3/5-kausi riittaväisäs-gameshöw'ssä

  • 7 232
  • 292

redpecka

Jäsen
Aivan huikeaa! Koko kolmoserän ensimmäinen tonnin plusmerkkinen kierros! Pata kysyi ja Legenda vastasi ainoana oikein: +1000 jeniä kummallekin. Aivan uskomatonta. Katsomossa on vedetty seisoma-aplodeja jo toista tuntia. Kaikille lisää viinaa!

Pistetilanne: (9)

@Espoon Siniset 700
@Patarouva 700 (+1000)
@CuJo#31 500
@Palstalegenda 500 (+1000)
@Barney -1300

Tästä onkin jännä lähteä sitten viimeiselle kierrokselle. Mainosten jälkeen CuJo kysyy.
 

redpecka

Jäsen
Lohkovoittajat joutuvat siis finaaliin (@FASlapsi & @Ikävänkantaja ) ja kaksi parasta kakkosta. Tällä hetkellä lohkojen kakkoset ovat:

@mikko600 3000
@Patarouva 700
@peksa 600

Mikko on varma, peksa ei voi enää joutua, koska Pata ei voi ottaa enää miinuksia kun ei ole kysyjänä.

Eli viimeisen paikan ottaa joku näistä:

Pata (700)
@CuJo#31 (500)
@Palstalegenda (500)

E: Tai voihan @Espoon Siniset jäädä myös kakkoseksi ja joku edellisistä mennä lohkoykkösenä jatkoon.
E2: Tai voihan Espoo jäädä kolmanneksikin ja pullahtaa kokonaan pois. On tämä vaikeeta tämä spekulointi.
 
Viimeksi muokattu:

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Tässäpä keravalainen:
Seksin harrastamisenkin apuvälineenä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Ei ole minun vuoroni vielä mutta kysymykseen en vastaa: Kymppitonnin koppi. Ollaan Eveliinan kanssa päätetty erota ystävinä. Häntä kiinnosti enemmän tämä kopin kuntosalipuoli, mikä on hyvä asia ensi kauden 800 metrin kisoja ajatellen. Eiköhän sieltä 1.58-alkuinen napsahda.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei ole minun vuoroni vielä mutta kysymykseen en vastaa: Kymppitonnin koppi. Ollaan Eveliinan kanssa päätetty erota ystävinä. Häntä kiinnosti enemmän tämä kopin kuntosalipuoli, mikä on hyvä asia ensi kauden 800 metrin kisoja ajatellen. Eiköhän sieltä 1.58-alkuinen napsahda.
Onko niin, että et saanut Kerava-korttia vaan kaverikortin?
 

redpecka

Jäsen
@Barney vaan lähettelee filmirulla-postauksia keskieurooppalaislta kaljaterasseilta vaikka kausi on vielä käynnissä eikä häntä ole ilmoitettu edes loukkaantuneeksi. Se se on kun on suljettu sarja, ei ole minkäänlaista tulosvastuuta, kunhan käy vasemmalla aivolohkolla vähän osallistumassa.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
@Barney vaan lähettelee filmirulla-postauksia keskieurooppalaislta kaljaterasseilta vaikka kausi on vielä käynnissä eikä häntä ole ilmoitettu edes loukkaantuneeksi. Se se on kun on suljettu sarja, ei ole minkäänlaista tulosvastuuta, kunhan käy vasemmalla aivolohkolla vähän osallistumassa.
Katsojat saapuvat paikalle ja visailijat luuhaavat ties missä. Mä häpeän!
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
@Barney Näyttää nyt niin nuutuneelta, että kannattaisi kokeilla häneen ensin Heimlichin otetta. Jos ei se auta, niin toisena kokeilisin peräsuolihuuhtelua, se kuulemma auttaa moneen eri vaivaan. Tai sitten vaan punalamppua soimaan.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Esitän tähän väliin väliaikakysymyksen, joka jäi ylimääräiseksi, kun otin kerava-kortin:

Et halua tällaista kovin lähelle kotiasi pyörimään. Varsinkaan maaseudulla näistä ei pidetä. Vihje:
N _ _ _ _ RI
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Olen aika pettynyt, ettei @Patarouvan vihjeen vastaus ollut Juudas Iskariot.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olen aika pettynyt, ettei @Patarouvan vihjeen vastaus ollut Juudas Iskariot.
Skorpioni oli paljon nerokkaampi. Ei Juudas ollut myrkyllinen, hän oli vain vittupää.

@Barney on nyt tainnut ymmärtää pelin hengen väärin, hän luulee että tämä on Alias ja hän imitoi Spedeä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös