka hullu niin vapaaehtoisesti tekisi? :D

Kuuluttajahomma jäi vaivaamaan.. hmm....
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
finnishninja attention!

Niin, minähän jo kirjoitin ne vastaukset juuri ennen omia arvailujasi.
Mutta sitten niihin sinun väittämiisi. Väitit siis että:

- sinulla on Vladislav Tretjakin nimikirjoitus - TOTTA
- sinulla on Esa Tikkasen nimikirjoitus - TOTTA, onhan se minullakin Esan NY Rangers paidassa
- olet ajanut 5 kertaa yli 300 km/h - EI KAI nyt sentään, jospa kuitenkin vain 4 kertaa
- sinulla on neljä ajokorttia - EIKÄ ole, kolme niitä kyllä saattaa olla
- Olof Palme oli sukulaiseni - TOTTA, otan osaa
- Olen pelannut Sportissa jääkiekkoa - TOTTA, ja sieltä siirryit sitten pelaamaan Uumajaan
- tiedät millaisella autolla ajan viiden vuoden päästä - NO ET KYLLÄ VARMASTI TIEDÄ, minulla on nimittäin kova pyrkimys päästä jaappanialaisista "autoista" eroon...
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Kaikki totta!

finnishninja attention!
Niin, minähän jo kirjoitin ne vastaukset juuri ennen omia arvailujasi.

Joo... naputtelin luultavasti vastaustani samaan aikaan...

- sinulla on Vladislav Tretjakin nimikirjoitus - TOTTA, sain sen Tukholman MM-kisoissa 89. Törmäsimme häneen NK:n tavaratalossa.
- sinulla on Esa Tikkasen nimikirjoitus - TOTTA, sain myös sen Tukholmassa globenin edessä.
- olet ajanut 5 kertaa yli 300 km/h - Totta, Kawani kulkee tehtaan mukaan 308 km/h.
- sinulla on neljä ajokorttia - Totta, suomalainen, kaksi ruotsalaista ja yksi kansainvälinen
- Olof Palme oli sukulaiseni - TOTTA, vanhan sukututkimuksen mukaan sukumme on lähtöisin Uumajasta. Yksi oksista johtaa Olof Palmeen.
- Olen pelannut Sportissa jääkiekkoa - TOTTA, joskin vain D-junioreissa. Legendaarinen Håkan Hjerpe pelasi muuten samassa joukkueessa.
- tiedät millaisella autolla ajan viiden vuoden päästä - NO ET KYLLÄ VARMASTI TIEDÄ, minulla on nimittäin kova pyrkimys päästä jaappanialaisista "autoista" eroon... TOTTA... Sinähän olet aikeissa luopua japanilaisista... Sinun autosi viiden vuoden päästä on Volvo. Se kulkee tänäpäivänä projektinimellä Eye Car tai SCC.
Auto tunnistaa silmiesi sijainnin, laskee pituutesi ja säätää sen mukaan penkin korkeuden, ratin etäisyyden, nostaa lattian polkimineen oikealle korkeudelle. Myöskin keskikonsoli asettuu oikeaan kohtaan eikä sinun täten tarvitse kurkotella sitä.
Nelipistevyö tunnistaa myös jos sydämesi alkaa lätkää kuunnellessa tykyttelemään ja tietokone laskee myös tykytyksistä jos silmäluomet alkavat valumaan alaspäin ja kehoittaa sinua keskeyttämään ajon.
Auto myös soittaa hinaajan ja ambulanssin automaattisesti jos sattuu että lirpsahtaa lepikon puolelle...
http://www.autohase.cz/future/pages/02_Volvo_SCC.htm
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös