1/5 alkuerä riittaväisäs-gameshöw'ssa

  • 9 827
  • 356

redpecka

Jäsen
No niin terveluloa kaikki katsojat ja kikakika. Meillä on aivan mahtava kattaus tähän ensimmäiseen mutta legendaariseen jaksoon.

Ensimmäiseen pahvilaatikkoon on änkeytynyt @FASlapsi ... Tai mitä minä tässä hupsuttelen, spede huutaa korvanappìin että eh, nimittäin, nyt siirrytään eteen päin. No niin, laatikoissa ovat:

@FASlapsi
@WarWas
@CuJo#31
@mikko600
@Spire

Säännöt voitte lukea osoitteessa Riittaväisäs-gameshöw-10-tonni (ilmoittautuminen)

Eli homma alkaa kun Fasu laittaa minulle yksityisviestin oikeasta sanasta aihetunnisteella riitta10 ja kertoo vihjeensä tässä ketjussa.

Sen jälkeen järjestyksessä tuosta osallistujalistasta jokainen vastaa vuorollaan.

Jaarittelu ja paskanjauhaminen on suotavaa. Lopuksi laittaa vaan vastauksensa spoileriin.

Arvuuteltavien sanojen täytyy olla Spede-universumin mukaisia. E: Siis ei tarvitse tietenkään liittyä spedeihin mitenkään vaan sana pitää olla suht perusmuodossa ja yleisesti hyväksyttävissä spedestä huolimatta.
 

Liitteet

  • pahvilaatikko1.PNG
    pahvilaatikko1.PNG
    72,4 KB · kertaa luettu: 183
Viimeksi muokattu:

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Koska tämä alkaa? Spede sanoi että saan tästä palkkioksi puolikkaan lihapiirakan, minulla on nälkä, antakaa lihapiirakkaa!

Ai nytkö? Minäkö aloitan? Aha, aha.

No niin. Kysymykseni on suunnattu eritoten sinne vasempaan yläkulmaan, kisaajalle nimeltä warwas. Tajua nyt tämä, saatanan tahvo! Vittu jos et tajua niin hyppään pellehypyn asfalttiin Näsinneulasta!

No niin. Kröhöm:

”Ammatti, Ikan poika.”

Tänne sitä lihapiirakkaa!
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Koska tämä alkaa? Spede sanoi että saan tästä palkkioksi puolikkaan lihapiirakan, minulla on nälkä, antakaa lihapiirakkaa!

Ai nytkö? Minäkö aloitan? Aha, aha.

No niin. Kysymykseni on suunnattu eritoten sinne vasempaan yläkulmaan, kisaajalle nimeltä warwas. Tajua nyt tämä, saatanan tahvo! Vittu jos et tajua niin hyppään pellehypyn asfalttiin Näsinneulasta!

No niin. Kröhöm:

”Ammatti, Ikan poika.”

Tänne sitä lihapiirakkaa!
JAah, joku spede heti selittämässä mustaa valkoiseksi tjsp.
Kuka vittu on Ika ja sen poika, eikujooh, sen poika on
Kuoleman arkkitehti, kai se pelaa jotainv itun stiimipelejä
Jos en tiedä niin mielellään antaisin sinun hypätä!!


Kai se joku vitun kendojonne on ja maailmanmestari sekä Stanley-cup voittaja eli Jääkiekkoilija.
Emmä edes tajua sääntöjä TIRSK, mut on tä ihQa!!
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Meneekö tämä nyt jotenkin tällä tavalla?

Koodi:
-----------------------------------------------------------
|                  |                   |                  |
|     WARWAS       |                   |                  |
|                  |                   |                  |
|                  |                   |                  |
-----------------------------------------------------------
|                  |                   |                  |
|      FASU        |                   |                  |
|                  |                   |                  |
|                  |                   |                  |
-----------------------------------------------------------
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Yhdyssanathan eivät ole koskaan kuuluneet Kymppitonniin, joten ne eivät kuulu mielestäni nytkään. Vastaan siis:
Kanada
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Nyt tuli studioon joku korvanappibodarispede ja käski huomauttamaan, ettei niitä istumapaikkoja saa vaihtaa kesken pelin. Ennen kun mennään mainoksiin niin laitan tämän havainnekuvan kisailijoiden oikeista paikoista.
Linkitetystä Riitan kuvasta on esitettävä protesti. Kuvan perusteella esimerkiksi @mikko600 omaa 660 pistettä jo ennen kisan alkua. Epäreilua (minulla on vain 180 bongoa).
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
VOI VITUN JONNE @WarWas OIS PITÄNY TIETÄÄ ETTÄ SÄ SÖSSIT TÄN SAATANAN TAHVO!!!!!

TÄÄ LIHAPIIRAKKAKIN ON JUMALAUTA JOKU VEGAANIRIESKA!
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Et kai sotkenut vaatteitasi ketsuppiin?
Ainoa ketsuppi mitä Spede antaa minun käyttää tulee minun nenästäni sen jälkeen kun Spede on lyönyt minua nyrkillä.

Mutta kyllä, vaatteeni ovat ketsupissa.

Joko se kierros meni? Kaikki tiesi, eiks vaan?
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Näytä tissit, nuori Väisänen!
 

redpecka

Jäsen
No niin. Sitten mainoksiin ja mainosten jälkeen katsotaan onko tuosta yhdestä viimetingan kisailijasta mihinkään, jonka retuutimme studioon tuolta takapihalta viime hetkillä saadaksemme kuvaukset käyntiin ja joka ilmoitti nimekseen jonkun ihme @Spire -spede.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös