Vitutusketju

  • 10 608 058
  • 56 149
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa ihmiset, jotka alkavat valittamaan heti, kun jokin suomalainen joukkue pärjää jossakin, kuten nyt salibandyssa.
Kun voitetaan, niin valitetaan siitä, että laji on niin pieni ja "kuka tahansa osaisi mennä kentälle kolopalloa lyömään takatolpalle" ja sitten, kun oltaisiin hävitty Ruotsille finaali, niin valitettaisiin siitä, kuinka ei pärjätä edes niin pienessä lajissa, kuin salibandy.

Itse ainakin otan ilolla vastaan kaiken menestyksen mitä Suomi saa on laji sitten vaikkapa ringette tai eukonkanto.
 

Jeffrey

Jäsen
Ei nyt varsinaisesti vituta, mutta ai saatana voi mieheen sattua!

Sitä tuli oltua 6viikkoa lomalla ulkomailla ja tavattua eräs mahtava persoona, jonka kanssa tuli siinä kuukauden verran pyörittyä, jaettua iloja ja suruja, mahtavia hetkiä jotka lämmittävät minua vielä pitkälle helmikuuhun ja esittelipä tyttö minut vanhemmillekkin. Lienee kaikille selvää, että vaikka kuukausi ei pitkäaika olekkaan, ehtii siinä silti toiseen tutustumaan ja jo kiintymään hyvinkin. Vittu kun ei viinakaan tässä auta, pahentaa vaan oloa. 23:n vuoteen en ole vielä tällaisia tuntoja tuntenut ja nyt kyseinen ihminen on 10 000 kilometrin päässä Helsingistä. Tyttö opiskelee ja itselläni edellisestä reissusta johtuen on seuraavan kerran varaa matkustaa niin kauas aikasintaan puolenvuoden päästä. Tämä käytännössä tarkoittaa sitä, että kiikkustuolissa sitten muistelen tyttöä ja pohdin mitä mahtoi hän elämässään tehdä. Joka aamu kun herään ja siellä paikallinen päivä on ehtinyt loppua, menen sähköpostiin ja hymyillen luen hänen minulle lähettämän viestin ja hyvän työpäivän toivotuksen, mutta samalla muistan, että se on vain sähköposti enkä voi millään lailla rakentaa ihmissuhdetta sähköpostin varaan.

Muutaman päivän olen tässä pohdiskellut josko tämä on sitä niin kutsuttua kohtaloa jo jokin korkeempi taho toivoisi minun pakkaavan elämäni täällä koti Suomessa pakettiin ja avaavani laukkuni toisenlaisessa ympäristössä toisella puolella maailmaa. Epätoivoisesti olen etsiskellyt internetistä töitä tytön lähettyviltä, jos jollain JA veljellä tai siskolla mahdollisesti olisi liiketoimintaa käynnissä tuolla Californian alueella niin mielellään ottaisiin YV:tä vastaan.

Ennenkaikkea harmittaa se kuinka matkalla pidin tapahtumia vain normaalina "lomaromanssina". Enkä osannut ottaa kaikesta kaikkea mahdollista irti. Enkä pedannut asioita siten, että meidän olisi helpompi nähdä jollakin muulla tavalla kuin matkustamalla maailman ääriin. Harmittaa kuinka en tehnyt hälle kasvotusten enemmän selväksi kuinka paljon hänestä tykkään. Harmittaa kuinka huonosti osasin tunteeni lukea.

Ennen matkaa pidin Amerikkalaisia erittäin sivistymättömänä porukkana jonka tulisi perehtyä yleissivistykseen paremmin. Lapsellisena kansana joka ei ymmärrä maailman menosta mitään. Kaikkien kokemuksien jälkeenkin olen edelleen samaamieltä, mutta kunpa saisin poimia erään heidän kansastaan ja viettää loppu ikäni hänen kanssaan.

Kerran muutamavuosi takaperin olin tanskanmaalla kuuntelemassa erästä suosikki yhtyettäni eli Metallicaa. Syystä tai toisesta ajauduin ns. "pääwoofferin" -eli kaijuttimen viereen juuri kun Lars Ulrich löi alku kompit kappaleelle nimeltä Sad but True. Tämän hetkiseen tunteeseen voin ainoastaan verrata tuota kokemusta elämässäni. Samanaikaisesti kaadun, tunnen kuinka sisäelimeni rutistuvat ja koen kuinka veri pakenee päästäni ja menetän pian tajuntani.

Perkele. Ja kaikkien näiden tuntojen jälkeenkin pitäisi lukea itsensä "suomalaiseksimieheksi". Kannattaisi varmasti katkaista yhteyden pito häneen, että palautuisin joskus vielä selväjärkisten kerhoon. Kaduttaa jo valmiiksi se, että tulen todennäköisesti seuraavan parinviikon aikana tekemään päätöksen joka tulee minua rasittamaan loppuelämäni ajan. Hän olisi ollut minulle täydellinen ja minä hänelle, mutta miksi tämän pitää olla näin saatanan kieroa.

Kiitos ja anteeksi vielä, että sain tämän tänne kirjoittaa. Jollakin sairaalla tavalla tämä n. tunti joka on tätä kirjoittaessa vierähtänyt on tuntunut terapeuttiselta ja tyhjentävältä.

Vittu!
 
Viimeksi muokattu:

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Vittu perkele. Jäi kyllä rosvosektoriin meitsin osalta, kun unenlahjoja tälle yölle jaettiin. Ei tule mitään, pari tuntia pyörittyäni sängyssä, päätin siirtää meisselin otsalta sivuun ja nousta ylös lukemaan jatkoaikaa. Tossahan toi toisaalta otsalla nököttää kohti kattoa, roikkuvat kassit estää vain näkemästä monitoria kunnolla.
On se saatana, kun piti huomenna (tänään) tehdäkin jotain, mutta nukahdin tietenkin klo 6.00 ja herään joskus iltapäivällä armottomaan otsassa majailevan pippelin jöpötykseen.
IFK voitti onneksi, muuta plussaa ei kai voi tälle päivälle antaa.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Raipe
Vituttaa ihmiset, jotka alkavat valittamaan heti, kun jokin suomalainen joukkue pärjää jossakin, kuten nyt salibandyssa.
Kun voitetaan, niin valitetaan siitä, että laji on niin pieni ja "kuka tahansa osaisi mennä kentälle kolopalloa lyömään takatolpalle" ja sitten, kun oltaisiin hävitty Ruotsille finaali, niin valitettaisiin siitä, kuinka ei pärjätä edes niin pienessä lajissa, kuin salibandy.


Jee, itseltä mennyt ohi mutta voin kuvitella, miten kaikki muut ovat olleet juuri näiden kisojen aikana täysin rapakunnossa ja varsinkin Ruotsin jokkueesta on puuttunut lähes kaikki huippupelaajat. Tämän lisäksi Suomen pitäisikin voittaa salibandin maailmanmestaruus joka vuosi, koska sitä harrastetaan niin harvassa maassa.

Noh, onneksi näille itkijöille on kehitetty pesäpallo. Siinä ollaan maailman parhaita maailmanloppuun saakka, vittu.
 
Suosikkijoukkue
Hammer of the Gods. NHLssä suomalaiset.
Vituttaa tällä hetkelle edessä oleva auton kojelaudan valojen korjaus.
On tuo odottanut jo jonkin aikaa ja mukavaahan ratustusta tuo olisi jos olisi lämmin tai edes tilava talli missä tuon tekee.
Mutta kun ei ole, niin pitäisi pihassa, kylmässä ja pimeässä alkaa purkamaan melkein koko lauta irti että saa nopeusmittarin vaijerin irti.

Hyviä puolia, eipä tuo nopeusmittarikaan toimi eli saa jokatapauksessa katsoa samalla onko vaijeri lähtenyt moottorirempan aikana taulun takaa irti.
Ja samalla voisi vaikka vääntää ratin taas suoraan.

Heh, olis ollut hyvä polliisille selittää jos/kun olisin ajanut ylinopeutta että "en tiedä paljonko ajoin, ei mittarivalot toimi. Tosin eipä tuo nopeusmittarikaan toimi..."
Onneksi sentään jälkiasennus kierroslukumittarista ja korvallakin kuuleen ~80km/h nopeuden, taajamassa on vähän hankalampaa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mitään isoa vitutusta ei nyt ole, ihme ja kumma, mutta tyhjän paperin (näytön) kammo pikkuisen kyrsii. Pitäisi muutaman päivän sisällä kirjoittaa sellainen 5-10 sivun juttu, esseetyyppinen, sosiaalipolitiikan aihealueelta. Otsikko on selvillä, faktat haettu, päässäkin juttua muokattu ja omat mielipiteet kristallinkirkkaina ja graniitinlujina valmiina. Ei puutu kuin se muutama ensimmäinen kappale. Aloitus määrää jutun suunnan, antaa tarvittavan lähtöpotkun. Nyt vaan ei ole tarpeeksi nasevaa alkua tipahtanut... Nimenomaan tipahtanut, koska tietyt asiat vain tulevat; ne tavallaan "annetaan ylhäältä".

Voi kun olisi pidemmät hiukset edes. Ne voisi kammata af Grann -tyyliseksi tötteröksi. Juhanhan ottaa hiuslaitteellaan vastaan kosmisia viestejä ja viisautta tähtien takaa, jos sitten minäkin pystyisin moiseen.
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Vituttaa tämä työharjoittelu. Olen ollut täällä viimeiset viisi viikkoa ja nyt on (onneksi) menossa viimeinen työviikko. Ei tässä mitään, mutta kai ne olisivat voineet jotain tekemistä keksiä...

Noooh, perjantain jälkeen 1,5kk loma tiedossa!
 

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Vituttaa tämä työharjoittelu. Olen ollut täällä viimeiset viisi viikkoa ja nyt on (onneksi) menossa viimeinen työviikko. Ei tässä mitään, mutta kai ne olisivat voineet jotain tekemistä keksiä...

Noooh, perjantain jälkeen 1,5kk loma tiedossa!
Juu itsekkin joskus olen suorittanut työharjoitteluita muutamia viikkoja, jossa en tehnyt juurikaan mitään. Yhdessä paikassa istuin monesti melkein koko päivän kahvihuoneessa räpläilen kännykkään ja kuunnelleen erittäin paskaa radiokanavaa. Aika hajottavaa.

Välillä nykyisessä työpaikassa kanssa tekemisen puute välillä vähäinen, mutta onneksi pääsee edes internettiin.
 

Mäyris

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United
Aloitus määrää jutun suunnan, antaa tarvittavan lähtöpotkun. Nyt vaan ei ole tarpeeksi nasevaa alkua tipahtanut... Nimenomaan tipahtanut, koska tietyt asiat vain tulevat; ne tavallaan "annetaan ylhäältä".
.

No pyöräytä siihen alkuun johdanto, jossa kerrot miten aiot kyseistä aihetta käsitellä. Siitähän tuo lähtee sitten (toivottavasti) liikkeelle.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Vituttaa se, että vasen silmä on osaksi musta ja silmäkulmassa tuntuu jyskyttävä kipu. Hymyileminen todennäköisesti sattuisi perkeleesti, vaan "onneksi" juuri nyt ei paljoa hymyilytä. Vituttaa se, ettei ihminen saa rauhassa bussipysäkille kävellä. Vituttaa se, että pelästyin aika paljon ja nyt mietin vähintään puolitosissani, hankinko kääntöveitsen vai laittoman pippurisuihkeen, kun laillista tuskin saan.

Mutta kaikkein eniten vituttaa se, että tässä "hyvinvointivaltiossa" annetaan kulkea vapaina sellaisten sekopäiden, jotka käyvät syyttä ja täysin äkkiarvaamatta päälle.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kyllä senlaisilta pieksejiltä joutaisivat ihmisoikeudet pois ja joutaisivat suljetulle osastolle loppuiäksi. Kyllä myötävituttaa (jo oman valmiin yleisvitutuksen lisäksi) tuollaiset saatanan väkivaltaiset urpot, jonka kohteeksi Azul nyt on joutunut. Itsekin kerran sain ihan yhtäkkiä vain vastaantulevalta täysin tuntemattomalta n. 20-vuotiaalta urpolta nyrkin silmään, ilman, että kerkesin sinä pe-iltana klo 22 kieppeillä tehdä yhtään mitään. Kolmehan niitä siinä porukassa oli, enkä uskonut voimankäytössäni vastaavani kolmea paviaania. Siinä sitten kuukausi silmä mustana. Kyllä muuten vitutti se!
 
Viimeksi muokattu:

-BR-

Jäsen
Suosikkijoukkue
HELSINGIN IFK, DEFC #1
Mutta kaikkein eniten vituttaa se, että tässä "hyvinvointivaltiossa" annetaan kulkea vapaina sellaisten sekopäiden, jotka käyvät syyttä ja täysin äkkiarvaamatta päälle.

No jopas ja vielä naisen kimppuun... Kaikenmaailman idiootteja sitä maailmalla liikkuukin! Ei muuta ku jaksamista ja lihakauppaan biffiä silmälle ostamaan!

EDIT: Niin ja lisättäköön tähän vielä, että mua vitutttaa tällä hetkellä mun alaselkä. Se on aikas jumissa... Prkl, kun se vaikuttaa niin kokonaisvaltasesti! =(
 
Viimeksi muokattu:

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
No pyöräytä siihen alkuun johdanto, jossa kerrot miten aiot kyseistä aihetta käsitellä. Siitähän tuo lähtee sitten (toivottavasti) liikkeelle.
Niin usein teenkin, mutta tapanani on tehdä johdannoista hieman "erillisiä", siten että niissä on jokin pakinanomainen, ei-niin-asiatyylillä varsinaiseen tekstiin johdattava juju.

Kyllähän se sieltä tipahtikin, neljäs sivu jo puolivälissä.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Kaikenmaailman idiootteja sitä maailmalla liikkuukin! Ei muuta ku jaksamista ja lihakauppaan biffiä silmälle ostamaan!

Avomies ei käyttänyt kovin hellävaraisia otteita ottaessaan sen jannun kiinni, joten törmättiin vielä eilen illalla Mariassa. Tyyppi selvitti häntä eskorteeraamassa olleille poliiseille, että "joku hullu piripää kävi ihan syyttä suotta kimppuun. Mä en oo tehnyt mitään ja mä oon ihan selvin päin, en oo ottanut ku kahdeksan kaljaa ja muutaman pamin".

Oli sen verran sekaisin, ettei edes tunnistanut meitä. Ja kuten tiedät, tuo avomies ei tasan näytä piripäältä, saati että olisi sellainen.

EDIT: Niin ja lisättäköön tähän vielä, että mua vitutttaa tällä hetkellä mun alaselkä. Se on aikas jumissa... Prkl, kun se vaikuttaa niin kokonaisvaltasesti! =(

Tallihommissa olen huomannut, että alaselän kipuihin auttaa talikon heiluttaminen. Eli ei kun salille vaan, eiköhän sieltä löydy joku laite, josta saa vähän vastusta kiertävään liikkeeseen. Tai sitten tulet joku päivä mun kanssa tallille lapioimaan paskaa =P
 

Mäyris

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United
EDIT: Niin ja lisättäköön tähän vielä, että mua vitutttaa tällä hetkellä mun alaselkä. Se on aikas jumissa... Prkl, kun se vaikuttaa niin kokonaisvaltasesti! =(

Sama vika rahikaisella, alaselkä vittuilee. Ihan sama missä asennossa istuu tai makaa, niin koko ajan sattuu prkl.
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Mustalaispaskat ryöstivät eilen vammaisen avovaimoni kotonaan, kun olin kaupungilla joululahjaostoksilla. Loput voi lukea romaani-ketjusta, jos kiinnostaa.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Tai sitten tulet joku päivä mun kanssa tallille lapioimaan paskaa =P

Näin helpolla Azulin kanssa treffeille? What's the catch.. heh.

Eivaan, ei muutakuin kauheet vaatimukset oikeudenkäynnissä. Sultahan meni kuitenkin rikki se känny, navikaattori, Channelin uus takki, laukku ja rakennekynnet siinä kun kaaduit lyönnin seurauksena.

Itseäni vituttaa lyhyesti ja ytimekkäästi työt.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Näin helpolla Azulin kanssa treffeille? What's the catch.. heh.

BR on varattu, nainen ja vieläpä hyvä tuttu. Näkyy tuo puhelinnumerokin löytyvän puhelimen muistista. Jos myös Järguksen kohdalla toteutuvat em. ehdot, olet toki tervetullut mukaan talikkohommiin. Jos kauniisti pyydät, saat tyhjentää kottikärrytkin.

Eivaan, ei muutakuin kauheet vaatimukset oikeudenkäynnissä. Sultahan meni kuitenkin rikki se känny, navikaattori, Channelin uus takki, laukku ja rakennekynnet siinä kun kaaduit lyönnin seurauksena.

... ja totta kai hurjat korvaukset pelkotiloista ja usean päivän ajan pysyvästä kosmeettisesta haitasta. Harmi vaan, että fyrkkaa sillä kaverilla tuskin miljoonia on. Pari tuntia sitten puhelimessa poliisisetä antoi ymmärtää, että jannu on holhouksen alainen tjsp.

Itseäni vituttaa lyhyesti ja ytimekkäästi työt.

Think positive: sulla sentään on töitä. Hymiö.
 

Simba

Jäsen
Vituttaa tai ehkä enemmin veti hiljaiseksi, kun säteri meni konkurssiin. Vähän reilu 300 työtöntä tähän kuntaan lisää. jippii, vastahan upm pani pari sataa ihmistä pellolle. Ja olihan setäni tuolla töissä, ei tosin säterin listoilla, mutta kyllä työt varmasti loppuu.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Vituttaa hampaasta irronnut paikka. Ei muuten, mutta samasta hampaasta on paikka jo kerran aiemminkin irronnut. Yksityinen hammaslääkäri, joka tämän hampaan on paikannut, on kyllä aika tohelo, tai sitten minun kohdalle ovat osuneet kaikki kämmit. Yhden hampaan siellä kävin juurihoidattamassa taannoin, ja sekin jouduttiin kertaalleen avaamaan yhden ylimääräisen kerran, kun lääkäri unohti heitää jotakin olennaista (olikohan lääkeaineet) sekaan. Niinpä seurauksena oli jumalaton jomotus ja hampaan auki repiminen. Ja nyt suussa on yksi rikkinäinen hammas terävine reunoineen kieltä silpomassa. Mokomat tunarit!
 

Pure

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Philadelphia Flyers, Liverpool FC
Siirsin Perjantaina 350e pokerihuone.comista tililleni, ja rahat eivät vieläkään ole tullut. Yritän ottaa yhteyttä sinne puhelimitse, ja pääsenkin chattaamaan jonkun vitun Linda -nimisen henkilön kanssa, joka puhuu huuhaata. Rahat olisi ollut tänään tarpeen sillä piti mennä tyttöystävän kanssa ulos syömään. Hauskinta jutussa on se, että kaverini siirsi melkeinpä saman summan tilillensä maanantaina, ja sai rahansa tänään. Meillä on sama pankki (Aktia)

Vitutus on tällä hetkellä niin suuri etten sanotuksi saa, Perkele!
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Nyt onkin vähän erikoisempi vitutuksen aihe. Nimittäin: naapurin äijänräähkänä kusee sveitsiläisen kellon tarkkuudella suoraan pöntön vesialtaaseen klo 07.00, 16.00, 18.00 ja 19.00. Lorina kuuluu liiankin hyvin kämppäämme ja meidän ääniä pelkäävä koiramme panikoi ja hyökii syliin.

Parahin naapuri! Pissaapa hitusen vesialtaan ohi, sillä viisiin pöntön sisemmälle sivuseinämälle - niin kuin minäkin teen ja moni muu sivistyneempi vesiklosetin käyttäjä. Emme ihan välttis tahdo kuulla sinun helpotusreissusi äänimaailmaa.
 

lade

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa aivan helvetisti Nelosen SM-liigavideoita ja maalikoosteita edeltävä Saunalahti-mainos, jossa mies poraa kattoa ja lopulta sieltä tippuu älyttömästi senttejä. Ja ääni tulee tietenkin todella kovalla volumella, eikä mainosta voi skipata. Vituttaa!

Tämä on täysin totta. Lisäksi täytyy antaa erikoistunnustus myös mtv3.fi:n nettivideoille. Aamulla yritin katsoa Jarkko Ruudun öistä tappelua kun siihen oli mahdollisuus ja sieltä tulee joku Unikulman ylipitkä mainos, joka kestää/kesti valehtelematta varmaankin minuutin tai enemmän. No, se tappelu jäi sitten aamulla näkemättä em. mainoksen vuoksi, mutta päivällä se oli ilokseni jo mystisesti kadonnut, ja lyhyt kooste tappelusta tuli näkyviin ilman mainoksia. Aikasemmin mtv3:n nettivideoissa on ollut juuri Nelosen saunalahti-mainoksen pituisia, äärimmäisen vituttavia, mainoksia ennen varsinaista videota, ja kestäneet siis sen 20s. Tämä nyt oli kaiken huippu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös