Ärsyttävin mainos?

  • 714 592
  • 3 378

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Enpä nyt erittele mitään yksittäistä, mutta tässä puolisilmällä seuratulla MTV3:n primetime-mainokatkolla mainostettiin (jo tässäkin ketjussa haukkumaani) peräaukkovoidetta, syylänjäädytintä ja finnivoidetta. Ihme, että mukana eivät olleet jo legendaarinen alapää-Lactal tai kynsisieni.net. Eipä sinällään etteivätkö ihan ikäviä vaivoja varmaan olisi, mutta itseäni ärsyttää näiden inhotusten tuominen jokaiseen olohuoneeseen. Kyllä varmaan jokainen joka kärsii ko. vaivoista kärsii tunnistaa oman tilansa ja osaa hakes siihen apua lääkäristä tai suoraan apteekista. Syksyn flunssalääkemainokset ja potenssilääkepotpuri vielä samaan mainoskatkoon, niin alkaa olla kaikki ihmiskehon eritteet käsitelty. Alkaa olla jo vitutusketju-kamaa...
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Luonnottomuuden huippu on ainakin Metro FM:llä pyörivä mainos, jossa kaksi miestä juttelevat Tapiolassa sijaitsevasta ravintola Gardenista. Nämä kirjakieltä solkkaavat puupökkelöt ovat dialogissaan yhtä luontevia kuin perseenreiät. Aivan järkyttävä mainos, joka saa ainakin allekirjoittaneen kiertämään kyseisen ravintolan kaukaa.
 

cleanhit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers, Ducks
Tarkoitatkohan tällä toisella äänellä Mr. Dressmania eli Hausmyllyn ex-laulaja Jari Karjalaista? Jossain ohjelmassa ko. heppua haastateltiin ja jutussa tuli ilmi, että hänen äänensä on todella monessa radio- ja tv-mainoksessa.

eikö se sama äijä ole maikkarilla, novassa ja ostosteeveessa ja melkein kaikkialla? mulla ainakin on kuuppa ihan täynnä niitä samoja möreään ääneen päättyviä lauseita.
ja se tapiola gardenin mainos on pakko olla tahallaan tehty ärsyttäväksi "täytyy tuoda vaimokin..." eikö tällaisia vastaan voisi olla joku laki?!
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
- "Martti?"
- "Joo?"
- "Mitä sä teet?"
- "Pissaan!"
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tarkoitatkohan tällä toisella äänellä Mr. Dressmania eli Hausmyllyn ex-laulaja Jari Karjalaista? Jossain ohjelmassa ko. heppua haastateltiin ja jutussa tuli ilmi, että hänen äänensä on todella monessa radio- ja tv-mainoksessa.
Samaisen Karjalaisen ääntä tullaan todennäköisesti kuulemaan taas syksyn Big Brotherissa, kuten aiempinakin tuotantokausina.

Joskus hauskaltakin tuntunut mainos voi alkaa ärsyttää, kun se tarpeeksi usein pomppaa ruudusta silmille. Näin on ainakin minun kohdalla käynyt Nissan Tiidan mainoksessa. Kilpapyöräilijät polkevat siltaa pitkin, yksi joukosta lähtee irtiottoon, mutta hyppää pian edellä ajavan auton takaikkunasta kyytiin selostajan kauhistellessa: "Oh my God, what is happening now.. He´s into the car!"
 

-Mercury-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Niinpä.

Niinkuin se, missä ne kaksi muijaa ihmettelee siinä jääkaapilla jotain: "Nyt näissä on enemmän hedelmiä ja vitamiinia. Mites ne sinne on mahtunut? Näistä on otettu rasva ja lisätty sokeri pois."

Voi vittu. Kuka sinne sitä sokeria lisää, jos se sitten otetaan pois. Idiootit!


Pistin kaikki elämäntavat uusiksi ja syön nyt näitä vitun vitalineoita, rasva ja lisätty sokeri jätetty pois...ja onhan näissä magneessiumia ja potaskaa

- entäs ne muut elämäntavat?


voi luoja...ja näillä mainoksilla Danone myy suomalaisille puolalaista jogurttia huippukatteella.
 
Viimeksi muokattu:

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei sinänsä ärsyttävä, mutta jokseenkin mauton ennen säätiedotusta tuleva "Kesän helteet ja Laitilan juomat" nyt kun on jo syksy pitkällä ja lämpötila lähes pakkasen puolella.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Radio Novan tv-mainos on yhtä ärsyttävä kuin itse kanavakin. Siis se, jossa meidän Ristolle pitäisi saada uusi ääni. Tarjolla on Enskaa ja Aku Ankkaa, mutta lopulta Risto saa Kimmo Vehviläisen äänen.

Paras sekoitus klassikoita.. ja paskat!
 
McDonaldsin uusi "Hei ota must kuva. Se lähtee ulos mun kans ku näkee kui hyvännäköne mä oon."
Vittu mitä pintakiiltoa. Muutenkin nää mäkkärin mainokset hyvännäköisine ihmisineen ja teennäisyyksineen ovat ihan perseestä.
 

nepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Radio Novan tv-mainos on yhtä ärsyttävä kuin itse kanavakin. Siis se, jossa meidän Ristolle pitäisi saada uusi ääni. Tarjolla on Enskaa ja Aku Ankkaa, mutta lopulta Risto saa Kimmo Vehviläisen äänen.

Paras sekoitus klassikoita.. ja paskat!

Heh. Minua naurattaa joka ikinen kerta, kun näen mainoksen. Varmaan siksi, että mainoksen "Risto" on entinen naapuri. Huvittavaa nähdä tuttu kaveri, jolla on Kimmo Vehviläisen ääni.
 

tutzba

Jäsen
Maksimaalisen vitutuksen nostattaa tämä Elisan mainos jossa "aina edes suomalaiset eivät ymmärrä suomalaisia". En sitten tiedä mikä siinä niin pahasti ottaa päähän, mutta kaikki on surkeata jo biisivalinnasta lähtien.
 
MusaTV voisi ehkä pikkuhiljaa ottaa sen JAMBA!!!-mainoksen pois, missä sanotaan, että "Kesästä 2007 tulee kuuma näillä hiteillä." ja sitten alkaa pauhata Tytöt tykkää, Umberellat yms. paskabiisit.
Kesä 2007 meni jo, eikä se ollut mitenkään erityisen kuuma ja jos olisikin ollut, niin vähiten noiden vitun renkutusten ansiosta.
 

Ostrich

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Nyt on tullut tämä Saarioisten joku uusi mainos, jossa lauletaan jotenkin: "tässä on curry, joka maustaa broilerin, jonka paistoi äiti" ja noin edespäin. Voehan helavata ku alkaa ärsyttää ku näkee tuon mainoksen.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukilahden Työväen Ampujat
Nyt on tullut tämä Saarioisten joku uusi mainos, jossa lauletaan jotenkin: "tässä on curry, joka maustaa broilerin, jonka paistoi äiti" ja noin edespäin. Voehan helavata ku alkaa ärsyttää ku näkee tuon mainoksen.

Voi perkele, just äsken tuli ja meinas lentää voileivät seinään kun en päässy heti painamaan mutea. Ja sitten vielä ihmetellään että ihmiset välttelevät mainoksia tietoisesti... Ei saatana että oli huono mainos!!!
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Nyt on tullut tämä Saarioisten joku uusi mainos, jossa lauletaan jotenkin: "tässä on curry, joka maustaa broilerin, jonka paistoi äiti" ja noin edespäin. Voehan helavata ku alkaa ärsyttää ku näkee tuon mainoksen.

Juuri etsin tämän ketjun tämän mainoksen innoittamana. Mainoslaulujen pohjanoteeraus! Jopa Grandiosan "Pizzaperjantai" jää taakse. Voi Jeesus. En ikinä osta enää mitään muuta Saarioisten tuotetta kuin rusinatonta maksalaatikkoa.

HMPH.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Varoitus. Hiiren painallus voi aiheuttaa psykoosin.

Kyseessä on yllämainittu Saarioisten broileri- ja kastikemainos.

Kiitos vain varoituksesta. Kun vielä olisi tehnyt kuten mummo, ja ottanut neuvosta vaarin niin avot. Mutta ei, pakkohan se oli katsastaa tuo mainos ja näin muutenkin synkkä ja harmaa tiistaipäivä muuttui entistä synkemmäksi.
Miksei Suomessa osata tehdä mainoksia? Verrattuna esim. keski-Eurooppaan, jossa mainokset näköjään käyvät edes jollain kriitikolla arvosteltavana, ennen kuin sillä ruvetaan lisäämään itsemurhalukuja...
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Kyllä, Saarioinen on uusi nimi omalla boikottilistalla. Kai tuo sitten vetoaa n. 3-6 -vuotiaisiin, jotka sitten kinuaa äitiään ostamaan Saarioisten tuotteita.
 

Näkemys

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Maksimaalisen vitutuksen nostattaa tämä Elisan mainos jossa "aina edes suomalaiset eivät ymmärrä suomalaisia". En sitten tiedä mikä siinä niin pahasti ottaa päähän, mutta kaikki on surkeata jo biisivalinnasta lähtien.


Tuo mainitsemasi lausehan aliarvioi asiakkaat täydellisesti. Sen mukaan suomalaiset ovat sosiaalisesti vajavaisia. Kylläpä naurattaa, kun miettii niitä miljoonia, jotka Elisa on tähänkin kampanjaan käyttänyt.
 

MusanMake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Suomi
McDonaldsin uusi "Hei ota must kuva. Se lähtee ulos mun kans ku näkee kui hyvännäköne mä oon."
Vittu mitä pintakiiltoa. Muutenkin nää mäkkärin mainokset hyvännäköisine ihmisineen ja teennäisyyksineen ovat ihan perseestä.

Kaikessa säälittävyydessään tämä mainos silti sivuaa totuutta siinä määrin, että tuollaisia perkeleen selkärangattomia itsensä ihastelijoita tämän maan nuoret miehet yhä enenevässä määrin ovat. Kyseistä aihettahan sivusin taannoin ihmettelyketjussakin. Mihin onkaan maailma menossa...
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Juu tuo Saarioisten uusin on kiistatta ihan vitunmoista paskaa. Harvemmin mainokset nyt mua hermostumaan saa, mutta tuo on jotenkin aivan uskomattoman ärsyttävä!
 

scholl

Jäsen
Juu tuo Saarioisten uusin on kiistatta ihan vitunmoista paskaa. Harvemmin mainokset nyt mua hermostumaan saa, mutta tuo on jotenkin aivan uskomattoman ärsyttävä!

Se on televisiomainosta vielä ärsyttävämpi Iltasanomien nettitv:ssä lyhyempänä pätkänä. Ja jos katsot esim. 5 kpl nettitv-videoita niin se oikeasti pitää katsoa joka kerta siihen alkuun. Olen suhteellisen rauhallinen mies, mutta tuo mainos saa minut haluamaan lyödä jokaista vastaantulijaa. Raunoa ja äitiä ja muita vastaavia spedejä. En takuulla osta mitään Saarioisten tuotetta.
 

Jindebyne

Jäsen
Veikon Koneen radiomainonta on kyllä niin ärsyttävää kuin vain olla saattaa.

Hah! Tästä tulikin mieleeni, vieläkö siellä on soitossa Sony Sambat, Panasonic Partyt, sekä Samsung Sembalot?

Noista mainoksista jää semmoinen kuva, kun Veikon Kone yrittäisi myydä kodin elektroniikkaa ala-asteikäisille. Ei ne itseäni nyt niin hirveästi ärsyttänyt, lähinnä autossa naureskelin kuinka aikuiset ihmiset tekee tuollaisia mainoksia toisilleen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös