Ärsyttävin mainos?

  • 714 592
  • 3 378

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Mua ärsyttää kyseisessä mainoksessa se että kaikki keskustelijat ovat miehiä. Ihan kun naiset ei törttöilisi liikenteessä tai unohtaisi käyttää vilkkua...
Good point. Off-topic mutta voin kuvitella millainen haloo nousisi femakoiden puolelta, jos kaikki tässä tietoiskussa olevat keskustelijat olisivat naisia.
 

Beneway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Mario Lemieux, Jyp
Nyt täytyy tännekin kirjoittaa, vaikkei kyseessä olekkaan mikään tuotemainos, mutta mainos kuitenkin. Nimittäin se saatanan vodkaturismi-ohjelma-mikä-vittu-lie-mainos, missä Ville Haapasalo kailottaa niin perkeleesti. Yle:n kanavilla pyörii. Tuo mainos saa päässäni aikaan niin uskomattoman, infernaalisen vitutusryöpyn, ettei pelkkä kanavanvaihto riitä, vaan tekisi mieli heittää koko kaukosäädin telkkarista läpi.

Ennen olen pitänyt Haapasaloa vähintään neutraalina kaverina, mutta nyt pisteet laski niin alas, ettei sieltä enää ylös tulla. Ja se loppu... Baijekerii!!!!!!! Vittu! Ihan Vitutusketju kamaa.
 

Tobias

Jäsen
Ei saatana

Paljon hyviä ehdokkaita jo mainittuna täällä. Todetaan heti alkuun, että normaalisti en muutenkaan katso televisiota joten mainoksia näen onneksi harvoin. Nyt olen vähän telkkaria katsonut ja ei vittu mitä paskaa sieltä tulee paskojen ohjelmien lisäksi.

Jamba-mainokset. Ei ihme, että järjestäen teinit ja tyhmät ihmiset vain tuntuvat kusipäistyvän jatkuvasti. Ei tällaista idiotisoivaa saastaa saisi tuottaa.

Proteesimainos, jossa joku vanha patu sanoo kuinka saatanan hienoa on kun voi suudella vaimoa kun hampaatkin pysyvät suussa. Vittu mitä paskaa.

Lactal-mainos, vastenmielisyydessään niin paska mainos, että tekisi mieli hajottaa paikkoja.

R-Kioskin mainokset. Muutenkin vihaan R-kioskeja ja taas mainos tyyliin tyhmiä juttuja tyhmille ihmisille.

Postin mainos, että Posti on nyt Itella. Joku saatanan mukula rääkyy jonkun paskan litannian aiheesta. Oikea haista vittu -mainos.

Tässä muutama. Pitää ottaa huomioon, että omasta mielestäni esim. maikkarin ja etenkin nelosen ohjelmisto kokonaisuudessaan on selvästi suunnattu sille vähän tyhmemmälle kansanosalle, joten siihen nähden mainosten taso on ihan kohdillaan.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Good point. Off-topic mutta voin kuvitella millainen haloo nousisi femakoiden puolelta, jos kaikki tässä tietoiskussa olevat keskustelijat olisivat naisia.
Vois muuten toimia noin paljon paremmin mies katsojiin! Ajattele nyt; Paris Hilton, Lindsy Lohan ja Britney Spears juttelemassa oikeasti kameroiden ääressä siitä kuinka vaikeata sitä vilkkua on käyttää. Kuka äijä ny haluaisia ajaa kuin aivoton blondi. :)
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Se Fennian mainos jossa pari miettii "mikä on perhe" ja "sää oot mun koti". Miten sellaista scheeissea saa edes eetteriin laittaa?

Mää oon sun tuulikaappi
 

ilman sukkia

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Niinkuin se, missä ne kaksi muijaa ihmettelee siinä jääkaapilla jotain: "Nyt näissä on enemmän hedelmiä ja vitamiinia. Mites ne sinne on mahtunut? Näistä on otettu rasva ja lisätty sokeri pois."

Voi vittu. Kuka sinne sitä sokeria lisää, jos se sitten otetaan pois. Idiootit!
Allekirjoitan. Joku uskoo aina- periaatteella (ylex:ltä tuttu) näitä varmaan suolletaan. Pienennetään purkkikokoa, nostetaan hintaa, lisätään vitamiineja ja teksti sadassa grammassa on 2% päivän vitamiini-x:n tarpeesta. Sitten pakataan sixpäkkeihin tai vastaaviin. Ja kerrotaan tulosten näkyvän kahdessa viikossa. Kyllä niissä litrahinnoissa on sen verran katetta että voi jopa vähän mainostaa.
En muista oliko se tää sama tuote vai joku muu vitamiinivelli mitä mainostettiin: kolme neljästä käyttäjästä suosittelee. Minä olisin varmaan se joka ei suosittele.
OT: Sääliksi käy aina välillä jogurttihyllyn edessä jugubingoa pelaavia perheenisiä. Kännykkä korvalla etsimässä 15 erilaista pikkupurkkia kotona hyviä tuntomerkkejä sanelevalle, arvatenkin vastakkaisen sukupuolen edustajille.
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Plus-TV

Useasti TV:ssa pyörivä Plus-Tv mainos, jossa vässykkä mies piipittää ja akka huutelee taustalta.

------------------

Jotenkin tähän tapaan;

Mies: "Minusta olisi mukava katsoa semmoisia tv-ohjelmia..

Nainen: "Kulta! Sano että minä, tai siis me, tykätään sellasista tosi-tv ohjelmista, joissa vaimo saa päättää mitä miehelle puetaan päälle jne."

-------------------

Tuntuu että televisiosta ei tule enää yhtään hyvää/hauskaa mainosta, mikä jäisi mieleen sen vuoksi että olisi hauska.. Nykyään kun mainoskatko alkaa niin alkaa vituttamaan niin ettei veri kierrä!!
 

Benny S.

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Se soittoääni mainos missä ne apinat nollailee puhelimen kanssa ja siinä lopussa tulee aivosoluja tappava renkutus. Voi jeesus että ottaa hermoon.
 

veskula

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Die Nationalmannschaft
Zon geeli

Kyllä se Zon-geeli saa täältä äänen. On niin ärsyttävä että huh huh! Varsinkin se lappuhaalari-patu irvistelemässä saa sapen kiehumaan. Äijä ruuttaa ensin kourallisen töhnää handuunsa ja sivelee sen sitten hartioihinsa. Kohta tiedät mihin koskee.

Toinen veritekoihin yllyttävä pätkä on se jo aiemmin mainittu jogurttimainos, jossa ne muijat hihittää jääkaapilla...uuh.

Kyseistä paskaa en osta vaikka paikkais otsoniaukkoja.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Mua ärsyttää kyseisessä mainoksessa se että kaikki keskustelijat ovat miehiä. Ihan kun naiset ei törttöilisi liikenteessä tai unohtaisi käyttää vilkkua...

Good point. Off-topic mutta voin kuvitella millainen haloo nousisi femakoiden puolelta, jos kaikki tässä tietoiskussa olevat keskustelijat olisivat naisia.

Niinpä. Tällaisen ratkaisun katsottaisiin varmaankin vahvistavan ei-toivottuja stereotypioita naisautoilijoista. Samanlaisen haloon voisi aiheuttaa varmaankin, jos keksisi aloittaa sketsisarjan jostain vähemmistöstä, jossa tuotaisiin huumorin kautta ennakkoluulojen esiin tyhmyyttä. Siis esim. saamelaisista. Tai romaneista...

Itse ketjuun liittyen Lactalin epämiellyttävää-vuotoa-alapäässä-mainos on haastettu. Tänään uusintasalkkareiden mainoskatkolla kysyttiin "Kutiaako peräaukkosi?". "Tästä asiasta puhutaan liian vähän" jatkettiin. Voi olla, mutta ehkä ihan syystäkin ja ei sitä ainakaan minun olohuoneeseeni tarvitse tulla kertomaan. Mainoksessa mm. patu minigolfasi paidassa, jossa luki "kutiseva peräaukko" tms. ja yh-äiti matkusti liukuportaita alaselässään "peräpukamia"-tatutointi. Rasvan nimi oli AC3H tai jotain sinnepäin.

Hyi v*ttu!
 
Voi perse!

Nyt olen kaksi kertaa viimeisen puolen tunnin aikana törmännyt johonkin peräsuolen kutina-mainokseen.
Mainoksessa puhutaan peräsuolen kutinasta, kuten myös peräpukamista ja kerrotaan, että niihin on lääke.
Ihanaa, mutta eiköhän kyseisistä vaivoista kärsivät ihmiset löydä nämä lääkkeet ilman, että kutiavista perseistä puhutaan televisiossa.

Ensin se haiseva alapää-mainos ja nyt tämä. Eikö mikään ole enää pyhää?

EDIT: Kappas, edellinen kirjoittaja olikin huomioinut jo tämän ällöttävyydellään ärsyttävän mainoksen.
 

EDDIE C

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi (sympatiat Ruotsille)
Nyt olen kaksi kertaa viimeisen puolen tunnin aikana törmännyt johonkin peräsuolen kutina-mainokseen.
Mainoksessa puhutaan peräsuolen kutinasta, kuten myös peräpukamista ja kerrotaan, että niihin on lääke.
Ihanaa, mutta eiköhän kyseisistä vaivoista kärsivät ihmiset löydä nämä lääkkeet ilman, että kutiavista perseistä puhutaan televisiossa.

Ensin se haiseva alapää-mainos ja nyt tämä. Eikö mikään ole enää pyhää?

EDIT: Kappas, edellinen kirjoittaja olikin huomioinut jo tämän ällöttävyydellään ärsyttävän mainoksen.


Vesilaitos voisi markkinoida tuotettaan samalla teemalla sloganilla " puhdas perse ei haise eikä kutise".
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lactal-mainoshan on jo ihan legenda! Nykyään se ei jaksa enää vituttaakaan, sen verran kierroksia tuli sen esittämisen alkuaikoina otettua.

Mua ärsyttää suunnattomasti, että suomalaisissa mainoksissa on järjestään kaksi "ääntä", jotka mainoksessa esiintyy. Miehen nimeä en tiedä, paitsi että Petteri Summanenkin esiintyy todella monessa mainoksessa (yhtään ei tosin tule juuri nyt mieleeni), mutta en nyt tarkoita ko. hemmoa. Toinen ääni on naisen eli näyttelijä Kirsi Ylijoen, joka tunnetaan myös Eicca Toppisen vaimona ja Kotikadun Nellana (?).

Varsinkin Ylijoen ääni on niin huono ja teennäinen, että se kääntyy jo melkein mainostettavaa tuotetta vastaan. Tai ainakaan ensivaikutelma ei ole positiivinen. Toinen seikka on se, että eihän ne mainokset erotu toisistaan millään tavalla, kun samat äänet toistuu joka mainoksessa. Mainoskatko on kuin yhtä pitkää mainosta. Luulisi, että ei olisi hirveän vaikea saada muitakin ääniä, mutta ehkäpä meillä Suomessa yritykset kaikessa näppäryydessään juuri haluavat saman äänen kuin kilpailijalla... en tiedä. Ärsyttää vain.
 

Ostrich

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
En muista olisko ollu dna-mainos vai mikä, mutta aina kun mahdollista on täytynyt kääntää kanavaa, kun on tullut se mainos missä joku missi puhuu jostain ja sitten lopuksi se puhuu jostain että haluaa saada jääkiekkoilijan tai jotain ja että "sentteri ois kiva". Voi sitä vitutuksen tunnetta kun joskus sattuu näkemään tuon mainoksen kokonaan.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Mua ärsyttää suunnattomasti, että suomalaisissa mainoksissa on järjestään kaksi "ääntä", jotka mainoksessa esiintyy. Miehen nimeä en tiedä, paitsi että Petteri Summanenkin esiintyy todella monessa mainoksessa (yhtään ei tosin tule juuri nyt mieleeni), mutta en nyt tarkoita ko. hemmoa.
Tarkoitatkohan tällä toisella äänellä Mr. Dressmania eli Hausmyllyn ex-laulaja Jari Karjalaista? Jossain ohjelmassa ko. heppua haastateltiin ja jutussa tuli ilmi, että hänen äänensä on todella monessa radio- ja tv-mainoksessa.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
En muista olisko ollu dna-mainos vai mikä, mutta aina kun mahdollista on täytynyt kääntää kanavaa, kun on tullut se mainos missä joku missi puhuu jostain ja sitten lopuksi se puhuu jostain että haluaa saada jääkiekkoilijan tai jotain ja että "sentteri ois kiva". Voi sitä vitutuksen tunnetta kun joskus sattuu näkemään tuon mainoksen kokonaan.

Paras mainos tällä hetkellä. Samalla ärsyttää ja jää varmasti mieleen eli toimii. Ja itse jyvämissin puheet ovat niin totta, niin totta.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Corega, vai mikä lie hammasproteesien kiinnitysainemainos. Siinä se papparainen vaan istuu ja selittää, että miten nyt käy vaimon kanssa suuteleminen niin hyvin tämän mainion tuotteen ansiosta. Ei heilu tekarit enää ei.

Ja tässä viestiketjussa kun ollaan, pitää kerran vielä kysyä: Oletko sinä yksi niistä naisista, jotka kärsivät pahanhajuisista vuodoista?
 

-Mercury-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Mua ärsyttää kyseisessä mainoksessa se että kaikki keskustelijat ovat miehiä. Ihan kun naiset ei törttöilisi liikenteessä tai unohtaisi käyttää vilkkua...

http://www.liikenneturva.fi/fi/index.php?we_objectID=737
Mainonnan eettinen neuvosto toteaa, ettei Liikenneturvan mainos MinäMinä ole moitittava eikä sen voida katsoa hyvän tavan vastaisesti ilmentävän eri sukupuolille tyypillisiä kaavamaisia roolikäsityksiä.



Ärsyttävin mainos on ehdottomasti:
http://www.youtube.com/watch?v=tAqgnF6I-Xs

tai no se suomeksi dubattu versio tuosta. Muutenkin kaikki dubatut mainokset nostavat täällä ärsytyskierroksia, näyttää jotenkin niin tökeröltä. Halvoissa tuotoksissa ääni vaan liimattu päälle, vähän kalliimmissa sentään edes vähän yritetty, silti jos siinä joku aukoo suuta ja ääni on eri niin sen huomaa.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
McDonaldsin mainokset jotka antavat kuvan niinkuin kyseisen firman tuotteita syövät olisivat jonkinmoisia hyvännäköisijä menestyjiä. Kliinisen pinnallisuuden ja tyhjännauramisen huipentuma.
 

Ambi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
"Pfft, minä tässä, sun sydän.
Niin sitä vaan että olis kiva jatkaa kimpassa vähän pitempäänkin, että vaihdatko Keijuun?
Hyvä, tällä mennään."


Erityisesti tuo viiminen lausahdus tökkii itsellä jo todella pahasti.
 

Luz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Red Wings, Manchester United, Nettan
Pokeritähti 2007 & Jussi Heikelä. Ylimielistä glamouria. Kamoon!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös