Oletko ostanut/ostatko Idols-pärjääjien levyjä?

  • 2 263
  • 28

Mitä se DJ pyörittää?


  • Äänestäjiä
    230

Timi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit - Schalke 04
Eipä ole edes käynyt mielessä ostaa noita. Kait se johtuu sitten siitä, että minua kiinnostaa kyllä katsoa noita tv-ohjelmia, mutta viimeistään se voittajalle tehty biisi vie järjestään mielenkiinnon ostaa sen artistin levyä. Niin kamalaa huttua se on joka kerta ollut.
 

Claudius

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Vielä en omista yhtäkään levyä kyseisiltä artisteilta. Mutta Arin tai Kristianin levyn saattaisin hankkiakin, mikäli herrojen tuotoksilta löytyy tarpeeksi hyviä biisejä. Eli vielä on mahdoton sanoa, saako paikallinen levykauppa osuuden palkastani. Todennäköisesti ei, mutta eihän sitä koskaan tiedä.
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kaivanto kirjoitti:
En äänestänyt, koska vaihtoehdoista puuttuu "minua kiinnostaa eniten ***** Anna Abreuta ******* ja **********".

Kollegani Kaivanto on nyt asian ytimessä, tätä olisin äänestänyt myös itse.

Mitä musiikkiin tulee, niin Agnesin levy voi jostain aletiskistä lähteä mukaan, ja katsotaan nyt saako Ari jotain aikaiseksi.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Ainakin nämä täsmäävät:

Omistan Antti Tuiskua (New York)
Omistan Hanna Pakarista (When I Become Me, Lovers)
Omistan Ilkka Jääskeläistä (En tiedä nimeäs-CDS)
Omistan Jani Wickholmia (Yhden lauseen mies, Kuu-CDS, Jukeboksin runoilija-CDS)
Omistan Popstarien levyjä (Gimmel tms.) (Gimmel x2: Lentoon, Kaksi kertaa enemmän)

Tämän vuoden menestyjistä en tiedä vielä hankinko.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös