Ässät-HIFK 4.10.03, pitääkö Isomäen taika?

  • 17 437
  • 170
Tila
Viestiketju on suljettu.

Vale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse matsista en juuri mitään muista. Laaksoharju taisi pelata hyvin ym. Kyllä te tiedätte.
Niin ja Harkins taisi taas olla Ifk:n huonoin alottaja.
Yksi tärkeimmistä ellei jopa tärkein asia eli katsomomeininki
hoidettiin kiitettävällä tavalla himaan ja siitä luonnollisesti kiitokset kaikille mukanaolleille!! <3
Viikonlopun uuvati-palkintoa jaettaessa meikäläinen haluaa tuoda muutaman järjenjättiläisen esiin näin julkisesti. Tällä kertaa
Porin pelissä eräs onneton kaveri oli ilmeisesti jo kauemmin miettimäänsä lausetta hautonut, ja nyt päästi lauseen ilmoille ja minulle osoitettuna, "leikkaa lettis homo" oli tämä päivän mietelause. Toinen epäonnistunut yksilö yritti pelin jälkeen kampata meikäläisen kun voitonhuumassa kävelin The busseille päin, tämä urpo ei onnistunut yrityksessään vaikkei kaadettavaa ollut kg:ssa mitattuna edes Nicen vertaa!
No itse nauroin näille kundeille ja toivotan heille ja kymmenille niille keskisormen näyttäjille onnea valitsemallaan uralla!

HIFK!
 

Isaksson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Henkku
Eipä nyt kuitenkaan unohdeta Lukkoa. Rauman pojilla on nyt 11 pistettä, maaliero -1 ja tiistaina matsi Tapparaa vastaan. Tarpeeksi runsasmaalinen voitto siinä pelissä ja Lukko menee sekä IFK:n että Jokerien ohi, vaikka nämä tahoillaan voittaisivatkin..

Kyllä minä Lukon huomioin, mutta IFK:n voittaessa maalilla, edellyttää sarjakärkeen nouseminen Lukolta vähintään kolmen todennäköisesti neljän maalin voittoa. En pitänyt sitä realistisena.
 

Noutaja#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Itä-Helsingin Noutajat
Muutama hajahuomio pelistä: Musiikki oli aivan liian lujalla ensimmäisessä erässä, onneksi joku sitten tajusi kääntää sitä hiljaisemmalle. Henriksson oli tasapuolisesti huono. Esim. tilanne missä hän kävi ensimmäisessä erässä katsomassa videolta HIFK:n maalia (ainakin D-päädyssä olleet näkivät, että eihän se ollut lähelläkään) . Samassa tilanteessa jäi näkemättä myös Ässäpelaajan kiekon sulkeminen maalivahdin alueella. Yksi Karalahden poikittainen maila jäi näkemättä, kyllä näitä tilanteita riitti puolin ja toisin.
Tinde oli maalissa aivan ilmiömäinen, vaikka pelin alussa olikin sellainen fiilis, että tästä ei hyvä seuraa. Onneksi minä(kin) olin väärässä tässä asiassa. Ne kaksi Ässien maalia mitkä tulivat, niille ei voinut mitään.
Kultaselta vietiin syöttöpiste (voittomaali).
Hirso todellakin heitti yhden Ässien pelaajan jäähän, tästä tilanne jatkui niin, että linjatuomari kaatoi vielä uudestaan tämän saman hepun jäänpintaan, kun hän yritti tulla uudestaan Kimin päälle.
Tappelu mikä oli siinä olutpisteessä, muutama sana siitäkin. Alapuolella oli kolme virkapukuista poliisia, jotka vain tyytyivät seuraamaan tilannetta sivusta muutaman järjestysmiehen kanssa. Heti menemällä väliin, olisi selvitty siitäkin tilanteesta ilman sen kummempia toimenpiteitä, mutta ei. Käsirysyhän siitä tuli ja lopulta kaveri raahattiin raudoissa pois.
 
HIFKIN PUOLUSTUSPELI

Onneksi olkoon HIFK:lle tosi upeasta voitosta. Paikalla olleena kiinnitin huomiota mm:
**Pitkät kiekot:
Hifkin huolimattomat purut ja "liian vaikeat syötöt" omalta alueelta aiheuttivat tosi paljon turhia ja taktisesti vääriä pitkiä kiekkoja. Huolimattomista syötöistä aiheutuvia aloituksia omaan päähän (taisi olla ainakin 20?)
**Oman pään aloitukset:
Onneksi Hifk voitti oman pään aloituksista väh. 80 %.
**Hyökkäysalueen aloitukset:
Suurimman osan korjasi Ässät. Mistähän tämä epätasapaino johtuu?
**Puolustajien hyökkäyksiin lähtö:
Hiukan nopeampia hyökkäyksiin lähtöjä ja ajoittain enemmän pystysyöttöjä jäin kaipaamaan. Pakkien pystyavaukset olivat useinkin laitaa pitkin ja "pidetyn" hyökkääjän tosi vaikeasti otettavia.
**4 vs 4 peli
Jostain syystä vajaalla (4 vs 4) pelaaminen oli HIFK:lle silmiinpistävän helppoa. Hyökkäyksiin lähdettiin heti!
**Päätyyn/ränniin lyönti
Ässien puolustajat ja Langow poimi lähes kaikki "taktiset" kiekon päätyyn ja ränniin lyönnit??? Oma arvioni on että kudit olivat liian hiljaisia ja osittain "biljardinomaisesti" vääriin tulokulmiin ajateltuja.
**Oman maalin suojalu
Harvinaisen hyvää oman maalivahdin suojelua Hifkin pakeilta.
**Maalivahtipeli
Tindeltä erinomainen kauden ensimmäinen liigapeli. Annetaan nuorukaiselle lisää vastuuta. Vastuu tuo mukanaan lisää onnistumisia. Sakelta erinomainen oivallus laittaa Tinde Haukkoihin hakemaan tuntumaa. Annetaan pojan kehittyä pelaamalla - onnistua ja erehtyä.
 

pata13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Lajinsa Viimeiset, Polk High
karalahdelle kettuilu

Ässien kannattajana häpeän suuresti "huume" yms. -huutoja.
Olisi aika jo keskenkasvuistenkin kannattajien hyväksyä ja sisäistää se, että kannustetaan omia eikä keskitytä vastustajan haukkumiseen.

Tapaus Karalahti kuitenkin on suostansa noussut miehen lailla ja on kiistatta euroopan parhaita pakkeja huippukunnossa ollessaan. Jokainen näitä lapsellisia huutoja huutava voi tykönänsä miettiä, olisiko itse kyennyt nousemaan ahdingosta kuten Jere.

Niinpä.

Joten jos ette parempaa keksi, niin olkaa hiljaa tai jääkää kotiin.
Tuosta on fanikulttuuri kaukana. Pilaatte hyvän kiekkoillan.
 

Cimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Colorado Gold Kings
Re: karalahdelle kettuilu

Viestin lähetti pata13
Jokainen näitä lapsellisia huutoja huutava voi tykönänsä miettiä, olisiko itse kyennyt nousemaan ahdingosta kuten Jere.
Miksihän juuri tätä pitäisi miettiä? Itse miettisin mieluummin olisinko ollut niin helvetin tyhmä, että olisin lähtenyt tähän ahdinkoon. Jere sitä oli. Ei se miehestä sankaria tee jos paikkaa omat mokat.

Ovathan nuo huudot mauttomia. Silti pistää vähän hymyilemään nämä naapurin moralisoinnit yksittäisistä huudoista. Ei vähiten sen takia, että pari näistä kukkahattutädeistä oli taannoisessa paikallispelissä varsin äänekkäästi muistuttamassa Sami Heleniusta hänen menneisyytensä yhdestä pimeästä hetkestä.

HIFK:lla menee silti lujaa. Tästä olen jopa iloinen.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Huudoista, mitä väliä. Cimo on siinä oikeassa, että rattijuoppo-huudot varmasti raikaavat aina Heleniukselle. Rattijuopot kun satuttavat muitakin, kuin itseään, nistit vain itseään, toki muita välillisesti. Jere on meille hyvä esikuva, otamme tietenkin hänen teoistaan mallia. Älköön kukaan ottako Heleniuksesta.

Porissa oli muutenkin niin hauskoja ihmisiä, että luultavasti vain apinahäkistä tai hämeenlinnasta löytyy vielä hauskempia.

Peli oli ihan hyvää, kaksi perinteikästä seuraa pelasi melkoisen fyysistä kiekkoa. Ja oikeassa ovat kaikki, Henriksson oli paska, mutta tasaisen paska. En ymmärrä porilaisten valitusta dumarista, että se muka olisi pelin ratkaissut.

Yksi parhaista hetkistäni IFK-fanina oli kyllä, kun IFK meni 2-3 johtoon. Satapäinen fanilauma juhli monta minuuttia ja meteliä riitti hyvin, vaikka olimmekin tappiolla aika pitkän aikaa ottelusta. Jotkut porilaiset eivät kestäneet tappiota, osa taas näytti peukaloa ylöspäin meiningillemme. Ai että oli mukavaa huutaa ruotsiksi, junttilassa puree yllättävän hyvin, kun rantaruotsalaiset tulevat ja vievät pisteet.
 

Tipi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Hienoa, että poriin saatiin taas vanhaa kunnon lauantai-meininkiä! On se kumma, että HIFK-fanit valittavat jostain huudoista jerelle. Voi, voi. Minä kun olen ajatellut, että "hifkiläiset" ovat kuitenkin kans pikkusen kovempia kavereita.. ettei tarttis alkaa tollasista perinteisen porilaisen sikakatsomon heitoista vollottaa. Säilytetään vaan tämä linja, hyvä pori! Sm-liigakatsoimoissa kun on nykyään niin valitettavan vähän enää kunnon old school - meininkiä. Kyllä minusta kunnon lätkämatsiin kuuluu vastustajan provosointi ja ivaaminen. Ei tässä ole ns. hyvän maun säilyttämisellä mitään sijaa. Mitä sitten, että jerelle huudeltiin huume-heittoja? Eikä jere tule todellakaan olemaan ainoa, jolle porissa huudellaan, ei todellakaan. Muistuupa tässä vaan muutamia muitakin mukavia solvauksia männä vuosilta. Ei niistä nyt kuitenkaan sen enempää tässä.

Itse matsi taisi olla kuitenkin kunnon kamppailua alusta loppuun asti. Harmittaa, etten itse päässyt paikalle. Onnittelut hifkille hienoista pisteistä. Parempi tiimihän tässä ilmeisesti vei potin. Taistelu pleijaripaikasta jatkuu porin suunnalla.
 

1Euro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tunnelmaa oli ja peli oli tasainen. Maaleja olisi saanut tulla enemmänkin varsinkin Ässille...

Aina, kun yleisöä on paljon ja se pitää kovaa meteliä ja tunnelmaa yllä, on vaikea arvioida oliko peli oikeasti todella hyvää viihdettä. Väliäkö sillä sitten. Eka erä oli kuitenkin mielestäni Ässiltä todella hyvää kiekkoa. Bergeronkin väläytteli osaamistaan ja loi ainakin minuun uskoa siitä, että hänestä kuullaan vielä. Bergeron taisi muuten pelata ekassa erässä jotain 16 minuuttia? Ainakin vielä toisen erän alussa sama tahti jatkui ja mies tuntui olevan kentällä joka toisessa vaihdossa tai pari vaihtoa peräkkäin ja siihen vielä ylivoima perään! Tehot kuitenkin jäivät ikävä kyllä taas puuttumaan peliajasta huolimatta. Sääli. Itseluottamus tuollaisesta kärsii ja se on tainnut olla yksi Bergeronin tärkeimmistä aseista...

Mitä olisi 2-0 tilanteessa pitänyt tehdä toisin, jotta peli olisi voitettu? Vetäytyä puolustusasemiin ja pelatata taas passiivisesti loppupeli? Se jätettiin nyt tekemättä. Toivolan tarkoitus on kai kotipeleissä pelata aktiivista kiekkoa koko 60 minuuttia läpi kauden. Toivottavasti se tietää parempaa kauden myöhemmissä peleissä. Onhan hyökkäävää peliä mukavampi katsella, mutta nekin pelit pitää voittaa.

Korppi osui onneksi taas. Ässien kultakypärä seuraavassa matsissa on "poikkeuksellisen talentin" omaava Marko Kivenmäki!
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti Rebel
Huudoista, mitä väliä. Cimo on siinä oikeassa, että rattijuoppo-huudot varmasti raikaavat aina Heleniukselle. Rattijuopot kun satuttavat muitakin, kuin itseään, nistit vain itseään, toki muita välillisesti. Jere on meille hyvä esikuva, otamme tietenkin hänen teoistaan mallia. Älköön kukaan ottako Heleniuksesta.

Riippumatta siitä, mitä mahdat yllä olevalla tarkoittaa, uskon valtaosan kannattajista ja muista ihmisistä olevan sen verran viisaita, että osaavat haistattaa pitkät paskat tällaisille jutuille. Staroilla on oma elämänsä ja sellaisena se pysyköön. Meillä muilla taas on oma elämämme ja hyvä niin. Sen sijaan urheilijoina Jereä ja Samia voi kunnioittaa tai olla kunnioittamatta. Kukin valitkoon makunsa mukaan.
 

Tuamas

Jäsen
Viestin lähetti Old School
Just joo, Sähän olit se kova jätkä. Kuulema olit potkinut sitä 40 kiloa pienempää kaveria sitten maassa? Porilaista reiluutta ?Ehkä olisi vähempikin riittänyt.Kaverilla joka tappelun aloitti ei vaan pää kestänyt vittuilua, no poika taisi maksaa nyt oppirahat.
Ihemttelen vaan että sinä tulet tänne rehostelemaan ja hakemaan katu uskottavuutta kun oot "vetany turpaan" paljon pienempaa miestä. Ja lisäksi potkinut kaveria maassa...
Hanki elämä.

- V*tun urpo, ei kannata tulla tänne avautumaan tapahtumasta jota ei itse nähnyt ja jos ei käytännössä mitään tiedä.

Tuo jos mikä on säälittävää.

Pelistä sen verran, että ihan hyvä peli. Ässät ei vaan osunut mistään, Henriksson oli luokaton (yhtä huono kuin Aarvala ja Perttu, ellei jopa huonompi), ei tuomarointi voi noin vaikeaa olla, ei aloittajaa mistään ja viheltämättä jäi muutama todella törkeä poikittainen ja päähän taklaus, sitten vedetään tätä jäähyt tasan-linjaa, eikä uskalleta antaa toiselle joukkueelle enempää jäähyjä kuin toiselle, vaikka kuinka olisi selkeitä jäähypaikkoja.
Henriksson on tuomarina huonoin näistä tuomareiksi ruvenneista entisistä liigakiekkoilijoista. Munaton sälli.

Ja Hifkin voittomaali oli todellinen pulla.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Tuamas

Ja Hifkin voittomaali oli todellinen pulla.

Millä perusteella muka? Ainakin TV:stä katsoen näytti siltä, että kiekko pelattiin Ässien päätyyn maalintekosektoriin, josta IFK-hyökkääjä pisti limpun katiskaan. Eikös se ole ihan jääkiekon hengen ja luonteen mukainen maali?

Noista Ässä-katsomon provoista sen verran, että ainoa mitä ne minussa herättävät on syvä myötähäpeä. Mutta jatkakaa vaan, kaikin mokomin. Omiin nimiinne.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
viestin lähetti Tuamas
Ja Hifkin voittomaali oli todellinen pulla.
No onneksi käy edes pulla, sillä kun vietiin teiltä pisteet.

Sen verran on pakko sanoa Ässä-kannattajien tällä palstalla harjoittamasta "älkää tulko sanomaan ettei Jerelle saa huudella, kun itsekin huudatte Heleniukselle" - virrestä. Tai että "no onko HIFK:n fanit sitten aina itse hiljaa?"

No ei varmaan ole, ei. Mutta ehkä nämä IFK-fanit, jotka paheksuvat näitä huume-huutoja, ovat itse fiksusti käyttäytyviä aikuisia ihmisiä. Itse en ainakaan ole kertaakaan huutanut Heleniukselle rattijuoppo-huutoja, joten ei ole varmasti mitenkään ihmeellistä jos odotan samankaltaista käytöstä muiltakin. Niin IFK:n kuin Ässienkin kannattajilta. Sillehän en mahda mitään jos jotkut IFK:n kannattajista alentuu tähän ala-arvoiseen käytökseen.
 

Old School

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Tuamas
- V*tun urpo, ei kannata tulla tänne avautumaan tapahtumasta jota ei itse nähnyt ja jos ei käytännössä mitään tiedä.

Tuo jos mikä on säälittävää.

Pelistä sen verran, että ihan hyvä peli. Ässät ei vaan osunut mistään, Henriksson oli luokaton (yhtä huono kuin Aarvala ja Perttu, ellei jopa huonompi), ei tuomarointi voi noin vaikeaa olla, ei aloittajaa mistään ja viheltämättä jäi muutama todella törkeä poikittainen ja päähän taklaus, sitten vedetään tätä jäähyt tasan-linjaa, eikä uskalleta antaa toiselle joukkueelle enempää jäähyjä kuin toiselle, vaikka kuinka olisi selkeitä jäähypaikkoja.
Henriksson on tuomarina huonoin näistä tuomareiksi ruvenneista entisistä liigakiekkoilijoista. Munaton sälli.

Ja Hifkin voittomaali oli todellinen pulla.

No neljä kaveriani näki tuon kyseisen tapahtuman, 3 heitästä oli siitä noin metrin päässä.
Säälittävää on se miten te porilaiset laitatte tappion tuomarin syyksi, henriksonko torjoi teidän loistavat maalitekopaikat?
Ja voin vielä kertoa että kaikka maalit lasketaan. Edelleen parempi voitti.
Taitaa tulla pitkä kausi jos tappio ottaa tässa vaiheessa noin koville...
 

Zauli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja Red Wings
Viestin lähetti Old School
Just joo, Sähän olit se kova jätkä. Kuulema olit potkinut sitä 40 kiloa pienempää kaveria sitten maassa? Porilaista reiluutta ?Ehkä olisi vähempikin riittänyt.Kaverilla joka tappelun aloitti ei vaan pää kestänyt vittuilua, no poika taisi maksaa nyt oppirahat.
Ihemttelen vaan että sinä tulet tänne rehostelemaan ja hakemaan katu uskottavuutta kun oot "vetany turpaan" paljon pienempaa miestä. Ja lisäksi potkinut kaveria maassa...
Hanki elämä.

Just joo saatana! Kaveri läppäs mua naamaan ja minä läppäisn takaisin ja tämän jälkeen pidin kaveriä käsistä kiinni ja odottelin järkkäreiden paikalle tuloa. Kaveri oli luultavasti jossain aineissa kun vastusti poliiseja ja järkkäreitäkin. Tietenkin olisin voinut piestä sen kusipään oikein kunnolla, mutta kun en halunnut putkaan lähteä tollasen pellen takia. Vai että potkinu maahan :P Niin ja tämä maahan päin paskaksi hakattu viaton poikahan sinne putkaan vietiin, ei minua. Miettikääpä sitä ;)
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Kiitokset!

..tulospalvelusta sekä paikallaolleille porilaisille että stadilaisille. Meinasi känny pudota Tukholman syntisille kaduille, kun kuulin, että Laaksoharju ja Spanhel ovat olleet tikissä! Lisäksi molemmat faniosapuolet -ja täysin toisistaan tietämättä- kehuivat wanhaa kunnon Ässät-HIFK ähinää ja lauantaitunnelmaa. Hienoa! Kaikkien katsomotapahtumien selvittelyjen (umpimielenkiinnotonta luettavaa paikalla olemattomalle, btw.) ja Jeren saamien huutojen pohdiskelujen keskellä on kiva huomata, että kukaan ei marise, kuinka "HIFK ei enää taklaa eikä ole entisensä" tai "Ässien ryminämaine hieman ihmetyttää". Tästä päättelen, että alemmuuskomplekseja ryminän suhteen ei tunneta kummallakaan puolella.

Nythän on niin, että jos valmennusjohtomme toimii viisaasti ja kieli keskellä suuta, se saattaa älytä kasvattaa Tindestä vierasotteluiden veskarin, kun taas Dave saisi suuremman vastuun kotona. Olen pomminvarma, että Laaksoharju ei kestä kotihallin painetta ja oman fanikatsomon pilkkaa. On tietenkin vitun ikävää, että omat puukottavat, mutta kylmä totuus tässäkin on se, että sitä saa mitä tilaa. Uskon, että pari-kolme hyvää kotimatsia toisi Laaksoharjun taas veskarin kirjoihin Nordiksella - mutta yhtä vähän uskon, että paria-kolmea hyvää kotimatsia häneltä nähdään. Ja olen ah niin mielelläni väärässä.

Liigan veskareiden taso ei kokonaisuutena todellakaan päätä huimaa tällä kaudella. Kempeskin lienee huomannut, että Daven prossilla killutaan ihan hyvillä sijoituksilla mv-pörssissä.
 

Pate 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsingfors
Viestin lähetti Zauli
Hehe onko siitä jo kuviakin? Minä satuin olemaan se Ässien kannattaja jolla oli Virtasen paita päällä. Eka kerta elämässäni ku joudun kahakkaan lätkä matsissa. Onneks en ollut kovin kauheesti kännissä ja tajusin olla lyömättä sitä mulkeroa joka provosoitti ja riihitti koko toisen erän siellä olut-katsomossa. Järkkäreiden mukaan kaveri oli intissä ja miliisit vei sen putkaan.

Mulla oli kamera, nappasin kuvan meidän hemmosta että muistaa ens kerralla miks ei pääse kyytiimme.

Pahoitteluni tapahtuneesta ja eniten siitä että tällainen tampio pääsi kyydissämme vieraspeliin. Ei tule toistumaan... Kävin kurkistamassa mitä siellä pubissa kähistään, ja homma tosiaan näytti siltä että pidit heppua vain loitolla nenästäsi.

Itse kuulin toiminnan keskipisteestä olleelta agentiltamme ettei tällä tsättijuontajalla riittänyt päätä suulliseen kuittailuun vaan halusi ominpäin pistää rumbat pystyyn. Ja mun mielestä edes porilaisilla ei ole tarvetta ottaa kyytiä vastaan jos vastapuolen hemmot alkaa uida liiveihin. Mikäs sxxtana pakottaa hyväksymään jos pienempi rääpäle haluaa aloittaa, kyllä mun puolesta voi silloin pistää tilanteen järjestykseen.

Poliisit haki oikean tyypin suihkuun, ja kun ei yhteistyöhalukkuuta näyttänyt löytyvän vielä viidenkään järjestyksenvalvojan pyynnöstä tarjottiin juontomiehelle ihan tilaamansa määrä fyysistäkin kurinpalautusta - siis poliisin kädestä (ja polvesta).

No hard feelings? Heppu ei kuulunut faniporukkaan, oli "raportointimatkalla" Urheilukanavan laskuun. Millainenkohan raportti tulossa, ainakin ehtinyt illalla istua miettimässä?
 

Tuamas

Jäsen
Viestin lähetti Old School
No neljä kaveriani näki tuon kyseisen tapahtuman, 3 heitästä oli siitä noin metrin päässä.
Säälittävää on se miten te porilaiset laitatte tappion tuomarin syyksi, henriksonko torjoi teidän loistavat maalitekopaikat?
Ja voin vielä kertoa että kaikka maalit lasketaan. Edelleen parempi voitti.
Taitaa tulla pitkä kausi jos tappio ottaa tässa vaiheessa noin koville...

- noniin, ja Helsingissäkin sitten opetellaan lukemaan.

"Neljä kaveriani näki tapahtuman"? Eli et ollut itse paikalla? Kerrotko sinä, tai kaverisi vaikka sen, että missä kohtaa tätä pientä syytöntä raukkaa potkittiin? Tuo Zaulin kuvaus on (jostain ihmeen syystä) niin lähellä totuutta, kuin nyt kirjoittamalla voi saada. Mielestäni on todella naurettavaa tulla mustamaalaamaan ihmisiä tänne, vaikka ei edes itse tiedä miten on käynyt. Itse näin tilanteen omin silmin aivan riittävän läheltä. Tämä teidän viaton raukkanne muuten löi päällään jotakuta täysin tuntematonta ja tapahtumassa täysin viatonta päähän, fiksua?

Missä kohtaa tekstissäni sanotaan, että tappion syy oli Henrikssonin? Osoita kohta, kiitos.

Syyt tappioon löytyvät Ässien viimeistelystä ja Laaksoharjun hyvästä pelistä, ei tuomarista. Itse vain ilmaisin näkemykseni tämän munattoman tuomarin vihellyksistä, olisin samalla tavalla kirjoittanut, vaikka Ässät olisi ottelun voittanut.

Niinno, kyllähän tuon viimeisen Hifk-maalin voi joillakin vahvasti väritetyillä laseilla nähdä taito- tai taistelumaaliksi, omasta mielestäni siinä kävi aivan uskomaton kenkä, kun kiekko kimposi niin kuin se teki. Mutta kaikki lasketaan. Hifk oli hyvä eilen, maalien perusteella parempi.

edit:
Ja vielä, nuo "huume"-huudot ovat todella mauttomia, itse en sellaiseen mukaan lähde. Mutta porissa se nyt on tällaista, kun yhdistetään lauantai-ilta, kiekko-ottelu, rääväsuiset äijät ja viina.
 

Old School

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Tuamas
- noniin, ja Helsingissäkin sitten opetellaan lukemaan.

"Neljä kaveriani näki tapahtuman"? Eli et ollut itse paikalla? Kerrotko sinä, tai kaverisi vaikka sen, että missä kohtaa tätä pientä syytöntä raukkaa potkittiin? Tuo Zaulin kuvaus on (jostain ihmeen syystä) niin lähellä totuutta, kuin nyt kirjoittamalla voi saada. Mielestäni on todella naurettavaa tulla mustamaalaamaan ihmisiä tänne, vaikka ei edes itse tiedä miten on käynyt. Itse näin tilanteen omin silmin aivan riittävän läheltä. Tämä teidän viaton raukkanne muuten löi päällään jotakuta täysin tuntematonta ja tapahtumassa täysin viatonta päähän, fiksua?



Itse olin kyllä paikalla porissa mutta olin toisessa baarissa. Kaveri joka vietiin putkaan oli aivan syyllinen kun voi vaan olla, en tietääkseni ole muuta väittänytkään. Ihan oiken edelleen kaverille jolla pää ei kestanyt porilasiten vittuilua. Tappelut edelleen eivät kuulu katsomoon, vaan kentälle.
Ja niinkuin Pate 00 jo tuossa kirjoitti tämä kyseinen kaveri ei kuulu millään tavalla IFK: faniporukaan...
 
Koska keskustelu itse ottelusta on jäänyt jäsenten välisen kuittailun jalkoihin, menee tämä ketju suurempien ylilyöntien ja rangaistustoimenpiteiden välttämiseksi lukkoon.

t. moderaattorit
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös