Oletko ostanut/ostatko Idols-pärjääjien levyjä?

  • 2 254
  • 28

Mitä se DJ pyörittää?


  • Äänestäjiä
    230

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Ihan mielenkiinnosta kyselen. Idolsit ovat keränneet paljon huomiota ja ohjelma katsojia, mutta onko levyhyllyynne kertynyt kyseisten artistien levyjä? Kenen? Aiotko ostaa tämän viimeisen Idols-kisan pärjääjien levyjä? "Hevi-Ari", pieni seksipakkaus/iso ääni Anna Abreu, se viehättävä karjakkoblondi, käheä Kristian vetämässä "Lapin Kesää", ostatko? Vai uskallatko sanoa vielä ennen levyn julkaisua?

Mitä levyjä olet ostanut ja vieläkö kuuntelet, olettaen että olet aiempina vuosina hankkinut kyseisten artistien tuotteita? Kestävätkö ne aikaa, vieläkö levyt pyörivät soitossasi?
 
Suosikkijoukkue
HIFK
En vitussa osta yhtäkään Idols-artistin levyä. Ja jos sattuisin saamaan sellaisen joltain lahjaksi, saatan tappaa.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
En ole ostanut ja tuskin tulen ostamaankaan. Kristian on mun makuuni ainoa potentiaalinen kuunneltava, mutta tuskin hänenkään levyä hommaan. Niin.

Edit: Joo, lisään vielä sen verran, että itse ohjelma kiinnosti välillä jopa aidosti, lopussa tosin enää nimellisesti, mutta nämä jälkilöylyt ja lööppirevitykset ovat sitä ihtiää.
 
Viimeksi muokattu:

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eipä näiden musiikilliset tuotannot ole niin paljon kiinnostaneet, että ostaisin mitään, ja toivottavasti kukaan ei osta lahjaksikaan.

Gimmelin sinkun meinasin kerran ostaa kirppikseltä kun 1€ oli hintana, mutta tulin ns. järkiini viime hetkellä. Olisi siinä tosin ehjät kuoret olleet mukana, ja niitähän aina tarvitsee johonkin.

Mieluummin kuitenkin vaikka Metro-Tyttöjä.
 

Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Steelers
Pienio mahdollisuus on, että Arin levy tulee joskus ostettua jos saa jotain fiksua aikaiseksi. En kyllä laittaisi rahoja likoon sen puolesta. Äänestin, että en aio ostaa mitään levyä.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kristianin tuotoksia voisin harkita kuuntelevani ja ostavani, riippuen tietysti vähän, millaista siitä matskusta tulisi. Jos se on jotain täysin perusheviä, niin ei ehkä kiitos levyä ainakaan himaan.
 

shineman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HaMu -12
Mullon Ilkka Jääskeläisen kaikki levyt ja innolla ootan uutta. Myös Ronin levyt omistan sekä Christian Forssin!
 

Knower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit+Petteri Nummelin
En omista kenenkään levyä enkä aio omistaakaan. Ohjelmaa kyllä katson. Kyllä musiikin pitää kuitenkin syntyä niin, että sitä ei tehdä kahdeksasta neljään. Näistä jää aika vahvasti se maku.
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Knower kirjoitti:
En omista kenenkään levyä enkä aio omistaakaan. Ohjelmaa kyllä katson. Kyllä musiikin pitää kuitenkin syntyä niin, että sitä ei tehdä kahdeksasta neljään. Näistä jää aika vahvasti se maku.

Sama täällä. Ohjelmaa tulee välillä seurattua, mutta en itse rahojani näiden idolien yms. levyihin sijoittaisi.. Sillon voisin jopa levyn hankkimista harkita jos kyseessä olisi jotain uutta ja tuoretta, itse artistin säveltämää/sanoittamaa materiaalia, mutta "mestari" tuottaja Risto Asikaisen musiikki ei oikein uppoa..

Eikös Jani Wickholm ollut mukana jollain tavalla omiin biiseihinsä? Meurmankin taitaa itse olla jonkun verran mukana tulevassa levyssään..
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Niin kuin tuolla toisessa säikeessä kirjoitin, Jani Wickholmin levyjä omistan. Minusta hän on aika selkeästi löytänyt sen oman juttunsa ja pystynyt irtautumaan siitä Idols-leimasta. Ei nuo Wickholmin levyt kokonaisuutena mitään klassikoita ole mutta jokaisella on muutama varsin hyvä kipale, varsinkin tällä uusimmalla. Ja kaverista ja hänen musiikistaan kuulee että on oikeasti aika omistautunut musiikille.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Orman Mollis kirjoitti:
Eikös Jani Wickholm ollut mukana jollain tavalla omiin biiseihinsä? Meurmankin taitaa itse olla jonkun verran mukana tulevassa levyssään..

Jokusen biisin on tehnyt itse, uusimmalle levylle biisejä on tehnyt lisäksi ainakin Pauli Hanhiniemi. Mutta Asikaisella/Kolehmaisilla ja muilla "turhan taiteen mestareilla" ei ole ollut tekemistä (onneksi) Wickholmin levyjen kanssa. Ja sitä täytyy myös arvostaa että Wickholm on itse soittanut kaikki instrumentit uusimmalle levylleen, ja on myös itse aika pitkälti tuottanut ja tehnyt koko levyn omassa studiossaan.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei en omista enkä tule omistamaan. Tuollainen mainstream poppi ei ole ikinä kuulunut suosikeihin muutamaa poikkeusta lukuunottamatta enkä jaksa uskoa, että tämänkään vuoden 'artisteista' kukaan onnistuisi sellaista levyttämään mikä herättäisi mielenkiintoa.
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
-OO- kirjoitti:
Jokusen biisin on tehnyt itse, uusimmalle levylle biisejä on tehnyt lisäksi ainakin Pauli Hanhiniemi. Mutta Asikaisella/Kolehmaisilla ja muilla "turhan taiteen mestareilla" ei ole ollut tekemistä (onneksi) Wickholmin levyjen kanssa. Ja sitä täytyy myös arvostaa että Wickholm on itse soittanut kaikki instrumentit uusimmalle levylleen, ja on myös itse aika pitkälti tuottanut ja tehnyt koko levyn omassa studiossaan.

No niin muistelinkin jostain lukeneeni, että Wickholm itse olisi ollut biisien teossa..

Vieläkin tulee oksettava olo kun kuulee joitain Asikaisen hittejä..
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Agnesin kasarilätyn vois hankkia jahka tulee alelaariin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Herrajumala, en. En osta, en omista, jos radiosta tulee niin pistän kiinni. Ohjelmaakaan en katso. Vastenmielinen formaatti kaikenkaikkiaan, "lapset laulavat lapsille ja levy-yhtiön ja MTV3:n aikuiset nauravat matkalla pankkiin".

Idols on viimeinen naula ns. länsimaisen sivistyksen arkkuun.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Hevi-Aria saatan ostaa ihan vain mielenkiinnon vuoksi.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Muutama vuosi sitten jostain Lappeenrannan S-Marketista sai Pakara Hannan sinkun kaupan päälle, kun osti kolme Twix-patukkaa. Levy on tallella.
 

Kaivanto

Jäsen
En äänestänyt, koska vaihtoehdoista puuttuu "minua kiinnostaa eniten ***** Anna Abreuta ******* ja **********".
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Koskaan ei pidä sanoa ei koskaan, mutta aika helvetinmoisia ihmeitä saa tapahtua, että niin pääsisi käymään. Idols-leima on kyllä sellainen punainen vaate, että joku saisi kyllä tehdä aivan helvetin hyvän levyn, että edes harkitsisin vilkaisemaan sitä. Nykyisellään siitä ei näytä olevan minimaalisintakaan pelkoa.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Omistan aika monen idolin levyjä, mutta olen saanut ne musiikkialalla työskentelevältä tutulta.
Agnesin levy on sellainen, minkä olisin voinut ostaa rahallakin. Muita ei tule juurikaan kuunneltua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös