1/5 alkuerä riittaväisäs-gameshöw'ssa

  • 9 828
  • 356

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Riitta @redpecka tuu takas tänne jo, täällä on mesimarjalikööriä ja berliininmunkkia! Enää pari rundia niin sitten päästään näistä perkeleen pahvilaatikoista pois! Mutta eihän me voida jatkaa jos et sä kerro siellä että mikä on jenien tilanne ja kenen vuoro on ja onks nyt mun vuoro muuten?
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Saamieni epävirallisten tietojen mukaan Japani antoi Spedelle roimasti jenejä, joita Spede nyt jakaa kilpailijoille Riitta Väisäsen game-showssa.
Masahiko Harada osti Spede-lingon käteisellä. Siksi Spedellä on taskut täynnä jenejä.
 

redpecka

Jäsen
Vastausjärjestys siis on tämä jos on päässyt unohtumaan yön aikana, myötäpäivään mennään:
 

Liitteet

  • pahvilaatikko2.PNG
    pahvilaatikko2.PNG
    577 KB · kertaa luettu: 49

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Onks nyt mun vuoro?

Täähän on helppo, mä muistan tän mainoksen kuin eilisen päivän! Paha kyllä mulla on niin paha dementia ja alzheimerin tauti etten muista eilisestä yhtään mitään. Vastaan:

KYRPÄ!!!!!!
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Täähän on jännä, kun ohjelma kesti yhden päivän sijasta ainakin kaksi päivää. Oikein erikoisjännää.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Täähän on jännä, kun ohjelma kesti yhden päivän sijasta ainakin kaksi päivää. Oikein erikoisjännää.
Kuin humalassa se sinäkin mahdat olla, minä oon täällä pahvilaatikossa jo kolmatta päivää, mutta sinulta on yksi päivä kadonnut sitten kokonaan.

Onks nyt mun vuoro?
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Kuin humalassa se sinäkin mahdat olla, minä oon täällä pahvilaatikossa jo kolmatta päivää, mutta sinulta on yksi päivä kadonnut sitten kokonaan.

Onks nyt mun vuoro?
Olen sokerihumalassa.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Missä aineissa täällä oikein tulee vihjeet, edes minä Heinekenissä syntyneenä en pääse tuommoiseen kuin te!!
Eitä varmaan kulli voi olla TIRSK ku se o kiällettyä telkussa.


Kultaketju
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Mitään alatyylistähän vastaus ei voi olla. Asiallista kieltä pittää käyttää!
Kulttuurisetelinippu
Ei vaan kyllä se KULLI on
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Onks nyt mun vuoro?

Kaikki ties vai mitä? Mä tiesin että kaikki ties. Eiku mitä eiks se ollutkaan.. kultakello? Mitä helvettiä eihän se edes rimmaa! Jari Sillanpäätä alkoi Vain Elämää -ohjelmassa kiinnostelemaan rap-kulttuuri kun se oli kuulemma sellaista miesten välistä rimmausta, mutta valitettavasti sitten Jaria kiinnosti myös metamfetamiini niin jäi ne rimmailut sitten.

Tästähän tulee perkele jännä kisa! Mä saatan vielä hävitä, enkä joudu jatkoon! Hyvä @mikko600 ! Nyt tsemppaat ja pistät ittes jatkoon niin että mä voin lähteä Kari Salmelaisen ja herrarouva Äksän kanssa Roodokselle!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös