Ässät 2003–2004

  • 100 604
  • 677
Tila
Viestiketju on suljettu.

kapa76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Siirappi
...Sitten vielä yksi kysymys ja vastatkaa tähän sitten järjellä eikä tunteella. Miksi Petri Varis olisi parempi vaihtoehto kuin Martin Bergeron?.

Ilmeisesti tuo oli vaan vertailukysymys.

Eli: ainakin Petri Varis olisi paljon hintavampi kuin Bergeron. Siitä plussaa Bergeronille. Kun ajattelee hintaa niin kuitenkin Variksella on mielestäni niin paljon kokemusta kovimmista paikoista kuin Bergeronilla että tämä voittaisi tuon hinta kysymyksen. Tosin sitä taas tasoittaa Variksen pelaaminen myös Nationalliga B:ssä.

Lisäksi Variksen kansalaisuus on suomi. Varis on laituri ja Bergeron sentteri sekin asettaa vaakakuppia omissa mietinnöissä Varisen puolelle. Tämä tuntuu varmasti hurjalta mutta en usko millään Bergeronin riittävän ykkössentteriksi. Sinne tarvittaisiin kovempi mies (ei nyt pisteiden valossa pelkästään tätä tarkoitan). Yhtään staraa tuossa joukkueen rosterissa ei vielä ole. Mietityttää tuo Bergeronin pehmeneminen tiukoissa paikoissa tosin siitä on näyttöä vain divarista mutta juuri siitä syystä. Lisäksi minulla ei ole mitään tietoa seuraavien liigojen tasosta : 1. Bundesliga, Oberliga Nord, 1.Liga Nord (D), Alpenliga, QSPHL, JPN ja Nationalliga B verrattuna sm-liigaan.

Tämän perusteella valitsisin Petri Variksen.
 
Viimeksi muokattu:

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
Varis/Bergeron

Itse en mielelläni näkisi kumpaakaan heistä Porissa ensi kaudella. Bergeron pelasi Kärpissä loistavasti runkosarjan, mutta hyytyi totaalisesti kun karsinnat alkoivat. Lisäksi ikää on jonkin verran, eikä palkkakaan varmasti ole kovin pieni. En toisaalta yhtään ihmettelisi vaikka mies täällä ensi kaudella nähtäisiin. Oliko Bergeron juuri se josta Tamminen sanoi aikanaan että "on maailman parhaimpia pelaajia maalin edustalla" tms. Tai sitten se oli joku muu oululaisten sen aikaisista ulkomaalaisista.

Varista täällä on spekuloitu jo vaikka kuinka kauan. Oma kantani on se että Peten pyytämä summa on turhan kova riski Ässille. Odotuksia voitaisiin tietysti ladata, mutta tulos voisi osoittautua pettymykseksi.
 

pekoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Siirappi
Sitten vielä yksi kysymys ja vastatkaa tähän sitten järjellä eikä tunteella. Miksi Petri Varis olisi parempi vaihtoehto kuin Martin Bergeron?.

1) Petri Varis on suomalainen. Jos hän valitsisi Porin se antaisi Ässille huomattavasti enemmän pelivaraa sen viimeisen hyökkääjän hankinnassa, koska suomalaista ykkösvahtia ei enää löydy.

2) Petri Varis on pelannut sm-liigaa huomattavasti enemmän kuin Martin Bergeron. Tiedän hänen vahvuutensa ja heikkoutensa paljon tarkemmin kuin tämän Quebecin miehen kohdalla. Hankinnassa on paljon vähemmän riskiä. Molemmat ovat pelanneet viimeksi Sveitsin b-liigaa, joten siltä osin lähtökohdat ovat samat. Tämän ikäisiä ja tasoisia kavereita on turha yrittää houkutella Poriin try-out:lle, vaan heidän kanssaan on ratkaisut perustettava muulle pohjalle.

3) Jos Bergeron on todella huippu, niin minkä vuoksi hän on jo suhteellisen nuorena pelaillut Saksan ja Sveitsin alasarjoissa tai Japanissa? Miten eteni Variksen ura samanikäisenä? Ainakin itselläni herää kysymys mitkä ovat Bergeronin pelimotiivit?

Kaverien hinnassa tuskin on isoa eroa. Sveitsin b-liigan tähdet ansaitsevat huomattavan kilpailukykyistä palkkaa sm-liigaan nähden. Varis tosin herättää Suomessa kiinnostusta tästä kaksikosta enemmän, mikä tietenkin nostaa hintaa. Tästä syystä en uskokaan hänen pelaavan ensi kaudella Porissa, vaan suuntaavan etelämmäksi. En tosin toivo Bergeroniakaan tänne, vaan erityylisen pelaajan.
 
Viimeksi muokattu:

TheAnimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Varis/Bergeron

Viestin lähetti The Hawks
Oliko Bergeron juuri se josta Tamminen sanoi aikanaan että "on maailman parhaimpia pelaajia maalin edustalla" tms. Tai sitten se oli joku muu oululaisten sen aikaisista ulkomaalaisista.

Maailman parhaimmaksi ei Tamikaan tainnut sanoa, mutta Euroopan parhaimmaksi kylläkin. Mikä ei sinällään ollut edes outoa, koska olihan Kärpissä monta muutakin Euroopan parasta Tammisen mukaan. Koskenkorva oli esimerkiksi Euroopan nopein luistelija.

Tami on Tami, ei kannata ihan vakavasti ottaa aina hänen puheitaan. Siinä on kaveri, joka ei pidä kynttilää vakan alla, vaan pistää liekinheittimen pilvenpiirtäjän katolle.
 

Siirappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Tampabay Lightning, Kotiteollisuus
Viestin lähetti pekoni
1) Petri Varis on suomalainen. Jos hän valitsisi Porin se antaisi Ässille huomattavasti enemmän pelivaraa sen viimeisen hyökkääjän hankinnassa, koska suomalaista ykkösvahtia ei enää löydy.

Eipäs muuten pidä paikkaansa. Tälläkin hetkellä on ainakin yksi huippumolari ilman sopimusta Suomalaisista. Jarmo Myllyksellä ei ole sopimusta ensikaudeksi. Myöskään Kuivalaisen Pasilla ei ole sopimusta ensikaudeksi eli onhan noita. Varmasti ulkomailtakin löytyy Suomalaisia maalivahteja nimistä en osaa sanoa mitään.
 

pekoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Siirappi
Eipäs muuten pidä paikkaansa. Tälläkin hetkellä on ainakin yksi huippumolari ilman sopimusta Suomalaisista. Jarmo Myllyksellä ei ole sopimusta ensikaudeksi. Myöskään Kuivalaisen Pasilla ei ole sopimusta ensikaudeksi eli onhan noita. Varmasti ulkomailtakin löytyy Suomalaisia maalivahteja nimistä en osaa sanoa mitään.

Niinpä. Pitää myös miettiä että ovatko nämä pelaajat realistisia vaihtoehtoja Porin Ässille kaudeksi 03-04. Ja mahdollisesti - tai sanotaanko mielellään - myös pariksi seuraavaksi kaudeksi.

Minä olen sitä mieltä että eivät ole.

Jarmo Myllys ei ilmeisesti jatka Bluesissa jos nyt olen oikein ymmärtänyt? Ikää on jo sen verran että kaveri miettii todennäköisesti jo hieman sitäkin mitä tekee peliuran jälkeen. Jos hän ei ole sitoutunut perheineen pääkaupunkiseudulle, niin suunnannee Itä-Suomeen, mistä on kotoisin. En toki kiellä etteikö häntä rahalla Poriinkin voisi houkutella, mutta Bluesin maksamat palkat ovat jotain ihan muuta kuin mitä täällä pystytään maksamaan. Jos täällä olisi varaa maksaa sellaisia summia ei Scott Langkow pelaisi ensi kaudella Jokereissa.

Pasi Kuivalainen on patapaidassa jo kertaalleen nähty ja kaikella kunnioituksella häntä kohtaan - tässä ei ole sellainen ykkösvahti, jota me kaipaamme. Meillä on puolustus perinteisesti sen verran kuriton ja hidas nimittäin. Toisekseen toivoisin tänne maalivahtia, joka pelaa tasaisesti koko kauden.

Voihan niitä suomalaisia Euroopasta tai jopa Pohjois-Amerikasta löytyä, mutta eipä tule minulle yhtään varteenotettavaa ehdokasta mieleen.
 

kapa76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
http://www.hockeydb.com/ihdb/stats/pdisplay.php3?pid[]=19307

Siinä Josh Holden. Ykköskierroksen varaus ja ihan kivoja pisteitä. Rangaistusminuuteista näkee että fyysinen peli ei ole vierasta. Suuri plus.

Kai Nurmisesta sen verran että mitkä mahtaa olla Tammisen ja Nurmisen välit ? No ihmiset mukautuvat aina uusiin tilanteisiin joten kaikki voi olla mahdollista. Olisihan tuo aika kova kenttä. Nurminen - Holden - Varis (ainakin paperilla :). Aika näyttää ja nimet vaihtuu.
 

Mato

Jäsen
Suosikkijoukkue
RTK
Nurminen-Holden-Varis

Jos kaikki nämä miehet ensi kaudella vetävät ässäpaidan päälleen , niin minä olen Juhani Tamminen ja olen voittanut Lotossa.
 

.jarska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Varis - Holden - Nurminen ??

Toki kuulostaa aivan järjettömän hienolta, käytännössä liian hienolta ollakseen totta.

Kuitenkaan ei aivan mahdoton kuvitelma, tosin en minäkään tällä hetkellä jaksa uskoa, että kyseisestä kolmiosta pystytään joka jannu Poriin houkuttelemaan.

Holden olisi juuri sen tyyppinen pelaaja, jota olen jo vuosia joukkueeseen odottanut. Sentteri joka ei pelkää nyhäjystä ja vääntöä maalin edessä. Piste per peli ja yli sata jäähyminuuttia näyttää minun silmissäni aina hyvältä. Isokokoisella hyvällä maalineduspelaajalla jäähyistä kuitenkin osa tulee väännöistä puolustajien kanssa, jolloin joukkue ei sanottavasti kärsi jäähyminuuteista.

Tunnetusti sm-liigassa ei ole kuin muutama oikeasti hyvä aloittaja ja tunnetusti rapakon takaa tulevista senttereistä lähes jokainen on kovempi aloittaja kuin 90% suomalaisista senttereistä.

Mikäli tämä herra Holden Suomeen saadaan, on hän varmasti kova vahvistus mille joukkueelle tahansa. Toivottavasti Porin suunnassa on riittävästi imua kyseiselle miehelle.

Nurmisen Kaitsu on Nurmisen Kaitsu. Juuri sellainen maalinsylkijä jota Poriin on jo pitkään kaivattu, ja vielä suomalainen. Mikäli jätkältä pystytään jollain keinolla nimi paperiin juksaamaan, niin hemmetin hienoa.

Variksen Petri on kova kysymysmerkki. Mitä pyytää liksaa? Mitkä ovat perimmäiset syyt? Lapset kouluun, eli Suomeen joka tapauksesa? Vaikea arvailla etukäteen, saattaa olla edelleen kova, mutta toisaalta voi flopata pahasti.

Ässät tarvitsee nyt ilman muuta sopparit kunnon ykkössentterille, yhdelle armoitetulle maalinsylkijälle ja kunnon ykkösmaalivahdille. Tällä hetkellä on sopimukset jo Fadun ja Sorokinin kanssa. Eli vähintään yhden näistä kolmesta tarvittavasta perustekijästä on oltava suomalainen. Suomalaisia kovia Porin joukkueeseen sopivia senttereitä ei juurikaan ole tarjolla, joten siinä menee yksi ulkomaalainen. Nurminen sopisi suomalaiseksi maalintekijäksi. Maalivahtitilanne on kysymysmerkki, mutta mikäli maalinsylkijä on suomalainen, voidaan maalivahdin etsintää jatkaa ulkomailta. (ellei ole jo löytynyt)

Tällasia pohdiskeluja Kampin suunnilta...
 

Mahtiankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF
Sehän on selvä, että jos Nurminen tulee, ja saa kunnon sentterin, niin maaleja tulee paljon. Mutta mihin jäi Chlubna, kun minä ymmärsin urheilulehdne jutusta, että Tomasilla on jo soppari Ässiin, mutta toisaalta se oli vain urheilulehden juttu...
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Re: Nurminen-Holden-Varis

Viestin lähetti Mato
Jos kaikki nämä miehet ensi kaudella vetävät ässäpaidan päälleen , niin minä olen Juhani Tamminen ja olen voittanut Lotossa.
Ja ne lukkopalstalla esitetyt huhut on sitten realistisia vai? Painus omalle palstallesi, olet selvästi jättänyt sen lukematta!

Realismia tai ei, mutta tarjouksia saa aina jättää. Holden taitaa olla noista realistisin vaihtoehto ja muut kaksi ovat jo uransa ehtoopuolella.
 

Tompse

Jäsen
Varis-Holden-Nurminen

Kivaltahan tuo kuulostaa, ei siinä mitään. Vähän vanhat laiturit, mutta armoitettuja maalintekijöitä molemmat silti. Niin mihin se Clubhna on jäänyt, eikö sopparia syntynytkään vai oliko tieto sopparista täysi ankka? No Tomas veisi vain yhden ulkomaalaispaikan, mutta olisi samalla VAHVISTUS, päinvastoin, kuin monet muut viimevuosien ulkomaalaisista.

Kyllä tuo ykkösketju kelpaisi, eikä varmaan niin hintavia kavereita, ole kun Nurminen ja Varis molemmat jo hivenen uransa ehtoopuolella ja Holden etsii nostetta uralleen. Toivoa täytyy, että kaikki loksahtaa kohdalleen, Varis ja Holden ovat eritäin todennäköisiä tulijoita, mutta Nurmisen en usko tulevan, en tiedä miksi, mutta siltä nyt vaan tuntuu.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kovia nimiä tosiaan on nyt virallisesti heitelty ilmoille. Josh Holden varsinkin vaikuttaa todella kovalta kaverilta ja kai miehen pelitaidoista jotain kertoo 1 kierroksen 12 varauskin. Ei varmaankaan tulis markkua ikävä :)

Nurmisen kaitsun Ässiin siirtyminen vaikuttaisi mustakin jotenkin oudolta.. Eikö TPS halua enää pitää miestä riveissään vai haluaako kaveri itse pois (ymmärrettävästi). Todellinen maalitykki kuitenkin on kyseessä, joten toivotaan toivotaan..

Se on kuitenkin selvää, ettei Ilta-sanomat julkaise kaikkien SM-liigaseurojen kiikareissa olevia pelaajia pelkästään tarjouksen tekemisen perusteella. Kyllä siinä jotain enemmän on oltava pelissä kuin pelkkä tarjous.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hienoa että Ässät ja Tami todellakin yrittää ensi kaudella nousta taas kohti huippua. Tami oli oiva palkkaus Ässiltä. Uskon että Ässät tulee olemaan ensi kauden "tämän kauden Jyp".
 

Canuck

Jäsen
josh holden

josh holden on mielenkiintoinen pelaaja. aivan helvetin lupaava muutama vuosi sitten, sai aika pienen roolin vancouverissa, pelasi kuitenkin aika pirteasti mutta myytiin eteenpain eika holden missaan vaiheessa on pystynyt vakiinnuttamaan paikkansa missaan NHL-seurassa.
SM-liigassa holden voisi onnistua hyvinkin ja nain saada uuden mahdollisuuden NHL:ssa. jos assat saa holdenin joukkueeseen niin se on kylla aika kova kaappaus. mielellaan nakisin miehen sm-liigassa. onnea assille jos holden saapuu poriin.

miehen tehot:
NHL 59 ottelua 5+9=14
AHL 216 73+93=166
IHL 60 27+26=53
WHL 246 167+185=352
 
Näyttääpi vähän siltä, että Ässät maksaa nyt lukolle potut pottuina ja nappaa Nurmisen Kaitsun meidän nenän alta.
Hyi teitä! Kuinka kehtaatte? =)

No eipä vaan, se on helvetin hieno homma jos poriin todellakin saataisiin noin kova ykkösketju (Holden-Varis-Nurminen).
Toivottavasti sitten ensi kaudella molemmat satakuntalaisjoukkueet olisivat pleijareissa....
 

hörkkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Varis - Holden- Nurminen -> Kovenee! ;)

Jotenkin nuo nimet ovat vaan liian hyviä ollakseen totta... :)
Holden olisi varmasti kovan luokan vahvistus. Sanotaanko, että hän on varma 40 pisteen mies. Variksen tuloon uskon kaikkein eniten noista kolmesta. Mies on jo sen ikäinen, että ei välttämättä moni seura ole hänestä kiinnostunut maksamaan tuon tason palkkaa.
Nurmisella on ilmeisesti jotain häikkää TPS:n kanssa kun miestä ollaan jatkuvasti viemässä muihin seuroihin?

Jokatapauksessa loistavaa olisi, jos edes kaksi noista nimistä saataisiin. Mutta kevät on vasta nuori, ja mutkia tulee todennäköisesti matkaan...

Niin, Chlubnasta vielä. Luulenpa, että Tami & Co ovat päätyneet ulkomaiseen maalivahti-vaihtoehtoon, jolloin ulkomaalaispaikat täyttyvät. Tai voi olla, että joku venälläisseura on vetäissyt Ässiä pidemmän korren ja iskenyt pöytään ison määrän riihikuivaa. Tiedä häntä, mutta mielummin näkisin Ässissä Variksen kuin Chlubnan.

Jäämme mielenkiinnolla odottamaan...
 

pekoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Malttia, malttia...

Itse olen ainakin oppinut sen verran ettei kannata ilakoida ennen aikojaan. Harvemmin Ässiin on saatu juuri ne vahvistukset, joita on lähdetty ensimmäiseksi yrittämään. Rahastahan se yleensä on kiinni. Toki.

Minulle on positiivinen uutinen jos yksikin noista saadaan sopimukseen. Olen erittäin yllättynyt jos noista saadaan useampi.

Hiukan epäilyttää miksi Tamminen lähtee antamaan tälläisiä nimiä lehdistölle jos sopimuksia ei vielä ole. Tarvittiinko tukijahankintaan piristystä? Eikö Ässistä kirjoitettu tarpeeksi? ...?
 

Vteich

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Joo. Jos tuollainen ykkösketju on Ässissä ensi kaudella, syön hatullisen sitä ihteään. Yksikin noista, niin olen tyytyväinen. Positiivista tietysti, että tuon tason nimet ovat ainakin hakusessa. Toisaalta, kuten pekonikin yllä epäilee, voi kyseessä olla pelkkä kasvojenkohotuskikkakin. Tarjouksia tietysti saa jättää kenen agentille huvittaa.

Kaitsu Nurminen ja Varis ovat aika JOSJOS-tapauksia. Jos Kaitsu saa hyvän sentterin, jos Petellä ei vielä ikä paina... Eikä varmasti ihan halvimpiakaan pelaajia. Sen sijaan Josh Holden kuulostaisi loistavalta.

Tuo Nurmisen tulo ei välttämättä ihan tuulestatemmattua olekaan. Olin TPS-palstalta lukevinani huhuilua, että Tepsillä ei olisi kovin suuria intressejä pitää Nurmista ensi kauden jengissään. Toisaalta epäiltiin Nurmisen halukkuutta lähteä Turusta mihinkään. Jos hänellä on Turussa oma kämppä, työmatkat Poriin eivät välttämättä niin kamalan pitkiä olisi.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Holdenilla lienee sopimus jo valmiina - tai sitten allekirjoitusta vailla. Tuskin Ässät päästää moista nimeä julkisuuteen, ellei siirto ala olemaan suht koht selvä - riskinä kun on, että suurseurat Suomessa tai muualla saavat vihiä asiasta ja heittävätkin kovemman tarjouksen pöytään.

Tai sitten kyseessä on PR-kikka...
 

kapa76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
JOS

Satakunnankansasta poimittuja. Varikselle on jätetty tarjous ja hän katsoo ekaksi läpi rahakkaammat ja palaa sitten vasta Ässien tarjoukseen. Ässät ei kilpaile rahalla vaan laadukkaalla harjoittelulla ja isolla roolilla. Nurmiselle ei ole jätetty tarjousta mutta keskusteltu:

- Emme ole tehneet mitään tarjousta, mutta olen Kai Nurminen -fani ja olen keskustellut hänen kanssaan. Maalintekolahjakkuutta pyrimme täyttämään, Tamminen virkkoi.

Tomas Chlubna ei ole tulemassa Ässiin Tammisen mukaan. Aivan liian kallis. Langkowin tarjous on voimassa vieläkin joten toivo elää. Steve Shirreffsille on jätetty tarjous jota Steve pohtii. Josh Holdenin kanssa on keskusteltu ja odotetaan hintaa.

Lisäksi Tamminen pyrkii NHL yhteistyöhön. "- Unelmani olisi, että löytyisi NHL-organisaatio, joka liisaisi meille pelaajiaan. Näin säästyisi rahaa ja riskiä." Tuo NHL yhteistyö sopimus on mielestäni erittäin hyvä asia. Miehiä tänne joka vuosi treenaamaan kesäksi. Ei varmasti olisi asiasta haittaa.

Avoimesti Tami toi asioita esille. Noihin Tammisen puheisiin täytyy aina laittaa se Tami kerroin. No jos jotain johtopäätöksiä tarvii vetää niin aikalailla on asioita vielä auki. Shirreffs tulee JOS suostuu Ässien tarjoukseen, Varis tulee JOS ei tule tarpeeksi houkuttelevia tarjouksia ulkomailta, Nurminen tulee JOS Ässät nyt ensiksi jättäisi sopimustarjouksen ja Kai suostuu ja Josh Holden tulee JOS Holdenin agentin antama tarjous ei ero siitä mitä Ässät maksaa. Ja vielä meinasi unohtua Scott Langkow tulee Ässiin JOS ei tule tarpeeksi rahakasta ja houkuttelevaa tarjous muualta. Korrrrostan aikalailla ovat asiat vielä auki.
 
Viimeksi muokattu:

Mahtiankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF
Aika jossitteluksi menee... Mutta asiaan, tuo NHL yhteistyö voisi olla ihan hyvä ajatus, melkein minkä joukkueen tahansa kanssa, mutta kai se aika vaikeaa voi olla saada aikaiseksi. Langkow, Holden, Nurminen, Varis, kaikkiin ei taida riittää rahat, mutta ottaisin mieluiten noista nuo ulkolaiset, jostain syystä Varis ei houkuttele, kun taas Nurminen ehkä hieman kiinnostaisikin, mutta uskon Nurmisen suuntaavaan rahan perässä Raumalle (kuinkahan kauan Lukon rahat riittää).
 

Siirappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Tampabay Lightning, Kotiteollisuus
Tähtisestä, Kronista ja Cisarista huolimatta Lukko teki positiivisen tuloksen viimekaudelta. Lukon rahat riittää hyvinkin jos tästä eteenpäinkin tehdään plussaa taloudellisesti. Ensikausi on Lukon projektin viimeinen kausi joten siihen panostetaan, että menestystä tulisi. Lukon ensikauden joukkueesta puuttuu oikeastaan vain kiekollinen pakki ja maalintekijä. Nurminen olisi varmasti kovapyssy joten sopimusta vaan hänelle.
 

1Euro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Re: JOS

Viestin lähetti kapa76
Satakunnankansasta poimittuja...
Sentteri Josh Holdenin agentti on lähestynyt Ässiä tositarkoituksella. Holden (25) on Vancouver Canucksin ensimmäisen kierroksen varaus vuodelta 1996. (SK)

Toivottavasti tämä hankinta toteutuu. Katselin hiukan Holdenin nykyisen seuran sivuja ja vakuuttavalta näyttää. Fanien valitsema kauden MVP ja Fans Choice -palkinnon saaja. Lisäksi sivuilta löytyi videopätkiä parhaista pelitilanteista...

Variksesta minulla on samoja mietteitä joidenkin muiden kirjoittajien kanssa. Jotenkin ei tuo Sveitsin B-liiga oikein vakuuta. En nyt lähde kuitenkaan suoralta kädeltä tuotakaan mahdollista hankintaa tyrmäämään. Eiköhän pari muuta kaveria ole kuitenkin näistä asioista paremmin perillä.

Nurmisen näytöt ovat selkeämmät, mutta miten on motivaation laita? Vieläkö kultaranne jaksaa? Luotan tässäkin täysin Tammisen ja Toivolan arviointikykyyn.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös