Ässät-HIFK, Isomäki 30.12.2003

  • 29 519
  • 265

theref

Jäsen
Viestin lähetti mixu
Ja en oikein ymmärrä että yleisö saa huutaa mitä vaan mutta jos vähän näytetään elettä takaisin niin aletaan itkeä.
Persoonia on huudettu liigaan ja nyt kun niitä olisi niin ne halutaan pois.

Niinno, siitähän se yleisö maksaa että he pääsevät katsomaan sirkushuveja. Katsojat maksavat aika pitkälti peliukkojen palkan, joten heillä lienee oikeus saada vastinetta lipulleen, vaikka sitten huutelemalla pelaajille.

Ja huudellaanhan niille tuomareillekin, mutta siellä ne vain yrittävät pakoilla punoittavin poskin...

Jos kaukaloon menee, kyllä siellä pitää osata ottaa kritiikki vastaankin. Ja luulenpa että reilusti yli puolet huudoista tuli niin, että Vopat ei niitä edes ymmärtänyt. Eihän sitä länsirannikon murretta kukaan ymmärrä. (Tähän voisi laittaa hymiön, mutten viitsi...)
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Itse en matsia niinkuin edellä mainitsin, jaksanut lähteä katsomaan, mitä nyt kadun syvästi. Viesteistä voi silti päätellä että peli oli varsin viihdyttävä.

Vopatista en ole oikein koskaan pitänyt, jäänyt hiukan ylimielinen kuva, tosin vain kaukalosta käsin. Ylimielisyyttä löytyy kyllä ihan Poristakin päin, jos sinne asti halutaan mennä. Mitä tappeluihin tulee, ja siihen, että kaukalossa usein nyrkkien avulla koetetaan näyttää olevansa mies, pidän melko typeränä. Tottakai tappelut ovat osa jääkiekkoa, mutta eiköhän se oikea tappelu käydä aina hallin ulkopuolella paljain nyrkein, ilman haarniskoita?

Keskisormen näyttämiseen ja tähän "runkkaustapaukseen" haluan kommentoida sen verran että kai sitä on pahempaakin nähty? Kuultu on ainakin. En osaa tietenkään ajatella asiaa vanhemman kannalta, niinkuin korkki, mutta itse muistan pienenpänä hallilla oleskeltuani melkolailla samankaltaisia tapauksia, jos en nähneeni, niin ainakin kuulleeni, ERITTÄIN asiattomia ja henkilökohtaisuuksiin meneviä lausuntoja kannattajien suusta.

Jos tämä joillekkin on ongelma (en halua soimata korkkia, enkä varsinkaan ketään vanhempaa), niin voi aivan hyvin jäädä pois hallilta, eikö?
 

mikaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Jep, ulkopuolinenkin sotkeutuu

Viestin lähetti theref
Sääntökirjan mukaan keskisormen näyttelemisestä yleisön suuntaan ja noista runkkausjutuista tulee antaa ottelurangaistus.
Eipä ole moisista tempauksista tullut minun muistin perusteella mitään rangaistusta kenellekään. Lähinnä valitettu vastapuolen fanien toimesta ja siitä ei onneksi vielä tule kuin virtuaalinenrangaistus. Vertaisin tuota tilanteeseen missä jäähy saadaan peruttua selittämällä. Yhden kerran olen nähnyt sen onnistuvan, mutta aika harvinaista se taitaa olla.

Jos keskisormella saadaan liigaan edes vähän väriä niin ehkä jatkossa sitä tulee muutenkin. Se nyt kuitenkin on aika vähäpätöinen ongelma. Ei se väri vaan "merkit".
 

Hearsay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kyllä se on niin, että ei yksikään katsoja tule hallista hakemaan mitään mielen harmoniaa. Jos tulee, on väärässä paikassa.

Tunnekuohut kuuluvat jääkiekkoon. Ne ilmenevät käsirysyinä maalinedusruuhkissa, joskus tappeluina. Joskus pelaaja jopa kuumenee katsomolle niin kuin nyt on tapahtunut. Kuka siitä pahoittaa mielensä? (Voi herran duudeli) Miettikääpäs mitä kaikkea sinne kentälle itse tulee huudeltua ja sitten ollaan pyhäkoulupoikina vaatimassa rangaistuksia, kun joku reagoi yleisön huutoihin.

Katson sata kertaa mieluummin ko. pelissä nähtyjä tunnekuohuja, kuin polvitaklauksia, mailalla hakkaamisia tai muuta vastaavaa p*sk**, josta aiheutuu loukkaantumisia, jopa uran lopettavia.

Minkäs Tapio Levo sille voi, että kasvot punehtuvat pelatessa. Tulipa vaan hänellekin aikanaan huudettua TOMAATTIA niin p*rk*l**sti. No, Levo taisi maksaa takaisin lämärillään.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Korkki taisi juuri ansaita vuoden virtuaalisen kaksinaismoralistipytyn? Envei, minua ei ole koskaan tippaakkaan häirinneet Korpin keskisormen heiluttelut tai vaikkapa männä vuosina Janeckyn lentosuukot. Showmiehiä tarvitaan aina.

Ai niin, aceman81, kehtaatko ala-arvoisen kommenttisi jälkeen katsoa itseäsi peiliin? Häpeä poika!
 
Viimeksi muokattu:

ruoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Real Madrid,Skellefteå AIK
Otteluvalvoja ilmoitti kommentointitilaisuudessa pykälät ym. minkä perusteella lähettää raportin tilanteesta, eli jonkinlainen rangaistus lienee odotettavissa..

Lassilaan olen tyytyväinen, mutta jälleen viimeistely tökki pahasti, paremmalla tuurilla olisi helsinkiläisistä voitto irronnut.

Vopat sai ainakin yleisöön meteliä mikä on positiivinen asia, keskisormen heiluttelun hyväksyn, mutta runkkaamisen olisi voinut jättää vaikka ottelun jälkeiseen suihkuun..

Tappelussa ei paljoa tapahtunut, mahdettiinkohan edes kunnolla osua kun välissä oli muita pelaajia ja osa tuomaristoakin..

Kokonaisuudessaan piristävä ottelu, kunnon tappelu jäi vain puuttumaan ja tietysti se Ässien tasoitus.
 

Tarantula

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Jokainen tämän lukija lienee varmasti kanssani samaa mieltä seuraavasta:

Parempi että Vopat päästää höyryt päästään keskisormenheiluttelulla ja "runkkailulla", kun että ryntää jonkun vastapelurin levyiksi, mahdollisesti jopa vammauttamalla vastapeluria. Tässä nähtiin yksi tunteenpurkaus. Näkisin, että aika vähällä selvittiin, kun Vopat hieman heilutteli ja peli jatkui ilman loukkaantumisia.

Siksitoisekseen lapset eivät mitä todennäköisimmin tiedä mitä runkkaaminen tarkoittaa. Vai onko paikalla joku niinkin valveutunut vanhempi, joka on alaikäiselle lapselleen sen jo ehtinyt selostaa? Niin nuoret jotka tästä eleestä saattaisivat loukkaantua, eivät asiasta vielä mitään tiedä eivätkä ymmärrä. Vanhemmat pitävät siitä varmasti huolen. Ja jos tietävätkin mitä runkkaaminen on, ovat varmasti oppineet sen jo ennen tätä iltaa.

Varmasti niin Porin kuin Helsinginkin jokapäiväisessä elämässä keskisormia on pystyssä päivän aikana enemmän kuin koko liigan historiassa.

Järki käteen.
 
Suosikkijoukkue
Hifk,Toronto Maple Leafs!
Viestin lähetti aceman81

Ja Vopat viljeli kansainvälistä, aika kova jätkä. Mutta hei, eikö siltä kuollu vähän aikaa sitten lapsi. Yritetään ymmärtää...

Mieti pelle vähän mitä kirjoitat. Ja tuskin Roman aivan tyhjästä kilahti. En ihmettelisi jos joku katsomosta olisi huutanut jotain Vopatin perhetragediaan liittyvää tjsp. Ja ainakin silloin reaktio on aivan oikeutettu ja muutenkin tällaiset kuumenemiset kuuluvat tähän lajiin. Jos tästä tulee pelikieltoa niin ei voi muuta kuin nauraa. Ja joku täällä valitti että Vopat kävi puhuttelemassa Kuparista. Se on hänen duuni käydä sanomassa että älä taklaa meidän tähtipelaajia tai vastaat siitä mulle. Se on osa Vopatin roolia kaukalossa. Jatka Vopi samaan malliin niin hyvä tulee!
 

Ahwenlampi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kerrassaan piristävä peli vaikka oma porukka hävisikin. Mutta mitä tuommoiset pikkujutut nyt niin kuumentavat? Vopatille vaan iso plussa show'sta. Kerrankin vaihtelua tylsiin läpsyn-läpsyn -peleihin. Huumorimieltä vähäsen, kiitos. Muistan takavuosina erään Ilves-ottelun Tampereella, jossa Japa Levonen teki samaa liikettä suoraan tuomarille kohdistettuna. Ja tämähän hymyilyttää vieläkin. Kyllä pelimiehen tunnistaa siitä että he tekevät mitä haluavat, muut mihin pystyvät!

Ja itse otteluhan oli vallan mainio ja jännittävä, enkä tätä hyvää fiilistä ala pilaamaan analysoimalla pelin jokaista pikku osa-aluetta kuoliaaksi. Kokonaisuus ratkaisee, ja annan nyt vaikka matsille kouluarvosanaksi 9:n. Kymppi olisi tullut Ässien voitosta, mutta näin tänään.

Valitettavaa, että huono maku tulee suuhun tiettyjen kirjoittajien juttuja lukiessa... toivottavasti Järvi ja Aceman jättäisivät hetkeksi aikaa tämän muuten fiksun foorumin rauhaan.
 

Playmaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Helsinki
Onhan Roman Jokerien fanikatsomollekin vilauttanut pari kertaa keskimmäistään ughittelusta kiivastuneena. Ei me niistä olla täällä joukolla kitisty. Kaveri provosoituu yleisön vittuiluun ja näin ollen osoittaa oman riittämättömyytensä ko. tilanteessa. Yleisö on hetken herra ja kv-merkeistä henkisesti loukkaantuminen on lähinnä hupaisaa.

Roman on yksi liigan harvoista väriläiskistä, joka näyttää tunteensa silloin kun on sen paikka. Tätä lisää!

(runk. liike menee tosin jo hieman lapselliseksi)
 

onomoro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa
Hei, minusta tuo Järvi T:n kommentti oli erittäin hupaisa ja toi väriä tänne keskustelupalstalle. Eli samalla tavalla kuin Hifki ja Vopat muka tuovat väriä tylsään liigaan. Eli siis ihan vain vinkkinä hifk-faneille: ei se teidän joukkue niin värikäs ole mitä iltapäivälehdet antaa ymmärtää. Itse asiassa se on aika tylsä.
 

.jarska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Olipahan kivaa...

Hirveää itkua taas ketjussa. Muutamia minun mielipiteitäni asioista.

Vopat : Juurikin tällaisia persoonia liiga kaipaa. Aijai kun oli katsomossa hauskaa. Eri asia kuuluuko tällaiset tempaukset liigaan, mutta saatiinpa Isometsänkin väki taas lämpimäksi kertalaakista ja ainakin minulla oli todellakin hauskaa.

Mielestäni nykyliiga kaipaa juuri tällaisia henkilöitä, mielellään vähintään yksi joka joukkueeseen. Pelaajia, joita ihmiset tulevat jo yksistään katsomaan. "Mennään ny kattomaan ku se keskari-Vopattikin tulee pelaa".

Bergeron: Multa rupee kans kärsivällisyys menemään. Jestas mitä peliä. Okei, teki nätin ohjausmaalin, mutta muuten aivan luokatonta surffailua. Hävisi vaihteeksi paljon aloituksia puhtaasti.

Fandul: Aloitti kohtuu pirteästi, mutta puolustaminen ja varsinkin kulmiin meneminen ei tunnu edelleenkään kiinnostavan. Ketjun puolustuspeli sinänsä Hifkin ykköstä vastaan toimi kohtuu mallikkaasti. Tästä tosin annan suuremmat pisteet lähinnä Virkkuselle ja Patulle.

Turkulainen maalivahtipeli: Ihan hyvä peli. Toinen maali toki lipsahti todella helposti, mutta muuten ihan tasapainoista torjuntatyöskentelyä. Tosin ei Hifki miestä nyt ihan hirvittävän pahaan testiin todellakaan edes pistänyt.

Ässien ongelma on edelleen viimeistely maalipaikoissa, sekä Bergeronin kentän puolustuspelaaminen. Hyökkäyspäässä kiekkoa saa toimittaa maalille myös lyöntilaukauksella siniviivalta...

Kokonaisuudessaan olen yllättynyt, että ässät sai kapinan aikaiseksi vielä 0-3 tilanteessa. Harmi ettei tänään riittänyt. Pistejako oli lähellä ja tapahtumiin nähden ehkä jopa ansaittu, mutta kun ei niin ei. Ja selvä potkumaalihan se oli. Ei siinä mitään.

Hifkille kaksi pistettä, melko flegulla suorituksella tosin, mutta mitäpä sillä väliä. Propsit Poriin raahaantuneille Hifk-kannattajille.
 

rico

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti aceman81

Ja Vopat viljeli kansainvälistä, aika kova jätkä. Mutta hei, eikö siltä kuollu vähän aikaa sitten lapsi. Yritetään ymmärtää...
Sulla on kyllä joku lamppu vähän himmeemmällä. Sietäisit hävetä.

Aika kova jätkä, kieltämättä. Onneksesi et todennäköisesti itse pääse/joudu Vopatin kanssa samaan aikaan kentälle.
 

Padis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Ahwenlampi
Kerrassaan piristävä peli vaikka oma porukka hävisikin. Mutta mitä tuommoiset pikkujutut nyt niin kuumentavat? Vopatille vaan iso plussa show'sta. Kerrankin vaihtelua tylsiin läpsyn-läpsyn -peleihin. Huumorimieltä vähäsen, kiitos. Muistan takavuosina erään Ilves-ottelun Tampereella, jossa Japa Levonen teki samaa liikettä suoraan tuomarille kohdistettuna. Ja tämähän hymyilyttää vieläkin. Kyllä pelimiehen tunnistaa siitä että he tekevät mitä haluavat, muut mihin pystyvät!
J

Jooh.. olen aikalailla samaa mieltä. Nykyään lätkän seuraaminen on mennyt liikaa haukotteluksi. Ja jos sattuu hallille eksyyn (mitä tapahtuu aina harvemmin), niin siellä odottelee erätaukoa, että pääsee kaljalle. Ei sovi olla herkkänahkainen jos menee lätkää katsomaan. SM-liiga tarvitsee ehdottomasti väriläiskiä.

Curling voisi olla semmoinen laji missä sopisi järkyttyä jos joku rupeisi harjalla runkkaamaan. Tähän vissiin tarvis hymiön...
 

Rogue

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti korkki


On eri asia näyttää keskaria toiselle pelaajalle tai vaihtoaitioon kuin yleisölle. Samoin kuin nämä runkkausliikkeet. Vaikka kyseessä ei ollutkaan kotiyleisö niin ottelun yleisöä pitää kunnioittaa, se on asia mikä on aiemminkin unohtunut IFK:lta.

Enpä edes jaksanut lukea ketjua loppuun kun jo paloi hihat. Olen nainen, enkä siis ole ollut kaukalossa tuon niin iki-ihanan Korpisalon kanssa, mutta kyllä olen hänen keskisormeaan ihan katsomoon ihaillut.

Pliis. Puristetaan ne finnit, vedellään Clearasillit päälle, ja nukutaan kahdet kaljat pois...
 

Stounifani

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Järvi T.
Teemu Lassila pelasi hyvin. 33 torjuntaa. Ihan hyvä suoritus. Paitsi 0-2 maali. Todella karu lipsahdus. Päästäänyt kiekon lipsahtamaan maaliin. No sen voi antaa anteeksi Teemulle vähäisten pelien vuoksi. Ai kun saataisiin Teemu loppukaudeksi maaliin. Ei tpsi häntä tartte. Heillä on karjalainen.
Todella hienoa kuulla Lassilan hyvistä otteista, mutta Temehän on Ässissä hakemassa vain pelituntumaa, jotta olisi mahdollisimman hyvässä vedossa Tepsiin palatessa. TPS todellakin tarvitsee Lassilaa. Itse odotan kyllä Teemun ottavan meillä ykkösvahdin paikan ja olevan vielä kevään ratkaisupelaajia. Todella ihmeitä saa tapahtua jos Lassila nähdään vielä 11.1. jälkeen Ässissä. Saatika sitten koko loppukautta..
 

Vteich

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Peliä en nähnyt, kuunnellut tai seurannut - oli parempaakin tekemistä - eikä lopputulos juurikaan yllätä tai kiinnosta tällä hetkellä Ässä-fanina. Haluan kuitenkin sanoa tähän ketjuun sen verran, että kaikesta molemminpuolisesta enemmän tai vähemmän lapsellisesta kinaamisesta ja provoamisesta huolimatta, kyllä yököttää ja herättää halveksuntaa parit Porin suunnasta tulleet kommentit. Tarkoittaen lähinnä nimimerkkejä Järvi T (ja etenkin!) aceman81. Hyi vittu. Kyllä nolottaa kannattaa samaa seuraa. Toivottavasti aceman ymmärtää edes hävetä ja pyytää anteeksi sanomisiaan.

Ei muuta.
 

Mr.J

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, New Jersey Devils
Keskaria? Kyllä kiitos. Taas lisää keskusteltavaa ja puitavaa sm-liigaan. En ymmärrä miksi jengi jaksaa valittaa kun joku kentällä näyttää tunteensa, eiks tätä yleisö monesti haekkin omilla huudoillaan. Yleisö yrittää epätoivoissaan päästä mukaan peliin keinolla kuin keinolla. Onneksi olkoon tänään te pääsitte!

Mukavaa että Porista löytyy paljon ihmisiä jotka ymmärtävät näin hyvän kiekkoviihteen päälle. Respektit teille siitä. Muut voi seurata vaikka jääpalloa.

Tosin toi vemputus juttu meni vähän kyllä yli munkin hilseen, Mutta lisää keskaria!
 
Keskari on ok, mutta joku roti sentään

Minua ei juurikaan häiritse, jos pelaaja näyttää katsomoon keskisormea. Pelaajan nimellä tai seuralla ei tässä yhteydessä ole niin väliä - sekä Korpisalo että Vopat tuovat tempullaan lisäväriä, joka on tässä liigassa mukava juttu.

Hirvittävästi minua ei häiritse sekään, jos pelaaja katsoo keskarin heiluttelun lisäksi tarpeelliseksi vähän runkkailla mailanvarrella. Tässä vaiheessa homma on kuitenkin vaarassa muuttua hauskasta show-meiningistä typeräksi ja lapselliseksi pelleilyksi. Ehkä olen tylsä konservatiivi, mutta odotan maksavaa yleisöä palvelevilta kiekkoilijoilta tietynlaista harkintakykyä. Yleisönkin osalta odotan tiettyä tasoa huuteluihin, mutta hepä toisaalta sattuvat maksamaan koko lystin.

Ja niinhän siinä sitten kävi, että pukukopista jäälle luistellut Vopat jatkoi runkkailuaan vielä 18 minuutin erätauonkin jälkeen. Ottelurangaistuksen lätkäiseminen tai lätkäisemättä jättäminen on minulle yksi ja sama, mutta pelaaja jättää tällaisella tempauksella itsestään melkoisen typerän ja keskenkasvuisen kuvan. Lukee selässä sitten Korpisalo tai Vopat, siirrytään tässä vaiheessa hauskuuttamisesta idiotismiin. Tapahtumien edetessä tähän pisteeseen alkaa Vopat olla silmissäni samaa sakkaa kuin ne koko episodin henkilökohtaisuuksiin menneillä huudoillaan käynnistäneet katsojat. Minun on kovin vaikea ymmärtää tällaisen käytöksen puolustelua, mutta ehkä olenkin se tylsä konservatiivi.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche.
Tässä ketjussa nähdään miksi mulla ei lue tossa vasemmalla "Ässät. Ei kai kukaan kehtaa myöntää, jos (jotkut) fanit on tollasia ääliöitä, joilta palaa hihat kun hävitään tiukan väännön jälkeen Hiiefkoon tasoselle joukkueelle 2-3. Ja tuo Järvi T. varsinkin, joka tässä jonkin aikaa sitten kirjoitteli et

"Minua henkilökohtaisesti ottaa pannuun nua sinun negatiiviset kommentit. Ja olen huomannut että myös muitakin. Jos sulla ei ole mitää positiivistä sanottavaa niin PAINUKS VITTUUN!!!
Ei tollasta herjaamista jaksa kattella. Taitaa colorado fanilla olla muutakin korvien välissä kuin lunta..."

niin toivon sellasta kohtuu pitkää peli (eli kirjoitus) kieltoa. Mun mielestä asialinjalla pitää pysyä vaikka kuin kirjaimellisesti Ässät sais pataansa.

Että pienenä vinkkinä, koita kasvaa ensin muutama vuosi ja tuu sitten kattelemaan näitä viestejä...
 

KARHU III

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti kultaranne

Kuinka se onkin niin katkeraa hävitä IFK:lle???

Siksi, koska Hifk on yhden ketjun varassa pelaava jääkiekkojoukkue.
 

KARHU III

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Hearsay

Katson sata kertaa mieluummin ko. pelissä nähtyjä tunnekuohuja, kuin polvitaklauksia, mailalla hakkaamisia tai muuta vastaavaa p*sk**, josta aiheutuu loukkaantumisia, jopa uran lopettavia.

OIKEIN!!! Lopettakaa nyt jo oikeesti tuo vikinä! Jos pelissä on tunnekuohuja, väriä ja kaikkea KIVAA mikä matsiin kuuluukin, niin olkaa tyytyväisiä, älkääkä valittako.

Ylilyöntejä ovat, mm. eilisessä Suomi-Ukraina pelissä näkemäni varmaan kaikkien aikojen törkein jalkakamppi. (joku Ukrainan pelaaja yritti lopettaa Suomalaispelaajan uran, kun tilanne oli jotain 24-1).
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti KARHU III
Siksi, koska Hifk on yhden ketjun varassa pelaava jääkiekkojoukkue.

Heh, pitänee tällä hetkellä aika hyvin paikkansa tuo väite, mutta mikäs siinä, kun yksikin ketju riittää esim. Ässien voittamiseen (3. kerran tällä kaudella). Ässillekin tekisi hyvää löytää edes se yksi pelaamaan kykenevä ketju.

Järvi T. & aceman81: vaikka Jatkoajan historiassa on tullut nähtyä jos jonkinlaista raapustajaa ameeban äo:ta hipovine kommentteineen, vievät nämä kaksi Porin pikku pallinaamaa kaksi kärkisijaa typeryyden tiukassa skabassa. Aceman81 on ylivoimainen ykkönen. Jos tällä mulkerolla on yhtään selkärankaa, pitäisi jonkin sortin pahoittelukommentin löytyä piakkoin tältä palstalta.

Tämä on vain ja ainoastaan jääkiekkoa. Jos jollain neanderthalilla palaa hermo, voisi ensin yrittää laskea kymmeneen ja miettiä uudestaan, kannattaako niitä syvimpiä tuntoja sittenkään kirjoittaa tänne kaiken kansan nähtäville. Kannattaa ensin kirjoittaa se neronleimaus vaikka paperille ja sitten lukea se huolellisesti läpi. Sen jälkeen voi vielä fundeerata, että onko kyseessä kommentti, joka kannattaa julkaista.

Viestin lähetti porin_karhu
Tapahtumien edetessä tähän pisteeseen alkaa Vopat olla silmissäni samaa sakkaa kuin ne koko episodin henkilökohtaisuuksiin menneillä huudoillaan käynnistäneet katsojat.

Kiinnostaisi kuulla, että vajosivatko jotkut porilaiskatsojat kenties tämän aceman81:n kommenttien asteelle? Vai oliko ehkä itse aceman kyseinen huutelija? Mauttomuuksia voi toki huudella pelaajille ym., mutta joku raja niihinkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös