Suora liittäminen osaksi Venäjää ei liene venäläistenkään intresseissä,
Minua sorretaan. Olen käynyt uurnalla äänestämässä vasta kerran (kaikkia vaihtoehtoja), mutta nyt en muka saa äänestää uudestaan!?
Mä boikotoin äänestystä, koska se on kansainvälisen oikeuden ja Suomen perustuslain vastainen. En perustele kantaani mitenkään, vaan totean asian vain olevan noin.
Mä boikotoin äänestystä, koska se on kansainvälisen oikeuden ja Suomen perustuslain vastainen. En perustele kantaani mitenkään, vaan totean asian vain olevan noin.
Mielestäni on aika hyvä ja konkreettinen perustelu boikotille, jos äänestyksen todetaan olevan maan perustuslain vastainen.
Samoinhan kävi myös Ukrainassa ja Krimillä, tätä "äänestystä" koskien.
Näin toki. Se ei haittaa, että kansan valitsema presidentti syöstään vallasta perustuslain vastaisesti, mutta se on suuri ongelma jos itsehallintoalue järjestää kansanäänestyksen, joka on perustuslain vastainen.
Onko joku syy, miksei mies ole jo "paratiisiin" muuttanut vaan kiduttaa itseään täällä fasisti-Suomessa?
Voiko dosentti Bäckman toimia puolueettomana vaalitarkkailijana häntä itseään koskevassa äänestyksessä?
No totta kai voi!
Mä boikotoin äänestystä... En perustele kantaani mitenkään, vaan totean asian vain olevan noin.
Tällöin edes näennäisen terve osa saataisiin hyötykäyttöön. Poistettuja osia voisi käyttää kompostin kautta vaikkapa kukkapenkeissä