Oon nyt alkanut miettimään, että voisikohan tuo mun suussa oleva "patti" olla juurikin tuo afta tai joku muu vastaava, kun en suoranaisesti muista, että olisin puraissut poskea tai muutakaan vastaavaa. Koskaan aiemmin en ole tuollaista suussani nähnyt.
Vituttaa hieman, että heitin periaatteessa neljä vuotta elämästä hukkaan, kun jätän nyt opiskelun kesken.
Yritys aloittaa yt-neuvottelut. Ei taida olla saumoja määräaikaisen sopparin uusimiselle. Vittu.
Sama asia vituttaa, ja vaimo siitä saa kotona aina kuulla kun kiroilen ja päivittelen noita uutisotsikoita mitä ruudun alalaidassa vilisee.Maikkarin Tulosruutuun on pesiytynyt tuo sama vitun otsikointitapa kuin iltapäivälehtiin ja viihdesivustoille, eli linkissä annetaan liioitteleva kuva itse uutisesta. Tulosruudun tapauksessa se tarkoittaa sitä, että kun siinä ruudun alareunassa juoksee ne otsikot, niin otsikko voi olla tyyliin "Suurseura antoi huippupelaajalle potkut" ja kun menee lukemaan uutisen netistä, niin joku Manu on myynyt jonkun tusinapelaajansa Fulhamiin tms. Miksei voi laittaa siihen että "Manu myi Töttöröön Fulhamiin"? Tai siis kyllä minä tiedän miksi, että saataisiin vierailuja nettisivuille, mutta vituttaa se.
Vituttaa.
Joku apina oli käynyt viime yönä hajottamassa kotikadullani pysäköitynä olleita autoja, omaani muiden muassa.
CLIP
Nyt ei muuta kuin vakuutuspapereita täyttämään ja omavastuuosuutta makselemaan. Vittu.
Eikös ilkivaltatapaukset korvata täysimääräisenä ilman omavastuuosuuden vähentämistä? Näin ainakin oli oman autoni kohdalla, vaikka silloin oli kyse enemmän jonkun rahtarin mokasta/huolimattomuudesta kuin ääliöiden ilkivallasta. No ilkivaltana meni läpi eikä omavastuuosuutta vähennetty korvauksesta. Yhtiö oli silloin IF.?
Oletko nyt aivan varma asiasta? Ettet vain tarkottaisi bonuksen alentumista, jota ei ilkivaltakorvauksen yhteydessä tapahdu? Ainakin nykyään kaksi tarkistamaani yhtiötä (IF ja Lähivakuutus) vähentävät 150 euron omavastuun ilkivaltakorvauksesta. Uskoisin että muut yhtiöt toimivat samalla tavalla.
Eikös ilkivaltatapaukset korvata täysimääräisenä ilman omavastuuosuuden vähentämistä?
Eilen kun join pullollisen vodkaa, niin koitin aina ennen nielaisua vähän purskutella sitä tuolla toisessa poskessa, mutta ei auttanut, oikeastaan päinvastoin. Pitäisköhän sitä mammanpoikana mennä ihan lääkäriin.
Parkkipirkkojen vikahan se varmaan onkin. Nehän sen auton väärin pysäköivät, eikö niin?Pysäköintivirhemaksu.
No tulipahan sakkotilikin avattua. Haistakaa vittu!
Parkkipirkkojen vikahan se varmaan onkin. Nehän sen auton väärin pysäköivät, eikö niin?
Parkkipirkkojen vikahan se varmaan onkin. Nehän sen auton väärin pysäköivät, eikö niin?
Nokian PC/Ovi-suite. Ohjelma ei millään meinaa löytää kännykkää, ja kännykkä herjaa n. 30 min välein, että pitäisi tehdä KONEELLA ohjelmistopäivitys. Ovi-suite on kyllä harvinaisen paska ohjelma.
No mun ohjelma on Ovi-suite (se ohjelma kuulemma tuohon puhelinmalliin tarvittiin), mutta kännykkä on "PC-suitetilassa". Tuo musiikkikauppa on sitten kaiken huippu, sain muka kännykän mukana ilmaisen levyn. Eipä onnistunut lataaminen, mutta koodi oli kuulemma jo käytetty. En sitten ruvennut reklamoimaan, kun kyseessä oli niinkin paska teos kun Rihannan uusin plätty.Kyllä. Omalla kohdalla tuo taas herjaa jatkuvasti että puhelin ei ole kytketty Pc suite tilassa. Joutuu vaihtamaan about kymmenen kertaa tuota tilaa ja nyppimään johtoa koneesta pois ja takaisin ennen kuin skulaa. Hidastaa vielä konetta helvetisti ja kaatuilee. Harvinaisen paska ohjelma.
Täsmälleen sama kävi minullekin vuosi sitten. Ikinä en ollut hommannut autolla sakkoja, edes parkki-sellaisia. Ja sitten joku lehmusten katveessa ollut aluekieltomerkki jäänyt huomaamatta paikassa, jossa ei oikeastaan edes ole kadunvarsipaikkoja. Paitsi yhden umpikujan viimeisellä pätkällä. Ei käynyt edes mielessä, että tuolla tarvittaisiin jotain aluekieltomerkkejä.Tosin en huomannut aluekieltomerkkiä.