Vitutusketju

  • 10 587 055
  • 56 164

Finnish Isles

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Islanders
Ehkä sen voi lisätä, että kuolemaa tai läheisen sairautta en ikinä tekosyyksi laittaisi, sillä se kun iskee oikeasti niin kaduttaa varmasti ja muutenkin vähempikin riittää syyksi.
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jää ehdottomasti pois. Niitä tunteja et nimittäin enää elämästäsi saa takaisin.

Häät ovat yleensä morsiamen, tämän äidin, tämän siskojen ja parin bestiksen kermakakkuspedeily/prinsessaunelmien toteutus, jonka suunnittelupalavereissa sulhaset imevät vieressä peukkua aneeminen ilme kasvoillaan(kahvilla kavereittensa kanssa nämä sulhaset ovat tietenkin ihan helvetin äijiä).

Häissä nyt pääosin jää sivuosaan itse päätarkoitus, eli turha mennä.

Itsellä on ehdoton periaate että jonkun toisiin/kolmansiin häihin en varmasti mene. Olen kuitenkin jo lanseeraamassa sitä jo niihin ensimmäisiinkin häihin.

Uleåborgir kiteytti aika kattavasti mitä tuo on.

MACK
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Vituttaa kun joka päivä tuulee. Ei ole viikossa yhtään tyyntä päivää.

Tämä on sitä ilmastonmuutosta pojat ja tytöt.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Noista häistä vielä sen verran, että Uleåborgir kiteytti asian erinomaisesti, saman on tehnyt aikoinaan myös entinen jääkiekkoilija Arttu Käyhkö tässä kirjoituksessaan: Klik.

Evilin allekirjoituksen sanoin, saman asian kiteytti myös H.Bogart: "En luota keneenkään, joka ei ryyppää."
 

Chambza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Flyers
Häät ilman alkoholia ovat kuin kaunis alaston nainen ilman pillua.
Mielestäni vertaus on hieman pielessä. Ennemminkin häät ovat kuin ruma, lihava ja alaston nainen ilman pillua.

Kyseinen sulho on tutkimuksieni mukaan koko pohjoisen Euroopan nössöin jätkä muutenkin.
Nyt rupesi kiinnostamaan, että minkähänlainen nainen se morsian mahtaa olla, jos on tuon jätkän valinnut?
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Vituttaa valmiiksi jo edessä oleva työpäivä. En pysty meinaan millään muotoa sietämään yhtä työ"kaveriani". Vittumaisimmat luonteen piirteet lienevät joka asiaan sotkeutuminen, pomottaminen mutta mikä huvittavinta niin hänen oma työskentely on kuitenkin sitä tasoa ettei luulis olevan varaa muita komennella jne. Hyviä puolia tästä henkilöstä saa etsimällä etsiä ja tuskin löytää... Kaikkien ihmisten kanssa toki pitäis tulla tässä iässä jo toimeen vaikkei ihmistä sietäiskään mutta tässä tapauksessa se on armottoman vaikeaa... Ainakin minulle. Eilen meinasin jo menettää hermoni mutta tänään on vielä pahempi testi edessä. Joudun olemaan hänen kanssaan entistä lähemmin tekemisissä... Minä kun vielä olen keittiön siivousvuorossa niin voi sitä hössöttämisen määrää taas kun hän on nimenomaan siivouksessa oikein elementissään... Saako syyllistyä henkirikokseen jos on tarpeeksi vahvat motiivit???
 
Nyt rupesi kiinnostamaan, että minkähänlainen nainen se morsian mahtaa olla, jos on tuon jätkän valinnut?

Tämä muuten kiinnostaisi myös minua ja paria muutakin tyyppiä. Kukaan kenet minä tunnen ei ole nimittäin koskaan tavannut kyseistä neitoa kuin ohimennen, vaikka pari onkin seurustellut tuollaiset about neljä vuotta.

En tiedä kuuluuko pariskunnan yhteisiin turn-onseihin sulhasen entisen kaveripiirin vältteleminen, mutta melkoisen lahjakkaasti he ovat onnistuneet pysymään poissa näköpiiristämme.

En siis tiedä valintakriteereistä mitn, mutta veikkaisin että sillä mitä näin eräässä saunaillassa joitakin vuosia sitten saattaa olla jotain tekemistä asian kanssa.
 

puuntakaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ipa Ipandeerus
cosmic_rodeolle ajattelemisen aihetta saattaa löytyä myös vanhasta kansan viisaudesta, eli "niin pahaa tilannetta ei olekaan mitä ei litran taskumatti pelasta".
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät

Työkaverini, erittäin mukava nainen, kutsui koko työporukan häihinsä viime kesänä. Kysyin häneltä pukukoodia ja kun sain odotetun vastauksen eli casual kävisi. Perustelin kieltäytymisen sillä, että en viihdy kesäkuumalla pikkutakissa, kravatti kaulassa 150 vieraan ihmisen kanssa juhlissa, vaikka juhlinnan aiheena onkin hyvä tyyppi. Työkaveri ymmärsi perusteluni hyvin.

Miksi pitää keksiä tekosyitä?
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kokeesta tulee 9+, ja sitten kurssista pamautetaan 8. Meinaa kyllä vähän vituttaa, ja motivaatiolle tämä teki erittäin hyvää. Näköjään se on sama koomaileeko vaan koko kokeen, vai yrittääkö saada siinä jotakin aikaan. Sama lopputulos aina. Vituttaa kyllä hyvin.

Teille on varmasti kerrottu kurssin alussa arviointiperusteet. Yleensä niihin kuuluvat kokeet ja tuntiosaaminen (aktiivisuus, sanakokeet, huolellisuus yms.). Itse tiedät oman aktiivisuutesi sekä kokeet ja kun muistat, että kyseessä ei ole numeron pudottaminen 1,25:llä vaan 0,76:lla (9+ -> 8,49), niin perusteet kasiin voi löytyäkin.
 
Vittuperkele, monen viikon suunnitelmat, suuret odotukset ja olo kuin pikkupojalla, huomenna mennään katsomaan nyrkkeilyn mm-ottelua paikan päälle, itse mm-ottelu on kylläkin about vähiten kiinnostava ottelu itsessään. Ei vitun vittu, mikä show tästä saatiin, nyt sitten peräämään rahoja takaisin ja sopivasti jätin itseni kaveripiirin mökkireissun ulkopuolelle ja lupauduin menemään töihin sekä huomenna että sunnuntaina, koska en kuitenkaan kerkeäisi reissulle mukaan tuon saatanan ottelun takia, vittu että voi jumalauta vituttaa kuin pientä oravaa. No ei siinä, huomenna sitten mukava koti-ilta, kun kaikki muut ovat mukavaa mökkiviikonloppua viettämässä.

Olisi nyt vähän katsonut, mihin mulkku sitä mulkkuaan tökkii, toivottavasti ei enää ikinä saa nyrkkeillä.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Mitä vittua? Onko Sampio menossa taas naimisiin?
Hahaa, hienoa, että minut muistetaan edes jostain. Ihan huoletta voit kuitenkin olla, en ole menossa, enkä toivottavasti menekään.

Cosmic rodeolle sen verran, että et kai sinä sen kummempaa syytä tarvitse kieltäytymiselle. Ilmoitat vaan, että valitettavasti en pääse juhlistamaan häitänne, mutta kartutan matkakassaanne (tms.) x eurolla. Näin toimimme yhden pariskunnan kohdalla, vaikka olimme jo ilmoittautuneet juhliin. Turha siitä on stressiä ottaa ja vielä turhempi jotain typeriä selityksiä vääntää.
---

Vituttaa jonkin viinan korostaminen häiden yhteysessä. Maljat ja vastaavat ymmärrän, mutta kaikenmaailman semideekujen painajaiset viinattomista häistä ovat puhdasta itsekkyyttä. Jos ei kykene yhtymään läheisensä iloon ilman apuvälineitä, on aika säälittävässä jamassa. Tuntemattomien häistä voi kieltäytyä.
 
Viimeksi muokattu:

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Vituttaa jonkin viinan korostaminen häiden yhteysessä...
Vituttaa se, että joillakin muka vain se oma elämänkatsomus on suvaitsevuutta mutta muiden katsomus onkin sitten itsekkyyttä. Ja että sitä on muka semideeku jos haluaa juhlissa juoda alkoholiakin. Se on molemmin puolin samanlaista puhdasta itsekkyyttä, siis jos esimerkiksi tietää, että monet haluavat häissä juoda alkoholia, (ei mitään lärvejä toki pidä vetelemän) eikä sitä muille salli, vaan haluaa pilata muiden juhlafiiliksen tipattomilla juhlilla, se on itsekkyyttä kieltäjiltä.

Kukinhan saa toki järjestää millaiset juhlat haluaa, mutta minusta se on itsekkyyttä järjestää juhlat, joissa tietää vitutuskäyrän monilla nousevan, koska eivät voi juoda samalla hieman, tai jonkin verran, alkoholiakin.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Vituttaa se, että joillakin muka vain se oma elämänkatsomus on suvaitsevuutta mutta muiden katsomus onkin sitten itsekkyyttä.
Ei tässä elämänkatsomuksia tarvitse vetää kehiin. Pointti on siinä, että hääparia kai kykenee juhlimaan ilman viinaakin. Jos ei pysty, kannattaa tarkistaa omaa asennettaan. Se on taas kokonaan oma juttunsa, jos häissä halutaan tarjota viinaa. Siihen mulla ei ole nokan koputtamista, koska kukin tavallaan, enkä tässä ole moralisoimassa ketään. Mutta turha siitä on vinkua, ellei viinaa ole tarjolla. Jos ei hääpari kiinnosta, silloin voi olla menemättä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Ei tässä elämänkatsomuksia tarvitse vetää kehiin. Pointti on siinä, että hääparia kai kykenee juhlimaan ilman viinaakin. Jos ei pysty, kannattaa tarkistaa omaa asennettaan. Se on taas kokonaan oma juttunsa, jos häissä halutaan tarjota viinaa. Siihen mulla ei ole nokan koputtamista, koska kukin tavallaan, enkä tässä ole moralisoimassa ketään. Mutta turha siitä on vinkua, ellei viinaa ole tarjolla. Jos ei hääpari kiinnosta, silloin voi olla menemättä.
Onhan se elämänkatsomuksellinen seikka, jos pitää muiden tapoja itsekkäinä mutta omia näkökantojaan ei, kun mielestäni molemmat tavat toimia ovat itsekkäitä, pohjimmiltaan.

Kyllä varmasti kykenee juhlimaan ilman viinaakin mutta miksi pitäisi. Voin minä syödä kaurapuuroakin ilman voisilmää mutta voisilmän kanssa se kaurapuuro on jo ihan hyvää. Sosiaalisissa tilanteissa alkoholi sopivassa määrin tekee juhlista entistä paremmat. Jos itse pitäisin häät ja kieltäisin niissä alkoholin juomisen, niin siitä tulisi vain huono omatunto, kun tietäisi, miten se harmittaisi ihmisiä, toisia enempi, toisia vähempi. Enkä edes halua määrillä toisia, juokoot juhlissa jos haluavat.

Se on kyllä täysin totta, että jos ei hääpari kiinnosta, niin ei kannata häihin mennä. Itse en mene edes joihinkin helkutin bestmanien, kaasojen, muiden avustajien ja avioparin juhliin häiden yksivuotisjuhliin (<-wtf!) elokuussa, kun ei vain kiinnosta niistä henkilöistä kuin se, jolle olin bestman. Kyllä ne siellä varmaan alkoholiakin juo, ei vain kiinnosta ja en mene. Syyksi kerron, että ei kiinnosta mutta hauskaa iltaa heille.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Onhan se elämänkatsomuksellinen seikka, jos pitää muiden tapoja itsekkäinä mutta omia näkökantojaan ei, kun mielestäni molemmat tavat toimia ovat itsekkäitä, pohjimmiltaan.
Jos alkoholi ei kuulu avioparin elämään, miksi se pitäisi päälleliimata johonkin juhlaan? Kyseessä on kuitenkin kahden ihmisen periaatteessa ainutkertainen juhla, ja niistä on yleensä tapana kehittää juhlaparin näköiset. Minusta on aikalailla tökeröä rääpiä muiden valintoja, kun niihin juhliin ei kai kenenkään ole pakko mennä.

Kaurapuuroanalyysit jätän aamupalalle.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Häihin jos menee, kannattaa ottaa omat viinat mukaan. Eipähän tarvitse kärvistellä jos viinaa ei ole tai se loppuu kesken tai booli maistuu pahalle. Pullo vaan poveen niin on yksi murhe vähemmän.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Eurosportilla menee Djokovic-Kohlschreiber matsi, niin Suomen selostuksen päälle tulee jotain vitun ruotsin molotusta. Ja sekös vituttaa!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös