Tennissukkajuoksun ja tissitifon innoittamana päätin avata uuden ketjun lupauksille. Mitä olet itse Tsekkiläisissä pikkukekkuleissa (tai selvinpäin) luvannut tehdä, tai mitä lupaat tehdä, jos IFK vie tänä keväänä mestaruuden?
Vähän jännittää kirjoittaa nämä tänne, koska sitten ne ovat virallisia... Mutta minä olen tähän mennessä luvannut:
- Juosta Tampereelta Helsinkiin pelkkään tennissukkaan pukeutuneena, jos Lunkka vie meidät mestaruuteen. Tätä ei onneksi tarvii toteuttaa kun Nortti tuli ja pelasti minut, huhhuh. Arvatkaa vain mitkä oli fiilikset marraskuussa... ;)
- Leikata rastani pois
- Ottaa IFK-tatuointi
- Heittää kentälle Elovena-paketti ja soijanakit
- Ostaa kausari fanikatsomoon ensi kaudeksi
Voi minua, suurta suutani ja kuningas alkoholin vaikutusta minuun... :P
P.S. Fanikatsomon tytöt, nyt kun Nortin takia teidänkään ei tarvitse toteuttaa omaa taannoista lupaustanne, keksikää joku uus :)
Vähän jännittää kirjoittaa nämä tänne, koska sitten ne ovat virallisia... Mutta minä olen tähän mennessä luvannut:
- Juosta Tampereelta Helsinkiin pelkkään tennissukkaan pukeutuneena, jos Lunkka vie meidät mestaruuteen. Tätä ei onneksi tarvii toteuttaa kun Nortti tuli ja pelasti minut, huhhuh. Arvatkaa vain mitkä oli fiilikset marraskuussa... ;)
- Leikata rastani pois
- Ottaa IFK-tatuointi
- Heittää kentälle Elovena-paketti ja soijanakit
- Ostaa kausari fanikatsomoon ensi kaudeksi
Voi minua, suurta suutani ja kuningas alkoholin vaikutusta minuun... :P
P.S. Fanikatsomon tytöt, nyt kun Nortin takia teidänkään ei tarvitse toteuttaa omaa taannoista lupaustanne, keksikää joku uus :)