Silloin harvoin, kun ketuttaa...

  • 896 320
  • 5 377

#87-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kettu ja Pingviini
Alkaa oikesti vituttamaan se, että jokaikisessä ketjussa 70-80% viesteistä ei liity asiaan mitenkään vaan on silkkaa valiitamista ja änkyttämistä, joka ei johda mihinkään muuhun kuin lisään vitutukseen. Tää vituttaa itseäni paljon enemmän kuin Lukon tämän hetkiset otteet. Oltais me nyt edes paremmalla hengellä täällä palstalla kuin (eräiden palstalaisten mielipiteiden mukaan) Lukon pelaajat pukukopissa.
Fanina, eli maksavana asiakkaana mä ainakin koen olevani täysin oikeutettu valittamiseen ja änkyttämiseen, niin kauan ku pelin on tällästä ripulipaskaa.

Kohta on se tilanne, että playoffit voidaan unohtaa. Niin kuin joku, johonki toiseen ketjuun jo ”änkytti” niin kyllä tämä on välikausi. Tällä budjetilla ja hallitsevana mestarina näin ei vaan saa käydä.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Alkaa oikesti vituttamaan se, että jokaikisessä ketjussa 70-80% viesteistä ei liity asiaan mitenkään vaan on silkkaa valiitamista ja änkyttämistä, joka ei johda mihinkään muuhun kuin lisään vitutukseen. Tää vituttaa itseäni paljon enemmän kuin Lukon tämän hetkiset otteet. Oltais me nyt edes paremmalla hengellä täällä palstalla kuin (eräiden palstalaisten mielipiteiden mukaan) Lukon pelaajat pukukopissa.
Kannattaminen on yleensä tunnelaji ja suhteellinen lyhyet viestit ovat harvoin mitään analytiikan juhlaa. Ei tämän palstan kiukuttelut tai mutuilut heilauta liigajoukkuetta mihinkään suuntaan. Siltikin olen sitä mieltä, että tällä palstalla monesti kirjoitetaan enemmän asiaan kuin keltaisissa lehdissä.

Esimerkiksi viimeiset puolitoista kautta oli aika huikeaa aikaa tällä palstalla. Se toki vaati Lukoltakin paljon. Väittäisin että paremmilla esityksillä meno palstalla olisi mukavampaa, eikä siihen tarvittaisi Virran ajan dominointia.
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Esimerkiksi viimeiset puolitoista kautta oli aika huikeaa aikaa tällä palstalla.

Tämähän se ongelma juuri on. Itse liityin palstalle viime keväänä ja ajattelin että vihdoinkin löysin netistä keskustelupalstan jolla keskustelu on oikeasti asiallista, mutta samaa paskaa tämäkin näköjään on jos joukkue ei menesty.

Fanina, eli maksavana asiakkaana mä ainakin koen olevani täysin oikeutettu valittamiseen ja änkyttämiseen

valita toki, mutta seuraavasta syystä:

Ei tämän palstan kiukuttelut tai mutuilut heilauta liigajoukkuetta mihinkään suuntaan.

kannattaa laittaa ne änkytykset ja valitukset jonnekkin jossa ne saattavat vaikuttaa johonkin muuhun kuin palstaveljien mielialaan.
 

#87-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kettu ja Pingviini
Tämähän se ongelma juuri on. Itse liityin palstalle viime keväänä ja ajattelin että vihdoinkin löysin netistä keskustelupalstan jolla keskustelu on oikeasti asiallista, mutta samaa paskaa tämäkin näköjään on jos joukkue ei menesty.



valita toki, mutta seuraavasta syystä:



kannattaa laittaa ne änkytykset ja valitukset jonnekkin jossa ne saattavat vaikuttaa johonkin muuhun kuin palstaveljien mielialaan.
Jos ne vaikuttaa sun mielialaan, niin kannattaa jättää lukematta. Kehuakko täällä vain pitäisi? Olipa hyvä peli, harmi ettei taaskaan voitettu :)
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Jos ne vaikuttaa sun mielialaan, niin kannattaa jättää lukematta. Kehuakko täällä vain pitäisi? Olipa hyvä peli, harmi ettei taaskaan voitettu :)

Vaikea keskustella Lukosta muualla netissä missään ja valitettavasti ihmisen ominaisuuksien mukaan on mahdotonta ennustaa mitkä viestit ovat negaa ja mitkä asiallisia


:)
 

#87-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kettu ja Pingviini
Vaikea keskustella Lukosta muualla netissä missään ja valitettavasti ihmisen ominaisuuksien mukaan on mahdotonta ennustaa mitkä viestit ovat negaa ja mitkä asiallisia


:)
Eli negatiivinen ja Lukon peliä arvosteleva viesti ei voi olla asiallinen?
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
kannattaa laittaa ne änkytykset ja valitukset jonnekkin jossa ne saattavat vaikuttaa johonkin muuhun kuin palstaveljien mielialaan.
No varmaan kannattaa laittaa ignoreen se porukka, mikä harmittaa. Voi olla tosin hiljainen palsta tuolloin sinulla, mutta ei tule mielipahaa. Omasta mielestäni kaikki mielipiteet on sallittu kunhan ei mennä henkilökohtaisuuksiin.

Tänne kuuluu niinpositiivisuudet, änkyttämiset, hehkutukset, kiukuttelut, kehumiset, mutuilut, kuin spekuloinnit jne.

Tämän iltainen ei anna aihetta kehuihin, vaan jotain ihan muuta. Virtasella ei ole mitään palaa tuon porukan kanssa tällä hetkellä.
 

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
Minuakin on ärsyttänyt yltiönegatiivisuus, mutta ei siihen minusta palstalla ole syyllistynyt kun ihan muutama nimimerkki. Esimerkiksi Kainulaisen tai Ilomäen haukkujat ovat aivan oikeassa. Ei se muuksi muutu vaikka asiaa kuinka katsoisi.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Tämähän se ongelma juuri on. Itse liityin palstalle viime keväänä ja ajattelin että vihdoinkin löysin netistä keskustelupalstan jolla keskustelu on oikeasti asiallista, mutta samaa paskaa tämäkin näköjään on jos joukkue ei menesty.

Ystävä hyvä, ota suodatin käyttöön. Älä ota kaikkea lukemaasi niin kirjaimellisesti. Täällä myöskin tulee tunnekuohussa lauottua asioita ja se on sallittua ja jopa suotavaa.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Se että täälläkin puretaan tunteita negatiivisesti, kertoo vain kuinka tärkeä asia Lukko palstan jäsenille on. Itse ainakin olisin huolissani, jos porukka täällä olisi vain hymyissä suin kun samaan aikaan kaukalossa tulee turpaan edestä ja takaa, eikä näillä esityksillä ole luvassa helpotusta ihan hetkeen.

Minä ainakin ilmaisen pettymyksen ja vitutuksen jatkossakin täysin suoraan ja vastaavasti kun on aihetta kehua, niin ihan varmasti annan aiheelliset kehut. Tarpeen tullen olen jopa valmis syömään sanani ja myöntämään rehellisesti virheen, jos on ollut turhaa valittamista.

Ja kyllä olen sitä mieltä, että Kainulaisen voisi lähettää vaikka vitosdivariin heti huomenna. Mitään käyttöä ei miehellä ole ja ilkeästi sanottuna vain heikentää joukkuetta. Annan pienen armon herralle sillä faktalla, että lähes jokainen pelaaja näyttää tällä hetkellä joltain Mestis-janarilta, kun Virtanen on saanut koko joukkueen täysin sekaisin.
 

Lukko8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tämähän se ongelma juuri on. Itse liityin palstalle viime keväänä ja ajattelin että vihdoinkin löysin netistä keskustelupalstan jolla keskustelu on oikeasti asiallista, mutta samaa paskaa tämäkin näköjään on jos joukkue ei menesty.
Mielestäni Lukon palstalla käytävä keskustelu on varsin asiallista verrattuna monen muun joukkueen palstaan. Mutta jos sun suurin murhe on tällä hetkellä Lukon palstan keskustelun taso, niin herää epäilys kannatatko edes Lukkoa. Monelle Lukko on seurana todella tärkeä ja sen takia varsinkin pelin aikana käytävä keskustelu on välillä tunteikasta, mutta mielestäni silti pääpiirteittän ihan asiaa. Lukko ui tällä hetkillä syvissä vesissä ja sen kuuluu täällä myös näkyä.
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Mutta jos sun suurin murhe on tällä hetkellä Lukon palstan keskustelun taso, niin herää epäilys kannatatko edes Lukkoa.

Miksi se, että mielestäni keskustelu on ala-arvoista jollakin keskustelupalstalla tarkoittaisi sitä, että kannattajuuteni on jotenkin heikkoa? Kannatan Lukkoa ja katson jokaisen, mutta en anna Lukon tappioiden viedä kaikkea iloa elämästäni, koska "its only a game, why you have to be mad?" Urheilu on urheilua ja on hauskaa kun tunteet leimahtelee. Se ei tarkoita, että omaa vitutusta on pakko jakaa muille vasten heidän tahtoaan, jotta voi uskotella itselleen että purkaa omaa pahaa oloaan. Elämässä on kuitenkin niin paljon tärkeämpiä asioita, että itse en enää jaksa oman iltani ja seuraavan päivän olevan pilalla "koska Lukko hävis".
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös