Ärsyttävin mainos?

  • 707 616
  • 3 354
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
MOOOOOOI
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Saunalahti missionaires

Oli ne alkuun ihan hauskoja...sitten toinen niistä hepuista muuttui joksikin "robotiksi" (?!). Eli nykyään kyllä ärsyttäviä.

Trivagon ja Haribon mainokset. Kuka valopää nuokin kehitti.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Aika hyvin näitä on täällä jo mainittukin:

1.Trivago
2.Vagisan
3.Vippivippivippi.fi

Tietysti jos noi kaikki kolme jotenkin yhdistäis samaan mainokseen, ni toimiskohan paremmin...
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Musta taas Moi-mainos on enemmänkin huvittava kuin ärsyttävä, noh kullakin makunsa.

Sen sijaan nämä vippivippivippivippi, histechistechistec ja kermaakermaakermaa toistelut ovat ärsyttävyydessä omaa luokkaansa. Emätinpuikkomainokset on jo niin moneen kertaan mainittu että niihin ei ole enää mitään lisättävää.

Yksi jota ei vielä ole mainittu niin Kinderin "Lensimme lohikäärmemaahan! Wiiiiii!" on kanssa pitemmän päälle melko rasittava tuttavuus.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Allekirjoitan jokaisen mainitsemasi mainoksen ärsyttävyyden. Olen muutenkin vähän sellainen, etten pidä mainoksista.
Nykypäivän mainostuotanto on järjestään niin silmitöntä paskaa, että itelläkin menee useimmiten mainoskatkot joko tv mutella tai kuulokkeet korvilla Spotifyssa.
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
En ymmärrä ilmeisesti Veikkauksen mainosta, jossa Heiskanen ja Tolvanen esiintyy.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Kaikki mainokset, joka ikinen, joka näytetään jääkiekon MM-kisojen loppumattomilla mainostauoilla. Järkyttävä määrä paskoja mainoksia houkuttelee olemaan ostamatta enää mitään ikinä koskaan - ainakaan kyseisiltä mainostajilta.
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Luuseri Heiskanen häviää Tolvaselle ja sitten lopussa säälistä pääsee voittaja-Tolvasen puolelle eli maajoukkueeseen, koska suomalainen voittaa aina.
Ja eikös siellä maalissa ole Tolvasen laukauksen jälkeen kaksi kiekkoa eli molemmat osuivat, mutta jostain syystä Heiskanen hävisi.

Kermaa kermaa mainokset ovat aiheuttaneet sen, että en ikinä osta kyseistä tuotetta.


Kaikki mainokset, joka ikinen, joka näytetään jääkiekon MM-kisojen loppumattomilla mainostauoilla. Järkyttävä määrä paskoja mainoksia houkuttelee olemaan ostamatta enää mitään ikinä koskaan - ainakaan kyseisiltä mainostajilta.

Noista varsinkin Kummola mainokset ovat sitä itseään.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Huono mainos sinällään, että vanhempien ei-hd-aparaatista ei selvinnyt edes että minne se Heiskasen vetämä kiekko menee (eli ohi).

Kummola-mainoksesta itse pidän, lyhyt jyrähdys, mutta kyllähän mainoksista (jota tavallista enemmän nyt MM-kisojen aikaan myös täällä katsottu) hämmentävän usein jää ihmettelemään, miten firmat haluavat tuollaisen mielikuvan antaa - yleensä epäselvä, hemmetin lapsellinen tai typerä. Tai kaikki yhdessä. Lisäksi usein ei jää edes mieleen mitä mainostavat.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Harvoimpa mainoksissa nyt sen kummemmin järkeä on, mutta onhan toi Haribon matadormix -mainos vaan niin huono ja ärsyttävä, että kiilaa kyllä esim. vippivippivippivippi... ym. edelle.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Prisman mainos missä länkytetään ruotsia ja ne vanhat patut viisastelee siinä. Jumalauta kun ärsyttää ja se biisi vielä jää sopivasti soimaan päähän.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Voitaneen sanoa: vetäkää Trivago päähänne!
Noita Trivagoja ja Hotells.comeja tulee joka helskutin mainoskatkolla. On kyllä todella rasittavia.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
1. Pikavippien/Vakuudettomien luottojen mainokset: Kuinka hölmöinä ne oikein pitävät ihmisiä? Hoida raha- asiasi fiksusti, ota meiltä kiskurikorkoista lainaa normaalin pankkilainan sijaan. Yhdessä mainoksessa se muikki on onnensa kukkuloilla ostettuaan lenkkarit lainan avulla. Ei vittu. Vielä mainoksiakin enemmän ärsyttää, että taitaapi ne tehota silti, kun tyyliä ei tarvitse muuttaa.

2. S- Marketin mahamainos. En vieläkään tajua, mikä siinä on pointti.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
1. Hoida raha- asiasi fiksusti, ota meiltä kiskurikorkoista lainaa normaalin pankkilainan sijaan.
Rikollisvaltio USA:ssa lasketaan yli 20 prosentin vuosikorko talousrikokseksi. Toisin on ihmisystävällisessä oikeisvaltio Suomessa.
*applause*
 

Beergenheim20

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Jokerit, OJ
Noi lidlin kesämainokset. Tolla mainoksen junnulla oli vuosi aikaa leikata letti ja reenata ittensä kuntoon. Edelleen pitkäletti 50kg ruipelo luikku.
Ei se tolla habituksella tuu saamaan tota mandyä ikinä
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Noi lidlin kesämainokset. Tolla mainoksen junnulla oli vuosi aikaa leikata letti ja reenata ittensä kuntoon. Edelleen pitkäletti 50kg ruipelo luikku.
Ei se tolla habituksella tuu saamaan tota mandyä ikinä
Yrityksen puutteesta ei ainakaan voi syyttää, kun joka mainoskatkolla ja joka kanavalla pompsahtaa ruutuun. :) Mä tykkään kyllä noista Lidlin tv-kamppiksista. Ovat myös ymmärtäneet sen, että noiden menestystarinoiden syntymiseksi tarvitaan hyvän käsikirjoituksen ja tuotannon lisäksi toistoja, toistoja ja toistoja. Oliko jopa tuo "Kesä on kreisii"-rallatus Spotifyn ykkösenä. Aika huikeeta mainoslauluksi.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ei se tolla habituksella tuu saamaan tota mandyä ikinä

Ei voi ymmärtää tota "Mandyn" hehkutusta. Ei tissejä, ei persettä ja naamasta kun aivan kuka tahansa. Aivan hmv. Se kuikelo jannu
on kyllä kun suoraan kummelista. Täydellinen prison bitch.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Yrityksen puutteesta ei ainakaan voi syyttää, kun joka mainoskatkolla ja joka kanavalla pompsahtaa ruutuun. :) Mä tykkään kyllä noista Lidlin tv-kamppiksista. Ovat myös ymmärtäneet sen, että noiden menestystarinoiden syntymiseksi tarvitaan hyvän käsikirjoituksen ja tuotannon lisäksi toistoja, toistoja ja toistoja. Oliko jopa tuo "Kesä on kreisii"-rallatus Spotifyn ykkösenä. Aika huikeeta mainoslauluksi.
Tästä mä en voi olla enempää eri mieltä. Itseni lisäksi tiedän lukuisia ihmisiä jotka ovat alkaneet boikotoimaan jotain lafkaa kun mainoskampanjat ovat alkaneet siinämäärin vituttamaan että tekisi mieli haulikoida TV helvettiin. Mikään ei ole epätodempaa paskapuhetta kun se että "jos mainos jää mieleen ja herättää tunteita, se onnistunut." Minkälainen vitun markkinointidorka on tämänkin idiotismin keksinyt?
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Mistähän se muutes johtuu, että talvella Lidl menee pelkästään hintakärjellä, mutta kesällä alkaa nämä juonelliset mainokset? Haluavat siis profiloitua paikaksi, josta saa kaikki rennon grillikesän tuotteet. Aikana, jolloin ihmiset kaivavat mistä tahansa säästöpossuista hieman "ylimääräistä" kesästä ja itsestä nauttimiseen. Mutta joo, itselleni samanlaisen haulikolla telkkaria-fiiliksen aiheuttaa Haribo-mainokset. Kerran kaupassa sitten halusin ostaa bussimatkalle hieman makeaa, niin tulipa sitten tsekattua siinä hyllyllä, että minkäslaisia nämä helvetin Haribo-tuotteet nyt ovat. Okei, se ei johtanut kauppa-aktiin sillä kertaa. En minä kiistä sitä, etteikö mainos voisi alkaa toimia myös itseään vastaan liialla rummuttamisella, mutta kai ne on laskeneet, että jos talvella pyörii jouluomenamainokset to-la, eikä muuta, niin kesällä voi sitten ns. vallata taajuuden ja homman on posin puolella vielä runsaasti.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Mistähän se muutes johtuu, että talvella Lidl menee pelkästään hintakärjellä, mutta kesällä alkaa nämä juonelliset mainokset? Haluavat siis profiloitua paikaksi, josta saa kaikki rennon grillikesän tuotteet. Aikana, jolloin ihmiset kaivavat mistä tahansa säästöpossuista hieman "ylimääräistä" kesästä ja itsestä nauttimiseen. Mutta joo, itselleni samanlaisen haulikolla telkkaria-fiiliksen aiheuttaa Haribo-mainokset. Kerran kaupassa sitten halusin ostaa bussimatkalle hieman makeaa, niin tulipa sitten tsekattua siinä hyllyllä, että minkäslaisia nämä helvetin Haribo-tuotteet nyt ovat. Okei, se ei johtanut kauppa-aktiin sillä kertaa. En minä kiistä sitä, etteikö mainos voisi alkaa toimia myös itseään vastaan liialla rummuttamisella, mutta kai ne on laskeneet, että jos talvella pyörii jouluomenamainokset to-la, eikä muuta, niin kesällä voi sitten ns. vallata taajuuden ja homman on posin puolella vielä runsaasti.
Viittaatko tässä näihin muka lapsen äänellä tehtyihin sönkötyksiin? On muuten ihan helvetin rasittavia mainoksia. Minä olen todella paljon lasten kanssa tekemisissä, mutta silti mikään ei ärsytä enempää kuin tuollaiset mainokset, tai biisit missä on lapsia väkisin tungettu laulamaan. En tiedä miksi.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Voitaneen sanoa: vetäkää Trivago päähänne!

Trivago on kyllä tosiaan etenkin tänä kesänä pannut näemmä paljon pelimerkkejä mainostamiseen, sillä noita mainoksia varmaan kymmenen eri versiota. Ja niitä tulee joka mainoskatkolla ja kaikilta kanavilta. Niitä saattaa tulla jopa kaksi peräkkäin.. eikö sitä muijaa itseäänkin jo rasita kun hän on koko ajan televisiossa, ei varmasti saa kävellä rauhassa kadulla :D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös