Mestaruuslupaukset

  • 28 521
  • 61

Lemieaux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Total hockey / Totaalvoetbal
Tennissukkajuoksun ja tissitifon innoittamana päätin avata uuden ketjun lupauksille. Mitä olet itse Tsekkiläisissä pikkukekkuleissa (tai selvinpäin) luvannut tehdä, tai mitä lupaat tehdä, jos IFK vie tänä keväänä mestaruuden?

Vähän jännittää kirjoittaa nämä tänne, koska sitten ne ovat virallisia... Mutta minä olen tähän mennessä luvannut:

- Juosta Tampereelta Helsinkiin pelkkään tennissukkaan pukeutuneena, jos Lunkka vie meidät mestaruuteen. Tätä ei onneksi tarvii toteuttaa kun Nortti tuli ja pelasti minut, huhhuh. Arvatkaa vain mitkä oli fiilikset marraskuussa... ;)
- Leikata rastani pois
- Ottaa IFK-tatuointi
- Heittää kentälle Elovena-paketti ja soijanakit
- Ostaa kausari fanikatsomoon ensi kaudeksi

Voi minua, suurta suutani ja kuningas alkoholin vaikutusta minuun... :P

P.S. Fanikatsomon tytöt, nyt kun Nortin takia teidänkään ei tarvitse toteuttaa omaa taannoista lupaustanne, keksikää joku uus :)
 

CatGarfield

Jäsen
Suosikkijoukkue
Internazionale, Newcastle, NY Rangers, HIFK, ManU
Tennissukkajuoksun ja tissitifon innoittamana päätin avata uuden ketjun lupauksille. Mitä olet itse Tsekkiläisissä pikkukekkuleissa (tai selvinpäin) luvannut tehdä, tai mitä lupaat tehdä, jos IFK vie tänä keväänä mestaruuden?

Vähän jännittää kirjoittaa nämä tänne, koska sitten ne ovat virallisia... Mutta minä olen tähän mennessä luvannut:

- Juosta Tampereelta Helsinkiin pelkkään tennissukkaan pukeutuneena, jos Lunkka vie meidät mestaruuteen. Tätä ei onneksi tarvii toteuttaa kun Nortti tuli ja pelasti minut, huhhuh. Arvatkaa vain mitkä oli fiilikset marraskuussa... ;)
- Leikata rastani pois
- Ottaa IFK-tatuointi
- Heittää kentälle Elovena-paketti ja soijanakit
- Ostaa kausari fanikatsomoon ensi kaudeksi

Voi minua, suurta suutani ja kuningas alkoholin vaikutusta minuun... :P

P.S. Fanikatsomon tytöt, nyt kun Nortin takia teidänkään ei tarvitse toteuttaa omaa taannoista lupaustanne, keksikää joku uus :)

Mitä tuo kuningas-alkoholi teettääkään. Hieno ketjunavaus, tänne sitten vain lupauksia ja palstaveljet ja -sisaret, jotka toisensa tuntevat, pitämään huolta että ne toteutetaan. Jos kukaan minua ei tunne, lähetän kuvia tai infoa mistä tapahtumaa voi tulla seuraamaan...

Mutta lupaan:

-Ottaa koko rinnanleveyden tatuoinnin, jossa lukee "I Love the Islanders", "Love" tietenkin punaisena sydämenä ilmaistuna.

-Lopettaa Glen Satherin kritisoinnin seuraavaan mestarin vaihtumiseen saakka.

-Teettää kultakorun laatan, johon on kaiverrettu, "Tom, you arrived, you saw, you conquered" ja lähettää sen Tom Nybondasille.

-Laulaa "Helsinki on mahtava"-kannatuslaulun härskeimmän tietämäni version jonkin business-illallisen puheeni päätteeksi Suomessa, mutta muualla kuin Helsingin kaupungin rajojen sisällä.

Jos IFK mestaruuden vie, niin noi edellämainitut on pieniä kipurahoja. Enempää en tähän hätään uskalla luvata, mutta vaimo tulee varmasti tykkäämään taas uusista mustetahroista kehossani. GO IFK !!!
 

Tapuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK HELSINKI, Ville Peltonen
Tennissukkajuoksun ja tissitifon innoittamana päätin avata uuden ketjun lupauksille. Mitä olet itse Tsekkiläisissä pikkukekkuleissa (tai selvinpäin) luvannut tehdä, tai mitä lupaat tehdä, jos IFK vie tänä keväänä mestaruuden?

Vähän jännittää kirjoittaa nämä tänne, koska sitten ne ovat virallisia... Mutta minä olen tähän mennessä luvannut:

- Juosta Tampereelta Helsinkiin pelkkään tennissukkaan pukeutuneena, jos Lunkka vie meidät mestaruuteen. Tätä ei onneksi tarvii toteuttaa kun Nortti tuli ja pelasti minut, huhhuh. Arvatkaa vain mitkä oli fiilikset marraskuussa... ;)
- Leikata rastani pois
- Ottaa IFK-tatuointi
- Heittää kentälle Elovena-paketti ja soijanakit
- Ostaa kausari fanikatsomoon ensi kaudeksi

Voi minua, suurta suutani ja kuningas alkoholin vaikutusta minuun... :P

P.S. Fanikatsomon tytöt, nyt kun Nortin takia teidänkään ei tarvitse toteuttaa omaa taannoista lupaustanne, keksikää joku uus :)
Auts. Kaipa se on lähdettävä tähän leikkiin vielä tällä iällä mukaan.
- IFK tatuointi ehdottomasti
- Lupaan, etten ikinä enään hauku Ilmalan jengiä ( sori mulla on sormet ristissä )
- Lopetan nuuskan käytön. Ei saatana nyt riittää..... IFK tatska on matikaisen varma lupaus.
 

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
Tulin jo syksyllä luvanneeksi, että jos Nenä johdattaa IFK:n mestariksi, käytän koko kesän pitkiä kalsareita. (Sivuhuomautus: jalassani on viimeksi ollut pitkät kalsarit keskitalvella 1987.) Lupaukseeni liittyi myös seuraavia ehtoja:

- Jos jään kiinni lyhyiden kalsareiden käytöstä, joudun seuraavan viikon ajan käyttämään kaksia pitkiä kalsareita päällekäin.
- Pitkien kalsareiden on oltava Black Horse -merkkiset ja raikkaasti kuvioidut.
- Liitän myös Facebook-sivulleni kuvan, jossa esiinnyn vartaloni verhona vain kyseiset alaraajain vaatekappaleet.
 

Tapuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK HELSINKI, Ville Peltonen
Viimeistään tässä kohdin joutu repeilee. Lätkäfaneilta noi nuuskanlopetukset kun onnistuu niin helvetin usein, eihän siellä katsomossa koskaan rauhoittavaa tekijää kaipaakaan. Varsinkin kun sattuu olee HIFK-fani :)
Sen vuoksi totesinkin, että ei saatana. Hulluksihan sitä tulisi, jos sen lopettaisin vaikkakin en suosittele sen käytön aloittamista kenellekkään. Jotenkin IFK ja nimeltämainitsematon nuuskamerkki on osaa minääni, joten parempi luvata vaan se IFK tatska mitä mietin jo tossa kk takaperin, kun olin ensimmäistä kertaa tatskaajan pallilla mutta en ainakaan silloin vielä päätynyt ottamaan IFK vaakunaa tai kissapetoa.
 

-BR-

Jäsen
Suosikkijoukkue
HELSINGIN IFK, DEFC #1
Mä lupaan ainakin:

-Heittää kaurahiutaleita ilmaan niinkuin paperisilppua (sorry vaan vieruskamut!)
-Ottaa pitkään suunnittelemani IFK-kilpi tatskan petologon (joka siis jo on ilman sitä ympyrää) alle lisukkeineen (mitä lisukkeita, on vielä auki)
-Värjätä hiukset räikeänpunaisella (kertakäyttö)värillä

Niin ja se tissitifo tosiaan tuskin toteutunee... (Mistä en kyllä sinänsä ole yhtään pahoillani) =D
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Itse lupaan ottaa toisen IFK-tatskan, eli tietenkin kilven. Petologo kun löytyy jo.
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Pidän vanhan lupaukseni..

Tongin varaston kätköistä petologolla varatun, ruosteisen ulkotulen. Kaivan steariinit pois ja täytän viinalla samaan tapaan kuin viime mestaruusjuhlissa. Säilössä ollut pytty on vuoden 1998 jälkeen päässyt ruostumaan, joten neste ei ole tällä kerralla kirkasta vaan ruskeaa. Kaverit saavat tuoda omat pillit..
 

deWILS

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Lupaan ottaa kolmannen IFK-tatuoinnin jos mestaruus tulee. Tällä kertaa kilpi. Ja otan myös jonnekkin päin kehoa kaikkien mestaruuksien vuosiluvut. Eiköhän sitä siinä ole tarpeeksi
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Lupaan uskoa että seurassa tosiaan on vihdoin tehty asioita enemmän oikein kuin väärin, sekä ajatella seuraavaa kautta optimistisesti.
 

Lemieaux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Total hockey / Totaalvoetbal
Lupaan uskoa että seurassa tosiaan on vihdoin tehty asioita enemmän oikein kuin väärin, sekä ajatella seuraavaa kautta optimistisesti.

Onko sulla pokkaa, onko sulla pokkaa? (niinku meijän valkulla nokkaa)
Onko sulla pokkaa, onko sulla pokkaa? (ottaa vaikka tatska ku kullan ne pokkaa)
Onko sulla pokkaa, onko sulla pokkaa? (juosta tampereelta pukeutuneena sukkaan)
Onko sulla pokkaa, onko sulla pokkaa? (leikkaa hiukset tai ees värii ottaa tukkaan)

Aijaaa, sä et uskalla vai? Aijaa, sä et uskalla vai?


Älä ota vakavasti, ota Jallua Jamesonilla ja kokeile uudestaan ihan kunnon lupaus... :)
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jos IFK voittaa mestaruuden niin pidän koko kesän samanlaista tekonokkaa kuin Jalosella on.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Maalaan maskin takalevyyn vaakunan ja vuosiluvun.

Tatuoinnin otto on edessä muutenkin
 

Touho

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Suomi, Minnesota
Noniin, nyt pientä listausta mestaruuslupauksille:

- Pidän viikon IFK:n fanipaitaa lukiossa
- lähden mukisematta muijan kanssa ostoksille
- IFK-tatuointi selkään

näistä lähdetään, jos tulee keksittyä lisää muokkaan tänne :)
 

Meister

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kilpi tatuointi otetaan, jos/kun nakkikattila tänä keväänä saapuu kotiin!

Löytyi vanha biisi, mistä voi hakea vähän pleijari fiilistä!

Koff Rock

Olisko nyt meidän kevät..
 

Visnovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång, alltid. Vaahteralehdet. HCK.
Lupaan ostaa Norosen mestaruusottelussa käyttämän pelipaidan, kun HIFK mestaruuden vie! Samalla aion luvata että menen pyytämään nimmaria tähän paitaan, Nybarilta ja Nokalta.

Voisin heittää heille myös hieman taskurahaa siinä sivussa...
 

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
Lupaan riipasta vintin pimeäksi erittäin useasti kesän aikana mestaruuden kunniaksi. Tämän lisäksi hankin tsetin kaudelle 10-11, ja tatuoinnin aikanaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös