Ässien fanituotteet

  • 253 288
  • 896

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
En jaksa. Annan sitten kasvokkain palautetta toimistolla kun tulee sinne asiaa.

No toivottavasti joku muu jaksaa. Palaute on mennyt kyllä tätäkin kautta toimistolle, mutta ei ole auttanut ilmeisesti yhtään. Reklamaatiot voisi saada jotain aikaan, kun olisi "pakko" tehdä jotain.
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Mutta todetaan nyt vielä... että siinä mielessä mennään aika pahasti vihkoon, kun ennakkovarauksen yhteydessä tuo huppari myös veloitettiin tililtä eli on maksettu jo.
Kaveri kirosi kans justiinsa tuon hupparin odottelua. Tilasi tässä kuussa Karhut-hupparin ja Ässät-lippiksen. Lippis tuotiin kotiin jo ennen joulua, mutta hupparista ei ole kuulunut mitään. Aikamoista perseilyä kyllä.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pakko vielä lisätä, että Karhut- huppari tuli selvästi joulumarkkinoille. Oltiin vaan auttamatta liian myöhässä. Ainoastaan nettimyyntiin, koska tuotetta ei vielä ollut olemassa ja "toimitus loppuvuoden aikana" -kusetus päälle, jotta sitä saataisiin kuitenkin joululahjoiksi myytyä.

Miksi tätä ei voitu tehdä jo marraskuussa, jolloin hupparia olisi mennyt moninkertainen määrä nyt toteutuvaan myyntiin verrattuna suoraan kaupan hyllyltä joulupaketteihin? Varmasti myös minulle. Nyt en viitsinyt moisesta kenellekään mainita, koska nettitilaus ja ainaiset toimitusvaikeudet. Ihan hyvä näin. Tunarit.
 

ruoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Real Madrid,Skellefteå AIK
Onko kukaan nähnyt hupparia livenä? Kiinnostaisi laatu ym. seikat.
 

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Samaa paskaa siis edelleen kuin aiemminkin. Mestaruushumussa kaikki meni niin päin persettä kuin olla ja voi eikä siitä nyt mitään ole sitten ilmeisesti opittu. On sulaa hulluutta käsitellä maksavia asiakkaita niin huonosti kuin Ässät fanituotemyynnin osalta tekee. Muutamia perusasioita tulisi kunnioittaa ja lupauksen pitämisen pitäisi olla niistä ensimmäinen.

Itse ottaisin screenshotin tuosta "toimitus loppuvuoden aikana" sivusta ja laittaisin asiasta reklamaatiota vaatimuksineen toimistolle. Uhkaus toki kuluttaja-asiamiehestä mukaan.

Älkääkä nyt vaan kukaan tulko sanomaa, että mestaruushuumassa myynnin totaalinen sakkaaminen olisi mitenkään ymmärrettävää. Ei ole. Siihenkin olisi voitu varautua riittävillä resursseilla hyvissä ajoin ennen h-hetkeä.

Tuntuu vähän lapselliselta nuo uhkailut kuluttaja-asiamiehestä ja screenshotit varsinkin, kun kyseessä toimitus, joka ei ole edes (vielä) myöhässä. Ymmärrän asiallisen tiedustelun tilauksen perään ja jos toimittajalla ei ole mitään meininkiä hoitaa asiaa, niin sitten tietysti eri asia.
Siitä samaa mieltä, että noin ei kannattaisi kohdella asiakasta. Vaikka sähköpostilla joku pahoittelukirje viivästymisestä (tai tulevasta sellaisesta) vähintään.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tuntuu vähän lapselliselta nuo uhkailut kuluttaja-asiamiehestä ja screenshotit varsinkin, kun kyseessä toimitus, joka ei ole edes (vielä) myöhässä. Ymmärrän asiallisen tiedustelun tilauksen perään ja jos toimittajalla ei ole mitään meininkiä hoitaa asiaa, niin sitten tietysti eri asia.

Niin voihan se olla, että kyseinen tuote tuli eilen perille kaikille sen tilanneille. Epäilen vahvasti, mutta varma en voi tosiaan olla.

Reklamaation tekeminen ja kovien keinojen käyttö omien etujen ajamiseksi (mitä toki kuluttaja-asiamies ei edes ole) ei ole mielestäni mitenkään lapsellista. Se on tapa hoitaa asioita ja tuntuu siltä, että Ässien tapauksessa vieläpä ainoa tapa mikäli haluaa, että jotain tapahtuu.

edit: Kävin vilkaisemassa kauppaa. Siellä lupaillaan edelleen toimitusta loppuvuoden aikana. Nyt luulisi jo tosiaan onnistuvan näiltäkin toimijoilta.
 
Viimeksi muokattu:

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Niin voihan se olla, että kyseinen tuote tuli eilen perille kaikille sen tilanneille. Epäilen vahvasti, mutta varma en voi tosiaan olla.

Reklamaation tekeminen ja kovien keinojen käyttö omien etujen ajamiseksi (mitä toki kuluttaja-asiamies ei edes ole) ei ole mielestäni mitenkään lapsellista. Se on tapa hoitaa asioita ja tuntuu siltä, että Ässien tapauksessa vieläpä ainoa tapa mikäli haluaa, että jotain tapahtuu.

En osaa sanoa nimenomaan Ässien verkkokaupassa asioidessa, kun en ole sieltä pitkään aikaan jos koskaan tilannut mitään.
Yleisesti ottaen, jos hupparitilaus näyttää myöhästyvän, niin itselläni on vaan erilainen tapa toimia. Voi se reklamaatio olla "pehmeä", ainakin aluksi. Tarpeen mukaan sitten jatkotoimet.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
En osaa sanoa nimenomaan Ässien verkkokaupassa asioidessa, kun en ole sieltä pitkään aikaan jos koskaan tilannut mitään.
Yleisesti ottaen, jos hupparitilaus näyttää myöhästyvän, niin itselläni on vaan erilainen tapa toimia. Voi se reklamaatio olla "pehmeä", ainakin aluksi. Tarpeen mukaan sitten jatkotoimet.

No eikös täällä nyt keskustella nimenomaan Ässien verkkokaupan toiminnasta?

Itse olen joutunut tämän kioskin kanssa aiemminkin "tappelemaan" ja ainoa jotain tulosta tuonut toimintatapa oli uhkaus reklamaatiosta elleivät he ala pitämään lupauksiaan.
 

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
No eikös täällä nyt keskustella nimenomaan Ässien verkkokaupan toiminnasta?

Itse olen joutunut tämän kioskin kanssa aiemminkin "tappelemaan" ja ainoa jotain tulosta tuonut toimintatapa oli uhkaus reklamaatiosta elleivät he ala pitämään lupauksiaan.

Miten olisi näin. Kysely maililla, milloin huppari tulossa. Jos vastaus ei miellytä, pyytää palauttamaan rahat.
Vai onko noiden kanssa todella niin vaikeaa toimia, että ei saa kyselyihin kunnon vastauksia? Pahoittelen, jos yliarvioin Ässien verkkokaupan.
Onneksi kyse vain hupparista.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Miten olisi näin. Kysely maililla, milloin huppari tulossa. Jos vastaus ei miellytä, pyytää palauttamaan rahat.

En nyt jaksa kaivaa vanhaa viestiäni tästä ketjusta, mutta se on jostain kesältä 2013 koskien pelipaidan tilausta. Silloin en saanut vastausta ensimmäiseen kyselyyni ja vasta "uhattuani" oikein reklamaatiolla (hui!) sain vastauksen nopeasti. Kyse siis mitä ilmeisimmin asiakkaiden aliarvioimisesta ja laiskuudesta

Onneksi kyse vain hupparista.

Tässä tapauksessa kyllä, mutta kyllä tässä taustalla on kyse klassisesta perseilystä. Itsellä meni nyt kuppi tietysti hiukan nurin, kun kuulin jälleen tästä helvetin tunaroinnista. Mitään ei ole opittu ja viimeksikin tuo mestaruushuuma oli ainoastaan tekosyy omalle laiskuudelle ja toiminnan puutteille.

Hoitaisivat nyt sen homman jo oikeasti kuntoon. Rahaa valuu hukkaan aivan turhaan.
 

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
En nyt jaksa kaivaa vanhaa viestiäni tästä ketjusta, mutta se on jostain kesältä 2013 koskien pelipaidan tilausta. Silloin en saanut vastausta ensimmäiseen kyselyyni ja vasta "uhattuani" oikein reklamaatiolla (hui!) sain vastauksen nopeasti. Kyse siis mitä ilmeisimmin asiakkaiden aliarvioimisesta ja laiskuudesta



Tässä tapauksessa kyllä, mutta kyllä tässä taustalla on kyse klassisesta perseilystä. Itsellä meni nyt kuppi tietysti hiukan nurin, kun kuulin jälleen tästä helvetin tunaroinnista. Mitään ei ole opittu ja viimeksikin tuo mestaruushuuma oli ainoastaan tekosyy omalle laiskuudelle ja toiminnan puutteille.

Hoitaisivat nyt sen homman jo oikeasti kuntoon. Rahaa valuu hukkaan aivan turhaan.

Ok. Ymmärrän, että aiemmat kokemukset vaikuttavat. Ei auta kun äänestää lompakolla.
Tuota ei voi käsittää ettei viitsitä vastata. Tuolla asenteella olisin työtön tai ehkä Ässien verkkokaupasta löytyisi sopiva duuni. Jos ei osaa sanoa, niin pahoittelisi edes, selvittäisi asiaa ja lupaisi palata asiaan. Tilanteesta riippuen ehkä jotain hyvitystä.
Viivästykset eivät yllättäneet, mutta en uskonut että oikeasti ollaan tuolla tasolla vieläkin, vaikka joskus olen täällä JA:ssa lukenut ettei kaikki mene tuolla aina putkeen.
 

pekoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
2.1 tviittasivat että "hupparit lähtivät tänään postiin".

http://twitter.com/HCAssatPori/status/550963299882643456

8.1 tuli sähköpostia että tilaus on nyt "käsitelty ja postitettu".

Lupaan raportoida kun lähetys saapuu ja kertoa miltä se tuote oikeasti fyysisesti tutkittuna vaikuttaa.
 

ruoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Real Madrid,Skellefteå AIK
Hain tuon Karhujen hupparin juuri postista, yllättävän laadukkaan oloinen tekele.
 

pekoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hain tuon Karhujen hupparin juuri postista, yllättävän laadukkaan oloinen tekele.

No jaa... kutakuinkin sitä mitä odotinkin. Sanoisin että ilman Ässät-kytköstä olisin tuskin maksanut tästä yli 45 €.

Koska Ässien sivuilla ei ole tuotteesta oikeastaan mitään tuotetietoja niin todetaan nyt että materiaali on 80 % puuvilla, 20 % polyesteri. Turkissa valmistetun hupparin hoito-ohjeessa maksimi pesulämpötilaksi annetaan 30 astetta mille lähinnä hymähdin huvittuneena.

Lisään vielä, että jos olet yli 185 cm pitkä niin en suosittele tilaamaan, koska malli on lyhyt ja isoimman koon (XXL) hihat ja helma ovat jo ennen ensimmäistä pesua (ja todennäköistä kutistumaa) omalle 193 cm vartalolle lyhyet. Noin muutoin malli ei ole onneksi säkki ja toki kaula-aukko on erikoisen pieni - ei mitään saumaa pukea päälle silmälasit päässä.

Mutta on tuo kuosi vaan on hieno.

Lisähuomiona kotikutoinen toimitus saapui (tosiaan tänään) Prisman paperikassiin askarreltuna. #munseura
 

ruoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Real Madrid,Skellefteå AIK
Tarkoitin lähinnä ettei langat roiku, logot on ommeltu ja odotin hioissa olevien raitojen olevan värjätyt. Kyllä tuota kehtaa pitää päällä.
 

Mikel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Liverpool
Luokatonta toimintaa. Tilasin Karhut -pipot itselleni ja vaimolleni tiistaina 27.1. ja maksoin ne tietysti samalla. Toimitusajan luvattiin olevan 14 päivää, ja laitoin lisätieto -osioon vielä lisäksi, että toivon pipojen olevan meillä ennen tämän illan Karhut -ottelua.
No, eipä ole näkynyt ja illan ottelussa meillä ei sitten ollut pipoja. Harmi homma ja antaa surkean kuvan asioiden hoidosta. Mielenkiinnolla odotan, milloin illan gameworn -paitoja toimitellaan. Ehkäpä juhannukseksi.
Firma jossa työskentelen on Ässien suurehko tukija ja itsekin olen noin kerran kuukaudessa yhteydessä Ässiin. Sopimuksemme Ässien kanssa loppuu nyt kuluvaan kauteen ja vaikka tällä pipo -gatellani ei ole mitään merkitystä sopimuksen tulevaisuuden kannalta, niin antaa Ässistä huonon kuvan faneille ja yrityksille, sekä muutenkin myyntiä tekevänä yrityksenä, että asioita ei osata hoitaa kunnolla.
Itse olen jälleen tiistaina viemässä rahojani tuohon paskaiseen navettaan, mutta joku olisi oikeasti saattanut olla tulossa kauden ensimmäiseen lätkämatsiinsa ja halunnut hienon pipon päähän itsellensä ja vaimollensa. Tällaiset ongelmat eivät ainakaan helpota satunnaisten kävijöiden saamista hallille.
Huh, tulipa taas paljon tekstiä pienestä asiasta (onneksi tämä on vain jääkiekkoa).
 

Strongbow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko Rauma
Luokatonta toimintaa. Tilasin Karhut -pipot itselleni ja vaimolleni tiistaina 27.1. ja maksoin ne tietysti samalla. Toimitusajan luvattiin olevan 14 päivää, ja laitoin lisätieto -osioon vielä lisäksi, että toivon pipojen olevan meillä ennen tämän illan Karhut -ottelua.
No, eipä ole näkynyt ja illan ottelussa meillä ei sitten ollut pipoja. Harmi homma ja antaa surkean kuvan asioiden hoidosta. Mielenkiinnolla .

Kyllä on paljon eroja joukkueiden välillä. Tuli kerran kiire saada fanituote Turkuun Raumalta, kun oli kaverin synttärit. Seuraavana päivänä oli tuote postissa. Loistavaa toimintaa ainakin ollut Raumalla. Toivottavasti pian myös Porissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös