3/5-kausi riittaväisäs-gameshöw'ssä

  • 7 229
  • 292

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Jos lukisit säännöt Apu-lehdestä niin tietäisit ettei kaksiosaisia (tai enemmän) sanoja hyväksytä. Sen sijaan yhdyssanat ja erisnimet käy meillä. Juudas olisi ollut ihan nerokas vastaus.
Säännöt on tehty rikottaviksi:)
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
En ymmärrä miten sen skorpionin keksin. Siinä oli kyllä aivot maksimiteholla. Siinä marrasta mietin, niin sieltä sitten päädyin horologiaan.
 

redpecka

Jäsen
Pahoittelen, että nyt jäi kristinuskon tarinat horoskooppien varjoon. 30 hopeista jeniä antaisin vastauksestasi jos voisin.
Kai teillä nyt Porissa on SYP, KOP tai Osuuspankki. Senkus menet pahvikantisen pankkikirjan kanssa tekemään konttoriin tilisiirron.

P.S. Minä kuulun maapallokerhoon. Sain sieltä heppajulisteen ja kasetin, missä on Matkaan lähde -biisi.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Skorpioni oli paljon nerokkaampi. Ei Juudas ollut myrkyllinen, hän oli vain vittupää.
No siinä mielessä oli myrkyllinen, että kavalsi ja petti Jeesuksen.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Esitän tähän väliin väliaikakysymyksen, joka jäi ylimääräiseksi, kun otin kerava-kortin:

Et halua tällaista kovin lähelle kotiasi pyörimään. Varsinkaan maaseudulla näistä ei pidetä. Vihje:
N _ _ _ _ RI

Mää tierän tän. Mulla on ollu itellä kerran kyrpä N _ _ _ _ RI eli Naapuri.
 

redpecka

Jäsen

Liitteet

  • hippo+maa.PNG
    hippo+maa.PNG
    107,1 KB · kertaa luettu: 45

Barney

Jäsen
Työt häiritsee tällasia skaboja. Vastataan vaikka
keinu
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Aivan oikea vastaus kummaltakin. Hienoa! Etenkin suhteutettuna siihen, että väärällä väärällä vastauksella olisi saattanut saada ikibannit palstalle.
Mikä palsta? Ekin? Enkö olisi voinut enää kysyä tulenko raskaaksi, vaikka mies näköjään olen, jos olen setäni kanssa samaan aikaan saunassa?
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mikä palsta? Ekin? Enkö olisi voinut enää kysyä tulenko raskaaksi, vaikka mies näköjään olen, jos olen setäni kanssa samaan aikaan saunassa?
Ai hitto että keksin muuten tästä hyvän keihäänheittoaiheisen vitsin:

Kimmo Kinnunen näki saunassa isänsä Jorman

Hahahhhahahaaa!! Tajusitteko, ei saakeli miten leikkas kerrankin, ei hitto isänsä Jorman hahahajajahaajjajajajajshkskdidksjejdizkndidiqpzixkjspod
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Heitetään kevennys. Korttipakan kirjaimista muodostuva 6 kirjaiminen sana. Miinuspiste sille joka sanoo ruman sanan.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
QQQQQQ
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
715517
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Vastaukseni siispä alla.
Teki mieli sovitella kondomia, siis vastaukseksi, ei muuten. Ja sitten dildo tuntui sopivalta. Siis vastauksena, ei muuten, pervot! Vastaan siis: kumina
 
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Lyö hieman tyhjää tässä kysymyksessä. Mutta kun jotain on vastattava niin sanotaan

voide
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös