Ärsyttävin mainos?

  • 707 724
  • 3 354

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Trivago on kyllä tosiaan etenkin tänä kesänä pannut näemmä paljon pelimerkkejä mainostamiseen, sillä noita mainoksia varmaan kymmenen eri versiota. Ja niitä tulee joka mainoskatkolla ja kaikilta kanavilta. Niitä saattaa tulla jopa kaksi peräkkäin.. eikö sitä muijaa itseäänkin jo rasita kun hän on koko ajan televisiossa, ei varmasti saa kävellä rauhassa kadulla :D

Niin en tiedä käykö niillä kauppa niin hemmetin hyvin, että on varaa maksaa noita uskomattoman kalliita mainoksia tossa määrin, vai onko niin että kauppa ei käy, ja nyt vedetään raivolla all-in markkinointiin.

Ei niin hirveästi TV:tä tule kesällä katseltua, mutta aika vitun takuuna se Trivagon mainos tulee vartin sisään kun avaa. Huh, voisivat lopettaa jo.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Ei niin hirveästi TV:tä tule kesällä katseltua, mutta aika vitun takuuna se Trivagon mainos tulee vartin sisään kun avaa. Huh, voisivat lopettaa jo.
Trivagon mainos ei itseä niin ärsytä (Annika Poijärvi on musta aika kaunis eikä äänikään ärsytä) mutta pakko silti ihan aidosti ihmetellä, kuinka hiton monta vuotta tuo saman lafkan mainos on nyt eri muodoissaan oikein pyörinyt telkuissa? Muistan nähneeni tuon jo 2014, eli olisikohan neljä vuotta..? Voisivat toki hieman vaihtaa slogania tai jotain, sillä jos enemmän tv:tä katsoisin niin kyllä tuo varmaan itseänikin alkaisi pitemmän päälle puuduttaa kuulla pääpiirteittäin samat jorinat joka mainoskatkolla.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Trivagon mainos ei itseä niin ärsytä (Annika Poijärvi on musta aika kaunis eikä äänikään ärsytä) mutta pakko silti ihan aidosti ihmetellä, kuinka hiton monta vuotta tuo saman lafkan mainos on nyt eri muodoissaan oikein pyörinyt telkuissa? Muistan nähneeni tuon jo 2014, eli olisikohan neljä vuotta..? Voisivat toki hieman vaihtaa slogania tai jotain, sillä jos enemmän tv:tä katsoisin niin kyllä tuo varmaan itseänikin alkaisi pitemmän päälle puuduttaa kuulla pääpiirteittäin samat jorinat joka mainoskatkolla.

Jees, se toisto siinä vituttaakin enemmän kuin esim. mainoksen naama tai mainostettava asia.

Kyllä siellä kaupan täytyy käydä ihan kivasti, kun isolla rahalla voidaan runnoa tv-mainoksilla eteenpäin noin monta vuotta putkeen.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Jees, se toisto siinä vituttaakin enemmän kuin esim. mainoksen naama tai mainostettava asia.

Kyllä siellä kaupan täytyy käydä ihan kivasti, kun isolla rahalla voidaan runnoa tv-mainoksilla eteenpäin noin monta vuotta putkeen.
Ainakin mitä noita pikavippifirmoja on seurannut niin ei niilläkään ole ihan putkeen kaikilla mennyt. Tosin nää Trivagot ja momondot on ihan tajuttoman kokosia ja koko maapallon kattavia.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Ainakin mitä noita pikavippifirmoja on seurannut niin ei niilläkään ole ihan putkeen kaikilla mennyt. Tosin nää Trivagot ja momondot on ihan tajuttoman kokosia ja koko maapallon kattavia.

Ok, se selittääkin sitten. Jos nyt en ihan väärin muista, niin tv-mainosaika on jossain 500€-1500€ välillä per sekunti (korjatkaa nyt markkinointi-ihmiset äkkiä jos näin ei olekaan).
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Ok, se selittääkin sitten. Jos nyt en ihan väärin muista, niin tv-mainosaika on jossain 500€-1500€ välillä per sekunti (korjatkaa nyt markkinointi-ihmiset äkkiä jos näin ei olekaan).
Hesarin alkuperäistä uutista en nopeasti löytänyt, mutta tässä nyt vähän noiden taustoista. HS: Näin kuluttajaa huijataan hotellivarauspalveluissa – 6 vinkkiä, miten säästät | Me Naiset (linkki me naisiin)
Itse juttu on mitä on, mutta siihen on hyvin listattu noi kaikki mitkä kuuluu saman firman alle ja mitkä firmat siellä taustoilla.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
@douppi

Mitä paikallinen mainonta maksaa? - Spotti - MTV.fi

Mitä haluat saavuttaa?
Mikä on kohderyhmä?
Paljon on rahaa käytettävissä?
Ja sitten suunnitellaan kampanja, joka näillä parametreillä antaa asiakkaalle sen parhaan tuloksen. Se voi olla telkkua, se voi olla verkkoa, se voi olla netti-tv:tä, se voi olla jokin ohjelmallinen yhteistyö, se voi olla mobiilia jne.. Tai yhdistelmä sitä ja tuota. Lisätään nyt vielä sekin, että ei ole kenenkään mediatalon, tai mainospalveluita tarjoavan yrityksen etu jos perälauta vuotaa. Eli kaikkein tärkeintä on saada asiakas sitoutettua siihen omaan taloon niin että hän on tyytyväinen ja mainostaa uudelleenkin. Disclaimerina vielä loppuun, että teen kaupallisia äänihommia, mutta työnantajani ei ole Maikkari.
 
Viimeksi muokattu:

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Radiossa on jo pitkään pyörinyt erään automerkin mainos, joka alkaa: " onkohan mikään tie...". Nyt sama mainos pamahti vastaan jo televisiossakin, Äärimmäisen ärsyttävä.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Prisman uusi mainos, jossa opettajat tanssahtelee holtittomasti, on niin visuaalisesti kuin biisiltään äärimmäisen rasittava mainos. Niitä mainoksia joiden kohdalla on vaan pakko pistää tv mutelle kun ei jaksa katsoa saati kuunnella. S-ryhmä on todellakin tehnyt parhaansa kyhäilläkseen tämän hetken vittumaisimmat tv-mainokset niin S-marketille kuin Prismalle. Seuraavaksi Alepan vuoro?
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Radiossa on jo pitkään pyörinyt erään automerkin mainos, joka alkaa: " onkohan mikään tie...". Nyt sama mainos pamahti vastaan jo televisiossakin, Äärimmäisen ärsyttävä.
Omasta mielestäni se on todella harmiton, "kotikutoisuudessaan" jopa hämmentävän sympaattinen mainos ollakseen globaalin autonvalmistajajätin reklaami: rauhallinen musiikki, aidon oloinen kerronta eikä mitään teennäistä. Ei siis ärsyttävä missään määrin - päinvastoin. Mutta makuasioitahan nämä.
 
Viimeksi muokattu:

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Telian hifk-janari mainokset, saisivat pysyä poissa mun teeveestä.
 

Puke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Björneborg Moderators
Radiossa tulee Veikkauksen Porin murretta puhuvan mainosäänen mainoksia. Viimeisimpänä "Ny o sit kenofestarit. Nää o just parhaat festarit ku ei tart rutiinei muuttaa."

Ei pysty kuuntelemaan.
 

Hanhi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, AS Roma
Aluksi ei ärsyttänyt niinkään, mutta nyt alkaa vituttamaan se alituinen Fairyn lainaaminen naapurin Pekalta. Toi samainen mainos on pyörinyt jo helvetin kauan, muuttumattomana ja lukuisilla toistoilla.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Telian mainos, jossa jonnet uskottelevat itselleen olevansa kannattamisessaan lähes itsekin kentällä. Eivät todellakaan ole.
 

Puke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Björneborg Moderators
Telian mainos, jossa jonnet uskottelevat itselleen olevansa kannattamisessaan lähes itsekin kentällä. Eivät todellakaan ole.

Älä. Vittu. Ja nyt alkaa vielä joku vitosketju Telialla missä nää jonnet pääsee kunnolla spedeämään olevansa osa joukkuetta.
Vittu ite kehtaisi ees mennä tuonne vaikka olisin huoltajana liigajoukkueessa. Mä häpeen teitä!
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Telian mainos, jossa jonnet uskottelevat itselleen olevansa kannattamisessaan lähes itsekin kentällä. Eivät todellakaan ole.
Tämä. Ei helvetti. Aivan huikeaa kamaa haifaiffeineen ja paskapaperilla pois pyyhittävine amisviiksineen. Klassikkomateriaalia.
 

Normandia

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, TuTo
Täällä varmaa jo mainittu. Mutta nämä Trivagon mainokset, vaikka tämä näissä mainoksissa höpöttävä naikkonen ihan näppärän näköinen onkin.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Täällä varmaa jo mainittu. Mutta nämä Trivagon mainokset, vaikka tämä näissä mainoksissa höpöttävä naikkonen ihan näppärän näköinen onkin.
Se on kuulemma Riku Niemisen muija. Siis Munamiehen.

Itseäni ärsyttää tällä hetkellä Sanoman radiokanavilla (Rock) pyörivä Helsingin Sanomien mainos. Hehheh on se niin hauskaa kun imitoidaan Donald Trumpia ja sieltä sanotaan että Helsingin Sanomat on fake news tai että Hesarin 9,90 tarjous on Pohjois-Korean rahoittamaa. On kyllä hauskaa ja fiksua.

Minkähänlaista paskamyrskyä olisi herättänyt jos aikoinaan Obamaa olisi käytetty täällä jonain koomisena mainoshahmona? Mutta olihan se paljon ihQumpi ja Trumppi on ihan tyhmä.

Imitaatio on kyllä ihan hyvä. Kukahan sen tekee?
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Täällä varmaa jo mainittu. Mutta nämä Trivagon mainokset, vaikka tämä näissä mainoksissa höpöttävä naikkonen ihan näppärän näköinen onkin.
Kai se pitää myöntää, kaunis nainen jolla on sattumoisiin huono miesmaku. Naisessa on kauneinta: vyötärön-lantion-reisien kaari eli keskivaratalon kokonaisuus. Mainos on melkoisen surkea, mutta moniko myöntää, että voisi käydä tökkimässä kerran tai kahdesti... kolmesti?
Monien mainoksen tehokeino on ärsyttävyys. Se jää mieleen: Risella-riisi?
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kai se pitää myöntää, kaunis nainen jolla on sattumoisiin huono miesmaku. Naisessa on kauneinta: vyötärön-lantion-reisien kaari eli keskivaratalon kokonaisuus. Mainos on melkoisen surkea, mutta moniko myöntää, että voisi käydä tökkimässä kerran tai kahdesti... kolmesti?

En kyllä huolisi. Ehkä ensimmäisen kerran mainoksen nähdessäni näytti vielä normaalilta nuorelta naiselta, mutta toiston myötä on nyt susiruma ja kaukosäädin pitää saada mikrosekunnissa käteen jotta saa hirvityksen katoamaan. Äänikin on kamala.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Yks mistä en muista täällä vielä lukeneeni niin nää surullisen kuuluisat hammasharja/tahna mainokset. Kaikki Oral-B:n mainospaskat menee ärsyttävyydessään sellaisiin sfääreihin että meinaa verisuoni katketa päästä kun se horo vinkuu "Hampaiden välissä on vielä plakkia!" ja ämmällä on valkoisemmat hampaat kuin jollain filmitähdellä. Vittu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös