Ärsyttävin sana tai termi minkä tiedätte?

  • 1 551 342
  • 9 521

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
"Pelissä nimeltä jääkiekko"
"Laulu- ja soitinyhtye *"

* = joku rockbändi
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
"Laulu- ja soitinyhtye *"

* = joku rockbändi
Aloitan ehkä joidenkin mielestä tähän ketjuun kuuluvalla fraasilla ”jonnet ei muista…”. Sä olet itse ehkä tarpeeksi vanha muistamaan, tai sitten et. Mutta siis oikeasti, tuolla laulu- ja soitinyhtyeellä on tässä yhteydessä ihan paikkansa folkloressa. Noin ne Yleisradion musiikkiohjelmissa kuuluttivat ulkomaisia rockbändejä ennen biisejä vielä 70-luvulla, kun radion kuunteluun vaadittiin vielä radiolupakin.

Musiikkia keskipäivän ratoksi!
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Haastava/haasteellinen. Tahtotila. Itseni mielestä. Niinku.
 

avs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Jonkin verran on viime aikoina viljelty sanontaa "lentää tutkan alla". En ole tutkamies (mutta voisin vilkaista), mutta tiedän tuon olevan melko hassusti sanottu.
 

Glove

Jäsen
Jonkin verran on viime aikoina viljelty sanontaa "lentää tutkan alla". En ole tutkamies (mutta voisin vilkaista), mutta tiedän tuon olevan melko hassusti sanottu.
Toki parempi olisi sanoa, että lentää tutkan havaitseman alueen alapuolella katvealueella.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Haastava, haasteellinen, haaste. Jumalauta näitä haasteita! Mika Aaltolakin puskee meille haasteita. Vittu vanhoina hyvinä aikoina vaan nimismies toi haasteita.
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Pelleilypeli.

Millä siis ilmeisesti tarkoitetaan viihdyttävää ottelua.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Ohipeli.

Jumalauta, ammattilaisurheilussa ei ole sallittuja edes tällaiset.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Juu - "Kevyesti keskellä päivää"- "Meille esiintyi juuri Herb Albert ja Tijuana Brass, seuraavaksi vuorossa laulu- ja soitinyhtye Carlos Santana...."
"Pönkäläinen, Mikko Petteri. Lomamatkalla jossain Suomessa. Liikkeellä Ford Taunus -merkkisellä vihreällä henkilöautolla. Pyydetään välittömästi ottamaan yhteyttä Enonkosken nimismiespiiriin, puhelinnumero 957 13579.
Toistan ...."
 

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Ehkä olen jo kertonut saman asian aikaisemminkin, en muista, mutta kaikki roskalehtien säätermit ala käristyskupoli tai valkoinen kurittaja jne. Ne ovat myötähäpeän tyyliin todella noloja ja junttimaisia termejä. Jos ne uppoavat tiettyihin kansalaisiin, se kertoo kyseisistä kansalaisista jotain. Huumorin taso on Putous-ohjelman tasolla.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
- Kurittaminen. Korona kuritti, milloin mikäkin kuritti. Ei ne kurita. Koivuniemen herra kurittaa.

- Haasteet, haastava, haastavuus. Aina ja edelleen. Tämä vituttaa kuolemaani asti. Vaikea, ongelmallinen, hankala. Mikä vika noissa sanoissa on? Nimismies tai vouti tuo haasteet, ja sitten mennään käräjille.

- Tahtotila. Satoja vuosia on suomea puhuttu ilman, että tällaiselle sanalle olisi ollut tarvetta. Ei olisi nytkään, ellei joku höpöhöpökonsultti olisi sitä keksinyt paskajargoninsa höysteeksi.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Haaste/haastava/haasteellinen. Vaadin sanan "vaikea" eri muodoissaan takaisin suomen kieleen.
Haastava. Edelleen ja aina vaan.
Haastava ja haasteellinen vituttavat juuri nyt eniten. Asiat voivat olla myös vaikeita, hankalia, monimutkaisia. Mutta ei, haastetta vaan pukkaa. Kyllä se on haastemies joka tuo haasteen.
Edelleen haaste, haasteellinen, haastava. Vittu haastemies jakaa haasteita, ne ovat kutsuja oikeudenkäyntiin. Asiat voivat olla vaikeita, monimutkaisia, hankalia. Myö huastellaan tiällä Itärajalla mukavia.
Haaste. Ettekö te jumangega vieläkään tajua, että haaste liittyy oikeuskäytäntöön. Se ei liity julkkiksen päätökseen laihduttaa viisi kiloa kuukaudessa. Haaste on iso asia. Sen kun saa, jännittää aika kauan.
Niinku. Haastava. Itse. Jos voi käyttää sanaa minä, miksi vaihtaa se itseksi? Itse olen sitä mieltä.. tottakai olet itse. Kuka muukaan sinun puolestasi? Maailman löysin sana, itse.
Niinku, haasteellinen, voimauttava, kurittaa (”korona kurittaa Vampulan esikoulun puolukkaryhmää”).
Haastava, haasteellinen, haaste. Jumalauta näitä haasteita! Mika Aaltolakin puskee meille haasteita. Vittu vanhoina hyvinä aikoina vaan nimismies toi haasteita.
- Haasteet, haastava, haastavuus. Aina ja edelleen. Tämä vituttaa kuolemaani asti. Vaikea, ongelmallinen, hankala. Mikä vika noissa sanoissa on? Nimismies tai vouti tuo haasteet, ja sitten mennään käräjille.
Tämä on näköjään tuotanut haastetta jo toistakymmentä vuotta. Olisiko Jutilan sanoin aika mennä eteenpäin?

Kaikella rakkaudella.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tämä on näköjään tuotanut haastetta jo toistakymmentä vuotta. Olisiko Jutilan sanoin aika mennä eteenpäin?

Kaikella rakkaudella.
Odotinkin kuka tuohon tarttuu. No, se vituttaa koko ajan ja itse asiassa enemmän ja enemmän. Kiitos sinulle kun jaksat arvokasta vapaa-aikaasi tuhlata minun vuosien takaisien viestieni kaivelemiseen. Ei kai tuo nyt ole jo jotain epätervettä kiinnostusta? Olen kuitenkin hetero ja naimisissa, eli ehkä tää jää nyt tähän.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Odotinkin kuka tuohon tarttuu. No, se vituttaa koko ajan ja itse asiassa enemmän ja enemmän. Kiitos sinulle kun jaksat arvokasta vapaa-aikaasi tuhlata minun vuosien takaisien viestieni kaivelemiseen.
Ei minun vapaa-aikani nyt kovin arvokasta ole. Hakutoiminnolla nuo viestit löytyivät ns. käden käänteessä. Ei siis ollut mitenkään haastavaa selvittää.

Ei kai tuo nyt ole jo jotain epätervettä kiinnostusta? Olen kuitenkin hetero ja naimisissa, eli ehkä tää jää nyt tähän.
Ei kai sentään niin epätervettä kuin saman asian jatkuva vatvominen vuodesta toiseen. Seksuaalisesta suuntautumisestasi en sentään ole kiinnostunut. Asia voi puolestani tältä erää jäädä tähän.

Vanha @Evil nostaa päätään? Koirat ja karvat?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ei minun vapaa-aikani nyt kovin arvokasta ole. Hakutoiminnolla nuo viestit löytyivät ns. käden käänteessä. Ei siis ollut mitenkään haastavaa selvittää.


Ei kai sentään niin epätervettä kuin saman asian jatkuva vatvominen vuodesta toiseen. Seksuaalisesta suuntautumisestasi en sentään ole kiinnostunut. Asia voi puolestani tältä erää jäädä tähän.

Vanha @Evil nostaa päätään? Koirat ja karvat?
Kumpi on epäterveempää? Saman asian vatvominen vuodesta toiseen (mitä ymmärtääkseni valtaosa ihmisistä harrastaa; asia toki ei aina ole sama) vai tästä väistämättömästä tosiseikasta vänkyttäminen?

Thanks, over, Roger and out.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Bodycount-häpeä.

Tuli vastaan Ilta-Sanomissa. Liittyy (nuorten) naisten yhteen voimaantumisen muotoon eli mahdollisimman monien eri ihmisten kanssa nussimiseen ja siihen liittyvään häpeään. Ja tästä häpeästä tulisi tietenkin päästä eroon. Ei mitään häpyä!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös