Ässien fanituotteet

  • 253 227
  • 896

Jussizip

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Porin Ässät, Chelsea FC
Kyllä on paljon eroja joukkueiden välillä. Tuli kerran kiire saada fanituote Turkuun Raumalta, kun oli kaverin synttärit. Seuraavana päivänä oli tuote postissa. Loistavaa toimintaa ainakin ollut Raumalla. Toivottavasti pian myös Porissa.

Seuraava avautuminen menee hieman asian vierestäkin mutta menkööt.

Tämä Ässien fanituote hommahan on kokonaisuudessaan täyttä koomailua. Mestaruusvuosi osoitti viimeistään sen, ettei tuota hommaa ainakaan asiantuntijat pyöritä. Kaikki fanitavara oli loppu, mestaruuden jälkeen tuotteiden toimitusajat venyivät kohtuuttomiksi ja kirsikkana kakun päällä vielä se, että verkkokauppa suljettiin ettei tule enempää tilauksia. Näin sitä bisnestä tehdään! Ymmärrän toki, että myynti kasvaa räjähdysmäisesti tällaisessa tilanteessa mutta eikö nyt kukaan oikeasti ennakoinut vähän tilannetta? No sitten alkoi mestaruuskamaa tulemaan pihalle ja tulos olikin jäätävää. MEST-ARIT huppareita, jossa brodeeraukset/logot ihan päin helvettiä ja sama homma mestaruuslippisten kanssa. Kukaan ei voi pokerinaamalla väittää, että nämä olivat laadukkaasti valmistettuja.

Nykyäänhän on tullut huppareita, jotka ovat laadultaan huomattavasti parempia, kuin vanhat räpellykset. Esimerkkeinä tämä huppari patalogolla ja tämä Karhut huppari (linkit Ässien fanishoppiin). Toivotaan siis, että ollaan menossa kohti parempaa!
 

Kärmes1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Samaa mieltä Jussizipin kanssa. Yksikään mestaruustuote ei ole sellainen, että kehtaisin pokerilla vetää päälleni(pl. mestaruustakki, joka on siinä ja siinä). Nämä hupparit alkaa pikkuhilja olla laadukkaita ja hyvännäköisiä, kuten toi "vuosilukuhuppari", joka on ihan pirun hyvää laatua. Olen kiivaasti käyttänyt kyseistä hupparia vajaat pari vuotta ja edelleen se on kuin uusi. Karhut-huppareissa pisti silmään "punaiset" osuudet, jotka on paremminkin vaaleanpunaiset. Lähinnä tämän takia jäi ostamatta. Vaikka parempaan päin mennään, niin kyllä kateudella katselen esim. HIFK:n fanituotteiden tyyliä ja laatua.
 

Jussizip

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Porin Ässät, Chelsea FC
Tietääkö muuten joku miksei Ässillä ole ollut tällä kaudella mitään huivia myytävänä? Tai no tuo Ketola #13 mutta kunnollista Ässien joukkueen huivia?
 

Mikel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Liverpool
Kirjoitin 14.2., että en ollut saanut kahta Karhut -pipoa, jotka olin tilannut 27.1. ja tänään on siis vierähtänyt neljä viikkoa tilauksesta. Vieläkään ei ole pipoja näkynyt. Yritin puhelimella tavoittaa fanituotteista vastaavaa henkilöä tänään, mutta Ässien verkkosivujen yhteystiedoissa olleeseen numeroon soittaessa, sain vastaukseksi "matkapuhelimeen ei juuri nyt saada yhteyttä". Otin soiton uusiksi hieman myöhemmin ja vastaus oli sama.
Soitin tämän jälkeen toimistolle ja kerroin asiastani. Minua pyydettiin tekemään asiasta reklamaatio.
Mielenkiinnolla odotan, miten tässä (oikeasti pienessä) asiassa käy, sekä millä asenteella ja kuinka nopeasti asiaa aletaan käsittelemään.
Ärsyttää kovasti, sillä olisin valmis ostamaan tavaraa, välillä jopa tyrkytän rahojani seuralle, mutta kun ei kelpaa niin ei kelpaa.
 

Lämpö

Jäsen
Itse ostin reilu kolme vuotta sitten fanipaidan. En muista lupailtiinko paitaa parin viikon vai kuukauden sisällä, mutta paidan valmistuksessa kesti lopulta kolme kuukautta. Sähköposteihin ei vastattu, eikä puhelimeen. Lopulta kun tilaus oli valmis ja paidan pystyi hakemaan jostain tehdasalueelta, niin pyysin saada nähdä toiminnasta vastaavan henkilön, kun menin hakemaan paitaa. Yllättäen paikalla oli jokin harjoittelijapoika ja vastaava oli lähtenyt muutamaa minuuttia aiemmin "asioille". Harjoittelija ei tietenkään pystynyt mitään alennuksia lupaamaan. Tyhmänä en tajunnut jättää paitaa sinne ja rahoja antamatta. Kotiin päästyäni lähetin sähköpostia tuotteista vastaavalle - vähemmän yllättäen siihen ei ole koskaan vastattu. Vaikka kuinka paljon Ässiä haluisinkin tukea, niin fanituotteisiin en laita rahaa ennen kuin siellä on tapahtunut jotain muutoksia, ja muutamia henkilöitä (tai henkilö) on vaihtunut niissä asioissa. Peleissä käyminen ja makkara saavat riittää siihen asti.
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kirjoitin 14.2., että en ollut saanut kahta Karhut -pipoa, jotka olin tilannut 27.1. ja tänään on siis vierähtänyt neljä viikkoa tilauksesta. Vieläkään ei ole pipoja näkynyt. Yritin puhelimella tavoittaa fanituotteista vastaavaa henkilöä tänään, mutta Ässien verkkosivujen yhteystiedoissa olleeseen numeroon soittaessa, sain vastaukseksi "matkapuhelimeen ei juuri nyt saada yhteyttä". Otin soiton uusiksi hieman myöhemmin ja vastaus oli sama.
Soitin tämän jälkeen toimistolle ja kerroin asiastani. Minua pyydettiin tekemään asiasta reklamaatio.
Mielenkiinnolla odotan, miten tässä (oikeasti pienessä) asiassa käy, sekä millä asenteella ja kuinka nopeasti asiaa aletaan käsittelemään.
Ärsyttää kovasti, sillä olisin valmis ostamaan tavaraa, välillä jopa tyrkytän rahojani seuralle, mutta kun ei kelpaa niin ei kelpaa.

Eikös sama jamppa vedä Vanners-nimistä lafkaa? Tuolta sivuilta löytyi ainakin joku puhelinnumero... Itse tilasin reilu kolmisen vuotta sitten joululahjaksi fanipaidan jossa luki "Savinannen" ja taisipa tuonkin asian hoitamisessa mennä kuukauden päivät. En tiedä mistä moinen perseily tuossa toiminnassa johtuu. Hieman vaikuttaa siltä että tuota hoidetaan täysin vasurilla ja luotetaan siihen, että fanit ostavat joka tapauksessa. Kääntöpuolena sitten tosin se, että itse olisin valmis pulittamaan todella paljon euroja tuohon krääsään mikäli laatu ja palvelu vastaisivat odotuksia. Onhan tuonne nyt tullut pari ihan hyvännäköistä paitaa, mutta väitän potentiaalin olevan huomattavasti isompi myynnin kannalta vrt. nykyiseen.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Eihän sitä oikeasti ole kuin yksi vaihtoehto jos Lukkofani pyytää ostamaan jotain hyvää punaviiniä. Kumma, että Pataviiniä ei löydy Rauman alkosta :D
 

Mikel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Liverpool
Tälläinen one liner tähän, mutta Pata -viini ei tule Rockyn kautta.
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Puuvillan kauppakeskuksessa on Ässien pop-up-myymälä. T-paitoja, huppareita ja muuta krääsää. Aitoja pelipaitoja 199 e ja blankko fanipaita 15 e.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Oli kyllä sen verran halpa tuo replika fanipaita että oli pakko käydä hakemassa. Tosin nuo taisivat olla sillä vanhalla lookilla? Mutta väliäkö sillä. Taulu ja paita lähti matkaan.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Oli kyllä sen verran halpa tuo replika fanipaita että oli pakko käydä hakemassa. Tosin nuo taisivat olla sillä vanhalla lookilla? Mutta väliäkö sillä. Taulu ja paita lähti matkaan.
Tarvis kans itse tilata vähän konkreettisempaa fanikamaa huivin (hukassa) seuraksi. Tällaista paitaa ajattelin, mutta mikäköhän koko olisi hyvä? Onko antaa mitään arviota? Olen ~185cm ja 90kg. Mahtaskohan L koko mennä?

Ei viittis montaa kertaa tilata kun palauttaminen ei varmaan kovinkaan helposti onnistu, nopeasti ainakaan.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tarvis kans itse tilata vähän konkreettisempaa fanikamaa huivin (hukassa) seuraksi. Tällaista paitaa ajattelin, mutta mikäköhän koko olisi hyvä? Onko antaa mitään arviota? Olen ~185cm ja 90kg. Mahtaskohan L koko mennä?

Ei viittis montaa kertaa tilata kun palauttaminen ei varmaan kovinkaan helposti onnistu, nopeasti ainakaan.

Kyl mä uskon että L koko menee, noi paidat on kuitenkin aika runsaan kokosia. Jos vaan asuu porin alueella, niin kannattaa melkein soittamalla tilata tuo paita ja noutaa itse niin säästää tuon postikulujen hinnan + saa paidan nopeammin.
 

oki1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät , Noormarkun Koitto, RU-38
Puuvillan kauppakeskuksessa on Ässien pop-up-myymälä. T-paitoja, huppareita ja muuta krääsää. Aitoja pelipaitoja 199 e ja blankko fanipaita 15 e.
Olitte sitte tyhjänny pelipaidat rekiltä ennenkuin ulkokuntalaiset ehtivät jaolle, matkaan löytyi kuitenkin Tuomas Takalan vieraspelipaita ja muutama fleece sekä t-paitoja.
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Vaikkei ikinä tarttis niin aina kannattaa ostaa, jos saa halavalla. Ja halpaahan siellä oli.

Oli tulleet uudet SBA-aiheiset t-paidatkin loppuviikolla. Ei nuo paidat silti esteettisesti vieläkään riemunkiljahduksia tuppaa tuottamaan.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Kyl mä uskon että L koko menee, noi paidat on kuitenkin aika runsaan kokosia. Jos vaan asuu porin alueella, niin kannattaa melkein soittamalla tilata tuo paita ja noutaa itse niin säästää tuon postikulujen hinnan + saa paidan nopeammin.
Koitin tossa soitella kunnes muistin toimiston olevan lomalla. Palaavat vissiin elokuussa takaisin? Olisi kiva ollut saada toi paita vaan pitsiin. Toki vähän aikasemmin ois voinut hoitaa.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Koitin tossa soitella kunnes muistin toimiston olevan lomalla. Palaavat vissiin elokuussa takaisin? Olisi kiva ollut saada toi paita vaan pitsiin. Toki vähän aikasemmin ois voinut hoitaa.

Eikös pitsi ole 7.8? Toimisto palaa lomilta 27.7, soittamalla saat kyllä paidan vielä pitsiin mennessä :-) Päivä kaks menee että saat noutaa paidan soiton jälkeen, riippuen toki mitä siihen painatetaan vai onko blanco. Itse tilasin silloin painatuksilla (nimi+numero) ja meni vajaa viikko.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Eikös pitsi ole 7.8? Toimisto palaa lomilta 27.7, soittamalla saat kyllä paidan vielä pitsiin mennessä :-) Päivä kaks menee että saat noutaa paidan soiton jälkeen, riippuen toki mitä siihen painatetaan vai onko blanco. Itse tilasin silloin painatuksilla (nimi+numero) ja meni vajaa viikko.
Juu nimen ja numeron ajattelin painattaa eli ei blanco. Nettisivuilla lupailtiin muistaakseni paria viikkoa ja painatusten kanssa kauemmin. Soittamalla sitten paljon nopeammin ilmeisesti.

Mutta jos se tosiaan niin nopeesti tulee niin täytyy kyllä heti tilata maanantaina.
 

mjarkko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Olisiko nyt aika pistää markkinoille t-paitaa Espoon malliin, jossa Jasseri toteaa että ollaan "hyvissä kyttäysasemissa"
 

Jussizip

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Porin Ässät, Chelsea FC
Olisiko nyt aika pistää markkinoille t-paitaa Espoon malliin, jossa Jasseri toteaa että ollaan "hyvissä kyttäysasemissa"

Tämä olisi takuuvarma myyntihitti! On muuten Ässien fanitavaran määrä muutenkin aika surullista. Esim tälläkään hetkellä ei ole mitään muuta huivia saatavilla, kuin Ketola #13 . Kyllä nyt joukkueella jumalauta pitäisi olla fanitavarana kunnon huiveja paria kolmea erilaista.
 

Brousseau

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
On muuten Ässien fanitavaran määrä muutenkin aika surullista. Esim tälläkään hetkellä ei ole mitään muuta huivia saatavilla, kuin Ketola #13 . Kyllä nyt joukkueella jumalauta pitäisi olla fanitavarana kunnon huiveja paria kolmea erilaista.

Juuri näin. Tämä on varmaan suurimpia epäkohtia tällä hetkellä. Sen lisäksi, ettei Pataljoonaltakaan ole aivan tähän hätään tulossa uutta mallia, niin vähintäänkin seuran pitäisi tarjota kunnollista huivimallia, mielellään useita. Patasydän-huivi ollut varmaan paras, jota seura tarjosi vuosia sitten. Toki tämä ruutuhuivikin oli oikein hyvä, mutta sekin mentiin suttaamaan tekstillä (lähinnä kun sitä versiota toivottiin nimenomaan ilman). Sen jälkeen vedokset ovat olleet pääasiassa täyttä puppua.

Huivi on tänä päivänä ottelutapahtumissa yksi oleellisin osa kannatusrekvisiittaa. Mitkään Ässien logolla varustetut muistitikut ei auta yhtään mitään niin kauan kuin perusasiatkaan ei ole kunnossa. Tämä asia tulisi saada ehdottomasti kuntoon pikaisesti! Toki eihän tuossa Ketolankaan huivissa pohjassa valittamista. Tekisivät tuosta sellaisen perusmallin myyntiin, että tekstit veke ja pelkät patalogot päihin, niin menekkiä olisi varmasti.
 
Viimeksi muokattu:

Kärmes1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei ole Game worn paidat enää pahan hintaisia, kun tänään on tuo "Black friday" -30% verkkokaupan tuotteista. Pakko oli Sulo Viléninkin tarttua =)
 

Myrvold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
"Black Friday" oli menestys. Kaupaksi meni yli 700 tuotetta. Ilmeisesti enemmän kuin mestaruuden jälkeen ja puolet tämän kauden myynnistä.

SK:n uutisessa asiaa kommentoi Hirsimäen lisäksi Ässien fanituotteiden valmistamisesta vastaavaan Vanners Oy:n tj. Pekka Niinisalo. Eksyin tutustumaan puljun sivuihin ja yhteystiedoista löytyi myös Marko Kivenmäen nimi. Sama Mave? :)

Kiva olis tietää kuinka pitkä sopimus vielä on Vanners Oy:n kanssa? Tuotteet ovat pääosin paskaa tai sitten niitä ei vain ole. Esim. huivit.

Vuodesta toiseen hommat on kustu toimituksista lähtien ja aina valinnanvaraan asti. Toimisto on taatusti saanut runsaasti asiasta palautetta. Mitään ei vaan tapahdu. Se on sääli. Rahaa menee hukkaan ja paljon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös