Ärsyttävin sana tai termi minkä tiedätte?

  • 1 552 013
  • 9 521

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
- Ehkä

Mulla on pari tälläistä kaveria, joilta on melkein mahdotonta saada "kyllä" tai "ei" vastausta pienimpiinkin arjen asioihin. Suunnattoman ärsyttävää ja tuossa ei oteta toisen ihmisen ajankäyttöä huomioon ollenkaan, kun jättää asiat aina roikkumaan.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Laturaivo
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
- Ehkä

Mulla on pari tälläistä kaveria, joilta on melkein mahdotonta saada "kyllä" tai "ei" vastausta pienimpiinkin arjen asioihin. Suunnattoman ärsyttävää ja tuossa ei oteta toisen ihmisen ajankäyttöä huomioon ollenkaan, kun jättää asiat aina roikkumaan.
Onko savolainen...?

Hirmutehot. Voi vittu saatana. Siä on joku suomipoika tehnyt isossa maailmassa 1+2, niin otsikot huutaa hirmutehoista. Muun maalaisille hirmutehot on vähintään 6 pistettä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Jossain Ylen jutussa joku helvetin hipsteri kertoo olevansa "suhdeanarkisti".

Ei vittu. Ei vitunvitunvittu.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Ja tienpidostahan Maunon pitäisi valittaa Tiehallintoo-, eikä kun Liikennevir-, äh, siis Väylävirastoon. Tai siis Väylään.
Kätevämminhän tämä hoituu tienkäyttäjän vittuilulinjalle soittamalla. Paitsi jos siellä on joku elbimbo linjan toisessa päässä joka katsoo tietokoneelta jostain toimiston kupeesta "ihan hyvässä kunnossa se on meidän tietojen mukaan".
 

RauMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Detroit Red Wings
Kihaus, kun puhutaan jääkiekossa tehdystä maalista. Kuka vittu on keksinyt termin ja minkä vitun takia jotkut ovat keksineet että sitä kuuluu käyttää edelleen?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Leon

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Kihaus, kun puhutaan jääkiekossa tehdystä maalista. Kuka vittu on keksinyt termin ja minkä vitun takia jotkut ovat keksineet että sitä kuuluu käyttää edelleen?
Montakohan kihhausta Lukolla oli viimeks lauantaisaunassa? Onnekses ei käytetty ainakaan lähetyksessä sikäli jos olit läsnä.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
ostohousut

kuulostaa että ensin on oltu navetassa tms. tallissa, ja sitten kun mennään kauppaan, pitää vaihtaa erilaiset housut jalkaan... varmaan on syytäkin.

mutta miksi ihmeessää pitää vetää ostohousut jalkaan vaikka osakkeita merkittäessä, käveleekö tämä sakki osuuspankin tiskille tekemään niitä ostotoimeksiantoja?
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
mutta miksi ihmeessää pitää vetää ostohousut jalkaan vaikka osakkeita merkittäessä, käveleekö tämä sakki osuuspankin tiskille tekemään niitä ostotoimeksiantoja?
Ei me osuuspankin tiskille mennä vaan netissä ostellaan. Pitää kuitenkin laittaa parempaa vaatetta päälle niin tuntuu samantien olo rikkaammalta.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Epämukavuusalue/ Mukavuusalue. Lotta tykkää olla mukavuusalueensa ulkopuolella. Nyt se on palkattu "vallottaan jonkun ison 8000+ metriä korkean vuoren". Mää uskon Lotan vallotukseen yhtä paljon kun mustalaiseen joka kaupittelee vanhaa Nissania. "Onhan tää kova haaste. Eka kasitonninen..." Ei jumalan vitun ikenet... Ohjelmassa varmaan näytetään kun toi bimbo ähisee jossain lumipenkanssa ja on niin saatanan tuskasta. Se ei kato oo mukvavuusalueella. Sitten se roudataan jonkun 50 henkisen tiimin avustuksella sinne huipulle, mitä ei toki kuvata. Siä se on ihan "rikki ja uupunu". Huahottaa syvään niin kun @Vanha Len ois orhinu sitä tunnin. Sitten kyynel silmässä se kertoo kuinka muoviämpärilistasta voi vetää yhen yli. Olin epämukavuusalueella ja voitin!!! Samaa kamaa kun sen vitun autistin soudut. Varmaan sata metriä souti ja loput meni saattoaluksen hytissä somettamassa.
 
Viimeksi muokattu:

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Edelleen haaste, haasteellinen, haastava. Vittu haastemies jakaa haasteita, ne ovat kutsuja oikeudenkäyntiin. Asiat voivat olla vaikeita, monimutkaisia, hankalia. Myö huastellaan tiällä Itärajalla mukavia.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Edelleen haaste, haasteellinen, haastava. Vittu haastemies jakaa haasteita, ne ovat kutsuja oikeudenkäyntiin. Asiat voivat olla vaikeita, monimutkaisia, hankalia. Myö huastellaan tiällä Itärajalla mukavia.
Mun yks ex-vaimo on Kuhmosta. Se oli kova huastelemmaa. Muutenkin meillä oli vähä kiälimuuria. Se aina panon jälkeen halus ottaa/pitää vähän ettonetta. En oo tommosesta huumeesta kuulluukkaan.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Mun yks ex-vaimo on Kuhmosta. Se oli kova huastelemmaa. Muutenkin meillä oli vähä kiälimuuria. Se aina panon jälkeen halus ottaa/pitää vähän ettonetta. En oo tommosesta huumeesta kuulluukkaan.

Sama kuin saksalainen exä huusi aina kun panin perseeseen arvosanaksi yhdeksää.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Sama kuin saksalainen exä huusi aina kun panin perseeseen arvosanaksi yhdeksää.
Osasko näytellä vielä itkusta hyvin? Mulla on kans ollu noita pari. Ihan parhaita. Yks huus koko setin ajan että "aufgeben, aufgeben!!" Halus mun siemenet kokoelmaansa, vitun pervo. Muttaa kyllä mää osaan olla hellä ja silleen. Pusunkin annan aina ja pyyhin spermaset veret ja kyynelten tahrimat meikit lakanoilta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös